MV 27.10.2005 15:56:06 | |
---|
Tänään sitte sitä Katin lähtöhommaa... Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
Alpha 27.10.2005 16:03:26 | |
---|
Tänään sitte sitä Katin lähtöhommaa... Haastattelu Extrassa ja jotain sitten vielä klo 22:00. Katista tuli jollain tapaa mun suosikki... |
Käyttäjätunnus 27.10.2005 18:09:23 | |
---|
Juu se Minna vaan pois sieltä. Tulee muijan kanssa melkein tappelu kun se välillä puolustelee sitä kun se on mun mielestä näin kärjistettynä ihan vitun ärsyttävä ja huumorintajuton ja tekopyhä jne. "Voi kun toi Kathy/Perttu on niin nuori et ei ne tommosia juttuja tajua lässynlää ja kun minä taas oon niin helvetin vanha, kypsä ja kokenut kaikessa lässynlää". Voi jumalauta kun sitä Terhiäkin nykyään sietää paremmin. Ja luulin aluksi että se on syyllinen niihin riitoihin Perttu sano kyl hyvin et on se kumma jos 38 vuotias nainen rupee mussuttaan jostai limsasta ja samalla arvostelee nuorempien käyttäytymistä ja on olevinaan niin helvetin kypsä aikuinen. Ja sit sekin vielä et uskalla lähteä tuolta koska pelkää mitä muut ajattelisivat hänestä...ei kyl välttämättä aina uskois et kyseessä on 38 vuotias ja vielä äiti. Anteeksi tämä avautuminen mutta jotakuinkin suunnilleen näin minä näen asian:)...ja eihän toi sarja tosiaankaan mikään maailman vakavin asia ole mut käy se toisaalta välillä vähän hermoille noitten muitten kilpailijoiden puolesta kun joutuu tommosta sietämään...ja sekin vielä että enhän minä kyseistä ihmistä tunne mutta tämmöinen kuva vain on jäänyt ohjelmaa katsoessa. Eikä noi ihan kaikki muutkaan aina hirveesti positiivista juttua keksi Minnasta... "Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa |
Kimmo72 27.10.2005 18:32:36 | |
---|
Huamen on Pertun syndet ja se luulee et ne on vasta lauantaina :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Rattata 27.10.2005 18:35:08 | |
---|
Huamen on Pertun syndet ja se luulee et ne on vasta lauantaina :) Hehe, hyvä hyvä. Eli näkyy jo lauantain jaksossa. Täytyykin sitten nauhottaa. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
-Mickill- 27.10.2005 18:36:39 (muokattu 27.10.2005 18:37:42) | |
---|
Anteeksi tämä avautuminen mutta jotakuinkin suunnilleen näin minä näen asian:)...ja eihän toi sarja tosiaankaan mikään maailman vakavin asia ole mut käy se toisaalta välillä vähän hermoille noitten muitten kilpailijoiden puolesta kun joutuu tommosta sietämään...ja sekin vielä että enhän minä kyseistä ihmistä tunne mutta tämmöinen kuva vain on jäänyt ohjelmaa katsoessa. Eikä noi ihan kaikki muutkaan aina hirveesti positiivista juttua keksi Minnasta... Täysin samaa mieltä. Ei ole sarja maailman vakavin asia mutta vittu kun voikin pistää vihaksi kun siellä on kaikki naiset aivan helvetin tyhmiä/ärsyttäviä. Minna varsinkin. Kumma kun naisilla voikin olla kaikki NIIN vaikeeta, eipä noilla äijillä oo tuolla pahemmin ongelmia ollu paitsi viime viikolla sen köysitehtävän aikana. Mutta siinä nyt yheltä jos toiselta hermot menisi jos noiden naisten kanssa pitäisi olla viikko köytettynä! TWISTED FOREVER. |
Käyttäjätunnus 27.10.2005 18:48:26 | |
---|
Täysin samaa mieltä. Ei ole sarja maailman vakavin asia mutta vittu kun voikin pistää vihaksi kun siellä on kaikki naiset aivan helvetin tyhmiä/ärsyttäviä. Minna varsinkin. Kumma kun naisilla voikin olla kaikki NIIN vaikeeta, eipä noilla äijillä oo tuolla pahemmin ongelmia ollu paitsi viime viikolla sen köysitehtävän aikana. Mutta siinä nyt yheltä jos toiselta hermot menisi jos noiden naisten kanssa pitäisi olla viikko köytettynä! Samaa mieltä tässä...tosin saattaa olla meidän miehien(olettaen että olet myös;) puolueellinen näkökanta. Mutta ei välttämättä sitäkään...tai en ainakaan myönnä:P Tos köysijutussa oli kyl se etu esim. Minnalla et ku sillä oli Antti parina joka nyt sen mielestä niin helvetin ihana poika ja kun oma lapsi kun pitää viereenkin mennä nukkumaan:). En nyt muista ihmettelikö se sitäkin että joillain meni tohon niin pahasti hermot koska itellään ei kuulemma mennyt ollenkaan...no ei ihme kun on varmaan ihan rakastunut siihen Anttiin... Voi helvetti ihan tosissaniko mä täälä jankutan noinkin naurettavasta sarjasta...nono ihan hiljaa nyt sillä huippuohjelmahan tuo on:D "Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa |
Juugeli 27.10.2005 22:17:31 | |
---|
Voi helvetti tuota Minnaa taas... "Mut sitä on turha spekuloida!" Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Chrissie 27.10.2005 22:20:14 | |
---|
Voi helvetti tuota Minnaa taas... "Mut sitä on turha spekuloida!" Niin, ja "Miksi sen pitää lähteä just mun äänestysviikolla. Kahdella edellisellä viikolla ei olisi ollut mitään väliä. Aina mulla on näin hyvä tuuri." Miten noin ärsyttävä ja itsekeskeinen ämmä voi katsoa itseään aamuisin peilistä? Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "Forget what you don't know yet." Chroma Key - Get Back in the Car |
Rattata 27.10.2005 22:21:25 | |
---|
Voi helvetti tuota Minnaa taas... "Mut sitä on turha spekuloida!" Joo, saatana että on kuvottava ämmä. Ei kukaan voi vetää noin isoja pultteja tuommosesta pikku kommentista, ja vielä kuitteilla jälkikäteen. Perkele että vituttaa. Anteeksi...:) Mutta, tuli tässä mieleen että olisi itseasiassa aivan loistavaa jos Minna joutuisi jäämään, niinku skebaa siitä jo sanoikin. Sitten se olis ihan paskana tuolla, niinkun se on nytkin kun luulee että joutuu jäämään. Hähä! valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
Alpha 27.10.2005 22:45:49 | |
---|
Mitenhän tuo Minna selviää ihan siviilissä? Tai muut Minnan kanssa? Ei voi oikeesti käsittää tuota emäntää... |
Isodee 27.10.2005 22:52:19 | |
---|
Nyt meni mullakin kuppi nurin tohon Minnaan. Menis kiusaamaan perhettään. |
MV 27.10.2005 23:02:51 | |
---|
Voi saatana mikä kampela toi Minna! Joku roti nyt tohon paskanjauhamiseen...Mulla ois viimeistään tossa vaiheessa kiehunut yli. Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
Alpha 27.10.2005 23:17:38 | |
---|
Mulla ois viimeistään tossa vaiheessa kiehunut yli. Et ole ainoa. Ja nyt on jo pidemmän aikaa ollut huomattavissa, että Mikankin olis jo useampaan otteeseen tehnyt mieli vääntää porukkaa pinoon tuolla. Hyvät hermot sillä on... |
lethus1 28.10.2005 09:21:04 | |
---|
Voi helvetti tuota Minnaa taas... "Mut sitä on turha spekuloida!" Harvoin Televisio-ohjelmissa on yhtä tunteita herättäviä hahmoja. Melkein tekisi jopa mieli äänestää vaikka olen päättänyt etten äänestä mitään tai ketään minkään tv-ohjelman takia. Jos minna olisi oma äitini/pomoni/tms. todennäköisesti lähtisi järki nopiasti. |
hanhjelm 28.10.2005 11:51:05 | |
---|
Jos Minna taloon jäisi niin luultavasti joutuisi jatkossakin äänestyksiin. Eihän tommosta niuhottajaa kukaan jaksa... odotan innokkaasti Terhin ja Minnan kännistä kissatappelua! "Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua"
-Big Brotherin Perttu |
MV 28.10.2005 12:21:43 | |
---|
Jos Minna taloon jäisi niin luultavasti joutuisi jatkossakin äänestyksiin. Eihän tommosta niuhottajaa kukaan jaksa... odotan innokkaasti Terhin ja Minnan kännistä kissatappelua! Haha! totta! Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
kyseinen 28.10.2005 13:34:04 | |
---|
odotan innokkaasti Terhin ja Minnan kännistä kissatappelua! Eihän se Terhi juo. Vai onko se aloittanut? |
zernobyl 28.10.2005 14:04:38 | |
---|
Eihän se Terhi juo. Vai onko se aloittanut? En ihmettelisi vaikka alottaisikin kun tuota Minnaa täytyy katsella. Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station. |
Qsysi 28.10.2005 16:08:32 | |
---|
Jeah, mikä avatar. Pitäiskö sitä perustaa perttu-club.. Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla.
- Härski |