Aihe: Big Brother 2008
1 2 3 4 540 41 42 43 4470 71 72 73 74
Juugeli
22.09.2008 23:07:29
Vaikuttaapa kypsymättömältä tapaukselta tuo Mia.

Käy kyllä sääliksi tuota Cherylliä, tupakkajengi liittoutunu aika vahvasti sitä vastaan, ja todella julmasti vielä. Ei tollasta kiusaamista tapahdu kuin ala-asteella. Voisivat mennä itseensä nuo tyypit kyllä.

Andreashan vaikutti olevan ihan ylpeä itsestään! Tiesi, että on yksi pääsyyllisistä siihen, että talossa on huono henki ja samaan hengenvetoon ihmetteli, miksi kukaan haluaisi heidät ulos talosta.
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
pirttari__
22.09.2008 23:08:26
Kylläpäs kirvoitti taas mehevät huutonaurut päivittäinen itkukimara. Alkaa muuten tuo Andreas pikkuhiljaa ottaa päähän niin paljon että melkein joutuu äänestään ensi kertaa.
Alpha
22.09.2008 23:11:24
Jaahas...nyt on sitten Harri viety Andreaksen sanoin asian mukaiseen hoitoon. Itsehän en tuota nähnyt, mutta kuulemma raahattiin/kannettiin porukalla pk-huoneeseen...:o(
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Chrissie
22.09.2008 23:12:50 (muokattu 22.09.2008 23:14:48)
Vaikuttaapa kypsymättömältä tapaukselta tuo Mia.

Käy kyllä sääliksi tuota Cherylliä, tupakkajengi liittoutunu aika vahvasti sitä vastaan, ja todella julmasti vielä. Ei tollasta kiusaamista tapahdu kuin ala-asteella. Voisivat mennä itseensä nuo tyypit kyllä.

Niinpä. Harvemmin kukaan "aikuinen" ihminen käyttäytyy niin törkeästi toista kohtaan kuin Mia tekee Cheryllille. Eikä se likka edes tajua koko asiaa! Eiköhän ole selvä asia, että teiniangstityttö lähtee ensi sunnuntaina kotia.

EDIT: Surku, jos Harri ei voi enää taloon palata. Olisi aika epäoikeudenmukaista, koska tuskin itse lienee tautiaan aiheuttanut.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Alpha
22.09.2008 23:17:37
EDIT: Surku, jos Harri ei voi enää taloon palata. Olisi aika epäoikeudenmukaista, koska tuskin itse lienee tautiaan aiheuttanut.

Todella ikävää ja luultavasti suht vakavaa. BB-palstalla puhutaan verenmyrkytyksestä, joka tuli siitä korvan läpi lyödystä naulasta...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Chrissie
22.09.2008 23:21:24 (muokattu 22.09.2008 23:22:37)
EDIT: Tai no, en tee diagnooseja huhupuheiden perusteella.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
DaKiller
23.09.2008 06:08:44

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1591751

Wau, toimittaja-setä/täti tietää kaiken. Järkyttävän paskaa journalismia. Iltapaska alittaa rimansa joka päivä.
Dunga
23.09.2008 10:25:08 (muokattu 23.09.2008 10:25:30)

Wau, toimittaja-setä/täti tietää kaiken. Järkyttävän paskaa journalismia. Iltapaska alittaa rimansa joka päivä.

Hajosin. Lopullinen pudottaja oli tuo viimeisen kappaleen 28 sanainen virke. Oksettavaa luettavaa sekä sisällön, että rakenteen puolesta.
Interstellar overdrive.
Deep Shadow
23.09.2008 10:32:19

Toisinaan mietin, että miten nuo toimittajat jaksavat duuniaan... Ei voi ainakaan kokea mitenkään olevansa journalismin huipulla kirjoittaessaan bb-uutisia.
Leuka maassa kohti uusia murheita
Simo78
23.09.2008 10:40:00
Kylläpäs kirvoitti taas mehevät huutonaurut päivittäinen itkukimara. Alkaa muuten tuo Andreas pikkuhiljaa ottaa päähän niin paljon että melkein joutuu äänestään ensi kertaa.

On kyll yksi kaksnaamasimmista asukkaista! Muka vitunmukava, mutta silti puukko heiluu selkään ja pitää itseään muita parempana ja siistimpänä tyyppinä. Toisaalta sais jäädä, sais nauraa, kun se alkaa nuolee muiden perseitä, kun omat kaverit yks kerrallaan tipahtaa pois=)
DaKiller
23.09.2008 22:42:59

Huhhuh, alkaa itseäkin ahdistaa tuo Teroon kohdistuva hyökkäily näiden kämpän homojen osalta. Ei saatana, eikö ne jumalauta tajua, että tavallinen heteromies ei välitä tunteistaan puhua?
Johnny Buzz
23.09.2008 22:46:40

Huhhuh, alkaa itseäkin ahdistaa tuo Teroon kohdistuva hyökkäily näiden kämpän homojen osalta. Ei saatana, eikö ne jumalauta tajua, että tavallinen heteromies ei välitä tunteistaan puhua?

Nimenomaan. Pitääkö tollasesta asiasta siellä vääntää koko ajan? Eikö se oo kunkin oma asia, mistä siellä puhuu?
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstabin debyyttilevy Primitive Communication nyt kaupoissa!
Jormaz
23.09.2008 23:30:28
Nimenomaan. Pitääkö tollasesta asiasta siellä vääntää koko ajan? Eikö se oo kunkin oma asia, mistä siellä puhuu?

Joo ihme ruikutusta. "Siis Tero sä et anna mulle mitään ittestäs, mä en niinku pääse sun pään sisälle, sä et päästä mua lähelles diibadaa". Kai toi on jotain gay-kansan small talkia.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
KillingMachine
24.09.2008 09:06:38

Niinpä. Naurettavaaha toi on et pitäs olla niinku "hei kaikki, mä oon tosi ilonen nyt".
AP
24.09.2008 09:10:38 (muokattu 24.09.2008 09:11:01)
Niinpä. Harvemmin kukaan "aikuinen" ihminen käyttäytyy

Itsehän en ohimennen seuraamalla ole päässyt käsitykseen talon väen aikuisuudesta tai tasapainoisuudesta. Aluksi voitaisiin selvittää, miksi pääosin kommunikaatio talossa tuntuisi olevan huutamista, itkunsekaista mongerrusta tai suoraa poraamista.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
MV
24.09.2008 16:41:17
Itsehän en ohimennen seuraamalla ole päässyt käsitykseen talon väen aikuisuudesta tai tasapainoisuudesta. Aluksi voitaisiin selvittää, miksi pääosin kommunikaatio talossa tuntuisi olevan huutamista, itkunsekaista mongerrusta tai suoraa poraamista.

Luulen, että tuon kyllä ymmärtää oltuaan talossa esim. kuukauden.
Are you madferit?
JCM
24.09.2008 19:56:44

Luulen, että tuon kyllä ymmärtää oltuaan talossa esim. kuukauden.

Aikuinen, silti? :D

Olen tähän mennessä pystynyt välttämään kyseistä sarjaa lähes 100% tehokkuudella lukuunottamatta tätä palstaa, mutta jo pelkästään tämän ketjun perusteella voin kertoa, että nuo ihmiset eivät ole aikuista nähneetkään.
MV
24.09.2008 21:24:45
Aikuinen, silti? :D

Olen tähän mennessä pystynyt välttämään kyseistä sarjaa lähes 100% tehokkuudella lukuunottamatta tätä palstaa, mutta jo pelkästään tämän ketjun perusteella voin kertoa, että nuo ihmiset eivät ole aikuista nähneetkään.

Haluatko kertoa lisää?
Are you madferit?
riimu
25.09.2008 01:21:54

Ohan tuo kyl melko mielenkiintoista, että aluksi vaikka jengi on ollut viikon verran yhdessä ja sit joku lähtee pois niin huutoitkua pukkaa niin lujaa, että suomifilmien överidramatisoinnit jää kakkoseksi.
Don't ask me about Grim Fandango.
DJKaaos
25.09.2008 16:01:15
Ohan tuo kyl melko mielenkiintoista, että aluksi vaikka jengi on ollut viikon verran yhdessä ja sit joku lähtee pois niin huutoitkua pukkaa niin lujaa, että suomifilmien överidramatisoinnit jää kakkoseksi.

Mitenhän nuo mahtavat reagoida oikeassa elämässä kun joku heidän läheinen kuolee? Meinaan, kun nyt jo on tuollaista silmät-päästä-itkemistä.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)