Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2010, Etelä-Afrikka
1 2 3 4 544 45 46 47 4877 78 79 80 81
carlos
18.06.2010 15:09:10
Tätäkö se Saksan hyvä hyökkäävä futis sitten on? Heti kun vastassa on vähän kovempi joukkue, ei hyökkäyspäässä tapahdu muuta kuin tyhmiä rikkeitä. Toivottavasti serbit rynnii vielä pari häkkiä tokalla puoliajalla.
by the grace of God
vanttera
18.06.2010 15:21:33
Kisastudiot on kyllä ollu mun mielestä tosi hyviä kisojen ajan. Etenkin Malinen ja Lehtola, eilen Riihilahti+Lehtola-kaksikko oli ihan tommosta keskinkertasta talkshow-tasoa, varsin sujuvaa ja luontevaa. Nytkin kävi munkki, kun on tommonen tuomariasiantuntija mestoilla just semmosessa pelissä missä tulee kortteja ns. riittävästi.
Katkera nitisiä.
vanttera
18.06.2010 15:22:13
Ja nyt on 4 pohjoiskorealaista LOIKANNUT :D

Ei juma mitkä kisat, hienoa viihdettä, uikuttajat ovat väärässä.
Katkera nitisiä.
Dunga
18.06.2010 15:22:24 (muokattu 18.06.2010 15:22:37)
Hoho, neljä Pohjois-Korealaista pelaajaa loikannut :D

Ei mikään kovin suuri yllätys...

e. död
War... war never changes.
TheBlackestEye
18.06.2010 15:31:48
Äsken meni nuo höpinät tuosta Blancon eilisestä maalista ohi, niin mitäs meriittejä siinä mainittiinkaan?

Kun Juuselalta tuli eilen jotain käsittämättömän jäistä tekstiä. Eka höpisi, että jos Rafa Marquez tässä turnauksessa onnistuu maalinteossa, niin on sitten ensimmäinen Meksikolainen joka onnistuu kolmissa peräkkäisissä MM-kisoissa tekemään maalin. Sitten kun Blanco iski pilkulta niin Juusela julisti Blancon ensimmäiseksi. Nopeasti herra unohti kuka teki Meksikon tasotusmaalin Etelä-Afrikkaa vastaan.
Dunga
18.06.2010 15:40:52 (muokattu 18.06.2010 15:46:12)
Äsken meni nuo höpinät tuosta Blancon eilisestä maalista ohi, niin mitäs meriittejä siinä mainittiinkaan?

Kolmanneksi vanhin mm-turnauksessa maalin tehnyt pelaaja ja eka meksikolainen joka on tehnyt kolmessa eri mm-turnauksessa maalin.

Marquez ei tehnyt maalia 2002 kisoissa, eli vain kahdessa lopputurnauksessa hänellä maali.

e. en nyt viittaa tähän, mutta välillä on kyllä selostajilla sellasta väkisin etsittyä nippelitietoa että päätä huimaa. Turhan tiedon sanansaattajia.
War... war never changes.
leka
18.06.2010 15:44:55
Mahtava torjunta... onpas jännä matsi
Det är farligt att leka i hissen
Jokunen
18.06.2010 15:51:59
Klosella oli kyllä kunnon ylilataus päällä koko ajan. Muuten ollut Saksan peli edelleen kisan parhaimmistoa. Hyvin pelaa serbitkin. Vielä kun Podolski saisi jyvän kohdilleen...
"OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä
TheBlackestEye
18.06.2010 16:08:44
Void: Kolmanneksi vanhin mm-turnauksessa maalin tehnyt pelaaja ja eka meksikolainen joka on tehnyt kolmessa eri mm-turnauksessa maalin.

Marquez ei tehnyt maalia 2002 kisoissa, eli vain kahdessa lopputurnauksessa hänellä maali.

e. en nyt viittaa tähän, mutta välillä on kyllä selostajilla sellasta väkisin etsittyä nippelitietoa että päätä huimaa. Turhan tiedon sanansaattajia.

No tämä selvitti.

Oli taas äärimmäisen hyödyllistä ja kiinnostavaa nippelitietoa Juuselan eilinen: "Ranska ei ole hävinnyt peliä MM-kisoissa sitten suuren vallankumouksen pelin ollessa 0-0 puoliajalla."
masterhat
18.06.2010 16:20:04
SAksaaa, hahahahaha!!!! no ei tässä nyt vielä espanjan miehenä juhlita, mut serbia olis voinnu rökittää saksaa vähän suuremmillakin numeroilla :D
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
DJKaaos
18.06.2010 16:22:23 (muokattu 18.06.2010 16:25:50)
Serbialle uskaltaisin luvata jo jatkopaikan. 3 pistettä kasassa ja vastassa kura-Australia. Saksa ja Ghana ratkovat keskenään tuon toisen jatkajan, molemmilla 3 pistettä alla. Jännäksi menee.

E: Niin no otetaas sen verran takaisin, että Ghana ja Australia pelaavat huomenna oman keskenäisen pelin, joten ei tässä vielä kannata mitään sanoa.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
18.06.2010 16:28:39

djKaaos:Niin no otetaas sen verran takaisin, että Ghana ja Australia pelaavat huomenna oman keskenäisen pelin, joten ei tässä vielä kannata mitään sanoa.

Eikös tossa voi käydä niin, että kaikki kolme ovat tasoissa 6 pisteessä? Siis jos Ghana hoitaa aussit ja häviää sakuille + Serbia hoitaa aussit.. Jännäks menee.
Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed
DJKaaos
18.06.2010 16:33:52
sikki-six: Eikös tossa voi käydä niin, että kaikki kolme ovat tasoissa 6 pisteessä?

Joo juuri noin. Toi olis aika herkkutilanne.
Minä olen minä.
Muave
18.06.2010 16:36:05 (muokattu 18.06.2010 16:37:58)
No onneksi Englantiki häviää tänään Algerialle. ;) Hienosti Podolski kyllä tuhlaili tilanteita. Rankkariki jäi kauheeksi lössöksi. Heti kun Özil ja Müller otettiin vaihtoon peli muuttui Saksalta täysin eikä tilanteita tullut, mikä järki ottaa kaksi energisintä pelaajaa pois.
Bongowing
18.06.2010 16:38:41
Olikos se niin, että jos kaks joukkuetta tasapisteissä maaliero ratkaisee, ei keskinäinen ottelu?
But where the heck is magenta?
Muave
18.06.2010 16:41:22
Bongowing: Olikos se niin, että jos kaks joukkuetta tasapisteissä maaliero ratkaisee, ei keskinäinen ottelu?

Joo. Siltä osin on hyvin pullaset uunissa sakuilla.
DJKaaos
18.06.2010 16:47:46
Muave: No onneksi Englantiki häviää tänään Algerialle. ;)

Mmmmh... Ei nyt ihan hulluiksi heittäydytä! ;D Nyt on pakko Kolmen leijonan ryhdistäytyä.

Heti kun Özil ja Müller otettiin vaihtoon peli muuttui Saksalta täysin eikä tilanteita tullut, mikä järki ottaa kaksi energisintä pelaajaa pois.

Munsta Özil oli aika hukassa tässä pelissä. Oikeastaan Saksan hyökkäys ei toiminut alkuunkaan. Podolskilta jotenkin tosi jäykkä ja tuskanen rankkari.
Minä olen minä.
Muave
18.06.2010 16:51:40
Oli Özil must ihan jees toisella puolikkaalla. Ja rankkariin olisi ehkä kannattanut laittaa Schweinsteiger vetämään. Podolski oli kaksi loistopaikkaa hukannut jo ennen pilkkua.
Rhapa
18.06.2010 16:53:34
Muave: No onneksi Englantiki häviää tänään Algerialle. ;) Hienosti Podolski kyllä tuhlaili tilanteita. Rankkariki jäi kauheeksi lössöksi.

Rankkarihan oli helvetin hyvä. Hyvä sijoitus kulmaan. Maalivahti vain oli hyvin mukana ja torjunta oli nappisuoritus.

Mitä tuohon nippelitietoon tulee selostajilta, niin on tullut kyllä muutamaan otteeseen purskauteltua kahvit suusta niiden vuoksi. Oikeasti, onko niitä käsketty jakamaan tuota nippelitietoa? Vai luuleeko selostajat, että ihmisiä kiinnostaa onko Ranska hävinnyt ainuttakaan peliä 1930-luvun jälkeen ollessaan puoliajalla tilanteessa 0-0?

Puhuiko Juusela muuten eilen runkkarin kalastamisesta vai kuulinko väärin?
gigity gigity
Muave
18.06.2010 17:22:49
Rhapa: Rankkarihan oli helvetin hyvä. Hyvä sijoitus kulmaan. Maalivahti vain oli hyvin mukana ja torjunta oli nappisuoritus.

Must se juurikin näytti aika jäykältä. Ja suht keskelle tuli myös.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)