carlos 09.05.2010 19:49:57 (muokattu 09.05.2010 19:50:25) | |
---|
Chelsea! Drogba iski vielä kolme maalia ja varmisti sillä maalikuninkuuden voiton, sillä Rooney ei tehnyt ManUn neljästä maalista yhtään. Hyvä hyvä! Wiganilta lensi pelaaja pihalle puolen tunnin pelin jälkeen ja siitä sitten lähtikin maali-iloittelut. Ei muuten ollun ensimmäinen rökälevoitto Chelsealle tällä kaudella, ainakin Stoke ja Aston Villa kaatuivat lähes yhtä vakuuttavin numeroin kuin Wigan tänään (8-0). EDIT: Ensi viikon lauantaina sitten FA Cupin finaali Wembleyllä. by the grace of God |
Funkånaut 09.05.2010 19:57:46 | |
---|
Chelseaa!!! Ansaittu mestaruus Valioliigasta ja ensi viikonloppuna sitten FA- cupin voitto. Sitten on kaveri mulle pullon velkaa. "He must be smokin' some heavy doobies." |
DJKaaos 09.05.2010 20:34:57 | |
---|
Onnittelut Chelsealle. Aivan uskomaton viimeistely Sinisillä. 103 maalia ja Valioliigan maaliennätys, eipä paljon muuta voi kuin nostaa hattua. Tuplamestaruus lienee tulossa. Minä olen minä. |
touhis 09.05.2010 21:03:46 (muokattu 09.05.2010 21:04:42) | |
---|
Tiukallehan tuo meni. Chelsealla 27 voittoa, 5 tasuria ja 6 tappiota. Manulla 27 voittoa, 4 tasuria ja 7 tappiota. Jännä kausi tämäkin. Ja plussat Spursille nelossijasta. |
carlos 16.05.2010 22:09:41 | |
---|
Italian mestarina Inter, Espanjassa Barca. Kelssi otti tuplan. by the grace of God |
Ziggy Bubba 16.05.2010 22:17:28 | |
---|
carlos: Italian mestarina Inter, Espanjassa Barca. Kelssi otti tuplan. Ja Real tahi City ei saavuttanut mijoonien törsäyksillään mitään, onneks pelit pelataan yhä kentällä eikä siirtomarkkinoilla. Samaan aikaan Realin turhina poispotkimat Sneijder ja Robben kohtaavavat isoissa rooleissa Chämppäri-finaalissa - mikä hienompaa :D Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
Black Star 16.05.2010 22:20:54 | |
---|
carlos: Italian mestarina Inter, Espanjassa Barca. Kelssi otti tuplan. another day at the office.. enää 25 päivää Kisojen alkuun, itellä alkaa kisafiilis jo pikkuhiljaa kohota "Book them and they will come" |
VR 17.05.2010 12:26:02 (muokattu 18.05.2010 16:21:20) | |
---|
Herkkusieniliigan voittavalla joukkueella tulee olemaan täydellinen kausi, sillä sekä Interillä että Bayernilla pokaalit sekä kotimaan liigasta että cupista. Erittäin jännä matsi tulossa, kun Bayernilla taitaa olla molemmat Robben ja Ribery käytettävissä taas. Vaikea sanoa kumpi tiimi vie pystin. E: Jahas, Ribery onkin pelikiellossa -> Inter voittaa Everything is a OK! YNWA |
DJKaaos 19.05.2010 15:17:06 | |
---|
David Villan siirto Barcelonaan alkaa näyttämään saletilta. Myös Cesc Fabregasin Barca-siirto on näemmä nytkähtänyt hieman eteenpäin. Minä olen minä. |
carlos 19.05.2010 19:46:54 | |
---|
djKaaos: David Villan siirto Barcelonaan alkaa näyttämään saletilta. Myös Cesc Fabregasin Barca-siirto on näemmä nytkähtänyt hieman eteenpäin. Fabregasille näyttäisin vihreää valoa, mutta Villa sais pysyä Valenciassa, vaikka kuinka hyvä pelaaja onkin. Henry nyt ainakin voitaisiin heivata hyökkääjistä pois, mutta jää sinne silti neljä kovaa luuta. Toivottavasti eivät ainakaan Bojania treidaa muualle... by the grace of God |
Ziggy Bubba 19.05.2010 20:18:31 (muokattu 19.05.2010 21:31:54) | |
---|
Barcelona on ite ilmoittanut asiasta, onhan toi Villan varma: http://soccernet.espn.go.com/news/s … 88682&sec=transfers&cc=5739 On kyllä älytöntä, miten melkein kaikki huippupelaajat änkevät samoihin muutamiin seuroihin. Luulis penkillä istuvan jokunen tyytymätön tähtönen taas ens kaudella... Ite pikkasen oon Barcaa sympannut, mutta ei toi meno oikein nappaa; "meillä on tos hyökkäykseen Messiä, Zlatania ja ties kuin monta yyber-lahjakasta nuorta - otetaanko Villa tohon vielä?" Samanlaista kahen joukkueen La liga -kautta odotellessa. Ankeeta. Saas kattoa jääkö Z Barcaan, voi tulla vaikeat ajat jos jää.. Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
Simo78 19.05.2010 23:22:40 | |
---|
Madridilaisittain vihjettä parhaasta hankinnasta pitkään aikaa, Jose Morinho! Tossa nyt ois järkeä ja paljon, kun se taitaa olla kovaluu pistämään tähtösille kampoihin, tai sitten toi on vain media tai mun luomaa harhakuvaa. Barca se näköjään pyrkii tekemään realeita:-). Henryn luulis jo itsensä haluuvan pois, tai mistä mä tiedän jos se mieluummin nostaa tiliä ja istuu penkillä;-). Zlatan voi myös olla siirtolistalla, luonnollinen jatkumo ois madridiin... |
Ziggy Bubba 19.05.2010 23:37:32 | |
---|
Simo78: Zlatan voi myös olla siirtolistalla, luonnollinen jatkumo ois madridiin... Mitäs järkeä tossa ois? Peliajan toivossa Realiin - päivän paras :) Mutta eihän noista staroista ikinä tiedä, kirkkaat valot ja kovat liksat merkkaa paljon. Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
Simo78 20.05.2010 23:41:11 | |
---|
sikki-six: Mitäs järkeä tossa ois? Peliajan toivossa Realiin - päivän paras :) Mutta eihän noista staroista ikinä tiedä, kirkkaat valot ja kovat liksat merkkaa paljon. No ei sitten mitään, eli juurikin sopiva tempaus meikäläisittäin:-D. Ja kyllähän tuon "joukkueelle" pelaaminen ois just oikeaa tasoa:-) No mutta vitsit sikseen. Kukas voittaa lauantainta? Mä uskon, että voitto menee saksanmaalle robben näyttää, että on pelimies, vaikkei ura madridissa urjennutkaan(rehellisyyden nimissä huonosti se pelas niissä peleissä mitkä mä näin, kun oli vielä realissa). Sanotaanpa tulokseksi vaikka 3-1 kolmas maali vastahyökkäysestä kun inter painaa lopussa päälle, balotelli on lönköttelyllään jotenkin osallisena... |
Sergei Fallinen 20.05.2010 23:50:04 | |
---|
musta toi villa voi sopiakin barcaan. Henry lähtee ja zlatan kans vaik saman tien vittuun tai sit nälkäseks sadan miljoonan jokeri-vaihtomieheks jos se haluu jäädä. Fabregasist en sit niinkään tiedä. Mut pitäähän sitä rahaa johonkin käyttää vaik oliskin paras mahdollinen joukkue jo nyt, tai muuten syytetään muuttumattomuudesta |
Jankku 22.05.2010 16:21:33 (muokattu 22.05.2010 17:04:08) | |
---|
Prkleen Barca, veivät taas yhden maailman parhaista ja vielä Valenciasta. Eipä ole taaskaan muilla asiaa La Ligan mestaruustaistoon ku Realilla ja Barcalla, tylsäksi käy. Mutta on kyllä erittäin mielekiintoista seurata mihin Zlatan joutuu, jos siitä nyt edes luovutaan. Valencialla ei taloustilanteen takia ole siihen varaa, mutta olis se ihan mielenkiintoista jos Ibra päätyis Valenciaan :) Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
carlos 22.05.2010 16:55:46 (muokattu 22.05.2010 16:56:47) | |
---|
Sergei Fallinen: musta toi villa voi sopiakin barcaan. Henry lähtee ja zlatan kans vaik saman tien vittuun tai sit nälkäseks sadan miljoonan jokeri-vaihtomieheks jos se haluu jäädä. Fabregasist en sit niinkään tiedä. Mut pitäähän sitä rahaa johonkin käyttää vaik oliskin paras mahdollinen joukkue jo nyt, tai muuten syytetään muuttumattomuudesta En sitä epäile, etteikö Villa sopisi Barcaan, sillä melko suorana maalintekijänä minä ainakin häntä pidän. Ja eiköhän noi keskikentän pari syöttökonetta osaa pelata sitä palloa sinne puolustuslinjan taakse, josta Villa sitten käy iskemässä. Sitä vain tässä harmittelen, jos Villa tulee Barcaan sillä kustannuksella, että Bojan joutuu lähtemään veks. Eihän se tietenkään välttämättä tekisi huonoa Bojanille, jos hän menisi pelaamaan johonkin muuhun seuraan, jossa saisi paikan avauskokoonpanossa. Itse asiassa siitähän se ura voisi oikeasti lähteä nousuun... Noh, Barcassa hänet ainakin vuoden tai kaksi haluaisin vielä pitää. Henry on ilmeisesti etsimässä uutta työnantajaa ja Zlatanin tilanne on mielenkiintoinen. EDIT: Siitää plussaa, ettei Villa lähtenyt brittikentille. Ainakin molempien Manchesterin joukkueiden sekä Arsenalin huhuttiin olevan hänen perässään. by the grace of God |
Jankku 22.05.2010 17:07:13 (muokattu 22.05.2010 17:09:36) | |
---|
carlos: En sitä epäile, etteikö Villa sopisi Barcaan, sillä melko suorana maalintekijänä minä ainakin häntä pidän. Ja eiköhän noi keskikentän pari syöttökonetta osaa pelata sitä palloa sinne puolustuslinjan taakse, josta Villa sitten käy iskemässä. Sitä vain tässä harmittelen, jos Villa tulee Barcaan sillä kustannuksella, että Bojan joutuu lähtemään veks. Eihän se tietenkään välttämättä tekisi huonoa Bojanille, jos hän menisi pelaamaan johonkin muuhun seuraan, jossa saisi paikan avauskokoonpanossa. Itse asiassa siitähän se ura voisi oikeasti lähteä nousuun... Noh, Barcassa hänet ainakin vuoden tai kaksi haluaisin vielä pitää. Henry on ilmeisesti etsimässä uutta työnantajaa ja Zlatanin tilanne on mielenkiintoinen. EDIT: Siitää plussaa, ettei Villa lähtenyt brittikentille. Ainakin molempien Manchesterin joukkueiden sekä Arsenalin huhuttiin olevan hänen perässään. Villahan on aika lojaali pelaaja, eikä se olisi lähtenyt Valenciastakaan ellei joukkueenjohdon isokenkäiset olisi sitä vaatinut/halunnut. Oli pakko myydä kun rahat oli loppu. Ihan luonnollinen valinta Villalle toi Barca. Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
carlos 22.05.2010 21:42:44 | |
---|
Tulosveto pistetty sakemanneille 3-1. Olic tekee kaks :) by the grace of God |
Muave 22.05.2010 21:55:57 | |
---|
Rankkareille 1-1 tilanteessa. Bayern vie! |