masterhat 04.08.2010 22:28:17 (muokattu 04.08.2010 22:29:07) | |
---|
oliks stadis tänää rähinöitä? kovasti povas radios aamul, kun maailamn pahamaineisin faniryhmä saapuu helsinkiin meriittilistalla oli mm. toisen faniryhmän johtajan raiskaus, joskin tästä oli aikaa jo parikyt vuotta ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Lord of the strings 05.08.2010 00:12:29 | |
---|
Go Partizan! Klubin kompurointia on aina ilo katsella. "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Akitus 05.08.2010 10:57:20 (muokattu 05.08.2010 10:57:47) | |
---|
No joo, kyllä ne pahimmat kompuroinnit kompuroitiin jo Belgradissa. Eilisestä pelistä olisi jäänyt ihan hyvä maku suuhun ilman sitä viime sekunnin maalia. Jotenkin kuvaavaa kyllä, että Partizanilla oli tasan yksi hyökkäys toisella puoliajalla ja siitä sitten iskivät häkin. Milloinkohan suomijengit oppisivat viimeistelemään yhtä tehokkaasti? 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
HaloOfFlies 05.08.2010 16:54:27 (muokattu 05.08.2010 16:54:54) | |
---|
Mika Kangas: Jaa että palloliitto suostui sittenkin. Toisaalta, onnistuuhan toi kaksoisduuni Berrutoltakin lentopallon puolelta ja jälki on Suomen peräsimessä hyvää edelleen. Jalkapallohan tietty eri juttu kuitenkin. Mutta kieltämättä sellaista varaduunin makua ilmassa Baxterin puolelta. Paitsi että koko juttu olikin sitten ihan jonkin skottitoimittajan hatusta keksimää paskaa. Jonka Suomi-media kiltisti nieli. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Ziggy Bubba 05.08.2010 18:19:28 | |
---|
Lord of the strings: Go Partizan! Klubin kompurointia on aina ilo katsella. Vituttiko silloin paljon kun tämä kotimainen jengi pelasi Mestarien liigassa? ;) Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
DJKaaos 05.08.2010 18:45:49 | |
---|
sikki-six: Vituttiko silloin paljon kun tämä kotimainen jengi pelasi Mestarien liigassa? ;) :D hoho, meinasin kysästä hältä ihan samaa tossa aikasemmin :D Minä olen minä. |
Mika Kangas 05.08.2010 19:20:52 | |
---|
sikki-six: Vituttiko silloin paljon kun tämä kotimainen jengi pelasi Mestarien liigassa? ;) Kävin muuten katsomassa ne kaikki kotimatsit. Hieno tunnelma siellä oli aina mun mielestä. HJK-Benfica oli hienoin. Voitin veikkauksessa Jukka Pakkasen joka ounasteli 1-1 tasuria, istuttiin sattuman oikusta samassa pöydässä siellä päätyravintolassa. Mietin edelleenkin miksi HJK käytti itsestään nimeä FC HJK Helsinki. Tsiisus että kuulostaa typerältä, jalkapalloseura Helsingin jalkapalloklubi Helsinki... |
myrtonen 05.08.2010 20:57:42 (muokattu 05.08.2010 20:57:52) | |
---|
Mika Kangas: Kävin muuten katsomassa ne kaikki kotimatsit. Hieno tunnelma siellä oli aina mun mielestä. HJK-Benfica oli hienoin. Voitin veikkauksessa Jukka Pakkasen joka ounasteli 1-1 tasuria, istuttiin sattuman oikusta samassa pöydässä siellä päätyravintolassa. Mietin edelleenkin miksi HJK käytti itsestään nimeä FC HJK Helsinki. Tsiisus että kuulostaa typerältä, jalkapalloseura Helsingin jalkapalloklubi Helsinki... No ku FC Helsinki ois ehkä liian yleistävä kun stadissa nyt muitakin joukkueita on, ja tuo on sellanen kansainvälisempi tapa. Eihän suomalaiset jengien nimet sano yhtään mitään kun ovat pääasiassa kolmen kirjaimen sarjoja. En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
sticky fingers 05.08.2010 21:00:53 | |
---|
myrtonen: No ku FC Helsinki ois ehkä liian yleistävä kun stadissa nyt muitakin joukkueita on, ja tuo on sellanen kansainvälisempi tapa. Eihän suomalaiset jengien nimet sano yhtään mitään kun ovat pääasiassa kolmen kirjaimen sarjoja. Miks niiden pitäis sanoa? Ei Real Madrid vaihda nimekseen Royal Madrid eikä Atleticosta tule Madrid Athletic, vaikka eurokentillä ovatkin. Joukkueen nimi on kuitenkin vain nimi, ja luulisi nyt kolmikirjaimisen sanan olevan aika helppo ulkomaalaisellekin... ... |
HaloOfFlies 05.08.2010 23:52:53 | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Muave 06.08.2010 12:39:35 | |
---|
Hyvin pelasivat ainakin 45 minuuttia. 0-3 kovaa vastusta vastaan, mutta taisi tulla se kuuluisa kaka pöksyyn. Paremmin ainakin kuin Inter, 8-3 yhteistulos vaikka tämä toinen peli melko hyvä olikin. Ensimmäisessä Genk teki vain tappavalla prosentilla paikoista maalit, Inter piti ihan hyvin palloa. 17 kertaa isompi budjetti muuten kuin Interillä ja melkein kolme kertaa suurempi kuin TPS:n kaataneella Cercle Brüggella. Keskiviikkona tsiigailemaan Huuhkajien ja Belgian kenraalimatsia EM-karsintoihin. Tulee Belgia tutuksi tältä kesältä. |
DJKaaos 08.08.2010 21:20:53 | |
---|
Nyt on kausi polkaistu käyntiin Englannissa. Championship alkoi viikonloppuna ja tänään pelattiin tuo perinteinen Community shield -ottelu, jossa Manchester United voitti Chelsean 3-1. Valioliiga pyörähtää käyntiin ensi viikonloppuna. Minä olen minä. |
Simo78 12.08.2010 22:11:03 | |
---|
No nyt sitten tulikin ajan kohtaiseksi vaihtaa seuraa ilman sen suurempia takin kääntöjä, adios madrid ykkösseurana, welcome http://www.schalke04.com/teams/team-photo.html !! Näin se suurin idoli fudiskentiltä sittenkin vaihtoi melkein eläkeiässä seuraa. Schalke 04 on saksalaisseuroista ollut muutenkin suosikki ja nyt on sitten muutenkin. Pitää lähteä tilailemaan paitaa numerolla 7. |
Secreterial 13.08.2010 22:58:23 | |
---|
Noniin, Valioliiga pyörähtää käyntiin ja mielenkiintoinen kausi on taas luvassa. Omissa kirjoissa ManU ja Chelsea ovat ne kovimmat mestaruussuosikit ja ManU:n voittoa toivotaan. Toinen toivomus olisi Cityn todellinen floppaus. Toivottavasti Tottenham pysyy edelleen edellä ja vaikkapa Aston Villa ja Liverpool voisivat tulla ohi. En pysty tukemaan/sietämään tuollaista toimintaa, jossa joukkue rakennetaan pelkästään huippunimiä ostamalla. Balotelli liittyy porukkaan ja Milneriäkin on vahvasti huhuttu Cityn paitaan. Toivottavasti joukkue kämmäilisi kunnolla. |
Simo78 13.08.2010 23:04:26 | |
---|
Balotellin otteet yhessä interin pelissä oli sen verta jäätäviä, että nousi heittämällä inhokkilistalla korkealle. Jätkä tulee tiukassa paikassa vaihdosta kentälle ja osoittaa mieltään, ilmeisesti ei omasta mielestään saanut tarpeeksi peliaikaa tai jotain... |
DJKaaos 14.08.2010 09:58:59 | |
---|
Tälle kaudelle tuli voimaan nyt se sääntö, että 1. syyskuuta mennessä pitää nimetä 25 pelaajan ryhmä, jolla on pakko pelata tammikuuhun asti. Näiden 25 pelaajan joukossa on oltava vähintään 8 omaa kasvattia. Omiksi kasvateiksi lasketaan myös ne pelaajat, jotka ovat olleet seurassa vähintään kolme vuotta ennen 21 ikävuotta. Ihan mielenkiintoista nähdä minkälaisen porukan esim. City nimeää ja minkälaisia "pakollisia" omia kasvatteja se nostaa kehiin ja keitä isoja nimiä jää ryhmän ulkopuolelle. Minä olen minä. |
myrtonen 14.08.2010 11:29:15 | |
---|
djKaaos: Tälle kaudelle tuli voimaan nyt se sääntö, että 1. syyskuuta mennessä pitää nimetä 25 pelaajan ryhmä, jolla on pakko pelata tammikuuhun asti. Näiden 25 pelaajan joukossa on oltava vähintään 8 omaa kasvattia. Omiksi kasvateiksi lasketaan myös ne pelaajat, jotka ovat olleet seurassa vähintään kolme vuotta ennen 21 ikävuotta. Ihan mielenkiintoista nähdä minkälaisen porukan esim. City nimeää ja minkälaisia "pakollisia" omia kasvatteja se nostaa kehiin ja keitä isoja nimiä jää ryhmän ulkopuolelle. Jep, tuo jotain järkeä tuohon pelaajakokoonpanojen muodostamiseen. Esim. Liverpoolilla oli viime kaudella kolme-neljä joukkueellista edustuksen miehiä ja peluutus jotain täysin käsittämätöntä. Välttämättähän näitä home-grown -miehiä (esim. ManCityllä lähes pelkästään puolustajia) ei edes listalla pelipäivinä nähdä, joten jolla on pakko pelata tammikuuhun asti. käytännössä tuo sääntö tuskin vaikuttaa dramaattisesti itse peluuttamiseen jos ei tule paljon loukkaantumisia. Eli isot nimet kyllä mahtuvat sekä edustuksen rinkiin että pelaavaan kokoonpanoon kaikilla joukkueilla, joskin Cityllä se tekee ehkä tiukinta. En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
touhis 15.08.2010 18:48:37 | |
---|
Ehkä hieman offtopikkia, mutta.. Eilen iltapäivällä havahduin ilokseni valioliigan alkuun ja kiittelin mielessäni että pelit säilyy tälläkin kaudella canalilla, mutta sittemmin todellinen asianlaita valkeni.. Sopimusteknisistä syistä johtuen canal+ näyttää tällä hetkellä valioliigaa vain sport ykköseltä. Ei siis enää lauantaisin pääse valkkaamaan kolmesta samanaikaisesta pelistä sitä kiinnostavinta. Sport HD:lta ei nähdä valioliigasta pelin peliä. Taustalla yllättäen mm. maikkari ja sen katsomo-palvelu. Huhutaan jostain valioliigaan keskittyvästä uudesta (lisämaksullisesta tietenkin) HD-kanavasta.. Ei sääh, ketuttaa siinä määrin että taidan huomenna käppäillä irtisanomaan kanavapaketin tai pari... Offtopik off. |
Ziggy Bubba 15.08.2010 20:06:07 | |
---|
Valioliigan ekaa kierrosta mennään ja Poolin kannalta ei hassumpi esitys ekaan matsiin Persenalia vastaan, vaikka Reina hörppikin nolosti tasoituksen... Hodarille peukkua varsinkin tiukasta puolustuksesta. Arsun puolustus oli kyllä todella heikko ja epävarma, varsinkin Clichyn laidasta tultiin jopa Kuytin pehmeällä kosketuksella parin äijän läpi. Tämä uus yrittäjä topparin paikalla ei kyllä tällä näytöllä Valjun huippujengin avaukseen kuulu... Poolin hyökkäyspeli oli aika vaatimatonta, mutta tuo punkku toki sekoitti. Puolustus ja varsinkin erikoistilanteet oli paljon varmempia ku Rafan aikoihin. Ngogilta saletisti paras liigapeli tähän mennessä, jannuhan jopa tsemppasi puolustuksessa! Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
DJKaaos 15.08.2010 20:10:20 | |
---|
touhis: Sopimusteknisistä syistä johtuen canal+ näyttää tällä hetkellä valioliigaa vain sport ykköseltä. Ei siis enää lauantaisin pääse valkkaamaan kolmesta samanaikaisesta pelistä sitä kiinnostavinta. Joo, valitettavasti näin. Tietenkin toi valkkaamismahdollisuus kärsii, mutta valioliigapelejä näkyy silti viikossa ihan hyvä määrä, noin 6 peliä per viikko. Ja tuo Sport2:en lauantain klo 19.30 peli näytetään nyt Sport1:llä mikä on tietenkin positiivista. Minä olen minä. |