jussiohman 18.01.2014 23:16:03 | |
---|
Hauskat hahmot taas kerran. Vatanen ja Armi ainakin tiputti. Putous on wittu paras! Vielä enemmän vaan itse hahmoja ja tuota tekemisen meininkiä. Ja Hietalahtea. naama sulaa rinnuksille |
phren 19.01.2014 10:36:43 | |
---|
jussiohman: Hauskat hahmot taas kerran. Vatanen ja Armi ainakin tiputti. Putous on wittu paras! Vielä enemmän vaan itse hahmoja ja tuota tekemisen meininkiä. Ja Hietalahtea. Sarkasmitutkani varoittaa, mutta epäilenpä, että turhaan |
Prophet 19.01.2014 10:40:15 | |
---|
Kuka on yleisön suosikki Piia Potkan tapaan? |
Shabby 21.01.2014 19:38:34 | |
---|
Tekis mieli taas kitistä ripsiväristä. *kitisee* "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
-Lassi- 21.01.2014 20:35:44 | |
---|
Prophet: Piia Potka Ylivoimaisesti paras putoushahmo. "Mitä laitetaan" on ainut hokema joka on jäänyt mieleen koko putouksen historian aikana. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
Tawsky 21.01.2014 20:37:33 | |
---|
Luulenko vaan vai onko tänä vuonna vielä paskemmat hahmot kuin edellisinä? Akultakin aikamoista röytöä. "Kyllä nyt jää Jonekin toiseksi, ADEHD on uusi päällikkö äiä" -Stradlin |
JCM 21.01.2014 20:50:29 | |
---|
Yritin katsoa männä päivänä yhtä jaksoa. Voi jestas. "-Oletko kyllästynyt kalastamaan ilman kalaa? - www.kala.fi - hö höhöö höhö öhöhööö" Hietalahti taitaa olla ihan tosissaan kotimaan paras koomikko.. ja tämä siis todellakin surullisena faktana. Nieminen ja Hirviniemi ovat parhaimmillaan hauskoja, mutta ei näiden kahden voimalla pelkästään pysty tuota katsomaan. :( |
Gleb91 22.01.2014 00:36:26 | |
---|
Kyllä minä olen nauttinut kummastakin jaksosta. Hauskoja juttuja ollut. Yksi niistä viikkokatsaussketseistä oli kyllä tolkuttoman huono, mutta ei se haittaa, ainahan sketsiohjelmissa on huonojakin sketsejä. Hahmoille oon kyllä naureskellut. Teillä on jotain vikaa päässä todennäköisesti jos ette tykkää putouksesta. Rikun ilimasutaijon opettaja on aivan loistava minusta. :D Osimoilleen näin. |
Jeszse 22.01.2014 07:57:36 | |
---|
Gleb91: Teillä on jotain vikaa päässä todennäköisesti jos ette tykkää putouksesta. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: |
lapio 22.01.2014 09:08:00 | |
---|
Gleb91: Teillä on jotain vikaa päässä todennäköisesti jos ette tykkää putouksesta. Tää oli hauskempi postaus kuin koko putous sarja :D En tiedä kummastako putouksen suosio kertoo enemmän: kotimaisen tv-viihteen vaiko ihmisten korvien välisen harmaan massan jäätävästä rappiotilasta. Olen katsonut pari jaksoa putousta pitkin hampain ja se myötähäpeän määrä oli kyllä ihan uskomaton. |
tender.insanity 22.01.2014 09:37:01 | |
---|
lapio: Tää oli hauskempi postaus kuin koko putous sarja :D En tiedä kummastako putouksen suosio kertoo enemmän: kotimaisen tv-viihteen vaiko ihmisten korvien välisen harmaan massan jäätävästä rappiotilasta. Olen katsonut pari jaksoa putousta pitkin hampain ja se myötähäpeän määrä oli kyllä ihan uskomaton. Television nykytarjontaa kun katsoo, niin mieluummin sitä katsoo Putousta kuin seitsemättä Frendien uusintakierrosta, vuosittaisia James Bond uusintoja tai Uunoja ties kuinka monetta kertaa. |
Wolfgang 22.01.2014 09:51:28 | |
---|
Kyllä minuu ainakin nauratti kun Putoista viimeksi katselin. Tosin näin vaan sketsihahmo-osuuden ja siinäkin nauratti (ja samalla vähän hävetti) eniten tämä kisakatsomo vanhassa kotikaupungissani Imatralla. Yksi kaverikin näkyi joukossa ja sen puolesta vähän hävetti. Onhan ne hahmot paskoja, mutta niinhän niiden kuuluukin olla. Parodiaa kai niillä ainakin alunperin on haettu. Hirviniemi on silti hassu mies, vaikka kaksimielisyydet alkavatkin olla aika kuluneita. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Jormaz 22.01.2014 11:57:13 | |
---|
Se on aina vähän vaivaannuttavaa kun joku tuppukylä saa huomiota valtakunnan mediassa ja siitä on sitten koko kylä sekaisin. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Informaatiokameli 22.01.2014 12:22:17 | |
---|
tender.insanity: Television nykytarjontaa kun katsoo, niin mieluummin sitä katsoo Putousta kuin seitsemättä Frendien uusintakierrosta, vuosittaisia James Bond uusintoja tai Uunoja ties kuinka monetta kertaa. Pakkoko sitä töllöä on se kiintiöaika vuorokaudesta tuijottaa vaikka tiedostaa, että paskaa sieltä vaan tulee? Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
tender.insanity 22.01.2014 13:09:00 | |
---|
Informaatiokameli: Pakkoko sitä töllöä on se kiintiöaika vuorokaudesta tuijottaa vaikka tiedostaa, että paskaa sieltä vaan tulee? Rutiinit luo turvallisuuden tunnetta. Samaa paskaa m.nettikin on aina täynnä, mutta täällä sitä samat naamat aina roikkuu :-p |
Informaatiokameli 22.01.2014 13:16:59 | |
---|
tender.insanity: Rutiinit luo turvallisuuden tunnetta. Samaa paskaa m.nettikin on aina täynnä, mutta täällä sitä samat naamat aina roikkuu :-p Ihailtavan paska vertaus. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Vessajono 22.01.2014 13:25:43 | |
---|
Gleb91: Kyllä minä olen nauttinut kummastakin jaksosta. Hauskoja juttuja ollut. Yksi niistä viikkokatsaussketseistä oli kyllä tolkuttoman huono, mutta ei se haittaa, ainahan sketsiohjelmissa on huonojakin sketsejä. Hahmoille oon kyllä naureskellut. Teillä on jotain vikaa päässä todennäköisesti jos ette tykkää putouksesta. Rikun ilimasutaijon opettaja on aivan loistava minusta. :D Osimoilleen näin. Putous on jonkinlaista tv-huumorin mäkkisafkaa - nopeaa, yksinkertaista, mautonta ja lähes valmiiksi pureskeltuakin. Viime kaudella jouduin katsomaan finaalin kaverin luona ollessani, en edes hymähtänyt kertaakaan koska mä en vaan kykene näkemään että mitä hauskaa niissä huonoissa ja kertakäyttöisissä hahmoissa voi olla, varsinkin kun niiden hauskuus perustuu johonkin vielä huonompaan ja kertakäyttöiseen catchphraseen. Kummelille on naurettu 20 vuotta ja Monty Pythonille 40 vuotta. Ei kukaan muista jotain saatanan munamiestä enää kymmenen vuoden päästä. Ja hyvä niin. "Notice that the lead guitar is overdubbed. The two voices are parallel fifths apart. This creates an eerie, medieval sound. That's because they actually used a lot of open fifths back then." |
Milkop 22.01.2014 13:29:43 | |
---|
"Nyt se on auki, nyt se on kiinni" Tapan saatana. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
elon arska 22.01.2014 13:39:40 | |
---|
Milkop: "Tilulii, nyt se on auki, nyt se on kiinni" Tapan saatana. Näin. Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas. |
jassi 22.01.2014 14:19:46 | |
---|
Mutta kyllä Hedbergin Samin komiikka onnistuu pääsemään vielä tämänkin alapuolelle. |