Kimmo72 21.04.2017 17:00:21 (muokattu 21.04.2017 17:04:13) | |
---|
Milkop: Lisää ilmaista pelattavaa, Saints Row 2 Gogista: https://www.gog.com/ Ja stiimistä kans. http://store.steampowered.com/app/9480/?l=finnish Welho-77: Tuli tästä mieleen. Olen ostamassa 3D-printteriä. Olis siisti tehä ihan nessin näkönen kotelo, mutta mahdollisimman kompakti mutta sitten, että rasperry pi mahtuisi vielä sisään. Siihen emulla kaikki nes, snes yms pelit ja tv-tasolle lojumaan. Ohjaimia vielä mietin, että miten ratkaisis. Toki jos siihen ymppäis wifin ja bt:n, ni joku langaton näppis ja hiiri, ni vois surffailla vähä sit samal tv:n kautta. Nyt pääsee nettiin tv:llä, kotiteatterilla ja pleikalla mutta eipä käyttö kätevää ole. Jos mä olisin ostanut tuon vekottimen, olisin tehnyt sen ihan vaan sen ulkonäön takia. Nuo kaikki pelit, ja paljon muuta löytyy multa Wiistä. Kivan näköinen vaan tuo pikku nessi. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Kimmo72 25.04.2017 17:29:33 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
tomaattiorava 27.04.2017 20:51:07 | |
---|
Eiperkule mulla ei järki riitä näihin Deus Ex:iin. Joskus kun kokeilin HR:ää ni lenti samantien romukoppaan kun valkeni että ei saa default tähtäystä (R3) vaihdettua perinteiseen L2:een. Nyt aattelin kokeilla human revolutionia kun ihan kivoilta ovat action-kohdat näyttäneet mutta kyllä vaikeeks menee. Sentään pelannu kaikki souls-pelit läpi mut tätä mää en vaan tajuu. Sillon harvoin kun jotaan päässy tekemään ni turpiin tullu heti. Mikä täs nyt on homman nimi, onko ihampaska vai pitäiskö mun vaa "git gud"? 4-5 tuntia takana. |
inkognito 28.04.2017 23:15:59 | |
---|
Suositelkaapa jotain Point & Click -henkisiä seikkailupelejä Steamista? Uutukainen Thimbleweed Park pelattu läpi, samoin hieman aiemmin Wadjet Eye Gamesin tekemä Gemini Rue. Molemmat olivat kaikessa nostalgisuudessaan varsin loistavia! |
Juicy 29.04.2017 04:20:23 | |
---|
Kimmo72: Eka Tomb Raider selaimessa http://xproger.info/projects/OpenLara/ Mitähän noituutta tässä on käytetty, pyörii sutjakammin ja paremmilla grafiikoilla kuin Glidosin kautta 3dfx-emulaatiolla? Erityisesti animaatiot ja kamera liikkuu paljon sulavammin. |
aivokuolio 22.05.2017 23:25:40 | |
---|
|
El_Jyrkkä 23.05.2017 01:06:55 (muokattu 23.05.2017 01:07:11) | |
---|
Läppäri levisi, oli sitten 3 viimeisen 6v. aikana, joten nyt sai riittää ja kasasin astetta paremman pöytäkoneen. Tässä on nyt tullu pelailtua PLAYERUNKNOWN BATTLEGROUNDSia, jumankekka, tämä on huikea. Allekirjoitus. |
DirtyFingers 23.05.2017 12:41:50 | |
---|
El_Jyrkkä: Läppäri levisi, oli sitten 3 viimeisen 6v. aikana, joten nyt sai riittää ja kasasin astetta paremman pöytäkoneen. Tässä on nyt tullu pelailtua PLAYERUNKNOWN BATTLEGROUNDSia, jumankekka, tämä on huikea. Onhan se kyl. Come with me for fun in my buggy |
Jake24-25 26.05.2017 21:44:33 (muokattu 26.05.2017 21:46:49) | |
---|
Laitetaan tämä tännekin Pelaajat-huoneen lisäksi jotta mahdollisimman moni asioista paremmin tietävä huomaa tämän: Olen aloitteleva PS4-pelaaja ja pelaan pelkästään NHL17:a ja FIFA17:a joita olen pelannut noin reilun kuukauden ajan. Olen kehittynyt molemmissa mutta joitakin kysymyksiä on herännyt joihin en ole löytänyt vastauksia kokeilemalla: 1. Latasin päivitystiedostot molempiin ja ymmärsin että niiden avulla PS4-järjestelmä päivittää automaattisesti niin FIFA17:sta kuin NHL17:a joukkueiden pelaajalistat (ringit) ajantasalle. Minulla ei ainakaan vielä ole päivittänyt. Pelaan Fifassa Hellas Veronalla ja joukkueen rinki on edelleen sama mikä päättyneen kauden 2016-2017 alussa ilman niitä pelaajia jotka liittyivät joukkueeseen molempien siirtoikkunoiden aikana (elokuun loppuun mennessä ja tammikuussa) tai poislähteneet ovat vielä joukkueen ringissä. Pitääkö tuossa tehdä jotakin vai tulevatko päivitykset automaattisesti esim. kauden 2017-2018 alussa kun oikeastikin joukkueiden pelaajat kaudelle ovat selvillä? Minulle on erittäin tärkeää pelata oikeilla kokoonpanoilla joten tuo päivitysominaisuus on tärkeä minulle. Nettiyhteys toimii PS4:sen kanssa joten siitä ei kai voi olla kiinni. 2. Voiko kummassakaan pelissä (NHL ja FIFA) luoda omia kuvitteellisia joukkueita kuvitteellisin pelaajin? Jos voi niin mistä se ominaisuus löytyy? Pidän paitsi oikeilla joukkueilla pelaamisesta niin kiinnostaisi myös kehitellä omia kuvitteellisia liigoja ja pelaajia. 3. Pystyykö NHL17:ssa vaihtamaan lennosta kentällisiä? Jos voi, niin miten? Kiitos etukäteen kaikista vinkeistä. |
Jake24-25 26.05.2017 22:07:17 | |
---|
Ylläoleva ykköskysymys ratkesikin jo äsken mutta muut kysymykset ovat edelleen ajankohtaisia. |
SaukHo 28.05.2017 15:30:01 | |
---|
Ubisoft on julkassu useamman trailerin tämän viikon aikana Far Cry 5:sta https://www.youtube.com/playlist?li … =PLpwyzkZha0Z6i7hGiMlsERz4mQd5RoafB Joutunee nyt viimein hankkimaan itsekin PS4:sen veronpalautuksillani. Miljöö kun vaikuttaa kyllä pirun koukuttavalta tuossa, trailereissa vähän samoja viboja ku True Detectiven ensimmäisessä kaudessa näin offtopicina. Aikonaan Far Cry 4 ja 3 sain könttäpakettina veljeltäni. Sen virheen tein, että alotin nelosesta, johon tykästyin täysin, minkä jälkeen en vain jaksanut pelata kolmosta kovinkaan pitkälle mielestäni huonompien grafiikoiden ja pelattavuuden takia. Onkos moni täällä pelannu sitä Primalia, onko se mistään kotosin? |
Milkop 28.05.2017 15:39:22 | |
---|
SaukHo: Onkos moni täällä pelannu sitä Primalia, onko se mistään kotosin? Jokunen tunti on tullut lätkytettyä, sapelihammastiikerillä ratsastaminen on ihan hauskaa ja grafiikka on nättiä pc:llä, mutta ihmis -ja eläinvihollisia lappaa vastaan tauotta joka vähän syö fiilistä. Tuskin sitä kivikaudella ihan noin ruuhkaa oli. Less is more. Ihan ok peli siis muttei nouse nelosen tai edes kolmosen tasolle imo. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
tomaattiorava 28.05.2017 16:20:04 | |
---|
Saas nähä mitä metkuja ubisoft on aikaseksi saanut. Murhakultti amerikan perähikiällä kuulostaa kyllä varsin lupaavalta mutta toivon että itse peli saisi jotain uudistuksia. Vai kiivetäänkö nyt pisin kirkkojen kellotorneja radiomastojen sijaan ja se on siinä. Vaas on vieläkin paras pahis, vähän ikävä kaveria. |
tomaattiorava 31.05.2017 14:48:50 (muokattu 31.05.2017 14:51:20) | |
---|
Mitenkäs Witcher? En oo ikinä sarjaan koskenu ja hiljattain yritin tähän kolmanteen päästä jyvälle. Onko tää nyt niin ihmeellinen mitä kaikki väittävät? AAA-pelien pinaakkeli ja ties mitä. Ilmeisesti tää kuuluu niihin peleihin mitä aloittelija saa tahkoa toistakytä tuntia ennenkuin alkaa pelin mekaniikat tulemaan tutuiksi ja jotain alkaa tapahtumaan? Alun intro oli ihan hieno mutta parin-kolmen tunnin pelaamisen jälkeen mulle ei ainakaan oo jääny käteen muutakuin keskinkertaiset grafiikat, onneton ääninäyttely ja hevosella ratsastelu... |
Burn 31.05.2017 15:09:36 (muokattu 31.05.2017 15:10:46) | |
---|
tomaattiorava: Mitenkäs Witcher? En oo ikinä sarjaan koskenu ja hiljattain yritin tähän kolmanteen päästä jyvälle. Onko tää nyt niin ihmeellinen mitä kaikki väittävät? AAA-pelien pinaakkeli ja ties mitä. Ilmeisesti tää kuuluu niihin peleihin mitä aloittelija saa tahkoa toistakytä tuntia ennenkuin alkaa pelin mekaniikat tulemaan tutuiksi ja jotain alkaa tapahtumaan? Alun intro oli ihan hieno mutta parin-kolmen tunnin pelaamisen jälkeen mulle ei ainakaan oo jääny käteen muutakuin keskinkertaiset grafiikat, onneton ääninäyttely ja hevosella ratsastelu... Ite oon pelannut konsolilla ties kuinka monta tuntia Witcher 3:sta ja siihen vielä Blood and Wine -lisäosaa päälle ja tykännyt aivan helvetisti. PC:llä tietty näyttäisi ja rullaisi hitusen paremmin, mutta itse osaan monesti tyytyä vähempäänkin mitä grafiikoihin tulee. Pelissä kiehtoo pitkän ja hyvän pääjuonen lisäksi helvetin laaja maailma, jossa riittää todella paljon erilaista näpertelyä. Esim. sivutehtävissä peli pieksee vaikkapa Fallout 4:n mennen tullen, vaikkei siihen kyllä paljoa vaadikaan. Kontrollit ja oikeanlaisten signien käyttö otti kyllä oman aikansa, mutta lihasmuistin karttuessa ja juonen edetessä jäin kyllä pahasti koukkuun. Latausajat ovat konsolipeliksi välillä helvetin pitkiä ja paikalle kutsuttava hevonen röytää välillä minkä ehtii, mutta muuten peli on kyllä 7,5/5. EDIT aiempaa kokemusta ko. sarjan muista peleistä ei ollut, mutta kolmosen voi alottaa siitä huolimatta. varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
Burn 06.06.2017 08:14:47 | |
---|
Wolfenstein: The New Order irtosi Storesta alle vitosella, joten pitää testata. Onko muutakin kuin pelkkää räiskintää? Eilen sain Dishonoredin päätökseen kaiken kaikkiaan suht ripeässä ajassa, mutta siitäkin huolimatta tykkäsin valtavasti. Kakkosen hankin jahka hinta hiukan putoaa. varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
Rauzku 06.06.2017 09:46:39 | |
---|
Burn: Wolfenstein: The New Order irtosi Storesta alle vitosella, joten pitää testata. Onko muutakin kuin pelkkää räiskintää? Eipä juuri, mutta tykkäsin kosolti. On sen verran lyhkäinenkin, että kivuttomasti jaksaa pelata. Audi Guatrolla Thaimaaseen |
Zed 06.06.2017 11:46:59 | |
---|
Mega Man Legacy Collection 2 julkaistaan: https://www.youtube.com/watch?v=iamiA3ki4-o Ostin aikanaan Xbox 360:n pääasiassa Mega Man ysiä ja kymppiä varten, mutta nyt senkin vehkeen saa nakata niin kauas ettei putousta kuulu. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
kk80 06.06.2017 13:54:05 | |
---|
Zed: Mega Man Legacy Collection 2 julkaistaan: https://www.youtube.com/watch?v=iamiA3ki4-o Ostin aikanaan Xbox 360:n pääasiassa Mega Man ysiä ja kymppiä varten, mutta nyt senkin vehkeen saa nakata niin kauas ettei putousta kuulu. Samaa vinkunaa Sonyn leiristä, PS3 loistaa poissaolollaan tuetuista alustoista. Uusimpien kiekkopelien lisäksi nämä 20v vanhojen pelien uusintapainokset sitten pakottavat jossain vaiheessa konsolin päivitykseen, nurinkurista. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Zed 06.06.2017 13:58:01 (muokattu 06.06.2017 13:59:17) | |
---|
kk80: Samaa vinkunaa Sonyn leiristä, PS3 loistaa poissaolollaan tuetuista alustoista. Uusimpien kiekkopelien lisäksi nämä 20v vanhojen pelien uusintapainokset sitten pakottavat jossain vaiheessa konsolin päivitykseen, nurinkurista. Puutteellisesti selvennetyn viestini pystyi tosiaan käsittämään näinkin. Tarkoitin että kun MM9 ja 10 ovat pian saatavana myös PC:lle, ei 360:lla ole minulle enää sitäkään vähää arvoa kuin joskus. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |