NHR 11.10.2007 09:41:06 | |
---|
En mä usko että Martina liian tyhmä on, kyllä sillä jotain päässä on. Kaloja. Kaloja sieltä korkeintaan löytyy. Tyhmyyden ja typeryyden eroista en nyt ihan varma kyllä oo, mut jotain mun mielestä osotti jo toi tatskapelleily aikoinaan. Ja nyt tuolla talossa toi melko täydellinen ymmärtämättömyys siitä miten tota "peliä" tulis pelata; pakkohan siellä on ihmisten yrittää tulla keskenään toimeen ja hiukan "nuolla toistensa perseitäkin", kun ne samat kaverit kuitenki päättää kuka joutuu häätöäänestykseen milläkin viikolla. Ei siellä tommonen omien polkujen tallaaja kyllä kovin kauan tallaa. Ja kaikki ristiriitasuudet sen jutuissa vielä, joista se ite on ilmeisesti autuaan tietämätön: "mä vaan sanon mitä mä ajattelen, ja jos ei joku pysty elään sen kans, niin se on sen ongelma" "sulla ei oo mitään oikeutta sanoo ketään..." huoraksko se Timo sitä sano? Ei kuullu kunnolla, kun oli taas piippaus just siinä kohtaa. Mut ilmeisesti on kuitenki semmonen persoona, joka herättää keskustelua ja mielenkiintoo, niinku tästäki jo huomaa. Enpä ois ihan heti uskonu, mähän sanoin ensin, että mun mielenkiinto koko sarjaa kohtaan tuntu lopahtaneen. Ja onhan toi pari viikkoo talossa sille varmaan jo ihan hyvää mainosta taas henkilökohtasesti. Sama kai se mitä kirjotetaan, kuhan kirjotetaan... Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
bedlam 11.10.2007 09:41:27 | |
---|
En mä usko että Martina liian tyhmä on, kyllä sillä jotain päässä on. Se on ennemminkin vaan todella typerä. Tyhmällä ja typerällä on eronsa. Näinpä. Kyllä tuolla talossa on tyhmempiäkin nähty. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
bedlam 11.10.2007 09:45:11 | |
---|
Ja nyt tuolla talossa toi melko täydellinen ymmärtämättömyys siitä miten tota "peliä" tulis pelata; pakkohan siellä on ihmisten yrittää tulla keskenään toimeen ja hiukan "nuolla toistensa perseitäkin", kun ne samat kaverit kuitenki päättää kuka joutuu häätöäänestykseen milläkin viikolla Martina taitaa toivoa pääsevänsä tuolta pois. Ehkä taktiikkansa onkin siis ihan onnistunut. huoraksko se Timo sitä sano? Ei kuullu kunnolla, kun oli taas piippaus just siinä kohtaa. Joo. Eka "huora" oli piipattu ja loppuja kiroiluja ja huoria ei. Älkää Piipatko mun Huoraa! Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
NHR 11.10.2007 09:54:22 | |
---|
Martina taitaa toivoa pääsevänsä tuolta pois. Ehkä taktiikkansa onkin siis ihan onnistunut. Mä luulen, et se on jotenki kovin semmonen harkitsematon ihminen, oiskohan toi oikee sana? Tekee ensin jotain ja sit ihmettelee kuistäsnynnäinkävi? "Oliko se sulle joku yllätys, että sä oot naimisissa?" kysy BigBrotherkin häneltä, kun siellä pk-huoneessa pahaa oloaan valitti. En mä ainakaan jaksa uskoo, että se taloon halus vaan päästäkseen sieltä mahollisimman pian pois. Ei vaan taida olla kauheen sosiaalinen ihminen, eikä vissiin tunne itteensäkään kovin hyvin... Älkää Piipatko mun Huoraa! No voihan HOHO! XD Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
Ali 11.10.2007 10:48:43 | |
---|
En mä usko että Martina liian tyhmä on, kyllä sillä jotain päässä on. Se on ennemminkin vaan todella typerä. Tyhmällä ja typerällä on eronsa. No kyllä kertoo mielestäni ko. henkilön järjenjuoksusta jotain, kun nyt Marttinalla olisi ollut elämänsä mahdollisuus osoittaa olevan "normaali" ihminen. Mutta ei... menee ja vahvistaa entisestään bimbo-ääliö-whatever-kuvaa, joka kansalla hänestä jo entuudestaan on. Näin sitä pitää. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Juzzu 11.10.2007 13:14:55 | |
---|
Olenko ymmärtänyt oikein, että muut kilpailijat pitävät Martinaa menestyneenä ihmisenä? Mikäli näin on, ovat Martina ja muut kilpaiijat kyllä toisensa ansainneet :o) |
Zelana 11.10.2007 13:29:31 | |
---|
On muuten musta aika älyttömän onnistunut yhdistelmä tämä univajetehtävä ja Martinan kaltaisen persoonan taloon tuominen yhtäaikaa. Ihmisillä pinna kireällä, kun ei saa nukkua tai polttaa, ja yksi vielä ärsyttää muita lisää. On ainakin mielenkiintoista pitkästä aikaa kun tulee sanomista puolin ja toisin. "päisn sitä luulee olevansa vähän sulavampi" -Seraphim |
larinparaske 11.10.2007 13:42:28 | |
---|
No kyllä kertoo mielestäni ko. henkilön järjenjuoksusta jotain, kun nyt Marttinalla olisi ollut elämänsä mahdollisuus osoittaa olevan "normaali" ihminen. Mutta ei... menee ja vahvistaa entisestään bimbo-ääliö-whatever-kuvaa, joka kansalla hänestä jo entuudestaan on. Näin sitä pitää. En tiedä, mutta olen ymmärtänyt että tämä bimbo-imago on kys. hempukalle niinko meal-ticket ? I want to be the king and queen of cheese |
Joees 11.10.2007 13:55:41 | |
---|
No kyllä kertoo mielestäni ko. henkilön järjenjuoksusta jotain, kun nyt Marttinalla olisi ollut elämänsä mahdollisuus osoittaa olevan "normaali" ihminen. Mutta ei... menee ja vahvistaa entisestään bimbo-ääliö-whatever-kuvaa, joka kansalla hänestä jo entuudestaan on. Näin sitä pitää. Tai sitten kuten jo joku vähän tossa totesikin. Ei välttis olis enää lehdissä kyseinen emäntä jos heittäytyisi "normaaliksi". Tollahan nykysellä meiningillähän se elantonsa vissiin hommaa. Ketään ei oikeesti kiinnosta lukea "normaalista" Martinasta lehtien juorupalstoilta. Mut tuo nykyinen ilmeisesti kiinnostaa. Mitä tulee talossa käyttäytymiseen noin muuten, kyllä se on ihan nerokasta yrittää hajottaa niiden tyyppien välejä siellä. Jo ihan näin katsojankin kannalta... Ja lopuksi, en mä Martinaa minään Einsteinina pidä, mutta en kyllä ihan tyhmänäkään. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
masterhat 11.10.2007 14:13:33 (muokattu 11.10.2007 14:16:30) | |
---|
No kyllä kertoo mielestäni ko. henkilön järjenjuoksusta jotain, kun nyt Marttinalla olisi ollut elämänsä mahdollisuus osoittaa olevan "normaali" ihminen. Mutta ei... menee ja vahvistaa entisestään bimbo-ääliö-whatever-kuvaa, joka kansalla hänestä jo entuudestaan on. Näin sitä pitää. miksi rikkoa tuttua sapluunaa? Snails against humanity |
pira 11.10.2007 14:16:10 | |
---|
On muuten musta aika älyttömän onnistunut yhdistelmä tämä univajetehtävä ja Martinan kaltaisen persoonan taloon tuominen yhtäaikaa. Ihmisillä pinna kireällä, kun ei saa nukkua tai polttaa, ja yksi vielä ärsyttää muita lisää. On ainakin mielenkiintoista pitkästä aikaa kun tulee sanomista puolin ja toisin. Hämmensivät soppaa vielä äärimmilleen eli antoivat Martinalle rangaistuksen ja rangaistus on kollektiivinen. Minuutti uniaikaa jäljellä. http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1444082 Lolollollolool. |
AP 11.10.2007 14:17:13 | |
---|
Ja lopuksi, en mä Martinaa minään Einsteinina pidä, mutta en kyllä ihan tyhmänäkään. Eihän se kerro tyhmyydestä, jos arvomaailma on vinksallaan. Toisaalta olisi suotavaa, että julkisuuteen ehdoin tahdoin tunkeneella ihmisellä olisi myös joku viesti tai ajatus muulle ihmiskunnalle.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Miikathebest 11.10.2007 14:35:04 | |
---|
Hämmensivät soppaa vielä äärimmilleen eli antoivat Martinalle rangaistuksen ja rangaistus on kollektiivinen. Minuutti uniaikaa jäljellä. http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1444082 Lolollollolool. Nyt pitäis olla Heka talossa näyttämässä miten sissiupseeri pärjää ilman unta :) Liikaa säröä! |
TKT 11.10.2007 16:40:42 | |
---|
Nyt pitäis olla Heka talossa näyttämässä miten sissiupseeri pärjää ilman unta :) Hoho! Eipä sitä tiedä, vaikka se vielä taloon ängettäisiinkin. Prisoner 93A234 Simon Adebisi |
dipshit 11.10.2007 16:59:15 | |
---|
Hoho! Eipä sitä tiedä, vaikka se vielä taloon ängettäisiinkin. We want Einari!! |
TKT 11.10.2007 16:59:56 | |
---|
We want Einari!! Einari tulee viimeselle viikolle ja voittaa koko paskan. Niinhän siinä käy. Prisoner 93A234 Simon Adebisi |
timanttiananas 11.10.2007 18:26:41 | |
---|
Olenko ymmärtänyt oikein, että muut kilpailijat pitävät Martinaa menestyneenä ihmisenä? Mikäli näin on, ovat Martina ja muut kilpaiijat kyllä toisensa ansainneet :o) -Sillä on enemmän tavaraa mukana kun meillä muilla yhteesä. -No se nyt varmaa tienaaki enemmän ku me muut yhteesä. Jotenki näin meni joku keskustelu, Timo ja joitain muita siinä oli... vähän kyllä epäilen tuota tienaamista, hetkittäisiä piikkejä on ehkä joskus ollu jostain tissikuvita... Not all who wander are lost |
Bald Anus 11.10.2007 22:53:08 | |
---|
Jaaha, Martina taas luulee itsestään vähän liikoja... Jumalauta, tuo akka ansaittis saada joltaki mieheltä kunnolla turpiin. Sori, mutta vituttaa tuommoiset. Paskalla on tekijänsä |
Zelana 11.10.2007 22:57:36 | |
---|
Jaaha, Martina taas luulee itsestään vähän liikoja... Jumalauta, tuo akka ansaittis saada joltaki mieheltä kunnolla turpiin. Sori, mutta vituttaa tuommoiset. Meinaakko, että se Martina turpiin vetämällä fiksummaks muuttuu? "päisn sitä luulee olevansa vähän sulavampi" -Seraphim |
Bonesaw 11.10.2007 22:59:49 | |
---|
Haha! Noi Martinan jutut on kyllä ihan täyttä utopiaa :D Joo'o |