Tande 23.01.2011 22:05:16 | |
---|
tuomittu: Kun kävin teatterissa ensimmäistä kertaa Tummaa Knihtiä katsomassa, niin ajattelin siinä jossain vaiheessa, että tuosta Kaksinaamasta tulee varmaan seuraavaan leffaan se pahis. No eikä vittu, ku leffa vaan jatkui ja jatkui, kunnes Dentharveydent meni kuolemaan. korni. Itse petyin, kun ottivat... ja tapattivat Venomin jo Spiderman kolmosessa. Ei ollut hahmon elinkaari, kuin puolisen tuntia. Ledger oli Jokerina hyvä, mutta minulle se kaikkien aikojen Batman-pahis on Jack Nicholsonin esittämä Jokeri. Batman ja Batman Returns ovat muutenkin jääneet turhaan näiden uudempien varjoon, vaikka ovat mielestäni huomattavasti parempia. Anteeksi. |
Folkson 23.01.2011 22:10:25 | |
---|
Sais Robin tulla kehiin. Miten ne sanat meni? |
Landstr 23.01.2011 22:17:47 | |
---|
Tande: Itse petyin, kun ottivat... ja tapattivat Venomin jo Spiderman kolmosessa. Ei ollut hahmon elinkaari, kuin puolisen tuntia. Mutta eikös Venomista kaavailla nyt omaa elokuvaakin? OT:tä joom www.mikseri.net/refrainexitium |
TheMurno 23.01.2011 22:29:23 | |
---|
Landstr: Mutta eikös Venomista kaavailla nyt omaa elokuvaakin? Toivottavasti ne tekee siitä Venomin näkösen ja kokosen. Oli vähän liian luikku toi kolmosen Venom. |
Dacatch 23.01.2011 22:38:39 | |
---|
Eivätkös ne ole reboottaamassa koko Spider-Man leffasarjaa? Venomkin uusiutuu siinä samalla kivasti. Aika kova tahti kyllä, 10 vuoden sisällä jo tehdään "remakea". "Footswitch - Alternately turns the effect on or off each time it is depressed." |
Landstr 23.01.2011 22:56:15 | |
---|
Dacatch: Eivätkös ne ole reboottaamassa koko Spider-Man leffasarjaa? Venomkin uusiutuu siinä samalla kivasti. Aika kova tahti kyllä, 10 vuoden sisällä jo tehdään "remakea". http://fi.wikipedia.org/wiki/H%C3%A … m%C3%A4h%C3%A4kkimies_(elokuvasarja)#Spider-Man_4_-_H.C3.A4m.C3.A4h.C3.A4kkimies_4_.282011.29 Eli Hämis 4 peruuntui ja nyt Sony kaavailee täysin aiemmista leffoista riippumatonta Spidey-leffaa uusilla näyttelijöillä yms. Toivottavasti tekevät pirusti paremman kuvan kuin mitä nuo aikaisemmat leffat, itse en niistä perustanut juuri lainkaan. Jottei ihan off-topiciksi mennä, niin sanottakoon että Ledger mielestäni pelasti Dark Knightin kokonaan, muuten en leffasta kovin perustanut. Beginskin oli aivan paska. www.mikseri.net/refrainexitium |
Tande 23.01.2011 23:02:46 (muokattu 23.01.2011 23:03:59) | |
---|
Landstr: Toivottavasti tekevät pirusti paremman kuvan kuin mitä nuo aikaisemmat leffat, itse en niistä perustanut juuri lainkaan. Kuitenkin menevät sieltä, mistä aita on matalin, eli valitsevat Peter Parkerin rooliin Shia LaBööfin. e. Meni vähän yli raiteiden... Anteeksi. |
Bongowing 23.01.2011 23:05:29 | |
---|
But where the heck is magenta? |
carnation 24.01.2011 13:11:33 | |
---|
Landstr: http://fi.wikipedia.org/wiki/H%C3%A … m%C3%A4h%C3%A4kkimies_(elokuvasarja)#Spider-Man_4_-_H.C3.A4m.C3.A4h.C3.A4kkimies_4_.282011.29 Eli Hämis 4 peruuntui ja nyt Sony kaavailee täysin aiemmista leffoista riippumatonta Spidey-leffaa uusilla näyttelijöillä yms. Toivottavasti tekevät pirusti paremman kuvan kuin mitä nuo aikaisemmat leffat, itse en niistä perustanut juuri lainkaan. Mielestäni tämä on hyvä ratkaisu, että ohjaajaa, näyttelijöitä, tyyliä ym. vaihdetaan vaikkapa parin, kolmen elokuvan välein. Alkoi se Sam Raimin visio olla jo loppuun taputeltu, Spiderman kolmosessakin oli jo aivan liikaa tavaraa ja eri hahmoja. Venom taisi olla ruudulla muistaakseni n. 12 minuuttia: laskin tämän itse. Eli siitä kohtauksesta kun symbiootti menee Brockiin -> Venom kupsahtaa = 12 minuuttia. Kokonaisuus oli muutenkin liitoksistaan natiseva sekasotku vailla mitään todellista kiinnekohtaa. Oli sitä sun tätä ja vähän tuota, mutta loppujenlopuksi ei oikein mitään. Pelkkiä tuhlattuja juonielementtejä. Maksimissaan kaksi pahista pitäisi olla aina yhdessä elokuvassa, parhaiten toimisi jos olisi vain yksi johon keskityttäisiin sitten kunnolla ja ehkä korkeintaan viitataan sivujuonteessa johonkin toiseen joka olisi sitten esim. seuraavassa elokuvassa isommassa roolissa. Kaksinaama oli Dark Knightin heikkouksia, vieläpä kun tuhlasivat aikaa kertoakseen Dentin tarinan loppuun. Tosin ei hahmo itsessään ole edes niin vahva tai kiinnostava, että kokonaista elokuvaa yksinään kannattelisi. Joutikin mennä. Näköjään se on kuitenkin studiopamppujen logiikkaa, että mahdollisimman paljon kaikkia siistejä pahiksia, mutantteja ym. jotta saadaan enemmän ihmisiä teatteriin, kaikille jotain. X-Men 3:kin kaatui tähän ja tarinankerronta siinä pelkästään kärsii. Batmanit ovat nyt langenneet siihen, että kierrätetään näitä tuttuja ja puhkikäytettyjä hahmoja vaikka batman-universumi on täynnä jos jonkinlaista konnaa. Jos aiotaan mahdollisesti uusiokäyttää vielä Pingviini ja Arvuuttaja jossain vaiheessa, niin ei hyvin mene. Banen mukanaolo on piristävä poikkeus tässä tulevassa elokuvassa, Catwoman vähän siinä ja siinä. No kai sitä pvc-pukuista Hathawayta katsoo mielellään. Nämä kaksi pahista riittävät kyllä yhden elokuvan tarpeiksi, ei tarvitse olla enempää tässä vaiheessa. Mahdolliset Hugo Stranget sun muut seuraaviin tuotoksiin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Jop1 24.01.2011 13:57:39 | |
---|
carnation: Nämä kaksi pahista riittävät kyllä yhden elokuvan tarpeiksi, ei tarvitse olla enempää tässä vaiheessa. Mahdolliset Hugo Stranget sun muut seuraaviin tuotoksiin. Tuo voi olla totta, mutta Nolanhan on aina ujuttanut kaikkia Batman pahiksia todella pieniin sivuosiin ja huomautuksiin elokuvissaan eli Strange jonain epäolellisena sivuhahmona ei kuulosta liian pahalta. Tuo Spiderman 3 nyt oli ihan uskomattoman väsynyt jo, mutta 2 oli vielä ihan mainio. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Bluesmies 24.01.2011 15:53:44 | |
---|
Folkson: Sais Robin tulla kehiin. Ennemmin vaikka näkisin Orlando Bloomin pääpahiksena. |
Karipiirto 24.01.2011 15:59:56 | |
---|
Folkson: Sais Robin tulla kehiin. Eeeeiiiiiiihhhhh!!!! Tosissaan, siinä on hahmo, joka olisi pitänyt jättää koko tarinasta pois jo ennen kuin se keksittiin. Muutenkin tuo sidekick-touhu on aina ärsyttänyt. Miksi Batmanin kaltaisella synkällä yön ritarilla pitäisi olla joku keltainen killi roikkumassa mukana ja huutamassa pyhää jysäystä? Se syö uskottavuuden koko hahmolta kun yhtäkkiä yön musta kostaja onkin osa "voimakaksikkoa" tai "dynaamista duoa". Robin pysykööt poissa. Piste. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Informaatiokameli 24.01.2011 17:13:27 | |
---|
Bluesmies: Ennemmin vaikka näkisin Orlando Bloomin pääpahiksena. Entäs Orlando Bloom Robinina? Se ois jo jotain. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Jop1 24.01.2011 17:32:32 | |
---|
Informaatiokameli: Entäs Orlando Bloom Robinina? Se ois jo jotain. Tai Bloom Batmanina ja Bale Robinina. Bale heittelee möreällä Batman äänellään aina väliin jotain "JEEPERS, BATMAN" Tai ehkä sillä on sitten korkea Robin ääni. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Meadow 24.01.2011 17:49:00 (muokattu 24.01.2011 17:51:57) | |
---|
Karipiirto: Eeeeiiiiiiihhhhh!!!! Tosissaan, siinä on hahmo, joka olisi pitänyt jättää koko tarinasta pois jo ennen kuin se keksittiin. Muutenkin tuo sidekick-touhu on aina ärsyttänyt. Miksi Batmanin kaltaisella synkällä yön ritarilla pitäisi olla joku keltainen killi roikkumassa mukana ja huutamassa pyhää jysäystä? Se syö uskottavuuden koko hahmolta kun yhtäkkiä yön musta kostaja onkin osa "voimakaksikkoa" tai "dynaamista duoa". Robin pysykööt poissa. Piste. Ja paskat. Robin on korvaamaton osa Batmania. Bättis olisi ainakin puolet tylsempi jos esim. Dick Grayson ei olisi ollut koskaan kehissä, saati sitten Jason Todd. |
Wolfgang 24.01.2011 18:52:46 | |
---|
Meadow: Ja paskat. Robin on korvaamaton osa Batmania. Bättis olisi ainakin puolet tylsempi jos esim. Dick Grayson ei olisi ollut koskaan kehissä, saati sitten Jason Todd. Avatarisi hymyilytti:) Don't think twice it's all right. |
Stoalainen 24.01.2011 19:02:14 (muokattu 24.01.2011 19:04:29) | |
---|
Dacatch: Minäkin katselin Beginsin ja Dark Knightin uudestaan joku aika sitten, ja olen täysin samaa mieltä. Ehkä eniten minua häiritsee Dark Knightissa liiallinen pituus ja Dentin "tuhlaaminen". Mun mielestä Begins on hirveän aliarvostettu, ainakin mitä on uskomista julkaisuajan arvosteluihin ja miltei kaikkien katsojien kommentteihin. Kuitenkin, Dark Knight menee mun kirjoissa selvästi ohitse. Ensimmäisillä katselukerroilla huomio kiinnittyi juurikin Ledgerin Jokeriin, mutta jälkeenpäin hahmo ei ole se ainoa kantava voima. Liian pitkä? Ei musta, koska harvassa toimintaleffassa on yhtä monta, suurta, pysäyttävää kohtausta. En voi nimetä kohokohtaa, koska melkein jokainen tapahtuma on sellainen, alusta loppuun. Ei siinä tylsistymään kerkeä. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että Dentin mukaantuominen Kaksinaamana oli melko turha ja tyhjänpäiväinen veto, olisi jättänyt sen hahmon seuraavaan leffaan. Sitä olen kyllä miettinyt, että Gotham on melko erilainen Beginsissä ja Dark Knightissa. Begins hönkii goottihenkeä, kun taas Dark Knightissa Gotham on kuin mikä tahansa nykyajan suurkaupungeista. Johtuuko tää sit Batmanin aikaansaamasta muutoksesta? Too weird to live, too rare to die |
Bluesmies 24.01.2011 19:29:01 | |
---|
kazaa: Sitä olen kyllä miettinyt, että Gotham on melko erilainen Beginsissä ja Dark Knightissa. Begins hönkii goottihenkeä, kun taas Dark Knightissa Gotham on kuin mikä tahansa nykyajan suurkaupungeista. Johtuuko tää sit Batmanin aikaansaamasta muutoksesta? Entäs Batman Foreverin Gotham? ;) |
Stoalainen 24.01.2011 20:30:58 | |
---|
Bluesmies: Entäs Batman Foreverin Gotham? ;) Tjoo... mutta siis Burton piti yhteneväisen tyylin Batmanin ja Returnsin kesken, niin vähän on mietityttänyt toi Nolanin katukuvan muutos. Too weird to live, too rare to die |
Super-Jari 24.01.2011 20:36:01 | |
---|
Eikös Bale ollut sanonut jossain että jos Robin on mukana niin hän ei ole? lol |