Aihe: Big Brother 2007.
1 2 3 4 541 42 43 44 4566 67 68 69 70
Bald Anus
11.10.2007 23:01:44

Meinaakko, että se Martina turpiin vetämällä fiksummaks muuttuu?

Ainakin hiljenisi vähäksi aikaa. Tai no en usko, heh...
Paskalla on tekijänsä
gasser
11.10.2007 23:18:08
Toi marttiinahan on just hyvä. Elää toki ehkä vähän omassa maailmassaan, mutta sehän onkin just se juttu. Osa porukasta tietty hikeentyy tohon plus univajarit siihen päälle ja marttyyritoiminta nostaa päätään. hyvähyvä. Ens viikolla voisivat antaa vähän borsketta yms. noille, niin nähtäis vähän kompensaatiota näille laskujumituksille.
ihan tosi?
Zelana
11.10.2007 23:35:09
Toi marttiinahan on just hyvä. Elää toki ehkä vähän omassa maailmassaan, mutta sehän onkin just se juttu.

Oli hauska seurata tätä asukkaiden keskustelupiiriä, jossa kaikki kertoivat fiiliksistään. Melkeen jokainen tais ottaa Martinan esille, elikkä vaikutusta sillä ainakin on talossa ollut. Yllätti kyllä lähinnä se, että sen naamari putos ja alkoi kyynelehtiä oman vuoronsa aikana. Vai lieneekö vaan väsymystä.
TKT
12.10.2007 17:39:55
Minusta Martinan tulo on ollut hyvä juttu. On saatu taloon huikan lisää säpinää ja "mukavia" riitoja. Vielä kaivattaisiin Akia sanomaan Martinalle se viimeinen lause : "Sä oot Martina heikoilla hangilla."
Prisoner 93A234 Simon Adebisi
seppo69
12.10.2007 21:47:48
Minusta Martinan tulo on ollut hyvä juttu. On saatu taloon huikan lisää säpinää ja "mukavia" riitoja. Vielä kaivattaisiin Akia sanomaan Martinalle se viimeinen lause : "Sä oot Martina heikoilla hangilla."

Samoilla linjoilla ollaan. Tuli muuten mieleen siinä kun se leikkas sillon niitä Nikon hiuksia; "Kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat ei oo partureita". Oliko toi Kivenpyörittäjän kylässä?
Mufasa
12.10.2007 22:07:20
Ai, että tuo Tiina on ärsyttävä tyyppi. Unelmapari äänestykseen olisi Piia ja Tiina.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Joees
12.10.2007 22:29:13
Ai, että tuo Tiina on ärsyttävä tyyppi. Unelmapari äänestykseen olisi Piia ja Tiina.

Siinä vaiheessa vaan pitäs saada kumpikin kerralla ulos...
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Jormaz
12.10.2007 22:40:05
Siinä vaiheessa vaan pitäs saada kumpikin kerralla ulos...

Piia ei oo enää ärsyttänyt sen jälkeen Martina tuli taloon, Piia jäi taka-alalle. Mutta Tiina.. ei voi sietää. En tiedä mikä siinä oikein on, jotenkin vain niin tympeä ihminen.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
AP
12.10.2007 22:50:34
Samoilla linjoilla ollaan. Tuli muuten mieleen siinä kun se leikkas sillon niitä Nikon hiuksia; "Kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat ei oo partureita". Oliko toi Kivenpyörittäjän kylässä?

Siinäpä siinä. Legendaarinen kohtaus.
"Jaa kerttuko huora?"
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Bonesaw
12.10.2007 22:57:51
Ei vittu noita Martinan psykologisia luonnehdintoja. Oikeen zen-mestari.
Joo'o
NHR
12.10.2007 23:13:27 (muokattu 12.10.2007 23:21:58)

Toi viikkotehtävän "purku" vaikutti tosi mukavalta idealta kyllä. Kun kaikki vaan istu ringissä ja yks kerrallaan puhuivat tuntojaan toisilleen, kaikessa rauhassa. Kyllä tämmönen ainaki mua viihdyttää enempi ku minkään kunnon riitojen seuraaminen. Saatan kyl olla pikkasen yksin mielipiteineni...

Ai, että tuo Tiina on ärsyttävä tyyppi.

Ohan se aika lailla kyllä, puheäänensäkin on jo ruvennut ärsyttämään, ihme narinaa. Niin se ihmisen mieli vaan ailahtelee; taloon tullessaan vaikutti kovinki nätiltä ja mukavalta...
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
Miikathebest
12.10.2007 23:34:40 (muokattu 12.10.2007 23:36:17)

Ei vittu mitä avautumista! Niinku Tellulta niinku. Tuli jälleen mieleen miten intissä vaan sai huutaa "EI AUVAUDUTA!!!" Teki tossakin mieli jo ihan ääneen huutaa "nyt se naama umpeen! ei avaudu!"

Tietysti asioista avoimesti puhuminen on hyvä juttu, minkä näki tänään BB:ssäkin. Mutta se järjetön avautuminen...

Martiinan osakkeet kohoavat entisestään... olen alusta asti jo ollut sitä mieltä että Martiina on keskimääräistä reilusti älykkäämpi ja vahvempi yksilö.
Liikaa säröä!
NHR
12.10.2007 23:43:01

Martiinan osakkeet kohoavat entisestään... olen alusta asti jo ollut sitä mieltä että Martiina on keskimääräistä reilusti älykkäämpi ja vahvempi yksilö.

Emmä oikeen jaksa uskoo, että se keskiarvo kuitenkaan ihan niin matalalla ois... ;)
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
Joees
12.10.2007 23:44:39
Emmä oikeen jaksa uskoo, että se keskiarvo kuitenkaan ihan niin matalalla ois... ;)

Mun mielestä ei kauheesti vaadita että olis keskiarvoa fiksumpi. Välillä tuntuu että koiratkin on fiksumpia kuin niitä taluttavat ihmiset.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
dipshit
12.10.2007 23:50:58

Vahvempi ehkä, mutta ei missään vitun nimessä älykkäämpi. Elelee ihan omissa maailmoissaan tuo muija ja luulee itsestään aivan liikaa.
Jormaz
12.10.2007 23:51:54
Vähän kyllä vaikuttaa siltä ettei talon keskimääräinen älyllinen taso kovin korkealla ole. Siis, BB-taloon haluavalla pitää jo oletuksena olla tiettyjä henkisiä ominaisuuksia, näin näkisin.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
vernie
13.10.2007 02:14:20
Vahvempi ehkä, mutta ei missään vitun nimessä älykkäämpi.

Oon nyt useammalta palstalta lukenut komentteja, joissa Martinaa kuvaillaan "vahvaksi" naiseksi. Iltsarin haastattelussa Martinan sulhanenkin sanoi vaimostaan näin: "Martina on todella vahva nainen. Jos hän itkee, se on iso juttu."

Määrittelenköhän mä vahvuuden nyt jotenkin väärin, kun en näe tuossa typyssä juuri ollenkaan vahvuutta. Kertokaa nyt mikä Martinasta tekee vahvan? Onko se vahvuutta, ettei melkein ikinä itke? Tai se, että laukoo mielipiteitään holtittomasti välittämättä seurauksista? Lähes epäinhimillisen isoa egoa ja kovaa ulkokuorta ei mun mielestä pitäisi sekoittaa vahvuuteen. Vahvuutta Martina on esittänyt mun nähdäkseni ainoastaan tuossa keskusteluringissä myöntäessään avoimesti virheitään ja heikkouksiaan muiden edessä.
Kuuntele upouutta Jamrodia! | M.A.C.H.O. #8 | kalamies#34 >-)))>
Rattata
13.10.2007 08:43:00 (muokattu 13.10.2007 08:45:41)
En mä sanoins että Martina kovin vahvakaan on, kun tokana päivänä poraa suoraa kurkkua että haluaa pois. Ja mun mielestä älykkään ihmisen ei myöskään tarvi todistella muille kuinka älykäs (ja vahva) on. En kylläkään eilistä jaksoo kattonu, joten siitä en tiedä mitään.

Edit: vernien kanssa samoilla linjoilla. Ja jotenkin Martinasta paistaa läpi halu näyttää olevansa vahva nainen.
DaKiller
13.10.2007 09:31:12

Oon nyt useammalta palstalta lukenut komentteja, joissa Martinaa kuvaillaan "vahvaksi" naiseksi. Iltsarin haastattelussa Martinan sulhanenkin sanoi vaimostaan näin: "Martina on todella vahva nainen. Jos hän itkee, se on iso juttu."

Päinvastoin. Mielestäni martti on heikko ihminen, joka öykkäröinnillaan luulee saavuttavansa vahvuutta. Kuka vain voi laukoa suoria kommentteja toisista ihmisistä ja olla vaikea ihminen. Se ei ole vahvuutta.
dipshit
13.10.2007 13:29:50
Oon nyt useammalta palstalta lukenut komentteja, joissa Martinaa kuvaillaan "vahvaksi" naiseksi..

No siis en nyt suoranaisesti sanonut Martinaa vahvaksi, mutta kun tuossa aiemmin häntä kehuttiin sekä vahvaksi että älykkääksi, niin piti vain mainita oma mielipiteeni. Nimittäin hän ei ole mielestäni älykästä ihmistä nähnytkään, enkä tuosta vahvuudestakaan menisi sanomaan yhtään mitään. Mutta silti, ennemmin se on vahva kuin älykäs, näin minun mielestäni =D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)