Dacatch 24.01.2011 21:07:17 | |
---|
kazaa: ..Liian pitkä? Ei musta, koska harvassa toimintaleffassa on yhtä monta, suurta, pysäyttävää kohtausta. Minä en pidä Nolanin kerrontatavasta, ja siksi tuo varmaan tuntuikin minusta jopa tuskallisen pitkältä. Liiallinen pituus olisi minusta saatu hyvin leikattua sillä, että Dent olisi jätetty vähemmälle huomiolle (ja henkiin) ja toimintakohtauksia supistettu jossain määrin. Makuasia. "Footswitch - Alternately turns the effect on or off each time it is depressed." |
Stoalainen 24.01.2011 21:20:11 (muokattu 24.01.2011 21:22:55) | |
---|
Dacatch: Minä en pidä Nolanin kerrontatavasta, ja siksi tuo varmaan tuntuikin minusta jopa tuskallisen pitkältä. Liiallinen pituus olisi minusta saatu hyvin leikattua sillä, että Dent olisi jätetty vähemmälle huomiolle (ja henkiin) ja toimintakohtauksia supistettu jossain määrin. Makuasia. Joo. Ainoat turhat kohtaukset olivatkin mun mielestä Jokerin ja Dentin keskustelut sairaalassa(mut sairaalan räjäyttäminen oli hienoa), ja sitten se viimeinen kohtaus Dentin, Gordonin, perheen ja Batmanin kanssa. Sairaalakohtauskin olisi voinut toimia, jos Dent olisi sen jälkeen vain hävinnyt ja jätetty jatkon varalle henkiin. Toisaalta Dent sai ruutuaikaa siksi paljon, että yleisö tietäisi, millainen hyväntekijä hän on, ja lopulta hänkin kääntyisi pahaksi. Ja ilman Dentin kuolemaa Batmanista ei olisi tullut "pahista", "Dark Knightia". Mun mielestä kuitenkin se muutos Gothamin pelastajasta Kaksinaamaksi tapahtu turhan äkkiä, ei siihen pystynyt samaistumaan mitenkään. Ja jokainen Kaksinaaman kohtaus sairaalan jälkeen tuntu jotenkin väkisinväännetyltä ja päälleliimatulta. Leffan viimeinen iso kohtaus olisi voinut olla laivaepisodi ja Jokerin kiinnijääminen, ja loppuun toisenlainen twisti. Dentin muuttuminen Kaksinaamaksi(tai hahmon käyttäminen) on ainoa miinus muuten loistavassa leffassa. Too weird to live, too rare to die |
Meadow 13.07.2011 17:33:21 (muokattu 13.07.2011 17:42:23) | |
---|
|
aivokuolio 13.07.2011 18:45:08 | |
---|
|
Meadow 13.07.2011 18:54:23 (muokattu 13.07.2011 18:58:42) | |
---|
Spekulaatio: Bane murtaa Gordonin selän Batmanin sijasta. Batman on jo lopettanut uransa mutta joutuu Banen takia palaamaan. Eli yhdistelmä The Dark Knight Returnsia ja Knightfallia. Tässä on muuten pakko olla kohtaus, jossa Bane ja Bättis ottavat matsia Wayne-kartanossa. |
Rhapa 13.07.2011 19:09:31 | |
---|
|
aivokuolio 13.07.2011 19:29:48 | |
---|
Rhapa: Mikä kuva??? No siis tuon videon vika näky misä Bane kävelee Batmania kohti. |
Hetfield 13.07.2011 19:33:09 | |
---|
Ja vielä vuosi pitää venailla? Aaargh! I quit the band... Now I just play with myself. |
carnation 13.07.2011 20:13:30 | |
---|
Saattaa hyvinkin olla yksi maailman parhaimmista elokuvista tämä, ellei se paras. Christopher Nolan on kuitenkin sen verran nerokas ohjaaja. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Rhapa 13.07.2011 20:31:18 | |
---|
aivokuolio: No siis tuon videon vika näky misä Bane kävelee Batmania kohti. Aah, säästelin viel tuota videon katsomista, josko sieltä tulisi se hyvälaatuinenkin viel. Eikös tuo ollut vielä aika kehno laadultaan? |
aivokuolio 13.07.2011 20:36:36 | |
---|
Rhapa: Aah, säästelin viel tuota videon katsomista, josko sieltä tulisi se hyvälaatuinenkin viel. Eikös tuo ollut vielä aika kehno laadultaan? Käsikameralla leffateatterissa kuvattua. Eiköhän tuo kunnon laadulla ilmesty pikaseen kun paskaversio jo netissä pyöriipi. |
Meadow 13.07.2011 20:42:08 | |
---|
Perjantaina pitäisi ilmestyä virallisesti. |
dipshit 13.07.2011 23:01:41 | |
---|
carnation: Christopher Nolan on kuitenkin sen verran nerokas ohjaaja. Mistä sun antipatiat Nolania kohtaan kumpuaa? "näin on , ei Räppi muusikot ei osaa ees laulaa ja lisäks yks räppäri vei mun tyttö kaverin . joten hevi on parasta" -hevi man |
Meadow 13.07.2011 23:05:23 (muokattu 13.07.2011 23:06:02) | |
---|
Onhan Nolan hieman insinöörimäinen elokuvantekijä, mutta eipä häneltä ole vielä tullut huonoa leffaa. |
juuso a 14.07.2011 14:18:12 | |
---|
Meadow: Onhan Nolan hieman insinöörimäinen elokuvantekijä, mutta eipä häneltä ole vielä tullut huonoa leffaa. Hyvähän se on omalla alallaan, vaan meikäläiselle ei nämä sen tekemät Batmanit jostain syystä uppoo. Oon paska ja huono. Tärkeintä on inhota ennen muita itteensä niin ei ainakaan muut kerkee sitä tekemään ensin. |
Rhapa 14.07.2011 18:50:16 | |
---|
juuso a: Hyvähän se on omalla alallaan, vaan meikäläiselle ei nämä sen tekemät Batmanit jostain syystä uppoo. Oon paska ja huono. Nolanin eka batman oli ensimmäisellä katselukerralla pieni pettymys. Yön timo taasen tuntui huisin hyvältä ekalla kerralla. Sen jälkeen katsoin beginsin uudelleen ja sekin maistui nyt helvetin hyvältä. Sitten katsoin Yön timonkin uudelleen ja jumankekka, että kolisi hyvin. Mut paljon on vielä parantamisen varaakin. Jotenkin vain on kova luotto, että sitä parannusta on myös luvassa. Inception vain lisäsi luottoa tän uuden lepakkomiehen suhteen. |
CountX 14.07.2011 20:14:13 | |
---|
Sori vaan pojat, mutta Burtonin Batmanit on ainoita oikeita Batmaneita. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
aivokuolio 14.07.2011 20:29:06 | |
---|
|
bedlam 14.07.2011 21:15:18 (muokattu 14.07.2011 21:15:40) | |
---|
Rhapa: Nolanin eka batman oli ensimmäisellä katselukerralla pieni pettymys. Yön timo taasen tuntui huisin hyvältä ekalla kerralla. Sen jälkeen katsoin beginsin uudelleen ja sekin maistui nyt helvetin hyvältä. Mulla meni just päinvastoin :D Begins oli eka kerralla loistava, Dark Knight oli pettymys ja Begins huononi toisella katselulla. Pitäis tuo DK tsekata uudelleen piakkoin. Inception oli sellanen kolmen tähden perushömppä. |
Brian May jr. 14.07.2011 23:33:41 | |
---|
Meadow: Onhan Nolan hieman insinöörimäinen elokuvantekijä, mutta eipä häneltä ole vielä tullut huonoa leffaa. Vaan eipä mitään mielettömän hyvääkään. Mielestäni Memento on edelleen Nolanin ylivoimaisesti kovin leffa, Batmaneistä itse pidin Beginsistä ensimmäisellä katselukerralla enemmän, toiset katselukerrat onkin toistaiseksi jäänyt välistä. Dark Knightin tunnin pituinen loppuhuipennus vaan tuntui, noh, liian pitkältä. Prestigen lopputwistin näki kolmen kilometrin päästä, muuten ihan kiva tekele, ja Inception oli ihan ok. Ehkä sieltä vielä se järisyttävä mestariteoskin tulee. Vettä! |