Aihe: Media ja viihde-palstan jelppikerho
1 2 3 4 542 43 44 45 46
Henri Henri Olavi
31.01.2023 19:28:02
MV:
Samaten kiinnostaa tuo HBO tarkemmin. Miten näppärä siinä on tuo tilin jakaminen? Olettaisin, että sähköpostin alle tili luodaan, mutta haluaisin kuitenkin pitää langat ns. täysin omissa käsissä, vaikka muutkin kotitaloudessa palvelua käyttäisi.

Meillä on kimpassa viiteen pekkaan HBO Max. Hyvin toimii. Itselläni on telkussa kiinni AppleTV, jonka kautta HBO:t, Netflixit yms.
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
elbowski
01.03.2023 18:28:19
LordWinter: Olen useamman sarjan jo priorisoinut Sopranosin edelle tällä perusteella, mutta joskus sekin on katsottava. Nyt olin jo kallistumassa Sopranoon puoleen, mutta huomasin että siinä on enemmän jaksoja mitä muistin (60 -> 86). Pahalta taas näyttää.

Kauan kesti ennen kuin itsekin jaksoi aloittaa rupeaman, mutta kyllä palkitsi. Ei ole turhaan toitotettu yhdeksi kaikkien aikojen parhaista sarjoista. Narcosia sen sijaan ei ole juuri syytä katsella 2. kauden lopun jälkeen.
The police? The streets are flooded with the ejaculate of the homeless and you people are counting on the police?!
elbowski
01.03.2023 18:28:56
MrQ: Miten katsoa orvillen kolmas kausi?

Odottamalla.
The police? The streets are flooded with the ejaculate of the homeless and you people are counting on the police?!
Zed
13.05.2023 17:16:53 (muokattu 17.05.2023 19:41:00)

Muistan nähneeni laps-/varhaisnuoruudessa suomalaisen elokuvan, josta muistan yhden kohtauksen: nuorehko nainen on juoppoputkassa, jossa on myös vanha muori. Muori alkaa solvata nuorempaa naista tyyliin "Perkeleen taloushuora, saatanan, saatanan, saatanan...".

Missä elokuvassa ompi vastaavanlainen kohtaus?

E: Mika Kaurismäki - Paperitähti.
33 miestä o istu sonnalla mutta! ,+ -haitaripartio
MrQ
10.06.2023 17:30:19
elbowski: Odottamalla.

Mitään ideaa miten pitkään tarttis pykiä? Se on näköjään starilla rullannut nyt pari kierrosta vuoden aikana, mutta minä en oo laittamassa televisiota päälle mistään syystä tai hinnasta.
Alfons Åberg
20.10.2023 12:54:15
Onko Kenneth Branaghn ohjaama nelituntinen Hamlet katsomisen arvoinen? Muuten kuin visuaalisesti (kuvattu 70mm filmille)
"Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone"
Henri Henri Olavi
18.06.2024 20:13:08 (muokattu 19.06.2024 15:00:06)
En tiedä onko tämä jo ollut täällä, mutta uusi ilmainen streamauspalvelu.

https://www.cineast.fi/fi

Löytyy myös ainakin AppStoresta.

E: hitto, tuollahan on aivan älyttömästi aivan älyttömän hyviä leffoja. Olen yllättynyt. 3 lainausta per kuukausi pystyy tekemään. Huippupalvelu!
Majid Kavousifar
Bullitt
07.07.2024 23:17:43
Missä uskoakseni 80-luvun amerikkalaisessa toimintakomedialeffassa ajetaan kaupungin kaduilla ilmatyynyaluksella Lamborghini Countachin yli siten, että siitä irtoaa ovet? Olen nähnyt elokuvan joskus sata vuotta sitten ja muistan hyvin hajanaisia juttuja, tuon selkeimpänä.
On pirun rankkaa olla hyvä jätkä.
carnation
07.07.2024 23:44:35
Bullitt: Missä uskoakseni 80-luvun amerikkalaisessa toimintakomedialeffassa ajetaan kaupungin kaduilla ilmatyynyaluksella Lamborghini Countachin yli siten, että siitä irtoaa ovet? Olen nähnyt elokuvan joskus sata vuotta sitten ja muistan hyvin hajanaisia juttuja, tuon selkeimpänä.

Ainakin Jackie Chanin Rumble in the Bronx (1995) -filmissä on tuollainen rymistely

https://www.youtube.com/watch?v=hAM … u_RPk&ab_channel=MichaelDolezal
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Bullitt
08.07.2024 00:53:50
carnation: Ainakin Jackie Chanin Rumble in the Bronx (1995) -filmissä on tuollainen rymistely

Tämähän se oli, kiitokset!
Tuomoo
09.07.2024 00:40:55
carnation: Ainakin Jackie Chanin Rumble in the Bronx (1995) -filmissä on tuollainen rymistely

Tuo elokuva näyttää jossakin määrin tutulta. Onko tuo sama leffa, missä työnnetään joku ukkeli hakkuriin?

Muistan, kun tuollaista leffaa joskus siskon kanssa katsoin, ja tuon hakkurikohtauksen jälkeen sisko käski mut pois telkkarin äärestä, kun olin niin pieni vielä. Joitakin pätkiä kävin toki salaa ovenraosta katsomassa, mutta elokuvan nimi ja juoni ja kaikki on jäänyt unholaan.
19.2.2021 never forget
NHR
21.09.2024 11:58:32 (muokattu 21.09.2024 13:03:13)

En tiedä kuulunevatkohan älyluuritkin tälle palstalle, mutta voi siirtää sopivammallekin alueelle toki.

Kysymykseni olisi mitä ja millaisia virustorjuntaohjelmi(stoj)a käytätte älylpuhelimissanne, joissa käyttis on Android? Tilasin DNAlta Digiturva-nimisen ohjelman (joka ei suostunut asentumaan ainakaan tietsikkaani, koska siinä on Linux-käyttis), jonka voisi siis asentaa useampaankin laitteeseen samanaikaisesti. Luuriin sopivaa nanoSIM-korttiakaan minulla ei vielä ole, vaan se tullee vasta ensiviikolla.

Arvelin vain lieneekö tuo tilaamani Digiturva-sovellus lopultakin täysin turha? Siinä tapauksessa toki peruisin sen tilauksen mahdollisimman pian, vaikka eka kk onkin ilmainen. Kaksi viikkoako se lakisääteinen perumisaika oli?

Siis mitä (mieluiten ilmaisia) virustorjuntaojelmia suosittelisitte Android-älyluuriin?

En tiedä itse näistä vielä yhtn mitn, mutta kaveri lupasi jeesiä alkuun, kunhan se nanoSIM saapuu.

E: Taisinkin jo saada vastauun yleisen puolen jelppikerhossa, mutten silti poista tätäkään, jos joku vielä innostuisi vastaamaan, ja jos joku muu sattuu painimaan vastaavanlaisten ongelmain kera juuri. ;)
Ramones eunt domus!
Milkop
21.09.2024 13:45:29

Ei ole moisia puhelimella koskaan ollut. Tuskinpa sinäkään moista tarvitset.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
bedlam
21.09.2024 18:23:42

Viimeksi olen viirustorjuntaohjelmia käyttänyt missään laitteessa 20 vuotta sitten.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
NHR
21.09.2024 18:40:38

bedlam: Viimeksi olen viirustorjuntaohjelmia käyttänyt missään laitteessa 20 vuotta sitten.

Miksiköhän niitä sitten yhä suunnitellaan ja kaupitellaan vanhuille ja muille hyväuskoisille hölmöille, kuten esim. itse? Katsoin vielä, että otetaampas tommonenkin, jos kerran ilmaiseksi tarjotaan! Sitten toki selvisi, että vain eka kk olisi ollut ilmainen. Lieneekö pelkästään rahantekomielessä (petkuhuiputuksella) suunniteltuja, vai voisiko moisista olla jotain ihan konkreettistakin hyötyä?
Ramones eunt domus!
Henri Henri Olavi
21.09.2024 19:31:30
NHR: Lieneekö pelkästään rahantekomielessä (petkuhuiputuksella) suunniteltuja,

Kyllä. Pelko myy.
En flaska Kron Cola, söt bakeri med.
Bullitt
26.09.2024 22:57:46
Onko olemassa mitään ilmaista podcast-appia Androidille, joka mahdollistaisi jaksojen lataamisen ja kuuntelun offline-tilassa? Olisi tarkoitus korvata Spotify premium Tidalilla mutta pitää etsiä uusi sovellus kuunnella podcasteja ja olen ihan pihalla nykyisistä sovelluksista.
juhokoo
26.09.2024 23:36:28
Bullitt: Onko olemassa mitään ilmaista podcast-appia Androidille, joka mahdollistaisi jaksojen lataamisen ja kuuntelun offline-tilassa? Olisi tarkoitus korvata Spotify premium Tidalilla mutta pitää etsiä uusi sovellus kuunnella podcasteja ja olen ihan pihalla nykyisistä sovelluksista.

Spotifyn ilmaisversiossa tuo itse asiassa onnistuu kyllä mobiilisovelluksella. Itsekin vaihdoin musiikkipuolen Tidaliin, mutta podcastien kuuntelua jatkoin Spotifyn kautta kun huomasin että tuo lataus ja offline-kuuntelu onnistuu. Jonoon ei toki pysty jaksoja laittamaan, mutta ei ehkä kovin suuri miinus kun puhutaan usein tunnin jaksoista.
Bullitt
27.09.2024 12:03:44 (muokattu 27.09.2024 12:04:17)
juhokoo: Spotifyn ilmaisversiossa tuo itse asiassa onnistuu kyllä mobiilisovelluksella. Itsekin vaihdoin musiikkipuolen Tidaliin, mutta podcastien kuuntelua jatkoin Spotifyn kautta kun huomasin että tuo lataus ja offline-kuuntelu onnistuu. Jonoon ei toki pysty jaksoja laittamaan, mutta ei ehkä kovin suuri miinus kun puhutaan usein tunnin jaksoista.

Aivan, tämähän oli hyvä uutinen! Muistelin/oletin että podcastit tai ainakaan niiden lataaminen eivät kuuluisi ilmaisversioon.
Sir Jöpötin
27.09.2024 16:44:35
YouTube music ilmaisversiolla onnistuu myös.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)