T33mu 14.06.2005 23:45:12 | |
---|
Ideaa tehä mihinkään low population uudelle servulle siellä koskaan löydy grouppia. Ite alotin ragnaros serverillä ku se tuli. Nyt oon 60 lev eikä siel grouppii saa. |
Bilharzia 15.06.2005 00:23:53 (muokattu 15.06.2005 00:24:05) | |
---|
Vashjille voin tehä dwarf priestin. Mutta kuinka paljon pelaa sitä niin ... Tulee taottua alteraccia silmät kierossa nykyään. Ennen olin aivan huorana tyrkyllä high level instansseihin, nykyään mut pitää houkutella niihin. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Guitarist in the Night 15.06.2005 00:37:31 (muokattu 15.06.2005 00:49:34) | |
---|
Joo okei tehää allucharrut Vashjille sit. Teit on Vashjilla siis Dwarf Warrior ja Dwarf Priest... Mä teen sit Night Elf Roguen. Nimi on Pommac. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 15.06.2005 02:22:40 | |
---|
Ideaa tehä mihinkään low population uudelle servulle siellä koskaan löydy grouppia. Ite alotin ragnaros serverillä ku se tuli. Nyt oon 60 lev eikä siel grouppii saa. No siis, jos kaikki ajattelee näin ja menevät hi pop servuille niin ei noilla pienillä tule ikinä grouppia saamaankaan. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
greshgurt 15.06.2005 02:35:39 | |
---|
Meikäki miettiny tämän pelin hankkimista. Eipä vaan taas näytä tämän kaupungin kauppaloissa olevan. Ja hieman kyllä pelottaa, että pitääkö sitä tosiaan pelata 20h/vrk jos aikoo pärjätä/tulla toimeen pelikaverien kanssa. Olipa turha kommentti. Ens kerralla ehkä parempi, jahka tiedän pelistäkin enemmän. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
vanttera 15.06.2005 07:53:18 | |
---|
Joo okei tehää allucharrut Vashjille sit. Teit on Vashjilla siis Dwarf Warrior ja Dwarf Priest... Mä teen sit Night Elf Roguen. Nimi on Pommac. HMmm.........kai sitä sitte tarvii.....ehkä....emmä kyä oikein kerkeis.....jaaano....ai mage......okei. *h4liih* |
DJ Lattialuukkukoira 15.06.2005 11:20:08 (muokattu 15.06.2005 11:23:29) | |
---|
Joo okei tehää allucharrut Vashjille sit. Teit on Vashjilla siis Dwarf Warrior ja Dwarf Priest... Mä teen sit Night Elf Roguen. Nimi on Pommac. Höh! Ootte kaikki lvl 60 ja saatanan tier 2 epic setit päällä juoksette Blackwing Lairia 5manilla kun mun druidi vielä hakkaa jotain alotushämiksiä siellä perkeleen saarella. EDIT: No niin, 01.07-04.07 välisellä ajalla sinne syntyy uljaalla Keepalo-nimellä tunnettava (female) Night Elf druidi. Ja ette sitten perusta mitään hömppäkiltoja, inviteen koko porukan kaverin Nox-kiltaan. Ja ettekä ota kovaa leveliä. Nopeasti. Perkele. SON OF EDIT: Damagedealerit otetaan vastaan avokätisesti. Ja tankit. Muille hieman nyrpistellään mutta läpi menee. jepni |
Guitarist in the Night 15.06.2005 12:08:55 | |
---|
Meikäki miettiny tämän pelin hankkimista. Eipä vaan taas näytä tämän kaupungin kauppaloissa olevan. Ja hieman kyllä pelottaa, että pitääkö sitä tosiaan pelata 20h/vrk jos aikoo pärjätä/tulla toimeen pelikaverien kanssa. Olipa turha kommentti. Ens kerralla ehkä parempi, jahka tiedän pelistäkin enemmän. No kyllä se vähän niin menee, että jos haluat kaverin kanssa yhdessä pelata sitä ryhmässä, niin kyllä teidän pitää silloin suunnilleen saman verran viikossa sitä peliäkin pelata, ettei toinen nouse tasoja nopeammin kuin toinen. Mulle ainakin riittää se, että saa guild chatissa jauhaa paskaa kiltakavereitten kaa, kyllä sitä yksin jaksaa nostella tasoja. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 15.06.2005 12:40:12 (muokattu 15.06.2005 12:54:23) | |
---|
Höh! Ootte kaikki lvl 60 ja saatanan tier 2 epic setit päällä juoksette Blackwing Lairia 5manilla kun mun druidi vielä hakkaa jotain alotushämiksiä siellä perkeleen saarella. EDIT: No niin, 01.07-04.07 välisellä ajalla sinne syntyy uljaalla Keepalo-nimellä tunnettava (female) Night Elf druidi. Ja ette sitten perusta mitään hömppäkiltoja, inviteen koko porukan kaverin Nox-kiltaan. Ja ettekä ota kovaa leveliä. Nopeasti. Perkele. SON OF EDIT: Damagedealerit otetaan vastaan avokätisesti. Ja tankit. Muille hieman nyrpistellään mutta läpi menee. En niin hirveen nopeesti levelaa, päätin nyt yhden kiltalaisen kanssa että alotetaan hirveä instancegrindaus niin levelaan nopeasti tuon warlockin kuuteenkymppiin. Hassua kun killassa oli vähänaikaa sitten kaksi lvl60 heppua ja nyt jo kuusi.. Tullut ihan hitosti uutta porukkaa muutenkin. Vapiskaa Massive, täältä tullaan ja Blackwing Lair on meidän! Kävin mietiskelemään että oiskohan tollanen nelffi sittenkin kovempi warruna.. Wispihomma, shadowmeld ja dodgemahikset suuremmat.. (ja femalet näyttää kivalta dualwieldin kera :p) Ja pelin hienoimmat mountit heti kodon jälkeen.. Mutta dwarffit on pieniä ja niillä on iso parta ja dualvasarat on hienot.. Gääh! I'm not insane, I'm just smarter than you. |
vanttera 15.06.2005 13:31:06 | |
---|
Technical supporttia nyt. Tiistaina alko jostain syystä hirvee lag, latency koko ajan 3000+, välillä yli 5k. Helppo siinä sitten tehdä damaa. Aikasemmin ollut aina about 200 ms. Internet toimii normaalisti. Yhyhyyyy. *h4liih* |
Snowblind 15.06.2005 14:13:09 | |
---|
Ei kerpeleen battlegrounds! Tuli ehkä eniten tappoja ja cp:itä ikinä nyt kun tuo tuli ja yhä scoutti.. Tuon myötä pitää näköjään sahata 24/7 tuolla jos haluaa nousta rankeissa. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Dj P. 15.06.2005 14:26:41 (muokattu 15.06.2005 14:29:45) | |
---|
Kävin mietiskelemään että oiskohan tollanen nelffi sittenkin kovempi warruna.. Wispihomma, shadowmeld ja dodgemahikset suuremmat.. (ja femalet näyttää kivalta dualwieldin kera :p) Ja pelin hienoimmat mountit heti kodon jälkeen.. Mutta dwarffit on pieniä ja niillä on iso parta ja dualvasarat on hienot.. Gääh! Juu, näyttää ne naiset kivalta kahden miekan kanssa. Itellä on Hunteri, jolla kyllä dual-wield kyky, mutta en ole vielä joutanut hankkimaan kahta asetta. Nyt se kanniskelee sellaista elämää suurempaa kahden käden miekkaa selässä. Aika vaarallinen näky, ainakin porukan kuittailuista päätellen. Technical supporttia nyt. Tiistaina alko jostain syystä hirvee lag, latency koko ajan 3000+, välillä yli 5k. Helppo siinä sitten tehdä damaa. Aikasemmin ollut aina about 200 ms. Internet toimii normaalisti. Yhyhyyyy. Empäs ole huomannut. Millä servulla pelaat? Itellä on hahmoja Draenor (PvE) ja Argent Dawn (RP) servuilla, eikä mitään ongelmia. Mitä nyt IF pätkii, mutta siinä nyt ei ole varmaan mitään erikoista, kun ajattelee, että puolet realmin populaatiosta pörrää huutokaupassa. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
Guitarist in the Night 15.06.2005 14:45:07 | |
---|
Empäs ole huomannut. Millä servulla pelaat? Ei taida Vantteran lagiongelma serveristä johtua. Se on jännää, kun aina uuden päivityksen jälkeen ongelmia tulee vaan enemmän ja enemmän. Viimeisimmän patchin jälkeen mä saan joku 15 WoW Erroria päivässä ja discejä ehkä kerran tunnissa. Huoh. 1.4 patchin jälkeen alkoi peli jäätymään ja sekoittamaan koko kovalevyä. Oon nyt asetanut tähän koneeseen Windowsin neljä kertaa uudelleen WoWin takia. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 15.06.2005 14:48:56 (muokattu 15.06.2005 14:50:39) | |
---|
Juu, näyttää ne naiset kivalta kahden miekan kanssa. Itellä on Hunteri, jolla kyllä dual-wield kyky, mutta en ole vielä joutanut hankkimaan kahta asetta. Nyt se kanniskelee sellaista elämää suurempaa kahden käden miekkaa selässä. Aika vaarallinen näky, ainakin porukan kuittailuista päätellen. Warrulla tekee kyllä loppupeleissä arcanite reaperilla aika hiton kivaa lämää (lue: tapat casterit parilla osumalla) mutta se on taas niin riippuvainen hyvistä criteistä ja osumista niin tykkäilen itse dualwiedistä enemmän. Tekee tasaisesti ja nopeasti damaa ja crititkin ihan kivoja eikä ne muutamat hutilyönnitkään haittaa niin päätin että dualwiedi warrun teen. Eikä tarvitse 2h ja 1h taitoja treenata erikseen kun dualwieldissä reenaantuu 1h skillit ja myös kilpeä tankatessa käytettäessä tarviaa 1h skillejä. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
DJ Lattialuukkukoira 15.06.2005 15:55:39 | |
---|
Warrulla tekee kyllä loppupeleissä arcanite reaperilla aika hiton kivaa lämää (lue: tapat casterit parilla osumalla) mutta se on taas niin riippuvainen hyvistä criteistä ja osumista niin tykkäilen itse dualwiedistä enemmän. Tekee tasaisesti ja nopeasti damaa ja crititkin ihan kivoja eikä ne muutamat hutilyönnitkään haittaa niin päätin että dualwiedi warrun teen. Windfury + Reaper = ~3000 lämää melkein instant jos on oikeat kamat päällä. Ni. jepni |
Snowblind 15.06.2005 16:05:36 | |
---|
Windfury + Reaper = ~3000 lämää melkein instant jos on oikeat kamat päällä. Ni. Uskomattoman kovasti critattu execute reaperilla = jotain ihan liikaa.. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
greshgurt 15.06.2005 16:31:28 | |
---|
Ostinpa tänään. Millekähän servulle ois hyvä mennä? Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Snowblind 15.06.2005 16:35:08 | |
---|
Ostinpa tänään. Millekähän servulle ois hyvä mennä? Joku low population tottakai että saadaan niihinkin porukkaa. Tule vaikka tuonne Vashjille. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Guitarist in the Night 15.06.2005 16:36:09 (muokattu 15.06.2005 16:39:26) | |
---|
Ostinpa tänään. Millekähän servulle ois hyvä mennä? Niin. Jos et jaksa iltaisin jonottaa, niin mee johonkin low population serverille. Minä, Vanttera ja Valttu ollaan Bloodscalpilla. Noi muut on jossain muualla. Jos haluut jutskata meiän kaa pelis, ni tee tonne Vashjille Alliancehahmo. Bloodscalpilla ollaan Hordee. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 15.06.2005 16:59:21 (muokattu 15.06.2005 16:59:40) | |
---|
Mutta joo, pistelkääs nimiänne tuolla Vashjilla niin voin lisäillä kaverilistaan. Ja aini, melkein voitin lvl5 rogun duelissa lvl1 warrulla äsken! I'm not insane, I'm just smarter than you. |