Aihe: Kylmä Rinki - kaikki kaudet uusintana (EI JUONIPALJASTUKSIA!)
1 2 3 4 545 46 47 48 4964 65 66 67 68
sn
12.06.2007 00:46:04
Aika härskiä HBO:n puffausta oli illan jaksossa. Sopranosista oli joku tyyppi tietovisassa ja heti perään oli puhetta Sinkkuelämästä. Loppupäässä vielä G-string Divas vai mikä olikaan. "Cable-TV is the best!" Sääliksihän kävi tietysti Tobya. "Se olikin vain unta" on aina yhtä halpa temppu.
toxic
12.06.2007 01:01:15
Jumalauta, taaskaan muistanut katsoa. Mitäs tällä kertaa jäi näkemättä?
RocknRoll
12.06.2007 01:01:27
Jäätävän hyvä jakso. Ekat 10 minsaa tosin vaikutti siltä että sarjan alamäki olisi alkanut pahemman kerran.

Said pelasti paljon. Hitto kun natsit on sitkeitä.

Luke Perryn muuraaminen ja everstin hissikuolema oli kyllä tuubaa. Mikä ihme jätkä tuo armeijaheebo muuten edes oli?
Mies joutuu vankilaan (pahoinpitelystä?) ja on heti valmiina tappamaan sellikaverinsa pyynnöstä, ihan vain sen takia että olivat Vietnamissa molemmat. "No, mulla on vain puolenvuoden kakku mutta voin mä aina jonkun tappaa".

Tätä jaksoa pidemmälle en välttämättä ole sarjaa nähnytkään, kun joku suuri este tuli eteen aikoinaan etten nähnyt sarjaa loppuun. Työt tai joku vastaava mihin tarvitsi yöunia.

Tai sitten ehkä olenkin, mutta en mä mitään ala spoilailemaan. :)
diabami
12.06.2007 01:04:14
Tämä oli ensimmäinen kerta kuin katsoin tätä sarjaa. Eihän tässä taida mitään sen kummosempaa juonta olla, mutta on silti todella mukavaa katsottavaa. Aijon katsoa jatkossakin jos satun telkkarin ääreen.
RocknRoll
12.06.2007 01:08:49 (muokattu 12.06.2007 01:13:31)
Jumalauta, taaskaan muistanut katsoa. Mitäs tällä kertaa jäi näkemättä?

-Luke Perry, eli tämä parrakas pappismies muurattiin ruokalan seinänsisään muiden uskovaisten puolesta, pääjehuna hääri se punatukkainen tyyppi

-Armeijanmiehen piti tappaa se paksu latinopomo Morales, mutta sai itse kyytiä häneltä. (Reikä juonessa: miksei lationmies joudu eristykseen vaikka tappoi miehen?)

-Beecher pääsii ehdonalaiskuulusteluun, josta Schillinger tietty vittuuntui ja äksyili. Beecher näki unta että kirmaili jo niityillä, mutta karu todellisuus iski ja ei mitään ehdonalaista.
Shillinger ja kumppanit kävivät tästä vittuilemaan Beecherille ja Said puukotti Shillingeriä ja Robsonia.

IRA-mies teki pommin (sellaisen 20kg painavan hirvittävän kokoisen häristimen joka näytti siltä että 3 vaahtosammutinta olisi teipattu yhteen, huomaamatonta työtä indeed)
Mutta suutarihan se oli.

The end. Olihan siinä muutakin mutta en minä nyt jaksa muistaa.

Tässä on ihan virallinen lontoonkielinen seloste: Eli olihan siinä ihan hitosti muutakin, pieni räjähdys mm. lopussa. :)

Hill gets caught in a deliberate attempt to frame him for drug possession. To fight back, he gets some medical info that leads to Supreme's demise. Redding thanks Hill and offers to bring him back to the crew in return. Hill thanks Redding but refuses. The Colonel's attempt to kill Morales backfires. The tides turn on Cloutier who is first stripped of his position in his church and then endures his followers turning against him. After Hughes takes over the solitary ward, Glynn goes in to try and calm him down. Hughes tries to kill Glynn but gets killed himself. Frustrated, hurt and helpless, Glynn transcribes his letter of resignation to his secretary. Murphy offers to be McManus' teammate in the final basketball game. McManus appears on the tv game show and loses in the first round. White gets returned to solitary for starting a fight with other inmates. When McManus confronts him about it, White goes into a rage and stomps McManus. The news of Beecher's parole enrages Schillinger who immediately order's Beecher's murder. Later, Schillinger and Robson try to ambush Beecher in the library only they are shanked by an enraged Said. After talking with his mother, O'Reily decides to change up. He goes to Glynn to warn him of the bomb Connolly plans to detonate. The common room is cleared only for Connolly who holds the bomb as it's timer counts down. The bomb doesn't go off and Connolly's taken by the SORT team. Meanwhile, a guard lights a cigarette in the kitchen causing a major explosion.
MV
12.06.2007 01:11:34
Mies joutuu vankilaan (pahoinpitelystä?) ja on heti valmiina tappamaan sellikaverinsa pyynnöstä, ihan vain sen takia että olivat Vietnamissa molemmat. "No, mulla on vain puolenvuoden kakku mutta voin mä aina jonkun tappaa".

Muutenkin vähän mietityttää tuokin vanki kun eikös tuolla pitäisi olla ne kaikkien pahimmat/vaarallisimmat rikolliset ikinä? Sitten siellä painelee joku Busmaliskin persettä näytellen:D
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher
Joees
12.06.2007 01:19:10
Muutenkin vähän mietityttää tuokin vanki kun eikös tuolla pitäisi olla ne kaikkien pahimmat/vaarallisimmat rikolliset ikinä? Sitten siellä painelee joku Busmaliskin persettä näytellen:D

Busmalishan onkin kunnon konna.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Terrorwrist300
12.06.2007 05:51:17

Tämä oli ensimmäinen kerta kuin katsoin tätä sarjaa. Eihän tässä taida mitään sen kummosempaa juonta olla, mutta on silti todella mukavaa katsottavaa. Aijon katsoa jatkossakin jos satun telkkarin ääreen.

no jaaha.

On Glynillä tässä viime aikoina vähä harvasen päivä ollu Jim Beamit toimiston pöydällä leviänä.
Ja kyllä Omar White on niin onneton tapaus, sääliks käy.
Ja tosiaan, ois Said voinu tehdä selvää meidän kahesta puhdasverisestä....saatana....
- Oka -
12.06.2007 09:11:21

Raiskauksesta.
Elämä on.
carnation
12.06.2007 11:07:48 (muokattu 12.06.2007 11:09:33)
-Armeijanmiehen piti tappaa se paksu latinopomo Morales, mutta sai itse kyytiä häneltä. (Reikä juonessa: miksei lationmies joudu eristykseen vaikka tappoi miehen?)

Nää on näitä ozmaisuuksia, kuka tahansa voi tappaa kenet tahansa eikä jää kiinni. Jos joku vartija pistää armeijamiehen ja Moralesin korjaamaan hissiä ja sitten toinen kuolee hissin väliin, niin jo nyt on saatana, jos Morales pääsee jollain selityksellä luikertelemaan tuosta pois. "Emmä mitään tiedä, jotenkin se jäi sinne väliin ja..."

Mä jo vähän säikähdin eilen, että nytkö se Beecher lähtee sarjasta pois kokonaan, kun pääsi ulkomaailmaan naisen ja tyttärensä kanssa. Beecher jos joku olisi tuon vapauden ansainnut. Mutta toisinpa siinä kävi, toisaalta vitutti älyttömästi Beecherin puolesta, mutta toisaalta haluaisin miehen seikkailuja vielä seurailla, kyseessä on suosikkihahmoni ja hänen sekä Schillingerin välinen nahistelu on yksi televisiohistorian huikeimmista juonikuvioista.
Ronsto
12.06.2007 11:09:03

Eivv, mikä jakso taas.

Päästäkää nyt jo se Beecher vapaaksi :(

Onneksi Schillinger sai morasta.
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
Milkop
12.06.2007 12:58:16

En uskonut että tämäkin sarja voisi vielä parantua mutta niin vain kävi. Eissss mikä jakso. PARASTA IKINÄ!!!
moottorisaha
12.06.2007 13:13:13

Nää on näitä ozmaisuuksia, kuka tahansa voi tappaa kenet tahansa eikä jää kiinni. Jos joku vartija pistää armeijamiehen ja Moralesin korjaamaan hissiä ja sitten toinen kuolee hissin väliin, niin jo nyt on saatana, jos Morales pääsee jollain selityksellä luikertelemaan tuosta pois. "Emmä mitään tiedä, jotenkin se jäi sinne väliin ja..."

Vitun useinhan tuossa sarjassa on viitattu vartijoiden lahjomiseen, mitä kuulemma ihan oikeastikin tapahtuu jenkkien vankiloissa yllättävän paljon.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
RocknRoll
12.06.2007 13:41:25
Vitun useinhan tuossa sarjassa on viitattu vartijoiden lahjomiseen, mitä kuulemma ihan oikeastikin tapahtuu jenkkien vankiloissa yllättävän paljon.

Tuohan tarkoittaisi sitä että Beecher lahjoi vartijan, jotta sai rauhassa silpoa tämän naaman pitkillä kynsillään..?
Eikä kukaan ihmetellyt jälkeenpäin mihin vartija kuoli ja miksi.

Mutta helvetin hyvä sarja kuitenkin. Ei sitä aina tarvitse niin loogisesti asiat mennä. Tv-ohjelma se vain on.
Deino
12.06.2007 13:49:44

Palattiin taas 5+/5 tasoon :)
this1sux
12.06.2007 21:26:13
Johan oli jakso! Sayid veti aikamoiset ässät hihasta, "Adebisi lives" Olisi nyt tehnyt lopullisesti selvää niistä:)

Joo, en ymmärrä tota mentaliteettia että jos aletaan puukotteleen nii miksei tommosilta Schillingereiltä ja Robsoneilta vaan kerralla kurkku auki eikä mitään massuun pistelyä.

Alasti joutuu koppiin kuitenkin.
lalalaa
Hipelius
13.06.2007 10:17:02
Ei muna, missasin 2 viime jaksoa! :| Meen hakeen kahvia ja itkemään.
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
RocknRoll
13.06.2007 14:52:15
Ootteko muuten huomanneet että tässä sarjassa on hieman parempi roolitus kuin esim. Prison breakissa?
Ozin miehet ovat just niin tylyn oloisia ja näköisiä kuin pitääkin olla. Mikäli haluaa uskottavan ja tylyn vankilasarjan tehdä.

Suhteellisen riskejä näyttelijöitäkin saatu. Adebisi, Leo Glynn, Said ja Pancamo esim.
Deino
13.06.2007 14:57:54

Ootteko muuten huomanneet että tässä sarjassa on hieman parempi roolitus kuin esim. Prison breakissa?

Hieman?!

Virhe!
wrshredder
13.06.2007 15:11:43
Hieman?!

Virhe!

Höhö :D
Niin ,ei tuolta oikeen mitään pullaposkia/miesmalleja löydy. Musta koko joukosta ei löydy ainuttakaan jonka voisi korvata paremmalla..
kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)