Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 547 48 49 50 5171 72 73 74 75
gorgonoidi
29.03.2007 21:47:47

Lapin Kesä on kyllä parasta, mitä kotimaan Idols on tähän asti suoltanut. Todella kova veto!

Näinpä. Kyllä olisin Krideä voittajaksi toivonut ja povannut.
sirdickyj
29.03.2007 21:48:38
Totta. Jos tämän vuoden kisasta jää jotain muisteltavaksi, niin se on juuri tuo veto. Eikä se Patricia Kaasinkaan biisi ollu yhtään huono esitys. Liian hienostunutta vaan tälle junttikansalle.

no juu, ja meininkiä kuvastaa se, että kun Ari veti Piano man:in (hänen paras vetonsa tähän mennessä, ainoo hyvä) niin dumarit sanoo että "ei kukaan tiedä tota". Joo joo.
Pataan! ...+alv.
k1mm0
29.03.2007 21:52:53
Vähän oli juu epävireyttä niin Arilla kuin tytöilläkin, mutta pistikö muut merkille, että tänään oli Arin kuuluisa alarekisteri huomattavasti vahvempi kuin aiemmin? Etenkin Kilven biisissä pistin tuon merkille.

Toivolalla oli oikein söpö röhelökaulus.
Aha, penis, esine paha!
Juzzu
29.03.2007 21:52:59
Ei vakuuttanut, mikään. Äh.
Härski
29.03.2007 21:56:33
Hyi saatana, kauheat flashbackit tosta Annan koelauluvedosta... sanokaa, ku se on laulanna...
MV
29.03.2007 22:03:27
Paras Suomen Idolsissa vedetty biisi on kyllä se Piano man.
Härski
29.03.2007 22:06:25
Paras Suomen Idolsissa vedetty biisi on kyllä se Piano man.

Ei ole, vaan Lapin Kesä.
maia_
29.03.2007 22:08:30
Mä tykkäsin Kristiinasta tänään tosi paljon. Piti ihan äänestää, jotta Anna ei pääse jatkoon.
samwyse
29.03.2007 22:14:02 (muokattu 29.03.2007 22:15:54)

Ei ole, vaan Lapin Kesä.

Eipäs kun Katri Ylanderin Piste.
Härski
29.03.2007 22:16:08
Eipä kun Katri Ylanderin Piste.

Eipä ku Roni Transun Poiseeeeen!
Fuzzy Boner
29.03.2007 22:17:00

Mä liputan Jani W:n "The Long And Winding Road"in puolesta.
Jormaz
29.03.2007 22:17:45
Wat tö fak. Mun liittymällä ei voi soitella tai tekstailla 0700-alkuisiin. Kristiania joskus kuitenkin äänestin onnistuneesti, ne on perkeleet vaihtaneet numeroita! Silti, jazzmiestä lainatakseni: Kristiina voittoon! :)
a game of bingo gone horribly wrong
Toveri
29.03.2007 22:18:02

Ainoa oikea ja lopullinen 'Kovimmat vedot Suomen Idolsissa':

1. Kristian Meurman - Lapin Kesä
2. Katri Ylander - Piste
3.(jaettu) Ari Koivunen - Piano Man
3.(jaettu) Pete Seppälä - Hold the Line

Viimeistä ei varmaan kukaan muista, mutta se oli mun muistini mukaan yksi positiivisimmista yllätyksistä ja oikeasti vahvimmista suorituksista edelliskisassa.
Romantikkoitkijät #2
100 hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Rattata
29.03.2007 22:19:34
Kristiina voittoon! :)

Ootas vaan kun youtubeen tulee tuo tämän päivänen ja saat kuunnella uudestaan. Teleksiä se laulo ehkä eniten nuotin vierestä mitä kukaan koskaan.
Jormaz
29.03.2007 22:20:42
Teleksiä se laulo ehkä eniten nuotin vierestä mitä kukaan koskaan.

Sehän oli hyvä veto. Rasmus oli sitten hyvinkin epävireinen.
a game of bingo gone horribly wrong
Härski
29.03.2007 22:23:38
3.(jaettu) Pete Seppälä - Hold the Line

Viimeistä ei varmaan kukaan muista, mutta se oli mun muistini mukaan yksi positiivisimmista yllätyksistä ja oikeasti vahvimmista suorituksista edelliskisassa.

Tää on muuten totta. Mun mielestä paljon parempi, kuin se Peten vetämä ja paljon hehkutettu Bon Jovin biisi, jonka nimeä en just nyt muista. Myös Disco Inferno oli parempi, kuin se Jovi. Muutenhan se oli melkonen pahvihousu koko mies.
Juntunen
29.03.2007 22:24:13 (muokattu 29.03.2007 22:25:29)

Ei tää homma nyt oikein noussut sille tasolle, jolta jo jossain vaiheessa näytti... sääli

Joo samat on fiilikset. Kristian ku tippu ni jotenki hävisi hohto hommasta. Kukaan ei oikeen kehittynyt tässä finaalien aikana merkittävästi mihinkään suuntaan. Kristiinalla edelleen samat vire- ja timeongelmat, joista varsinkin tuo timehomma on minusta ihmeellinen. Miten voi aloittaa jonkun kohdan tahdin verran väärässä kohtaa eikä itse edes huomaa sitä. Annan ääni kuulostaa edelleen minun korvaan jotenkin...vaikealta saada ulos. Laulusta en teknisessä mielessä mitään tiedä, mutta siltä se minulle kuulostaa. Toimii ihan hyvin niissä hempeilyissä ja aaränbii-jutuissa, mutta muuhun siitä ei oikeen oo. Ari taas on laulanu koko loppuskaban samaa tuttua tasoaan.

Lässähdys. Kiinnostuksen lopahdus.
Dian päivitti sivunsa ja MySpacensa.
Härski
29.03.2007 22:26:54
Lässähdys. Kiinnostuksen lopahdus.

Allekirjoitan. Mutta mä toivon oikeasti sydämen pohjasta, että Ari vetäis finaalissa (jos sinne pääsee) Rainbown Catch the Rainbown... tossa extrassa näytettiin pieni pätkä siitä, kun hän jammaili sitä Kristianin säestyksellä ja kuulosti TODELLA komealta. Uutta Lapin Kesää odotellessa, toivottavasti jotain tapahtuu.
jazzmies
29.03.2007 22:32:37
Anna oli tänään aika vaisu. Mitenhän se osataan aina stailata väärin. Idolsin alussa se näytti hyvältä, mutta näissä finaaleissa ei niinkään.

Kertoo stailaajan asiakaslähtöisyydestä jotakin. Minunkin mielestä silloin kun häntä stailasi vain hän itse, hänen luukissa oli jotakin järkeä, mutta tällä hetkellä hän on kuin navettapiika korkokengissä. Nätti tyttö luonnostaan pilataan variksenpelätinkostyymilla.
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
arancia
29.03.2007 22:33:35
Arin eka veto kuulosti jotenkin oudolta, aivan kuin ääntä ei tulisi kunnolla, ja jokaisen sävelen laulamiseen joutuisi keskittyä mielettömästi. Kyllähän tuo slovari vähän iski, vaikka yllätyksekseni lämpesin kovasti enemmän toiselle vedolle. Näkisin Arin olevan finaalissa.

Kristiinan Rasmusveto oli melko ala-arvoista, mutta Teleksin biisi oli mielestäni parasta, mitä Kristiina on idolsissa koskaan laulanut. Itse asiassa äänestin Kristiinaa, sillä toivon, että Anna putoaisi tänään. Anna veti Irinaa mielestäni melko hyvin, mutta Rakkauden haudalla oli aika ponneton.

Tuossa, kun muisteltiin Kristianin Idols saavutuksia, nousivat kylmät väreet taas selkään Lapin kesän aikana. Edelleen aivan mieletön veto. Parasta Idolsissa koskaan milloinkaan ikinä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)