Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 546 47 48 49 50105 106 107 108 109
porcupine
29.09.2006 15:17:17 (muokattu 29.09.2006 15:19:11)
Joo, Kaarlo on psyko. Qu'est que c'est.

EDIT: http://www.lyricsdomain.com/20/talking_heads/psycho_killer.html
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
Qsysi
29.09.2006 15:56:30
24/7:n omistajat, joko Corol.. Sorella on poistunut talosta? Niinhän se eilen päiväkirjahuoneessa uhkaili.

Uskon kanssa että sinne taloon tulee 2-3 uutta ihmistä.
Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
Kimmo72
29.09.2006 16:11:32
24/7:n omistajat, joko Corol.. Sorella on poistunut talosta? Niinhän se eilen päiväkirjahuoneessa uhkaili.

Uskon kanssa että sinne taloon tulee 2-3 uutta ihmistä.

Ei oo mihinkää lähteny :(
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
aivokuolio
29.09.2006 16:30:17
Eikös viime vuonna napsittu noita sänkyjä makuuhuoneista pois sitä mukaan kun kilpailijoita tippui pois? Tänä vuonna ei ole hävinnyt vielä yhtään. Saapa siis nähdä mitä tuo maanantai tuo tullessaan.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Jaz
29.09.2006 16:39:56

Eikös viime vuonna napsittu noita sänkyjä makuuhuoneista pois sitä mukaan kun kilpailijoita tippui pois? Tänä vuonna ei ole hävinnyt vielä yhtään. Saapa siis nähdä mitä tuo maanantai tuo tullessaan.

Ehkä tuo onkin se suuri mullistus, jota subtv niin kovasti mainostaa ;)
MV
29.09.2006 16:44:52
Heheh, mahtava jakso taas eilen. Toisaalta käy sääliksi Sorellaa mutta kyllä näille kränätilanteille saa nauraa. Ja jotkut täällä meinaavat lopettaa katselun. Nythän siellä vasta tapahtuu:) Ja Kaarlon on kyllä turha jauhaa mitään paskaa siitä, että ei olisi Sorellaa syyttänyt (ainakin osittain) siitä Mikan tempusta. Vituttaa aina vastaavat kommentit...Noh, tappelua ainakin taas tulossa.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
NHR
29.09.2006 17:20:05

Kaarlo on äijä!

Pyh, tuittupäinen ja äkkipikainen pikku kakarahan tuo pikemminkin näyttäisi olevan. Ailahtelevainen ja jotenkin arvaamaton. Ei kestä totuutta itsestäänkään huutamatta ja haistattelematta. Tietynlainen tilannetaju ja käytöstavat vaan loistavat poissaolollaan. Eipä paljon enää haittais, vaikka lähtöpassit pian saiskin.

Mut katotaan nyt ensin mikä se maanantain suuri mullistuskin sit on...
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
aivokuolio
29.09.2006 17:53:55
Pyh, tuittupäinen ja äkkipikainen pikku kakarahan tuo pikemminkin näyttäisi olevan. Ailahtelevainen ja jotenkin arvaamaton. Ei kestä totuutta itsestäänkään huutamatta ja haistattelematta. Tietynlainen tilannetaju ja käytöstavat vaan loistavat poissaolollaan.

... Mutta silti niin armottoman hauskaa seurattavaa. Kyllä tuollaista eläväistä ihmistä katselee paljon mielummin kuin märisevää aikuisemoa.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Rattata
29.09.2006 18:00:09
... Mutta silti niin armottoman hauskaa seurattavaa. Kyllä tuollaista eläväistä ihmistä katselee paljon mielummin kuin märisevää aikuisemoa.

Samaa mieltä. Pysyy homma edes vähän mielenkiintosena. Hajosin aika täysiä eilen Kaarlon makuuhuone-sekoiluille ja siihen pikkupätkään tämän päivän tapahtumista, "haista vittu!"
M.A.C.H.O. #11
kyseinen
29.09.2006 19:06:48

Mun mielestä molempi parempi. Toi talo on niin täynnä monenlaisia äpäriä, että aivan mahtavaa. NIIIIIN paljon parempi kuin viimevuotinen vätyslauma. Kakia aiemmin kehuin ainoaksi edes suunnilleen "järkeväksi", mutta sillekin saa nauraa koko ajan, kun se on niin ihq.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
arvid70
29.09.2006 19:44:45
Mitä vittua ei 24/7 toimi kaapelissa?? minua on virtsattu linssiiin en voi jatkaa elämää ;O)

noh voin kyllä mutta turhasta en maksa ku ku ei nyt näjy!!
MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN??
Veikko
29.09.2006 21:03:09
Mitä vittua ei 24/7 toimi kaapelissa?? minua on virtsattu linssiiin en voi jatkaa elämää ;O)

noh voin kyllä mutta turhasta en maksa ku ku ei nyt näjy!!

Miksei muka toimi. Pitäishän sen toimia
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
arvid70
29.09.2006 21:32:40
Miksei muka toimi. Pitäishän sen toimia

Mul täälä vlp:n kaapelissa ainakaan mikään toimi, perk...
MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN??
Deep Shadow
29.09.2006 22:12:29
Kaarlo on suht ärsyttävä.
Mummun saappaassa soi fox
Jormaz
29.09.2006 22:13:49
Kaarlo on suht ärsyttävä.

Ja Jenni kans. Ei tsiisus miten ärsyttävä tuo Jenni on. Aivan karmee noita.
Jetzt gehts wieder aufwärts
Nieby
29.09.2006 22:19:47
olipahan riita.. perkule ne kehtaa vieraat ihmiset sanoo toisilleen asioita suoraan.
blastoff
29.09.2006 22:22:32
Hajosin aika täysiä eilen Kaarlon makuuhuone-sekoiluille ja siihen pikkupätkään tämän päivän tapahtumista, "haista vittu!"

Buahaha! Repesin oikein kunnolla tuossa "haista vittu!"-kohdassa. Kaarlo on ihan pimeä jätkä.
MTV makes me wanna smoke crack
Jkob
29.09.2006 22:24:40
Sorella on mahtava ihminen! Herkkä ja sinut tunteidensa kanssa. Varmasti osaa ottaa kontaktia myös takapulpetin poikiin ja ottaa heidät mukaan yhteiseen riemukulkuun kohti opetussuunnitelman jämäkkää toteuttamista.
"Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti." - tuntematon ajattelija
kyseinen
29.09.2006 22:39:26
Ja Jenni kans. Ei tsiisus miten ärsyttävä tuo Jenni on. Aivan karmee noita.

Semmonen vakaa kakkosnelonen tähän. Tyyliin AC/DC.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
kyseinen
29.09.2006 22:40:57
Kaarlo on ihan pimeä jätkä.

Laittaisin tähän semmosta vankkaa biittiä, tyyliin Anssi Nykänen. (Menee vähän DADAn puolelle, joo sori pojat, mutta voi perse nää ihmiset on mahtavan raivostuttavan pihalla kaikesta.)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)