Rotuvaari 23.03.2013 12:10:29 | |
---|
Entäs hiekkakuopparevittelyt Yamahalla? Jos joku selittäisi sen vihdoin ja viimein. Syödessään tätä vaatimattomaksi muuttunutta ateriaansa hän katseli korppia puun oksalla ja oli kuulevinaan, kuinka lintu röyhtäisi. |
lurkki 23.03.2013 12:50:07 | |
---|
Veksu: Entäs hiekkakuopparevittelyt Yamahalla? Jos joku selittäisi sen vihdoin ja viimein. Muistaakseni tässä yhtyi saman konsernin moottoripyörät ja soittimet. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
tepeh 23.03.2013 23:55:32 | |
---|
Voisko joku selittää sen kun Heimo juoksi auton kanssa kilpaa? Voita Datsun 100A, no voittiko Heimo sen vai ei? En tajua! Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
ukko idänmies 24.03.2013 09:12:03 | |
---|
ukko idänmies: Mikä sen juju oli, missä se karhu paskoi sinne luontoon? Sekin kyllä pelkästään nauratti. Pökäleitä. Heh. Hei, oikeesti tämä. Mitä en ymmärrä? Ei elämästä enää edes juovu. |
Skywriter 24.03.2013 10:33:32 | |
---|
ukko idänmies: Hei, oikeesti tämä. Mitä en ymmärrä? Kysyppä itseltäsi, paskooko karhu metsään vai eikö se pasko. Kitarismi on sairaus. |
Tribe 24.03.2013 23:26:49 | |
---|
Ärsyttävää, kun näistä viesteistä ei tajua, että heittääkö porukka vaan jerryä, vai eikö ne vaan oikeasti tajua :D |
ukko idänmies 25.03.2013 07:52:25 | |
---|
Tribe: Ärsyttävää, kun näistä viesteistä ei tajua, että heittääkö porukka vaan jerryä, vai eikö ne vaan oikeasti tajua :D En koskaan laske leikkiä vakavalla asialla. Ei elämästä enää edes juovu. |
Skywriter 25.03.2013 17:21:11 | |
---|
Kitarismi on sairaus. |
Antti1997 26.03.2013 14:35:49 | |
---|
Höhöhö, Rivo-Riitta kissana hymäytti vähän. Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin? |
Shabby 26.03.2013 17:09:15 | |
---|
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Hetfield 28.03.2013 20:16:39 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |
KooAa 28.03.2013 20:46:12 | |
---|
It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. Turbomaha. |
Kimmo72 29.03.2013 21:39:26 (muokattu 29.03.2013 21:40:09) | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Mika Kangas 30.03.2013 19:53:13 | |
---|
|
ukko idänmies 30.03.2013 21:28:58 | |
---|
Skywriter: Kysyppä itseltäsi, paskooko karhu metsään vai eikö se pasko. Oon kohta viikon miettiny tätä. Auttakaa nyt, jumalauta. Ei elämästä enää edes juovu. |
Kimmo72 30.03.2013 21:46:58 | |
---|
ukko idänmies: Oon kohta viikon miettiny tätä. Auttakaa nyt, jumalauta. Pähkinäketjuun tämmöset. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Bongowing 30.03.2013 22:03:15 | |
---|
ukko idänmies: Oon kohta viikon miettiny tätä. Auttakaa nyt, jumalauta. Laita nyt linkkiä, jumalauta. But where the heck is magenta? |
Tribe 30.03.2013 23:38:17 | |
---|
ukko idänmies: Oon kohta viikon miettiny tätä. Auttakaa nyt, jumalauta. http://www.hs.fi/fingerpori/s1305656251362 No siis äiti kieltää Heimoa (jee, meitsin kaima) tallaamasta kasveja ja heittämästä jätteitä äiti luontoon. Seuraavassa ruudussa sitten karhu, eli itse luonto tekee tätä, mitä Heimon äiti kielsi, eli tallaa kukkasia ja paskoo minne huvittaa, eli heittää jätteet luontoon. En nyt sitten tiedä, mitä Jarla hakee tuolla stripillä takaa. Eihän tuo karhun käyttäytyminen ole mitenkään verrattavissa ihmisten roskaamiseen tai luonnon turmeluun, eli jos tämä on tällainen "mitä väliä, kun luontokin sitä kerran tekee" -strippi, niin on Jarla kyllä aika hakoteillä. Minun mielestäni tuo oli vain yksinkertaisesti paska. Tuskin siinä mitään syvällisempää oli. |
Hetfield 30.03.2013 23:42:09 | |
---|
Tribe: http://www.hs.fi/fingerpori/s1305656251362 No siis äiti kieltää Heimoa (jee, meitsin kaima) tallaamasta kasveja ja heittämästä jätteitä äiti luontoon. Seuraavassa ruudussa sitten karhu, eli itse luonto tekee tätä, mitä Heimon äiti kielsi, eli tallaa kukkasia ja paskoo minne huvittaa, eli heittää jätteet luontoon. En nyt sitten tiedä, mitä Jarla hakee tuolla stripillä takaa. Eihän tuo karhun käyttäytyminen ole mitenkään verrattavissa ihmisten roskaamiseen tai luonnon turmeluun, eli jos tämä on tällainen "mitä väliä, kun luontokin sitä kerran tekee" -strippi, niin on Jarla kyllä aika hakoteillä. Minun mielestäni tuo oli vain yksinkertaisesti paska. Tuskin siinä mitään syvällisempää oli. Itse vain oletin, että Heimo menisi tuon jälkeen nuhtelemaan otsoa. Tiedä sitten mitä tuossa haettiin... I quit the band... Now I just play with myself. |
Bongowing 30.03.2013 23:47:08 | |
---|
Tribe: http://www.hs.fi/fingerpori/s1305656251362 No siis äiti kieltää Heimoa (jee, meitsin kaima) tallaamasta kasveja ja heittämästä jätteitä äiti luontoon. Seuraavassa ruudussa sitten karhu, eli itse luonto tekee tätä, mitä Heimon äiti kielsi, eli tallaa kukkasia ja paskoo minne huvittaa, eli heittää jätteet luontoon. En nyt sitten tiedä, mitä Jarla hakee tuolla stripillä takaa. Eihän tuo karhun käyttäytyminen ole mitenkään verrattavissa ihmisten roskaamiseen tai luonnon turmeluun, eli jos tämä on tällainen "mitä väliä, kun luontokin sitä kerran tekee" -strippi, niin on Jarla kyllä aika hakoteillä. Minun mielestäni tuo oli vain yksinkertaisesti paska. Tuskin siinä mitään syvällisempää oli. Ei kyllä toimi varsinkin, kun karhun jätöksethän on vaan ravintoa kasveille. Lisäks taustalta puuttuu varpusparvi. Hä. But where the heck is magenta? |