Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 545 46 47 48 49122 123 124 125 126
Stain
19.03.2007 17:57:56
Ei nyt ärsyttävä mutta varsin reväyttävä mainos on, Wankers kauramurot.

Haha :D

Onko sellaisia oikeasti?
It's a bittersweet symphony, this life
gandar
20.03.2007 11:52:42
Olisiko kuitenkin Quaker?
Ceci n'est pas une signature
päänahka
21.03.2007 11:07:15
Toinen ärsijä on se muuan geneerinen huulikiiltomainos. "Haluatko tavallista vai hypnoottista kiiltoa?" "Hypnoottistahhhh!" Inhottaa, kun kaikkea myydään hönkäillen ja jokaisen vokaaliloppuisen sanan perään on äännettävä vielä neljä hoota.

Mua huvittaa noi mainokset, kuulostaa niin vammaiselta tollanen. "Säähhh....hypnoottistahhhh..." Ja se on hauskaa jos noi mainokset oikeasti lisää sen tuotteen myyntiä. Huulet niissä näyttää märältä kumilta, jee.
Up and down, that's how energy stays alive.
Räkkipeli
21.03.2007 11:42:38 (muokattu 21.03.2007 11:45:39)
Melkein kaikki mainokset ärsyttää! Varsinkin ne vitun jugurttimainokset joissa niitä mässytetään. Yks oli kans joku mikrokeitto mainos missä se mies rupeaa keskellä yötä syömään sitä ja ku se on niin rapeaa ni muka koko talo tärisee ja hälyttimet soi ja vaimo kirkuu ja koira haukkuu. Helvetin ärsyttävä.

Mainokset joissa on toimivaa komediaa toimii. Tai sitten joku tosi vakava asia, esimerkiksi aids tai joku vastaava. Se oli aika hyvä kun ne on siinä jossain lintsin laitteessa jossa joka toisessa penkissä ei ollut turvalaitteita, vaan sitten kun se "hissi" lähti ylös, turvattomat ihmiset lentivät sieltä komeassa kaaressa alas. Supliikkisus oli se että ihmiset katsoivat vaan että aijjaa, ja menivät kuitenkin kyytiin. Idea oli se että joka toinen lähtee siihen kyytiin: joka toinen kuolee sydän ja verisuonitauteihin, kun ei hoida itseään.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Tietysti Pauligin
21.03.2007 11:48:22
"siinä on syy, miksi vesi imeytyy niin nopeasti"

pienet elefantit raaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Kampela77
30.03.2007 02:03:10
Kai tämä tänne ketjuun sopii. Tuossa taustalla pyörii telkkarissa ostostakanava ja joku Core Rhythms mainos. Melko juosten kustun vaikutelman saa, kun ruudussa lukee kissan kokoisilla kirjaimilla "Yhdistä tanssi ja kuuntoilu". Jälkimmäinen sana ei siis ole minun kirjoitusvirhe.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
RocknRoll
15.04.2007 12:18:57
Helposti tämän hetken paskin ja oudoin mainos on tämä Soneran "kiuaskivet / its a wet" mainos.
Mä en tajua mitä siinä mainostetaan, kun tuon lauseen jälkeen olen niin hämmästyksestä pöllämystyneenä, että itse tuote menee ohi korvien.
Isodee
15.04.2007 12:21:02
Helposti tämän hetken paskin ja oudoin mainos on tämä Soneran "kiuaskivet / its a wet" mainos.
Mä en tajua mitä siinä mainostetaan, kun tuon lauseen jälkeen olen niin hämmästyksestä pöllämystyneenä, että itse tuote menee ohi korvien.

No siinä mainostetaan TeliaSodoman formulamobiilipalvelua. Nyt on "Puumalan Priatore" ruvennut näkymään printtimainonnassakin.
Jorbagha
15.04.2007 20:37:20 (muokattu 15.04.2007 20:38:44)
No pitäähän nyt sitten ottaa puheeksi se Coca-Cola Zero. Tämä on eittämättä kaameinta mainontaa aikoihin. Onneksi tämä on tajuttu laajalti ja seksististä ja idioottimaista "äijäkola"-kampanjaa vastaan on hyökkäilty sekä kansalaisten että virallisten tahojen voimin. Jotenkin käsittämätöntä että maailman suurin virvoitusjuomayhtiö voi tehdä noin monta emämokaa uuden tuotteen lanseeraamisessa:

1) Kampanja on plagioitu Pepsiltä: Maximum Taste, No sugar vs. Great Taste, Zero sugar

2) Seksismi: tähän puutui kuluttajavirastokin.
Linkki: http://www.kuluttajavirasto.fi/user … 8&root_id=7418&mode=readdoc

3) "Zero" on englanniksi nolla. Käännä seuraavista iskulauseista sana zero nollaksi ja tarkista kielioppi: "Miksei lööppejä ja zero exiä?"
"Miksei bileitä ja zero siivoamista?"
"Miksei tuontiautoja ja zero veroja?"
"Miksei gimmafrendiä ja Zero kiukuttelua?"
ja lista jatkuisi piiiiitkäään...

Minkäköhänlaisiin "äijiin" tämä vetoaa? Kielitaidottomiin, seksistisiin, hedonistisiin ja vastuuntunnottomiin palikoihin joilla ei ole kykyä keksiä omia ajatuksia vaan kopioivat ne kaverilta?
Oonpa aika körny.
Cmoon
16.04.2007 15:55:20
Se olisko mobilat tai ainakin sen tapainen tuotemainos, jossa joku nainen katkeralla äänellä sanoo jotain tyyliin "joo kyllä tämä äiti mobilatin tuntee. minähän olen taksikuski (?), (tässä välissä vilkaisee ylöspäin) nostokurki ja vaikka mitä .."

Se oikeen yrittää hymyillä, mutta kyllä siitä huomaa, että se vihaa elämäänsä :D
Shemhamforash
17.04.2007 13:55:02

Jos minä olisin vuoren päällä katselemassa henkeäsalpaavia maisemia, en ainakaan ensimmäisenä kaipaisi supernopea Elisa-laajakaistaa. Hitto soikoon! Ällöttävää!

Ja se Koffin intiaani-"käytsä täällä usein". Eih... Maku on mennyt koko hommasta jo aikaa sitten, mutta Koff vain jatkaa väkipakolla... Myötähäpeää.
Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist Bella Italia #16
SARJE
17.04.2007 16:12:21
Rauhallinen sunnuntai iltapäivä, olet juuri katsellut kauniita maisemia norjan lohijoilta hyvän luontodokumentin kautta. Sitten ohjelma loppuu ja mainokset alkavat. NIIAAUU!! TSÄKÄTÄKÄTSÄKÄTÄKÄ! VRUUMMM; NIAUUUU! FORMULA PUTKI VIIKONLOPPUNA; VITTU NIAUUU TSÄKTÄKÄ, JOTAIN HEMMETIN ÄHIINÄÄ, NIAUU!
Ihan järjettömän kovaa! Vaikka äänenvoimakkuus oli katsomassasi ohjelmassa juuri sopiva tlee tämää saatanan formulamainos 3 kertaa kovemmalla volumella, värit vilkkuu taustalla järjetön teknosätkytys ja nämä -niaauuuu - äämet ja moottorien jyrinä ja jotain tallityttöjä ähisee siinä, ei helvetti! meinaa aina lentää kapula seinään kun rupee kyrsimään toi touhu.
no ei se mikään villieläin ole, ompahan muuten vaan hauska!
Räkkipeli
17.04.2007 21:40:41 (muokattu 17.04.2007 21:40:57)
Rauhallinen sunnuntai iltapäivä, olet juuri katsellut kauniita maisemia norjan lohijoilta hyvän luontodokumentin kautta. Sitten ohjelma loppuu ja mainokset alkavat. NIIAAUU!! TSÄKÄTÄKÄTSÄKÄTÄKÄ! VRUUMMM; NIAUUUU! FORMULA PUTKI VIIKONLOPPUNA; VITTU NIAUUU TSÄKTÄKÄ, JOTAIN HEMMETIN ÄHIINÄÄ, NIAUU!
Ihan järjettömän kovaa! Vaikka äänenvoimakkuus oli katsomassasi ohjelmassa juuri sopiva tlee tämää saatanan formulamainos 3 kertaa kovemmalla volumella, värit vilkkuu taustalla järjetön teknosätkytys ja nämä -niaauuuu - äämet ja moottorien jyrinä ja jotain tallityttöjä ähisee siinä, ei helvetti! meinaa aina lentää kapula seinään kun rupee kyrsimään toi touhu.

Samanlainen vaikututs on TheVoice -tv-kanavalla, oletteko huomanneet? Kääntäkääpä joskus päälle ku ootte tosi väsyneitä. Kattokaa vaikka Yle Teeman ohjelmisto ikkunaa klassisen musiikin taustalla soidessa, ja kääntäkää TheVoicelle ja parhaimman vallinyrkin saatte naamaan jos mainoskatko juuri on menossa siellä. Sillä kanavalla ei ole oikeasti hiljaista hetkeä. Yhtä helvetin hulinaa koko ajan.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Marshallga
17.04.2007 22:23:00

"Efektit" repsahdutti pahasti näin iltasella :D
jummijammi
17.04.2007 22:31:00 (muokattu 17.04.2007 22:31:37)
Minkäköhänlaisiin "äijiin" tämä vetoaa? Kielitaidottomiin, seksistisiin, hedonistisiin ja vastuuntunnottomiin palikoihin joilla ei ole kykyä keksiä omia ajatuksia vaan kopioivat ne kaverilta?

Kerron meijän melkein entiselle basistille, että täällä puhutaan hänestä pahaa.
JUKE73
03.05.2007 16:29:48

ROFL, "repesin". :D Plussaa!
Viikate rocks!!!!
Jag
04.05.2007 16:45:18

Tämä VR:n uusin rallattelumainos on kyllä harvinaisen ärsyttävä...
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Tietysti Pauligin
04.05.2007 17:36:25
"joo tää on hyvän makunen, tää on mun feivoritti"
"vaikkei vatsa aina vaivaakaan niin actimeliä syö ihan mielellään"

"söin vähän huonosti ja nyt turvottaa"

Terveysvaikutteisten elintarvikkeiden mainokset, aah.
älkaseidefensis!
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
päänahka
04.05.2007 18:08:20
"joo tää on hyvän makunen, tää on mun feivoritti"
"vaikkei vatsa aina vaivaakaan niin actimeliä syö ihan mielellään"

"söin vähän huonosti ja nyt turvottaa"

Terveysvaikutteisten elintarvikkeiden mainokset, aah.
älkaseidefensis!

Sanopa muuta. Ja ylipäätään se, että mainosten perusteella on ihan ok, että nykyaikana ihminen joutuu elämään jatkuvassa kiireessä ja vetämään duunilla päänsä ja kroppansa sekaisin, pitää vaan vetää jotain multivitaa sun muuta että jaksaa.

Ihmetyttää muuten, miten L. (lactobacillus) Casei Defensis voi olla rekisteröity tavaramerkki, kun se on ihan tavallinen maitohappobakteeri, jota on aina ennenkin ollut jogurteissa. Ilmeisesti bakteerin oikea nimi on vaan muutettu hieman eri muotoon (defensis ei varmaankaan kuulu tieteelliseen nimeen).
sticky fingers
04.05.2007 18:22:25

Ihmetyttää muuten, miten L. (lactobacillus) Casei Defensis voi olla rekisteröity tavaramerkki, kun se on ihan tavallinen maitohappobakteeri, jota on aina ennenkin ollut jogurteissa. Ilmeisesti bakteerin oikea nimi on vaan muutettu hieman eri muotoon (defensis ei varmaankaan kuulu tieteelliseen nimeen).

Etsisitkö lähteen tälle tiedolle? En väitä, etteikö näin voisi olla, mutta kyseessä kummikin yksi tunnustetuimmista funktionaalisista elintarvikkeista, eikä noita terveysväittämiä saa ihan hatusta heitellä mille tahansa tuotteelle...

Maitohappobakteerejakin on useampaa lajia.

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)