Aihe: Suomen Big Brother
1 2 3 4 541 42 43 44 4566 67 68 69 70
hanhjelm
28.10.2005 16:54:38 (muokattu 28.10.2005 16:54:48)
Jeah, mikä avatar.

Pitäiskö sitä perustaa perttu-club..

Jeah, vähäks siistii!

Ja mä olen tietenkin kympillä ideassa mukana!
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu
DJKaaos
28.10.2005 17:25:56
huomaa kyllä, että Minnalla taitaa olla kuukautiset par'aikaa. Jumaliste, että oli vittumainen akka eilen, vaikka on kyllä aina.
SDP on yhteiskunnan versio tietokoneviruksesta
Heissi
28.10.2005 21:16:54
Pitäiskö sitä perustaa perttu-club..

http://www.perttufanclub.com/
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
...And Justice For All
28.10.2005 21:36:42
Kommenttia kilpailijoista yksitellen:

Minna: Siis voi jumalauta, miten voi 40-kymppinen perheenäiti käyttäytyä noin? Hirveä valitus, pakko kontrolloida kaikkea, pikkuasioihin tarttuminen. Luulee näköjään että kaikkien pitää olla samalla mielellä kanssansa. Hirveä kotkotus Kathyn lähtemisestäkin.

Mika: Rento tyyppi, Pertun kanssa talon järkevimmät tyypit. Tosi rauhallinen ja kärsivällinen.

Perttu: Paras, alapäähuumori rulaa ja Pertun legendaariset jutut on aina parhaita. FaniClubitoimintaakin löytyy. :-D
Juntiksi haukkuvat, paskat, ainakin ajattelee järjellä eikä hienostele liikaa.

Terhi: Kieroilia, lapsellinen. Itkemistä ja muuta johtuen niinkin katastrofaalisista syistä kuin, jotkut pelaavat peliä ilman häntä. Ei jaksa katella. Lähti varmaan kisaan epätoivoinen seuranhaku mielessä, tuskin muistaakaan enää että kyseessä on kilpailu.

Timo: Katselee lasittunein silmin seinää, koristeen roolin hoitaa mainiosti. Ei tee mitään. Turha.

Tiina: Rauhallinen, sosiaalinen ja kaikinpuolin kivan oloinen. Tosin ajottainen lapsellisuus, laulaminen ja pikkuasioista suuttuminen häirittee joskus. Ihan kivan näkönenkin.

Antti: Ei pahemmin jaksa kiinnostaa. Huono huumorintaju, ala-astetason vitsejä. Minnan kyljessä kulkee, mikäs siinä.

Hoho, mulla on liikaa aikaa! Tai sitten katson BigBrotheria...myönnetään. EI voi lopettaa kun alussa katsoi ja nyt alkaa tilanne jo oleen mielenkiintoinen. Porukka alkaa pikkuhiljaa hajoilemaan!
Mm...beer...
Juugeli
28.10.2005 22:18:35
Hahah, Timo munasi taas :D
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Alpha
28.10.2005 23:07:22 (muokattu 28.10.2005 23:17:33)
ÄÄrghhh...vidu mie kämmäilen taas täysiä.
MV
28.10.2005 23:11:50
Voi vittu, vaikuttaa messevältä jaksolta tuo huominen mutta minäpä olen tsadissa enkä näe sitä:/

Tuleekohan sunnuntaina siitä vielä jotain?
Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö!
Alpha
28.10.2005 23:18:48
Voi vittu, vaikuttaa messevältä jaksolta tuo huominen mutta minäpä olen tsadissa enkä näe sitä:/

Tuleekohan sunnuntaina siitä vielä jotain?

Sielä mitään eisiidiisiitä tule. Mulla oli taustalla auki tuo www.acdcrocks.com sivu ja sieltä tuli musaa päälle. Mää oon ihan nolo ja huono...
NHR
28.10.2005 23:24:30

Mutta Pertsonin synkkäripileet on siis parhaillaan kuitenkin meneillään? Mitä ne touhuu siä? Tai huomennahan sen näkee jo telkustakin...

Minna vaikutti melko varmalta häviämisestään. Toivottavasti on oikeassa.
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
Sandy
28.10.2005 23:34:16
Mutta Pertsonin synkkäripileet on siis parhaillaan kuitenkin meneillään? Mitä ne touhuu siä? Tai huomennahan sen näkee jo telkustakin...

Minna vaikutti melko varmalta häviämisestään. Toivottavasti on oikeassa.

Ne laulaa, ylläri... Jumalan kämmenellä tuli just äsken. Kyllähän ne on juonu, katellu ilotulitusta, syöny sikaa ja tanssinu. Aika iisi meininki, mut Perttu on ainakin ihan onnessaan ja hyvä niin.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Valterr
29.10.2005 02:24:20
Huhhuh, nyt leikkivät tuolla sialla päissään. Ei.
Nyrkkiä mossaajille. "Haha. Luin allekirjotukses. Mää haluaisin ihan vilpittömästi hakata sut sairaalakuntoon." -Julmettu
Dunga
29.10.2005 02:50:32
Taitaa olla aika kosteat bileet. Perttu oli kuulemma laulanu deutschland über alles siansorkka kädessä alastomana siellä paljussa. Näitä lisää.
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
Alpha
29.10.2005 03:08:19 (muokattu 29.10.2005 03:45:33)
Taitaa olla aika kosteat bileet. Perttu oli kuulemma laulanu deutschland über alles siansorkka kädessä alastomana siellä paljussa. Näitä lisää.

Aikaisemmin Mika oli uittanut Tiinan vaatteet päällä siellä. Sitte riehu puukon kanssa ja paloitteli possun. Perttu laatoitti puoli kylppäriä...

EDIT:Ei saatana noita jätkiä.
Tupuna
29.10.2005 12:03:29
huomaa kyllä, että Minnalla taitaa olla kuukautiset par'aikaa. Jumaliste, että oli vittumainen akka eilen, vaikka on kyllä aina.

Jokainen nainen on tietenkin erilainen, mutta miksi miehillä on sellainen harhaluulo, että menkkojen aikaan naisia eniten vituttais? Se on kuule niin, että suurella osalla aikuisia naisia ilmenee PMS-oireita, jotka tarkoittavat menstrualisoinnin esioireita. Kyllä niitä naisia taitaa eniten vituttaa muutama päivä ennen menkkoja eikä menkkojen aikaan. Minä oon ainakin ihan mulkku vähän ennen menkkojen alkua! Oon kyllä mulkku muutenkin, mutta silloin varsinkin.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Alpha
29.10.2005 12:55:13
Oon kyllä mulkku muutenkin, mutta silloin varsinkin.

Samixii. Mäkin olen mulkku, vaikkei ole kuukautisia...:o)
Kimmo72
29.10.2005 13:22:19
Höhö. Olipas hyvät pileet taas. Poijjaat oli "vähän" ganässä, paitsi Antti joka valitti Mikalle ja timolle kun ne palotteli sikaa :)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Jkob
29.10.2005 14:49:02
Oon ehdottomasti sitä mieltä että kaikki muut pois sieltä, paitsi Piedro ja Mika. Ja pojille kaljakori + pari askia sauhua mieheen jokainen loppupäivä. Se olis tosi-tv:tä.

Tai kyseisen skenaarion vois toteuttaa ainakin viimeistään siinä vaiheessa kun ne oikeesti on siellä enää kahdestaan. Kumpikin istuis kaljakorin päällä ja puhuis paskaa. Hienoa
Omena ***seessä pitää homot loitolla
zorro
29.10.2005 18:01:59
Oon ehdottomasti sitä mieltä että kaikki muut pois sieltä, paitsi Piedro ja Mika. Ja pojille kaljakori + pari askia sauhua mieheen jokainen loppupäivä. Se olis tosi-tv:tä.

Tai kyseisen skenaarion vois toteuttaa ainakin viimeistään siinä vaiheessa kun ne oikeesti on siellä enää kahdestaan. Kumpikin istuis kaljakorin päällä ja puhuis paskaa. Hienoa

kathy ois saanu myös olla siinä juttuseurassa
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
DJKaaos
29.10.2005 20:00:09
Jokainen nainen on tietenkin erilainen, mutta miksi miehillä on sellainen harhaluulo, että menkkojen aikaan naisia eniten vituttais?

miten niin harhaluulo? Ainakin suurin osa tuntemistani naisista/tytöistä on vittumaisimmillaan hilloviikon aikana ja sen itsekkin myöntävät. Ja sitä paitsi tuolla akalla tuossa sarjassa on kuukautiset tällä hetkellä kun itse siitä puhui viime viikolla, että varmaan just alkavat ja puhui myös siitä, että hän on vittumainen sitten kun ne alkavat.
SDP on yhteiskunnan versio tietokoneviruksesta
Synnyttäjä
29.10.2005 21:10:56

Kommenttia kilpailijoista yksitellen:

Minna:
Idiootti
Mika: Idiootti
Perttu: Idiootti
Terhi: Idiootti
Timo: Idiootti
Tiina: Idiootti
Antti: Idiootti

Voi että mie vihaan tosi-tv:tä.
Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)