Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 543 44 45 46 47122 123 124 125 126
Kärpäsruoska
11.02.2007 23:05:17
Ja tuomareillahan ei enää tässä vaiheessa ole valtaa, eihän?
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
Jarkko G.
11.02.2007 23:05:33
Aika suuri äänisaalis vaikkei ainakaan minun mielestä erottunu mitenkään edukseen

Kansa ei halua popparia, se on nyt aika selkeää.
Siksi onkin turvallista veikata jatkopaikkaa tälle partajehulle, joka Arin kanssa bondasi teatteriviikonloppuna.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Coatl
11.02.2007 23:07:11
Siksi onkin turvallista veikata jatkopaikkaa tälle partajehulle, joka Arin kanssa bondasi teatteriviikonloppuna.

Nii.. Mutta jos Slimey-Ruslanas tällä kertaa vaikka muistais biisinsä sanat niin sit voi tehdä aika tiukkaa jopa, ei se nimittäin todellakaan mikään paska laulaja ole
Haluan kuolla kuten isäni; nukkuen. En huutaen kuten hänen matkustajansa.
-Cale
11.02.2007 23:07:45
Samoilla linjoilla. Eniten ärsyttää varmaan se, että niitä hevivaihtoehtoja sanotaan aina erittäin omaperäsiksi, koska ei ole sitä nyky-erenbeetä-poppia. Pahalta tuntu myös tää euroviisujen hevistyminen. Jotenkin turvallisempaa olis ne Suomen häntäsijat rehellisillä, kehnoilla pop-kappaleilla.

Samoilla linjoilla täälläkin. Sen ymmärtää kun on hevit ja tollaset erikseen, mutta kun sitä pitää nyt joka paikkaan tunkea. Ja ihan offtopikkina: Onhan Suomessa mielestäni varsin hyviäkin Euroviisubiisejä, kuten Hengaillaan, Sata Salamaa, Reggae ok mm.
Eddy
11.02.2007 23:19:03
Kyllä mä olisin ton ekan mimmin pistänyt jatkoon, vaikka lopussa meinasikin vähän karata homma käsistä...
Koskettelen soittimia...
Joees
11.02.2007 23:33:02
Kyllä mä olisin ton ekan mimmin pistänyt jatkoon, vaikka lopussa meinasikin vähän karata homma käsistä...

Ekan minäkin olisin laittanut. Se veti sitä hommaa parhaiten mun mielestä. Ja olihan siinä eniten katselemista. Kakkonen laulo mun mielestä hyvin mutta hemmetin tylsästi.

Jos vetoa oisin lyönyt niin ois voitto taas himaan tullut. Arvasin että Pakarinen #2 pääsee jatkoon.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
-Cale
11.02.2007 23:54:47
Tuomarit saisivat pitää suunsa kiinni sillä ne johdattelevat typerän kansan aina liikaa jonkun kilpailijan kannalle.
Hannu H.
11.02.2007 23:56:43 (muokattu 11.02.2007 23:56:51)

Olenko minä ainoa jonka mielestä se kakkonen laulo nuotinvierestä vähä kokoajan?
Vai olenko ihan puukorva?
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aina tapahtuu Backstagella
Guitar Hero
12.02.2007 00:01:04
Ekan minäkin olisin laittanut. Se veti sitä hommaa parhaiten mun mielestä. Ja olihan siinä eniten katselemista. Kakkonen laulo mun mielestä hyvin mutta hemmetin tylsästi.

Jos vetoa oisin lyönyt niin ois voitto taas himaan tullut. Arvasin että Pakarinen #2 pääsee jatkoon.

Mun mielestä ne kolme ekaa veti ihan karaokea.. Vikalla oli fiilistä.
Genie in a bottle.. Dziisus.. Kauheinta kuraa
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
Joees
12.02.2007 00:21:10
Mun mielestä ne kolme ekaa veti ihan karaokea.. Vikalla oli fiilistä.
Genie in a bottle.. Dziisus.. Kauheinta kuraa

Paska biisihän se on. Mun mielestä se vaan tietyllä tavalla laulo hyvin, vaikka olikin tylsä kuin mikä.
Mun mielestä sillä vikalla ei ollut fiilistä yhtään sen enempää kuin muillakaan, se biisi nyt oli vain sellanen. Ihan perus iskelmän veivaaja joka ehkä vähän soundaa rouheemmalta. Nyyhkystoorit ennen vetoa tehosi varmasti johonkin katsojaan. Ne tuppaa yleensä tehoamaan mun mielestä.

Se eka oli silti mun mielestä paras vaikka laulokin vähän falskisti.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
jigsore
12.02.2007 01:41:06

Eikö siellä taustalla ollut Everything's ruined?

Olihan se. Tulipa edes jotain hyvää :p
jo nyt on saatana
jra
12.02.2007 02:07:10
Kukas tuolla on heviä vetänyt? Antti lauloi Gary Moorea, mutta eikös sekin kappale ollut melodista hard rockia tms? Evanecensehän on kait tasan yhtä vaihtoehtoista kuin muukin MTV-tavara.

Aika hyvän kuvan antaa kappalevalinnoista kun Arin Billy Joel on vaihtoehtoista ja vielä paras valinta mitä näissä pienryhmissä on tähän mennessä ollut. Ihme rutinaa tuomareilta. kun joku valitsee jotain muuta kuin näitä R&B/suomirock/karaoke-suosikit -kappaleita, niin sitten valitetaan että kukaan ei tunne biisiä. Pitäiskö vetää jotain MyWayta tai Aikuista naista? Joku ennakkosensuuri ja taluttaja saisi olla ettei enää tulisi yhtään "Simply The Best'iä". Varmaan jokaisesta genrestä löytyisi loistavia valintoja, mutta kun ei.

Tämä vaihe olisi paljon mielenkiintoisempi, jos kilpailijoilla olisi oikeasti hyviä, omalle äänelle ja tyylille sopivia kappaleita, jotka vielä toimisivat tuolla taustakokoonpanolla. Arilta oli aika nappivalinta, hyvä vaan ettei ollut vielä mikään perus Purple/Zeppelin/Rainbow -slowari. Jannun lyyrinen hard rock tenori toimii juuri tuommoisessa melankolisessa, muttei liian siirappisessa musiikissa. Jatkossa sitten joku räväkämpi veto niin hyvä tulee.

Onko kukaan tähän mennessä ylittänyt odotuksia (muiden kuin tuomareiden mielestä)? Omasta mielestä ei, syynä on osaksi mielikuvituksettomat kappaleet ja täydellinen oman näkemyksen puute. Jotain kertoo myös se että esim. Kuoppamäen soitto kuulostaa siltä kuin minä olisin rummuissa, ja se ei ole kyllä kovin mairittelevaa. Luulisi että tuon tason tyyppi saisi kevyemmälläkin tatsilla kunnon grooven aikaiseksi, nyt on usein ihme tököttelyä.

Tulipa taas vali, vali, mutta kun tää vois olla paljon viihdyttävämpääkin seurattavaa, jos osallistujilla olis enemmän mielikuvitusta ja intohimoa mukana ja vähemmän vaisua imitaatiota.
Lennu
12.02.2007 02:14:55

Onko kukaan tähän mennessä ylittänyt odotuksia (muiden kuin tuomareiden mielestä)?

Ei, mutta olis silti kiva päästä niiden taustabändiin veivaamaan.
- onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä? - riippuu vähän mitä juo.
A.Starving
12.02.2007 04:33:31
Eli ilmesesti se vika ämmä meni jatkoon? Aika paskaa oli koko ryhmä siihen asti, jotain hyvää odotin siltä viimeiseltä. Puolessa välissä biisiä piti kuitenkin lähteä juomaan viinaa baariin, Evanesenceseahan se biisi oli? Rupesi vituttamaan siinä vaiheessa sen verran pahasti. Turha biisi, eikä siinä esityksessäkään ollut mitään pointtia.
Aikaisempia pienryhmiä en nähnyt, mutta jos tuo edusti sitä parasta tasoa niin eipä paljon ole kehumista. Kai se Ari oli edes oikeasti PALJON tota parempi?
Muuten on kyllä aika heikoilla kantimilla koko kisa.
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
Rattata
12.02.2007 07:42:16
Kyllä Johanna oli paras. Enny tiedä oliko mahtavaa laulantaa, mutta oli eniten tunnetta mukana ja persoonallisin ääni. Muut oli enempi tai vähempi karaokee. Ekana laulavalla olis ollu mahkut vetää paljon paremmin, mutta kun ei vedetä sata lasissa niin tulee just tommosia turhanpäivästä lauleskelua, harmi sinänsä.

Tomb Raiderilla käsittämätön biisivalinta, kuka noita enää jaksaa kuunnella? Hyvän näkönen nainen ja ihan hyvä äänikin mutta ei muuten toiminu yhtään.
Tympee Huttunen
12.02.2007 08:35:25
Eli ilmesesti se vika ämmä meni jatkoon? Aika paskaa oli koko ryhmä siihen asti, jotain hyvää odotin siltä viimeiseltä. Puolessa välissä biisiä piti kuitenkin lähteä juomaan viinaa baariin, Evanesenceseahan se biisi oli? Rupesi vituttamaan siinä vaiheessa sen verran pahasti.

Älä ota sitä noin vakavasti:D
lethus1
12.02.2007 10:18:16
Olenko minä ainoa jonka mielestä se kakkonen laulo nuotinvierestä vähä kokoajan?
Vai olenko ihan puukorva?

Et ole. Samaa mieltä. Häiritsi.
Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3
-Cale
12.02.2007 10:49:31
Olen edelleenkin sitä mieltä että Antti oli ainut joka säväytti esityksellään, muut ovat olleet enemmän tai vähemmän pliisuja. Ainut kilpailija joka osasi ottaa yleisönkin mukaan olematta teennäinen, tai ettei tarvinnut tuntea myötähäpeää häntä kohtaan. Pätkii kyllä laulu- ja esiintymistaidoillaan kaikki tähänastiset, munsta. Biisivalintakin oli loistava eikä kumarrellut alkuperäistä!

http://www.youtube.com/watch?v=PVzeqwqVuZU
Sinap
12.02.2007 11:57:13
Olen edelleenkin sitä mieltä että Antti oli ainut joka säväytti esityksellään, muut ovat olleet enemmän tai vähemmän pliisuja.

Ootko Antin bändikaveri?
"Siinähän se tuubi on."
-Cale
12.02.2007 12:14:02
Ootko Antin bändikaveri?

Olisinkin :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)