aksiom 03.06.2007 09:28:55 | |
---|
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
porcupine 03.06.2007 14:20:53 | |
---|
Jippu, pelasivat ku ämmät. Tosin mitä tommosella keskikentän (uuh, kävi freudilainen, aluksi: seksikentän) keskustalla olisi edes voinutkaan saada aikaiseksi? Olisko Eremenkot loukaantuneina, vai miksi ei olleet kentällä? Olivatko edes jengissä, meni alku vähän ohi? Tässä pelissä ei kyllä näkynyt uuden päävalmentajan mukana tuoma itsevarmuus pätkääkään; ihme paniikkiratkaisuja toisensa perään. Kusessa ollan, sit ku Litmanen lopettaa. Loppukarsinta kannattaisikin sitten käyttää tuohon aikaan valmistautuen... Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
DJKaaos 03.06.2007 20:27:03 | |
---|
Olisko Eremenkot loukaantuneina, vai miksi ei olleet kentällä? Olivatko edes jengissä, meni alku vähän ohi? Junior oli pelikiellossa tuon Serbia-pelin. Hodgson on muuten itse sanonut, että "piru kun olisitte kutsuneet minut maajoukkueenne valmentajaksi 2000-luvun alussa", kun käsillä oli kenties parhain A-maajoukkueemme ikinä. Minä olen minä. |
Incarnation 03.06.2007 22:02:52 | |
---|
Vitutti todella paljon katsella Hodgsonin kyvyttömyyttä reagoida peliin. Päätä hakattiin seinään loppuun asti ja yritettiin voittaa serbit pääpelissä, joka ei olisi ollut edes teoriassa mahdollista. Samalla alkoi harmittaa meidän joukkueen kapea kärki huippupelaajien osalta ja joukkueen huono taitotaso. Mielestäni serbit olisivat olleet täysin kaadettavissa tarkemmalla syöttöpelillä ja maata pitkin pelaamisella, mutta joukkueelta ei voi tietysti vaatia sitä mihinkä se ei pysty. Noh, Belgia peliin lähdetään silti taas pää pystyssä. Mikäs muuten on lohkotilanne? Joko EM-kisat menivät sivusuun? "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
Black Star 03.06.2007 22:10:49 (muokattu 03.06.2007 22:20:43) | |
---|
Mikäs muuten on lohkotilanne? Joko EM-kisat menivät sivusuun? Kun sinivalkoiset voittavat keskiviikkona on kärkipaikkaan eroa 5 pistettä ja kakkossijaan 3. (voitosta 3 pistettä), jos oletetaan että Serbia ja Portugali voittavat alkusyksystä pelattavat pelinsä ja kaikilla on 8 peliä pelattuna. (Suomi tosin pelaa samaan aikaan Kazakstania vastaan), mutta jokatapauksessa näin nimittäin joo. Nyt puhutaan jo valitettavasti pakkovoitoista. Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
Ziggy Bubba 04.06.2007 01:27:32 (muokattu 04.06.2007 01:27:47) | |
---|
Samalla alkoi harmittaa meidän joukkueen kapea kärki huippupelaajien osalta ja joukkueen huono taitotaso. Samaa olen itekkin jo pidempään pohtinut... Jo se kertoo paljon, että Suomi on niin riippuvainen siipirikosta ja jo varsin vanhasta Litistä, jonka tyylisiä luovaan ja järkevään syöttöpeliin ei moni suomalainen pysty - onkohan syy junnuvalmennuksessa vai missä, tiedä häntä. Ja saas kattoa mitä tapahtuu kun nämä nykyjoukkueen avainpelaajat Hyypiän johdolla jäävät "eläkkeelle", ketkä tulee tilalle? Myspace.com/Crookmachine |
Incarnation 04.06.2007 10:14:50 | |
---|
Samaa olen itekkin jo pidempään pohtinut... Jo se kertoo paljon, että Suomi on niin riippuvainen siipirikosta ja jo varsin vanhasta Litistä, jonka tyylisiä luovaan ja järkevään syöttöpeliin ei moni suomalainen pysty - onkohan syy junnuvalmennuksessa vai missä, tiedä häntä. Ja saas kattoa mitä tapahtuu kun nämä nykyjoukkueen avainpelaajat Hyypiän johdolla jäävät "eläkkeelle", ketkä tulee tilalle? Vaikka Suomen nykytilanne onkin nykyään melko huono, on silti valoa nähtävissä tunnelin päässä. Ymmärtääkseni 80-90 -luvun taitteessa syntyneet ikäluokat sisältävät paljon lahjakkaita pelaajia, mutta vielä vuosiin heistä ei voi odottaa apuja aikuisten maajoukkueeseen. Ehkä 5 vuoden päästä tilanne on jo parempi. "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
Anonymous-jazz 04.06.2007 14:51:26 (muokattu 04.06.2007 14:53:14) | |
---|
Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
Seppo_Howitzer 04.06.2007 15:44:15 (muokattu 04.06.2007 15:44:39) | |
---|
No eiköhän Ruotsi olisi tehnyt maalin tuosta heille tuomitusta rankkarista. Melko sama voittaako 3-0 vai 4-3. |
DJKaaos 04.06.2007 22:17:14 | |
---|
Ja saas kattoa mitä tapahtuu kun nämä nykyjoukkueen avainpelaajat Hyypiän johdolla jäävät "eläkkeelle", ketkä tulee tilalle? No en minä nyt noin epävarmalta tulevaisuutta näe. Kovia pelimiehiä sieltä on tulossa. 80-luvun alussa syntynyt ikäluokka on suomalaisessa futiksessa ns. huippuikäluokka, joka tulee ottamaan roolia vahvemmin tässä seuraavina vuosina. Myös ikäluokasta 86-87 löytyy muutama kova pelimies. Suomella on ehkä euroopan iäkkäin "vakikokoonpano", joka ei välttämättä seuraavissa karsinnoissa ole enää kasassa. Litmanen on edelleenkin joukkueen sielu ja ilman häntä peli vaikuttaa aika aikaansaamattomalta. Hyypiästä ja puolustuksesta mä en ole kovinkaan huolissani, Kuivasto on vakuuttava ja Tihinen pelannee vielä useamman vuoden maajoukkueessa. Myös muita uusia puolustajia voisi odottaa olevan tulossa sisään: Halsti, Lampi yms. Minä olen minä. |
Numbie 04.06.2007 22:36:22 | |
---|
No en minä nyt noin epävarmalta tulevaisuutta näe. Kovia pelimiehiä sieltä on tulossa. 80-luvun alussa syntynyt ikäluokka on suomalaisessa futiksessa ns. huippuikäluokka, joka tulee ottamaan roolia vahvemmin tässä seuraavina vuosina. Myös ikäluokasta 86-87 löytyy muutama kova pelimies. Suomella on ehkä euroopan iäkkäin "vakikokoonpano", joka ei välttämättä seuraavissa karsinnoissa ole enää kasassa. Litmanen on edelleenkin joukkueen sielu ja ilman häntä peli vaikuttaa aika aikaansaamattomalta. Hyypiästä ja puolustuksesta mä en ole kovinkaan huolissani, Kuivasto on vakuuttava ja Tihinen pelannee vielä useamman vuoden maajoukkueessa. Myös muita uusia puolustajia voisi odottaa olevan tulossa sisään: Halsti, Lampi yms. Ja sittenhän on vielä tosiaan nää vuoden 90 tienoilla syntyneet, suurseuroissakin näytillä käyneet Lauri Dalla Valle, Teemu Pukki yms. lupaukset. Dalla Vallesta puhutaan jopa lupaavimpana suomalaisfutaajana tällä hetkellä. |
VR 04.06.2007 22:39:31 | |
---|
Lauantain pelissä Suomella ei kyllä ollut minkäänlaista laitapeliä. Eikä oikein edes laitapelaajia kentällä. Tai no tulihan Kolkka melko alkuvaiheessa sisään, mutta oli kyllä todella näkymätön Everything is a OK! YNWA |
Dirk 04.06.2007 22:46:56 | |
---|
Ei hätää, Litmasellahan on jo poika ja vaimo uudestaan raskaana. Eli kun Jari jaksaa vielä ~15 vuotta niin sitte on uusi sukupolvi kehissä; ehtivät pelata vielä muutaman vuoden yhdessäkin. |
Anonymous-jazz 05.06.2007 02:02:38 | |
---|
Saisivat nyt edes yhden maalin prkl keskiviikkona. Syö kyllä miestä kun pallo ei pysynyt viime pelissä edes Forsselilla. Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
Roberto 05.06.2007 09:05:26 | |
---|
Saisivat nyt edes yhden maalin prkl keskiviikkona. Syö kyllä miestä kun pallo ei pysynyt viime pelissä edes Forsselilla. Ai saikse jotain pallojakin? |
FastEddie 05.06.2007 10:58:05 | |
---|
Ai saikse jotain pallojakin? Puolustajat yrittivät pitkä-laitaan-ja-perään potkua. Ei onnistunut. Belgia muuten on tehnyt joukkueeseensa melkoisen nuorennusleikkauksen. Suuremmalla osalla pelaajista on ainoastaan muutama maajaoukkuepeli takana. Peli sujui Portugalia vastaan hyvin, vaikka Belgia hävisi. Keskiviikkona Suomelle ei riitä potkupallo, palloa on pystyttävä pitämään ja tilanteita on rakennettava. Vastassa on motivoitunut ja nälkäinen joukkue. Suomen on kyllä pelattava hieman yli oman osaamistason, jotta voitto heltiää. Born to lose, live to win! |
Roberto 05.06.2007 11:26:40 | |
---|
Puolustajat yrittivät pitkä-laitaan-ja-perään potkua. Ei onnistunut. E-katsomosta näytti enempi siltä että yritettiin sinne keskelle target-hahmolle kuuppaan ja siitä jakoon, mut ei ihan toiminu... Vidic on ehtiny ottaa Englannissa ton kesojen hakemisen aikalailla hanskaan. Laitoihin tuli ehkä kaks avausta koko pelissä, toinen Hyypiälle joka veivasi pallon sivurajasta yli. |
notkea rotta 05.06.2007 11:45:51 | |
---|
Ja sittenhän on vielä tosiaan nää vuoden 90 tienoilla syntyneet, suurseuroissakin näytillä käyneet Lauri Dalla Valle, Teemu Pukki yms. lupaukset. Dalla Vallesta puhutaan jopa lupaavimpana suomalaisfutaajana tällä hetkellä. Mä en oikein tajua tota Pukin ja Dallan hehkutusta.Ne kerrat mitä niitä vastaan tuli pelattua ja vielä pakkina,ne ei kyllä oikein mitään saanut aikaseksi.Mutta propsit kun menestystä ja mainetta tulee. Oranssi piristää kummasti. |
leka 05.06.2007 11:52:22 | |
---|
Mä en oikein tajua tota Pukin ja Dallan hehkutusta.Ne kerrat mitä niitä vastaan tuli pelattua ja vielä pakkina,ne ei kyllä oikein mitään saanut aikaseksi.Mutta propsit kun menestystä ja mainetta tulee. Ehkä sit sun pitäis pelata maajoukkueessa |
Roberto 05.06.2007 12:22:41 | |
---|
Mä en oikein tajua tota Pukin ja Dallan hehkutusta.Ne kerrat mitä niitä vastaan tuli pelattua ja vielä pakkina,ne ei kyllä oikein mitään saanut aikaseksi.Mutta propsit kun menestystä ja mainetta tulee. Oon mäki kersana ukottanu Hyypiää mut nyt on vähä eri meiningit :D |