sticky fingers 24.12.2012 19:36:40 | |
---|
mpekkanen: jos artisti ei osaa itse tehdä omaa musikkiaan,niin pelkkä ääni ei riitä.ainakaan jos puhutaan musiikista joka jää elämään hieman pidemmäksi aikaa kuin muutama vuosi. lopeta jo. Tulkinnat elävät vaikka Artisti ei olisi kappaleitaan itse tehnytkään. ... |
mpekkanen 24.12.2012 19:53:17 (muokattu 24.12.2012 19:56:13) | |
---|
sticky fingers: lopeta jo. Tulkinnat elävät vaikka Artisti ei olisi kappaleitaan itse tehnytkään. niin ja hanoi rockseistahan joku sanoi että ainahan sitä voi lähteä myymään vaikka persettä amsterdamiin. meinaan vaan jos se tulkinta ei sitten elätäkkään. |
Black Baron 25.12.2012 12:24:14 | |
---|
mpekkanen: jos artisti ei osaa itse tehdä omaa musikkiaan,niin pelkkä ääni ei riitä.ainakaan jos puhutaan musiikista joka jää elämään hieman pidemmäksi aikaa kuin muutama vuosi. hyvä ääni kyllä riittää ja sen hyvän musiikinhan voi ostaa vaikka keltä. kyllä vaikkapa klamydia tai remu tekee mulle rahasta biisejä |
Bronks 26.12.2012 00:59:28 | |
---|
Black Baron: hyvä ääni kyllä riittää ja sen hyvän musiikinhan voi ostaa vaikka keltä. kyllä vaikkapa klamydia tai remu tekee mulle rahasta biisejä Hehee:) Hyvä! Don't take me serious, I'm just playing. |
StevieRayVehkakoski 31.12.2012 19:05:32 | |
---|
Niin esimerkiksi joskus 50-luvulla oli sellanen kaveri ku Elvis ja se laulo toisten biisejä eikä sitä muista nykyään enää kukaan. You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
Kimmo72 04.01.2013 21:09:46 | |
---|
Ja taas mennää. Eka jampesteri taiskin olla jo "teeveestä tuttu". Idolssit ja Kuorosodat tainnu koluta jo. No olihan se ihan ok. Oliks se yks tytteli Saara Aallon sisko vai mikä hä? Paremminhan se veti kun edellis kaudella "kohua" aiheuttanut Saara. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Aalimupina 05.01.2013 00:59:37 (muokattu 05.01.2013 01:00:51) | |
---|
StevieRayVehkakoski: Niin esimerkiksi joskus 50-luvulla oli sellanen kaveri ku Elvis ja se laulo toisten biisejä eikä sitä muista nykyään enää kukaan. Ja Laila Kinnunenkin nousi suuren yleisön tietoisuuteen voitettuaan iskelmälaulun SM-kilpailut vuonna 1955. Eikä häntäkään varmaan enää kukaan muista Suomessa. Onhan Elvis toki kovempi... Kyllähän kilpailujen kautta on noussut monia laulajia kansan tietoisuuteen, jopa hyviäkin. En kyllä tiedä, että miten paljon tätä on tapahtunut viime vuosina. Etenkään jos ajattelee pidempää uraa. |
Tupuna 05.01.2013 11:11:28 | |
---|
Tämä Joe Cockeria laulanut nelikymppinen mies - UPEA. Ilmiömäinen tulkinta. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
janezki_ 05.01.2013 14:22:23 | |
---|
Railion lusikoilla leikkiminen oli hämmentävää, mutta jokainen tyylillään. Mie oon vaan basisti... |
Janizio 06.01.2013 11:00:33 | |
---|
Näin on uus kausi korkattu Itselleni ekasta osasta nous neljä nimee ylös Antti Railio: Mun korvaan mielyttävämpi ku Herranen viime vuonna ei ollu toi ainakaan niin rankkaa musaa, että tota viittis jo päivittäisesti kuunnellakin. Tuomas Höglund: Se toisiksi viimeine tyyppi joka meni Elan jengiin oli ihan hyvä. Vähän tuli itselleni valitettavasti hänen kannaltaa Sipola mieleen ainakin äänellisesti ja jotenkin olemukseltaankin, mutta jos osaa esiintyä paremmin ku Sipola niin sit on tosi kova. Gary Revel: Jenkki syntyinen tyyppi oli kans kova. Suvi Aalto: Musta naisten taso oli aika heikko tätä poikkeusta lukuunottamatta. Suvi oli todella naisista selkeesti paras ja juu kaikille jotka nyt ei vielä tiennyt niin kyllä on kyse Saaran pikkusiskosta. Miken ilme/reaktio oli kyllä näkemisen arvoinen kun sai Suvin ja sit joku kävi tuotannosta palajastaan että oli Saaran siskosta kyse. En nyt missään nimessä mun mielestäni Saaran tasolla. Samanlaista ääni virtuoosia ei saada, mutta niin kuin Mike sanoi pienillä viilauksilla sieltä ja täältä Suvista saadaan kova paketti aikaiseksi. Että voipi olla että meikäläisen suosikin sukunimi ei vaihdu tällekään kaudella. Tosin ei Suvi mua yllättämään päässyt. Saaran ansiosta oli vähän hajua siitä mitä tuleman pitää. Suvin kohdalla on kuitenkin sana voipi olla suosikkini. Saaran kohdalla sitä ei tarvinnut edes miettiä käyttävänsä. Suvilla on vielä sekin turva takanaan, että levyn teko onnistuu heti halutessaan. |
Janizio 06.01.2013 11:22:14 | |
---|
http://www.iltasanomat.fi/poppipoliisit/?pos=nav Vähän vielä palatakseni viime Voice of Finland kauteen niin nää Poppipoliisien puhumat jutut jokaisesta keistä puhuvat on niin täytä faktaa, mitä vuoden aikana on tapahtunut. Sipola: täys floppi niin kuin osas odottaakin. Kaikuranta: Vie mun Kotiin biisistä iso hitti jo homma isoon nousu kursiin Herranen: Porskuttaa omalla rintamallaa hyvää vauhtia. Krista: Ilmeisesti sit sekin on saanut touhuunsa tuulta purjeisiin, vaikka musta tosi ärsyttävä likka, mut mikäs siin jos onnistunut niin Onnea vaan sillekin. Saara Aalto: Asia just noin. Paitsi et ei pärjännyt kisassa jaa kakkonen sekös on huonosti no any way. Loput sanomiset onkin sitten niin täyttä faktaa miten Saaralla menee, että ei mitään lisättävää |
Rhapa 06.01.2013 12:30:58 | |
---|
Janizio: Saara Aalto: Asia just noin. Paitsi et ei pärjännyt kisassa jaa kakkonen sekös on huonosti no any way. Loput sanomiset onkin sitten niin täyttä faktaa miten Saaralla menee, että ei mitään lisättävää Mitä vittua nyt taas, janizio? |
Janizio 06.01.2013 14:18:05 | |
---|
Dii Rhapa sano vaan kaikki mitä päässä oli. Ihan piruillesasi tartuit tohon Saara kohtaan vaikka se ei ollut jutun pää pointti |
Lennu 06.01.2013 18:10:38 | |
---|
Janizio: Dii Rhapa sano vaan kaikki mitä päässä oli. Ihan piruillesasi tartuit tohon Saara kohtaan vaikka se ei ollut jutun pää pointti Niin ai miten sillä Saaralla menee? En oo kuullu mitään, jaa olihan se jossain näytelmässäkös? no is any good musics maked anymore... |
Rotuvaari 06.01.2013 18:24:45 | |
---|
Lennu: Niin ai miten sillä Saaralla menee? En oo kuullu mitään, jaa olihan se jossain näytelmässäkös? Hei daiju! Ootko elänyt jossain kaivoksessa vai miten et oo kuullut Saara Aallon herkän koskettavaa Enkeleitä - Angels -levyä??!?! Itse pidän Enkeleitä - Angels -levyä Saara Aallon huikean uran kirkkaimpana helmenä. Enkeleitä - Angels soi vaikka loppiainen on päällä, mutta silti joulumielellä mennään Engels Angeleita -levyn fiiliksissä ainakin kesäkuuhun asti. Mengele - Adolfeja kaikkien talveen! Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Lennu 06.01.2013 18:48:40 | |
---|
Veksu: Hei daiju! Ootko elänyt jossain kaivoksessa vai miten et oo kuullut Saara Aallon herkän koskettavaa Enkeleitä - Angels -levyä??!?! Itse pidän Enkeleitä - Angels -levyä Saara Aallon huikean uran kirkkaimpana helmenä. Enkeleitä - Angels soi vaikka loppiainen on päällä, mutta silti joulumielellä mennään Engels Angeleita -levyn fiiliksissä ainakin kesäkuuhun asti. Mengele - Adolfeja kaikkien talveen! Joo, mutta se tuli jo 2011 no is any good musics maked anymore... |
Janizio 06.01.2013 18:59:30 | |
---|
Kato ku sitä ei pidä Saaran musasta ja ehkä ei pidä henkilöstäkään niin ei ole ollut kiinnostusta katsella yhtään tarkemmin missä Saara menee ja kun ei oo seurannu ja perehtynyt niin ei oo oikea suhdetta siihen miten Saaralle menee. Monen kuulen kitisenvän Saaran levysopparin perään kun sitä ei oo, mutta se ei ole siitä kiinni ettei soppareita olis tarjottu, vaan siitä että ehdot on ollu sellaiset, että Saara on itse ne lempannut ja mikäli nyt kontakteja on syntynyt niin paljon, että levyt saa levitykseen niin mihin Saara tarvii levy-yhtiötä, kun sitten tekninen levyjen tekeminen onnistuu ihan ilman kenekään apua. Tää seikka ilmeisesti unohtuu monelta mollaajalta tai sit eivät halua edes tiedostaa tätä puolta asiasta. Mä vähän epäilen että suurella osalla näistä mollaajista ei oo mitään suurta faktaa ruikutuksilleen. He kun eivät vain pidä Saarasta niin huutelevat vain kun inhoavat Saaraa joko musallisesti tai ihimisenä tai molempia Ainahan sitä kovempaa vois mennä, mutta sitä on kenenkään turha selittää, että Saaralla menis huonosti. Se on teidän mollaajien epäonneksi kaukana siitä että huonosti menis. Niin kuin Poppipoliisit sanoo hyvän tasoisia keikkoja piisaa ja väkeä niilllä on. Ylipäätäs tällä mollaaja sakilla ei taida olla suuremmin minkään sortin käsitystä siitä mitä Saara on tän vuoden aikana tässä touhuillut |
Lennu 06.01.2013 19:12:38 | |
---|
No ei ole käsitystä ei, kun ei ole keikkajulkkia näkynyt eikä telkkarissakaan ollut. Enkä mä nyt ruikuta, ihmettelin vaan mihin se on hävinnyt? Että liekö levynteossa tai jotain. no is any good musics maked anymore... |
Rotuvaari 06.01.2013 19:13:47 (muokattu 06.01.2013 19:15:38) | |
---|
Ylipäätäs tällä mollaaja sakilla ei taida olla suuremmin minkään sortin käsitystä siitä mitä Saara on tän vuoden aikana tässä touhuillut Syönyt superfoodia ja tehnyt Lidlille synttäribiisin? Ei Aallon menestyminen ole itseltäni pois, enkä usko että on monelta muultakaan. Aluksi tyttö tuli tutuksi kyky- ja lauluskaboista. Oli jo tuttu naama niissä piireissä. Mutta läpi ei lyönyt oikein, vaikka taitoa onkin. Jos tilanne todella on se, että Aalto odottaa oikeaa saumaa biiseilleen niin hyvä sitten. Jos levy-yhtiöt haluavat tehdä naisesta ruotsinlaivaviihdyttäjän paskoilla ehdoilla niin ei hyvä. Toisaalta jos Saara Aallon biisintekotaito ei kovin kehuttava ole niin pitäisikö haaveet sysätä hetkiseksi toisaalle ja taipua levy-yhtiöiden vaateisiin. Siinäpä vasta pulma, mutta Aalto on nuori vielä ja ehtii tehdä kaikenlaista. Oudolta vaan tuntuu, ettei tämän taakse saada joitain Mikkolan tai Brunilan kaltaisia "uusia" kultasormia säveltämään biisejä jotka läpäisevät radioaallot. Kerros Janizio tarkalleen ottaen mistä kiikastaa. E: viilattu Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Janizio 06.01.2013 20:53:00 (muokattu 06.01.2013 21:02:12) | |
---|
On se ollu TV:ssä syksyn aikana ainakin kahteen kertaan. Sekä Tartu Mikkiissä, että sit tässä Kolmosen Sing Alongissa. Tehnyt oikeastaan kaikkea mahdollista vuoden aikana. Normi keikkoja viikosta ja viikonlopusta toiseen, levyäkin ja biisin sille rustailee kokoajan, antanut äänensä muutaamaan animaatio leffan suomen kieliseen versioon, muutaman musikaalinkin on tainnut vuoteen tehdä. Eli niin kuin oon sanonut ei oo tyttö montaa vapaa päivää vuoden aikana nähnyt. Ensimmäinen syy voi osin olla englannin kielessä. Suomen radiot kuitenkin soittaa nimen omaan tossa Saaran parhaiten osaamassa musa genressä suurelta prosentilta suomen kielisiä biisejä. Mut katotaan nyt miltä se sit näyttää kun saa sen uuden levyn ulos. Sit ollaan varmaan paljon viisaampia, että joko kelpaa radiollekin. |