Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 544 45 46 47 4858 59 60 61 62
Milkop
18.09.2013 10:16:00

EvilDead: Ei se ajotuntuma nyt niin hirveä ollutkaan. Alkuunha tuo tuntu vähä hassulta GTA IV:een tottuneena, mutta hyvinhä se toimii. Ei mitään valittamista.

Sama täällä. Aluksi tuntui vähän oudolle, mutta nyt ihan toimiva tuntuma.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
dipshit
18.09.2013 10:56:19 (muokattu 18.09.2013 11:02:42)
Meadow: Kylläpä tätä jo kehtaa haukkua parhaaksi GTA:ksi. Ainoa juttu mikä oikeesti ärsyttää on kyttien sitkeys. Tätä ongelmaa vain korostaa se että tähän mennessä lähes jokaisen tehtävän viimeisenä objektiivina on ollut virkavallan karistaminen. Muuten peli on 100% timanttia ja Trevor on mahtava ukkeli.

Mua ei tää koppalakkien sitkeys häiritse lainkaan, itseasiassa hyvä vaan että pakenemisessa on himpun verran enemmän haastetta. Takaa-ajoista tulee ihan itsestään jännittävämpiä ja intensiivisempiä. Myös poliiseilta piiloutuminen on mahtava uudistus ja saa takaa-ajot tuntumaan entistä realistisimmilta.

Tuo maailma on kyllä käsittämättömän iso. Vajaan 20h pelailun jälkeen karttaan on tehty vasta pintaraapaisu, eikä eri alueita muista vielä ulkoa ollenkaan. Trevor on parhaita pelihahmoja missään, ihan älyttömän sairas ja viihdyttävä ukkeli. Soundtrack on tuttuun tapaan ihan mieletöntä kovuutta, ja pelattavuus toimii pienimpiäkin yksityiskohtia myöten ihan upeasti.
JCM
18.09.2013 11:02:18

Voi hemmetti. Tämän joutuu poistamaan, mutta en ennen sunnuntaita, koska mulla on muutakin tekemistä mitkä pitää saada tehtyä. Jos haen pelin tänään, niin muut hommat jää tekemättä.
AnonHero
18.09.2013 12:15:22
Poliiseilta piiloutuminen on varmaan paras uusi ominaisuus.
Meadow
18.09.2013 12:16:37 (muokattu 18.09.2013 12:18:43)
dipshit: Mua ei tää koppalakkien sitkeys häiritse lainkaan, itseasiassa hyvä vaan että pakenemisessa on himpun verran enemmän haastetta. Takaa-ajoista tulee ihan itsestään jännittävämpiä ja intensiivisempiä. Myös poliiseilta piiloutuminen on mahtava uudistus ja saa takaa-ajot tuntumaan entistä realistisimmilta.

Joo kyllä tuohon on jo jokseenkin tottunut, mutta musta toi tuntuu vähän häiritsevän tehtävien flow'ta. Poliisilta piiloutuminen on ideana hyvä mutta käytännössä se on sitä että kökötetään paikoillaan jonkin talon takana niin kauan että tähdet katoaa.
-Lassi-
18.09.2013 12:39:04
Meadow: Joo kyllä tuohon on jo jokseenkin tottunut, mutta musta toi tuntuu vähän häiritsevän tehtävien flow'ta. Poliisilta piiloutuminen on ideana hyvä mutta käytännössä se on sitä että kökötetään paikoillaan jonkin talon takana niin kauan että tähdet katoaa.

Itsellä on välillä aiheuttanut ongelmia sopivan piilopaikan löytäminen. Poliisit suht järkevästi tuntuu ympäristöä haravoivan varsinkin kahdella ja useammalla tähdellä. Kuumottavia hetkiä saa tää uus systeemi aikaan kyllä.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Vessajono
18.09.2013 13:09:10
Mä paiskoin eilen jotain 16 tuntia ja 25% menemään. Havaintoja: paskalakit tuntuvat tosiaan olevan vähän virkaintoisempia ja hyvä niin. Tarina ei toistaiseksi ole onnistunut vakuuttamaan samalla tavalla kuin nelosessa, eivätkä oikein hahmotkaan. Michael on jäänyt kaikista etäisimmäksi, Franklinista tykkään ihan siitä syystä että mä olen aina sympatiseerannut noita persaukisia pikkurikollisia. Tosin harmikseni Franklin ei enää kyllä ole kovin persaukinen. Trevor sitten taas, voi jumaliste. Jumaliste mikä äijä. Se on niin sekaisin että eihän siitä voi olla pitämättä.

Tekemistähän tossa on ihan järjettömästi ja vielä olisi karttaakin raavittavana auki ja paikkoja tutkittavana. Enkä oo edes kerinnyt pelaamaan golfia vielä lainkaan, täytyy varmaan korjata tämä merkittävä puute.
Lähdetkö kanssani BORNOBAARIIN?
EvilDead
18.09.2013 13:25:57 (muokattu 18.09.2013 13:27:03)
Onko muiden mielestä ihmisten tekoäly liian agressiivinen? Tänään yritin nakkikioskilta ostaa hodarin, mut ei vissiin onnistu tässä, ja sen sijaan pitäjä rupesi samantien uhkailemaan meikäläistä. Jo pari kertaa on syntynyt tilanteita joissa seison vain toisen hahmon edessä ja tämä käypi samantien päälle. Aikasemmin oli poliisin kanssa laitoksen edessä.
There's nothing glorious in dying. Anyone can do it.
M4ss3 m/
18.09.2013 14:02:59 (muokattu 18.09.2013 14:03:57)
EvilDead: Onko muiden mielestä ihmisten tekoäly liian agressiivinen? Tänään yritin nakkikioskilta ostaa hodarin, mut ei vissiin onnistu tässä, ja sen sijaan pitäjä rupesi samantien uhkailemaan meikäläistä. Jo pari kertaa on syntynyt tilanteita joissa seison vain toisen hahmon edessä ja tämä käypi samantien päälle. Aikasemmin oli poliisin kanssa laitoksen edessä.

Joo, sama on tullut huomattua. Hetken, kun seisot jonkun äijän edessä niin se rupeaa tönimään. Myös se ärsyttää, että jos osoittelet aseella auton kuljettajaa niin ne samantien kaahaavat päälle ja ajavat karkuun. Poliiseista kyllä plussaa. Huvittavaa, kun kuvitteli olevansa turvassa tulvakanavassa niin kummastakin suunnasta tulee poliisit ja pitäisi yrittää huomaamattomasti päästä karkuun siitä vielä.

Onko muut löytänyt vielä mitään kerättäviä tavaroita? Ainakin kahdenlaisia tässä oman tiedon mukaan on. Toiset kyllä saa vasta avattua yhden tehtävän jälkeen, mutta striimeistä ainakin huomasin, että yksiä toisia löytää jo melkein heti pelin alussa.
musta ripulihevikitara
Hetfield
18.09.2013 14:42:17

Kuulostaa kyllä ihan hyvältä ratkaisulta tuo pollareilta piiloutuminen. Edellisosassa pidin jo siitä tietyltä alueelta etsimisestä, nyt jos siellä alueella pääsee myös piiloon menemällä tähdistä eroon, niin aina parempi. Nelosessa kun ei auttanut vaikka kuinka piilotteli jossain hyvässä jemmassa jos oli sen zonen sisäpuolella. Mutta SÄÄH, kun pitäisi vaan keritä jossain vaiheessa pelaamaankin.

Vessajono: Tekemistähän tossa on ihan järjettömästi ja vielä olisi karttaakin raavittavana auki ja paikkoja tutkittavana. Enkä oo edes kerinnyt pelaamaan golfia vielä lainkaan, täytyy varmaan korjata tämä merkittävä puute.

Katselin muuten pelin asentuessa tuota karttaa ja heti tuli etsittyä golfkenttä sieltä =D Joskus vähän itsekin kokeilleena pitää jossain välissä tsekata toteutus tässä pelissä.
I quit the band... Now I just play with myself.
EvilDead
18.09.2013 16:04:27 (muokattu 18.09.2013 16:04:36)
M4ss3 m/: Poliiseista kyllä plussaa. Huvittavaa, kun kuvitteli olevansa turvassa tulvakanavassa niin kummastakin suunnasta tulee poliisit ja pitäisi yrittää huomaamattomasti päästä karkuun siitä vielä.

Sama tapahtui minullakin. Poliisien tekoälyä on kyllä parannettu.

Onko muut löytänyt vielä mitään kerättäviä tavaroita?

Itse olen löytänyt yhden palasen murhatunnustuksesta. 50 kappaletta pelin mukaan pitäisi löytyä.
jp8000
18.09.2013 16:10:20

Noh, peli tuli tänään, pelasin 30min, ja päätin, että palaan Skyrimiin vielä hetkeksi, ei nimittäin tullu minkäänlaista WOW-efektiä vielä eka pelikerralla..

(Tosin piti lähteä koiraa viemään lenkille, joten siksikin jäi hieman lyhyeksi tutustuminen peliin.)
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
Tappivanukas
18.09.2013 16:31:09 (muokattu 18.09.2013 17:04:47)
E: nou hätä enää :)
Norppa78
18.09.2013 18:08:21
On kyllä loisto peli.
Jaksaa vaan ihmetyttää miten ne on saanu siitä niin hienon näköisen.
esim. Trevorin ensimmäinen lentotehtävä.. oli kyllä aikamoista silmäkarkkia ne maisemat.

Ja tuossa vaiheessa kun trevor tuli kuviohin, niin tuntu että peli sai muutenkin ihan uutta potkua.
EvilDead
18.09.2013 18:10:27 (muokattu 18.09.2013 19:47:40)
Norppa78: Ja tuossa vaiheessa kun trevor tuli kuviohin, niin tuntu että peli sai muutenkin ihan uutta potkua.

Kyllä vain ja tuli huomattua vasta siinä miten oikeasti laaja ja monipuolinen pelimaailma on kyseessä. Keksisikö joku miten San Andreas vielä tämän päihittäis? Mä en ainakaan.

Thet: Koitin tennistä. Pelasin jotain tummaa ämmää vastaan pelin ja hävisin. Matsin jälkeen vedin yhen oikean koukun ylpeää naista naamaan. Nainen tippui samantien. Vein rahat. Saatana.

Oikein. Toistaiseksi olen kokeillut ampumaradalla ja tenniskentällä röytämistä. Niistä kyllä löytyy haastetta, varsinkin ampumaradan challengeista. Pistoolilla sain ensimmäisestä kultaa, toisesta kauhean hinkutuksen jälkeen hopeaa ja viimene oli ihan homo. Pronssia.
Thet
18.09.2013 19:41:29
Koitin tennistä. Pelasin jotain tummaa ämmää vastaan pelin ja hävisin. Matsin jälkeen vedin yhen oikean koukun ylpeää naista naamaan. Nainen tippui samantien. Vein rahat. Saatana.
Stradlin
18.09.2013 19:50:09
Thet: Koitin tennistä. Pelasin jotain tummaa ämmää vastaan pelin ja hävisin. Matsin jälkeen vedin yhen oikean koukun ylpeää naista naamaan. Nainen tippui samantien. Vein rahat. Saatana.

Tämä on juuri se asia, mikä kaikissa urheilupeleissä pitäisi olla. Tavallisissa tennispeleissä ei oikein voi purkaa kiukkua mihinkään.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Hetfield
18.09.2013 20:23:50

Eissssääh! =D Pitääkin kokeilla sitä golfia, josko se olisi samanlainen kuin South Parkissa Tiger Woodsin golfpeli...
I quit the band... Now I just play with myself.
Vessajono
18.09.2013 20:35:46
Norppa78: Trevorin ensimmäinen lentotehtävä.. oli kyllä aikamoista silmäkarkkia ne maisemat.

Trevorin ensimmäinen lentotehtävä, juu. Voi helvetti, että minä vihasin sitä lentämistä jo San Andreaksessa ja vihaan sitä edelleen.

Tosin pakko sitä on varmaan harrastaa juurikin siitä syystä, että ne maisemat on vaan niin jäätävän upeita.

EvilDead: Oikein. Toistaiseksi olen kokeillut ampumaradalla ja tenniskentällä röytämistä. Niistä kyllä löytyy haastetta, varsinkin ampumaradan challengeista. Pistoolilla sain ensimmäisestä kultaa, toisesta kauhean hinkutuksen jälkeen hopeaa ja viimene oli ihan homo. Pronssia.

Mulla meni justiin samalla tavalla. Muilla aseilla en ole vielä ehtinyt kokeilemaan.
Lähdetkö kanssani BORNOBAARIIN?
taikakameli
18.09.2013 20:39:19

Oon tässä ollut kahden vaiheilla jaksanko hankkia tätä peliä boksille, mutta tämä viesti poisti kaiken epäilyksen mielestäni. Taidan käydä heti huomenna hakemassa. Vähän kyllä jää harmittamaan online-puute kun ei haluis maksaa ja yksin on (pidemmän päälle) tylsää. Pitikin myydä se pleikkari!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)