Aihe: Formula 1 - kausi 2008
1 2 3 4 542 43 44 45 4654 55 56 57 58
JC
07.09.2008 23:21:04
Massa ei tosin toistaiseksi ole ollut apuna kakkoskuskia, toisin kuin Hamiltonilla, mutta saa nähdä tuleeko tähänkin muutos.

Jos verrataan Hamiltonin ja Massan välistä kisailua, niin Kovalaisesta ei toistaiseksi ole ollut mitään hyötyä Hamiltonille. Yhtään kertaa hän ei ole onnistunut viemään Massalta pisteitä sijoittumalla tämän edelle kisoissa, joissa myös Massa on sijoittunut pisteille.
Ozzyneito
07.09.2008 23:59:07

En muista milloin oon viimeks nauranut näin paljon yhden kisan aikana. Toivoin sadetta ja sitä myös sain ja samalla loistavaa viihdettä. Olen about puolueeton, mutta Hamiltonia en arvosta. (joo rasisti etc!!!)

Tuliko kukaan huomanneeksi, että todellinen sadeguru taitaa olla Heidfeld, joka laskelmieni mukaan ohitti viimeisellä kierroksella 4 autoa nousten lopulta kolmanneksi ja nyt toiseksi.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Kalamazoo
08.09.2008 00:05:03

Tuliko kukaan huomanneeksi, että todellinen sadeguru taitaa olla Heidfeld, joka laskelmieni mukaan ohitti viimeisellä kierroksella 4 autoa nousten lopulta kolmanneksi ja nyt toiseksi.

Jos en ihan väärässä ole, Heidfeld vaihtoi välikelin renkaat lopussa alle.
Life ain't pretty for a dog faced boy Loungebändi helvetistä
masterhat
08.09.2008 00:28:46
vittu Kimi, miksi?
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php
ten
08.09.2008 00:37:31
vittu Kimi, miksi?

Ei pää kestäny, ku se ei ollu tarpeeks kännisä!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
JCM
08.09.2008 07:59:40

Aijai kun olikin mahtava kisa. Lopputulos vaan vähän söi, perkl. Mutta noin siinä käy kun ajetaan kunnolla kilpaa.

Hamiltonin rangaistuksesta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä mä näkisin että se oli ihan asiallinen. Hamilton ei nimittäin löysännyt tarpeeksi sen shikaanin oikaisun jälkeen vaan juuri ja juuri sen verran, että ei mennyt heti Kimin ohi, mutta tiesi pääsevänsä kiihdyttämään nopeammin kuin Kimi kun jalka on valmiiksi hyvin kaasulla ja hyvällä kierrosalueella.

Olisi vaan reilusti hiljentänyt shikaanin jälkeen ja lähtenyt uudestaan takaa-ajoon.

Mutta: olihan mahtava kisa!
Deep Shadow
08.09.2008 10:44:37
"Viikon sitaatti

- Jos siinä olisi ollut seinä, niin hän ei olisi ikinä tullut siitä läpi.

Kimi Räikkösen kommentti Lewis Hamiltonin suorittamasta shikaanin oikaisemisesta Belgian GP:ssä. MTV3:n haastattelu 7.9.2008."
Leuka maassa kohti uusia murheita
Lennu
08.09.2008 12:23:15 (muokattu 08.09.2008 12:23:28)

Ihme rangaistus. Mä olisin ottanu kaikki henkilökohtaiset pisteet pois tältä ja viideltä seuraavalta kaudelta.
Rakkikoira
08.09.2008 13:38:17
Huh, Kyllä suoraan sanottuna v**utti! Kilpailu oli kyllä mielenkiintoinen ja tapahtumia riitti, mutta loppu oli sitten mitä oli. Ite olisin Kimin tilanteessa sytyttänyt Ferrarin tuleen tai tehnyt jotain muuta fiksua.
Dead Like Me
08.09.2008 21:23:09
Kimihän teki ihan samanlaisen tempun vuonna 2005 Alonsolle Monzassa.
Ohituksessa eka shikaani pitkäksi, päästi Alonson ohi, meni imuun ja seuraavan mutkan jarrutuksessa ohi. Ei rangaistusta.

http://www.youtube.com/watch?v=vL96XQLytG4

Tossa video, kohdasta 1.07 eteenpäin.
No one cares, no one sympathizes, you just stay home and play synthesizers
Shabby
11.09.2008 19:00:34

HAHAAA! Viikonlopun paras uutinen!

Hulu! Et kai sä haluu sen omahyväisen "Olen Seuraava Senna ja Schumin Schuurin Oppipoika"-kääpiön voittavan metsuruutta?
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
hullu_ukko
11.09.2008 19:46:17
Hulu! Et kai sä haluu sen omahyväisen "Olen Seuraava Senna ja Schumin Schuurin Oppipoika"-kääpiön voittavan metsuruutta?

Sanotaan nyt, että mua ei kiinnosta, vaikka Massa koko potin veisikin, kunhan mestaruus ei vaan valu missään tilanteessa Mclarenille ja sitä kautta brittien omalle kultapojulle.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
Jokunen
12.09.2008 08:37:16
Sanotaan nyt, että mua ei kiinnosta, vaikka Massa koko potin veisikin, kunhan mestaruus ei vaan valu missään tilanteessa Mclarenille ja sitä kautta brittien omalle kultapojulle.

Mutku Hamilton on vaan niin hyvä.

http://www.iltalehti.fi/formulat/200809118252923_fo.shtml

En kyllä epäilisi yhtään, jos nuo tietyt lauseet olisi taas irroitettu yhteydestään. Jos ei, niin ihmetyttää tuo tarve heittää paskaa niskaan median välityksellä. Suomalaisilta en muista kuulleeni samanlaista loanheittoa lehdissä.
"OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä
Rakkikoira
12.09.2008 12:21:52
Formula otsikoita:

Hamilton nälvii Räikköstä Span tapahtumista

Kimi vastaa Hamiltonin nälvintään

Hamilton iskee: Kimi on pelkuri

Pojat pojat!
Guitarwall
12.09.2008 13:29:23

Kimihän teki ihan samanlaisen tempun vuonna 2005 Alonsolle Monzassa.
Ohituksessa eka shikaani pitkäksi, päästi Alonson ohi, meni imuun ja seuraavan mutkan jarrutuksessa ohi. Ei rangaistusta.

Katoppa tarkemmin. Missä vaiheessa Alonso menee ohi? Tulee rinnalle mutta Kimi pitää paikkansa.
www.constantineband.net
Kalamazoo
12.09.2008 14:01:16

Mutku Hamilton on vaan niin hyvä.

http://www.iltalehti.fi/formulat/200809118252923_fo.shtml

En kyllä epäilisi yhtään, jos nuo tietyt lauseet olisi taas irroitettu yhteydestään. Jos ei, niin ihmetyttää tuo tarve heittää paskaa niskaan median välityksellä. Suomalaisilta en muista kuulleeni samanlaista loanheittoa lehdissä.

Joo, Hamiltonin myöhäisistä jarrutuksista on kyllä esimerkkiä nähty Kanadan varikkoa myöten...
Life ain't pretty for a dog faced boy Loungebändi helvetistä
M-Juhana
12.09.2008 15:17:18

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/09/710628

Kimi pysyy Ferrarilla 2010 loppuun.

Alonso ei muuten pääse ilmeisesti koskaan Ferrarille...:-)
"Akaan Saabisti" -Veikko
Turmis
12.09.2008 16:22:28

Ihan hyvältä näyttää Kimin kannalta tällä hetkellä Monzassa. Perjantain toinen harjoitussessio loppupuolella, ja Räikkönen on ollut tasaisesti Massaa 2-3 sekunnin kymmenystä nopeampi.
Yllättävää on se, että Hamilton ei ajanut kärkiaikaa, kun alla oli pehmeät renkaat. Sen sijaan kovilla kumeilla Hamilton ajoi aina ykkössijan tullessaan radalle.
BMW:t näyttävät olevan erittäin hyvässä vauhdissa, etenkin Kubica. Luultavasti tulevat sotkemaan kärkikahinoita tämän viikonlopun aikana.
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista.
Stradlin
12.09.2008 16:39:31
Mitäs varten se Hamilton nyt noin aukoo päätään? Eipä kaverilla itselläänkään sitten ole "munaa" käydä sanomassa Räikköselle ihan kasvotusten, pitää lehtien välityksellä itkeä. Tosin näistä lehtijutuista ei aina tiedä, onko se tosiaan itse noin sanonut. Voihan se nimittäin olla että se onkin ollut esim. Hamiltonin isi joka siellä avautuu, kun ei poika saanut pitää voittoa. Saatanan hemmoteltu kakara. Edes Schumi vittumaisimmillaan ei ärsyttänyt ikinä näin paljon.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
Bacchus
12.09.2008 19:05:12 (muokattu 12.09.2008 19:08:57)
Mitäs varten se Hamilton nyt noin aukoo päätään? Eipä kaverilla itselläänkään sitten ole "munaa" käydä sanomassa Räikköselle ihan kasvotusten, pitää lehtien välityksellä itkeä. Tosin näistä lehtijutuista ei aina tiedä, onko se tosiaan itse noin sanonut. Voihan se nimittäin olla että se onkin ollut esim. Hamiltonin isi joka siellä avautuu, kun ei poika saanut pitää voittoa. Saatanan hemmoteltu kakara. Edes Schumi vittumaisimmillaan ei ärsyttänyt ikinä näin paljon.

Antaa palaa vaan, Formulat on niin nyhverö-sponssitsaneleemitäsanotaan-meininkiä, että on ainoastaan mielenkiintoista kun joku puhuu suoraan.

Kovalainen on sellainen kiltti poika, joka ajaa kisan ihan kivasti, antaa kommentit ihan kivasti, menee kotiin ja panee ihan kivasti lähetyssaarnaaja-asennossa. Kimin ininästä nyt ei saa koskaan mitään irti, niin en osaa sanoa mitä sieltä tursuaa.

Jotain meininkiä kehiin.

salaEDIT

Oikeasti Hamilton vaikuttaa ihan vitun mulkulta valkokaulusniggalta, ja Kovalainen on sympaattinen sälli.
Anti-Matter Manifesto
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)