Snowblind 17.06.2005 12:43:06 | |
---|
Onpa addiktoiva peli tämä WoW. Älä pelkää, addiktio tulee ajan myötä yhä pahemmaksi ;) Goblin sapper charge ftw! Critas yks päivä 1800 dmg aoe. Gnomish death ray ftw! Pistää ilman crittejäkin hyvällä tuurilla sellaista about 4k damagea. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
DJ Lattialuukkukoira 17.06.2005 19:42:03 | |
---|
Gnomish death ray ftw! Pistää ilman crittejäkin hyvällä tuurilla sellaista about 4k damagea. Noh! öö... No säpä et voikkaan tehdä mitään jonka nimi olis The Big One! Oh Please don't pour me none more of that Old Janx Spirit/No, Don't you pour me none more of that Old Janx Spirit /My head will fly, My eyes will fry, My tongue will lie and I may die/Oh Won't you pour another cup of that sinful Old Janx Spirit! |
Snowblind 18.06.2005 02:29:00 (muokattu 18.06.2005 02:29:44) | |
---|
Noh! öö... No säpä et voikkaan tehdä mitään jonka nimi olis The Big One! Hitto näitä gnomejuttuja, nää toimi ikinä.. Maraudonissa pienensin koko ryhmäni shrinkrayllä (mutta pienensin myös yhden gnomen myöhemmin, se oli söpö kun oli pääni kokoinen..) ja net-o-matic projector on vaan kerran toiminut oikein.. Otin dueleita lvl49 warriorin kanssa (ite 47, pwnomgwtfbbq) ja voitin hiton monta kertaa, nämä kerrat olivat niitä kun nuo laitteet eivät toimineet... I PWN NUBZ U SUK NUB GO DIE EGG LOL (malepaladin on sankarini..) Aini, ja koneella hitosti frapsilla tallennettua videokamaa tuosta tarren mill sekoilusta, pitäis joskus vaan kasata kokonaiseksi.. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
DJ Lattialuukkukoira 18.06.2005 11:16:14 (muokattu 18.06.2005 11:17:09) | |
---|
Heh, onhan näitä ollut. Jumper cablet on muutaman kerran räjähtänyt käsiin ja tuo sapper charge critas ITSEENI joskus yli 2k :D EDIT: Ai niin, joku rogue kertoi nauraneensa itsensä puhki duelissa minun kanssa. Jätkä vanishaa, ammun goblin mortarilla jos vaikka osuisi ja tapan siinä itseni. Oh Please don't pour me none more of that Old Janx Spirit/No, Don't you pour me none more of that Old Janx Spirit /For my head will fly, My eyes will fry, My tongue will lie and I may die/Oh Won't you pour another one of that sinful Old Janx Spirit! |
Dj P. 18.06.2005 12:19:14 | |
---|
Onko täällä ollut kellään ongelmia logata sisään WoW:in foorumeille? Itse saan aina Login Failed tekstin kun yritän logata sinne. Sitä on jatkunut jo kohta viikon. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
Guitarist in the Night 18.06.2005 12:30:39 | |
---|
Onko täällä ollut kellään ongelmia logata sisään WoW:in foorumeille? Itse saan aina Login Failed tekstin kun yritän logata sinne. Sitä on jatkunut jo kohta viikon. Juu mulla oli joskus. Nyt tossa viime viikolla kun kokeilin kuukauden tauon jälkeen ni hyvin toimis. Hevi on ihan hyvää. |
Dj P. 18.06.2005 15:04:18 | |
---|
"Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
Snowblind 18.06.2005 15:28:03 | |
---|
Mistä hitosta tuollaisen saa? http://img100.echo.cx/my.php?image=mini4ho.jpg Kun tuo gnome tuli vastaan, niin piti kaksi kertaa vilkaista, että mitä sillä on mukana. Nuo on noita spesiaalilemmikkejä joita saa kun ostat collectors editionin. Sitten voit hommata itsellesi pandan, diablon tai zerglingin. Mutta haluisin ittelleni eniten lemmikiksi gnomea :( I'm not insane, I'm just smarter than you. |
DJ Lattialuukkukoira 18.06.2005 15:31:38 (muokattu 18.06.2005 15:45:40) | |
---|
Vitut jaksan mitään kälystä örkkiä ja vieläpä shamania! Ei perkele jösses asdf! Kunhan helsinkiin pääsen niin poistan mokoman läskin ja aloitan main charaksi GNOME MAGEN (you heard it!) Vashjille. Saatana. Olen puhunut. EDIT: Tai jotain. Gnomen kummiski. Tahtois gnome priestin. :( EDIT, I AM YOUR FATHER: Tai warlock! Tai! Tai... Oh Please don't pour me none more of that Old Janx Spirit/No, Don't you pour me none more of that Old Janx Spirit /For my head will fly, My eyes will fry, My tongue will lie and I may die/Oh Won't you pour another one of that sinful Old Janx Spirit! |
Guitarist in the Night 18.06.2005 18:18:16 | |
---|
Gnome Warrior. Hevi on ihan hyvää. |
Guitarist in the Night 19.06.2005 00:29:35 | |
---|
Justiinsa lopetin elämäni ensimmäisen Molten Core-raidin. Eihän sitä kovin pitkälle päästy ku melkeen jokainen oli ensimmäistä kertaa siellä. Ei ees ekalle bossille. Ens kerral menee paremmin. Hevi on ihan hyvää. |
Bilharzia 19.06.2005 02:37:41 | |
---|
Justiinsa lopetin elämäni ensimmäisen Molten Core-raidin. Eihän sitä kovin pitkälle päästy ku melkeen jokainen oli ensimmäistä kertaa siellä. Ei ees ekalle bossille. Ens kerral menee paremmin. Tää on just tätä. Mulla on huomenna eli jo tänään kolmas runi sinne, koitetaan saada Lucifron alas. Pitää mennä nukkuun että jaksaa. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Snowblind 19.06.2005 04:03:09 (muokattu 19.06.2005 04:05:03) | |
---|
Vitut jaksan mitään kälystä örkkiä ja vieläpä shamania! Ei perkele jösses asdf! Kunhan helsinkiin pääsen niin poistan mokoman läskin ja aloitan main charaksi GNOME MAGEN (you heard it!) Vashjille. Saatana. Olen puhunut. EDIT: Tai jotain. Gnomen kummiski. Tahtois gnome priestin. :( EDIT, I AM YOUR FATHER: Tai warlock! Tai! Tai... Gnomet rokkaa, tee se! Hitto kun tänään koko päivä mennyt maraudonissa inventor's focal swordia metsästäessä.. SItten se putoaa ja joku rogue rogueloottaa sen.. (rogueloottaus = noku siinnoli parempi dps ku vanhassa). Onneksi sentään lupautui sahaamaan maraudonia niin että saisin sen miekan. Ja äsken oli hassua kun swamp of sorrowsilla harjoittelin niiden lvl44 elitejen kanssa voidwalkkerilla tankkaamista.. Tapan sellaisen, loottaan, kuulen vihaisen murahduksen.. "Somnus hits you for n+1" "You die." Että sellasta. Ja level 48 tänään. Lvl60 tulee ennen 15.7 jolloin tarviaa lisää peliaikaa kun vanha loppuu, näin sovin itseni kanssa. Niin ja sit hommataan pari kuuskymppistä lisää kiltaan ja lähdetään kaatamaan ony kahdellakymmenellä miehellä (varmasti..). I'm not insane, I'm just smarter than you. |
DJ Lattialuukkukoira 19.06.2005 11:24:51 | |
---|
Kovat on suunitelmat pojilla. Meinasin ottaa assyille mennessä lvl 60 sitten sillä gnome magella ja siellä voisi sitten yötä päivää sahata MC:tä tahi Onyxiaa. Oh Please don't pour me none more of that Old Janx Spirit/No, Don't you pour me none more of that Old Janx Spirit /For my head will fly, My eyes will fry, My tongue will lie and I may die/Oh Won't you pour another one of that sinful Old Janx Spirit! |
Snowblind 19.06.2005 16:17:25 (muokattu 19.06.2005 16:20:06) | |
---|
Tulee muuten melko kova tiimi jos sen magen teet. Sitten on tankki, healeri ja muutama damagedealeri (pari rogua ja mage.. paljon damaa!) niin saa helposti noita instoja mätettyä. Justiinsa lopetin elämäni ensimmäisen Molten Core-raidin. Eihän sitä kovin pitkälle päästy ku melkeen jokainen oli ensimmäistä kertaa siellä. Ei ees ekalle bossille. Ens kerral menee paremmin. Tuosta tulikin mieleen kun kerran joku heppu barrensissa etsi viiden hengen porukka MC:hen tappamaan niitä "helppoja pikkuvihollisia".. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Valttu 19.06.2005 19:17:48 | |
---|
Tuosta tulikin mieleen kun kerran joku heppu barrensissa etsi viiden hengen porukka MC:hen tappamaan niitä "helppoja pikkuvihollisia".. Hoho! Vai että helppoja pikkuvihollisia.. Kiva paikka tuo mc, vois vaikka vetää sitä aamusta iltaan ja lucifron olis kyllä kiva saada alas kun on pieni mahdollisuus että se tiputtaisi manastorm legginsit tai sorcerous daggerin. Ainut ongelma on se, että muutama muukin haluaa varmasti noi kamat. |
Snowblind 19.06.2005 23:07:32 | |
---|
Tulkaas joku tuolla Vashjilla tappamaan mun kanssa tuo yksi lvl11 elitelumimies. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
T33mu 19.06.2005 23:17:03 | |
---|
gnome on ylivoimasesti paskin rotu.Pieniä,rumia,ei osaa tanssia, tyhmän näkösiä |
Snowblind 20.06.2005 01:59:41 | |
---|
gnome on ylivoimasesti paskin rotu.Pieniä,rumia,ei osaa tanssia, tyhmän näkösiä Gnomet on hienoin allyrotu. Pieniä ja sympaattisia (rp-servuilla ainakin..) olentoja. Mutta pihvistä asiaan. War.. Ostin premieren ja kasasin bilharzian ja mun tarrenmill sekoilusta frapsilla kuvatuista pätkistä leffan ja pistän joskus nettiin kunhan saan säädettyä kuntoon. Siitä tulee uskomattoman hyv.. Huono. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Bilharzia 20.06.2005 04:12:19 | |
---|
Gnomet on hienoin allyrotu. Pieniä ja sympaattisia (rp-servuilla ainakin..) olentoja. Mutta pihvistä asiaan. War.. Ostin premieren ja kasasin bilharzian ja mun tarrenmill sekoilusta frapsilla kuvatuista pätkistä leffan ja pistän joskus nettiin kunhan saan säädettyä kuntoon. Siitä tulee uskomattoman hyv.. Huono. Saitko napattua sen mun chicken-ressin? Nauroin ite sille pari minuuttia putkeen. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |