Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 540 41 42 43 44105 106 107 108 109
NHR
26.09.2006 23:52:07

Sinäänsä mielenkiintoinen tuo sinun teoriasi koska en muista nähneeni noita pudonneita Talkshow:ssa vielä...Tai sitten en muista..

Mä muistelisin, että ainakin Mirka ois ollu siellä yleisön joukossa heti viikon päästä tippumisestaan, mut saatan kyl muistaa väärinkin...

Leijona hajoitti melkoisesti.

Juu, naureskelin sille itekin tossa kattellessa. Hiukan vielä enempi varmaan oisin repeilly, jos ois ite pitäny olla tuolla paikan päällä ja yrittää pidellä pokkaa vaan kaikesta huolimatta...

Mut aika karuja ääniä siitä Jennistä muuten lähti siinä Kaarlon ja Mikan tuijotuskisaa häiritessä. Oikeen rupes omaanki kurkkutorveen sattumaan. :D
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Chrissie
26.09.2006 23:58:09
Mä muistelisin, että ainakin Mirka ois ollu siellä yleisön joukossa heti viikon päästä tippumisestaan, mut saatan kyl muistaa väärinkin...

Mirka oli kyllä katsomossa Arin lähtiessä.

Jellona oli mukava tapaus. Varmaan aika härö tunne, kun ei siihen saanut kiinnittää huomiota. Tosin, kuten joku jo täällä arvelinkin, olen aika varma, että juttu kosahti heti alkumetreille. Mutta hauskaa oli silti. Kai.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Rattata
27.09.2006 07:48:13
Jellonan roolissa olis ollu kiva olla. Varmaan tuli kiva hiki heiluessa.

Jennistä pääsi kyllä pelottavia ääniä. Pyllistikin... osaa olla piristävä tapaus.
M.A.C.H.O. #11
Jkob
27.09.2006 08:35:00
En nyt muista ketä kieltään siellä näytti mutta siinä vaiheessa olisin ainakin lähtenyt jo pois; oli meinaan niin vihreä kieli ettei mitn järkiä
"Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti." - tuntematon ajattelija
carnation
27.09.2006 15:41:42
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Dunga
27.09.2006 15:45:01
Nyt hieman vituttaa Mikan ulosheitto näillä syillä:

Jos hän olisi jäänyt taloon, olisivat hänen mahdollisuutensa tähän selvitystyöhön oleellisesti heikommat, tuottaja painotti julkisuuteen toimitetussa tiedotteessa.

Kaski ei osaa vielä sanoa, onko poliisilla tarvetta kuulla miestä toistamiseen. Jutun tutkinta valmistunee muutaman päivän kuluttua.

Miksi ei Sorellaa heitetty ulos myös, ilmeisesti hänkin oli poliisin pakeilla käynyt jossain välissä?

Molemmat henkilöt on kuulusteltu tiistaina illansuussa Espoon poliisilaitoksella.

Ainakin viipyi epäilyttävän kauan päiväkirjahuoneessa eilen...
Paskallakin on tekijänsä.
Joees
27.09.2006 15:54:09
Mä luulen että se Mika heitettiin jo siksikin ulos tuolta koska sehän se oli joka siellä sen teon teki. Niin julmalta kuin se kuulostaakin. Ja eihän Mika ollut vielä saanut rangaistustakaan siitä? Kai, en tiiä.

Mut ihan sama. Nyt kävi näin ja näillä ne menee etiäpäin. Ei mua periaatteessa kiinnosta.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Qsysi
27.09.2006 15:57:59
Tuli muuten mieleen että joku katsoja on saattanut tehdä poliisille tuon tutkintapyynnön, onhan noita maailmanparantajia. Brittien bb:ssä joku katsoja oli soittanut poliisit tappelun takia. Ja esimerkiski sm-liigassa on joku katsoja joskus tehnyt poliisille tutkintapyynnön tappelusta kaukalossa.
Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
Anonymous-jazz
27.09.2006 16:46:53

Ettei vaan olisi pr-temppu... Vaikka en tuota ohjelmaa seurannut enkä seuraa.

PR-tempauksilla saadaan negatiivisen mediajulkisuuden lisäksi hurumycket lisää katsojia.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
DaKiller
27.09.2006 17:00:21

Ettei vaan olisi pr-temppu... Vaikka en tuota ohjelmaa seurannut enkä seuraa.

PR-tempauksilla saadaan negatiivisen mediajulkisuuden lisäksi hurumycket lisää katsojia.

Tuskinpa tämä tempaus muuta kuin korkeintaan laskee katsojamääriä.
carnation
27.09.2006 17:55:17
Tuskinpa tämä tempaus muuta kuin korkeintaan laskee katsojamääriä.

Katsojamäärät varmaan pysyvät vakiona, tuskin kukaan lopettaa katsomista kun on kerran aloittanut. Mutta tällaisella kohulla saatiin aikaan ainakin se, että tekstiviestichatit ovat täynnä pikkupikku kotipsykologien analyyseja. Puhumattakaan siitä, kuinka moni pissis on vaaleanpunaisen kännykkänsä kanssa valmis äänestämään Sorellaa pois talosta vaikka koko saldollaan. Kassa kilisee, SubTv kiittää ja kuittaa $$$!

Ja häädöstä puheenollen, tämänviikkoiseen äänestykseen joutuivat näköjään Sorella ja Jenni. Ei ole vaikea arvata kumpi lähtee. Sikäli surkuhupaisa ja häpeällinen tilanne Sorellalle, että nainen tulee uutena asukkaana taloon, ei sopeudu kunnolla joukkoon, aiheuttaa osaksi omalla toiminnallaan erään voittajasuosikin häädön (ja esitutkinnan mahdollisesta rikoksesta) jonka jälkeen hän itse lentää pihalle saamatta mitään muuta kuin ihmisten vihat niskaansa. HOHO!!1
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Chrissie
27.09.2006 18:03:35 (muokattu 27.09.2006 18:03:47)
Ja häädöstä puheenollen, tämänviikkoiseen äänestykseen joutuivat näköjään Sorella ja Jenni. Ei ole vaikea arvata kumpi lähtee. Sikäli surkuhupaisa ja häpeällinen tilanne Sorellalle, että nainen tulee uutena asukkaana taloon, ei sopeudu kunnolla joukkoon, aiheuttaa osaksi omalla toiminnallaan erään voittajasuosikin häädön (ja esitutkinnan mahdollisesta rikoksesta) jonka jälkeen hän itse lentää pihalle saamatta mitään muuta kuin ihmisten vihat niskaansa. HOHO!!1

Taitaa Mira olla onnensa kukkuloilla, kun ei olekaan äänestyksessä. Ja Kaarlo suunnittelee aidan yli karkaamista.

Oikeastaan ei ole väliä kumpi lähtee, mutta veikkaa Sorellaa. Mahtaa tulla makeat miinukset.

Olen luopunut kaikista suosikeista tällä viikolla. Jotenkin jokainen ärsyttää nyt. Samapa siis, kuka voittaa..
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
MV
27.09.2006 18:15:20
Siellä jengi varmaan oikeasti luulee, että Mira on joku kansansuosikki:D
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Osmo
27.09.2006 18:33:15
Olen luopunut kaikista suosikeista tällä viikolla. Jotenkin jokainen ärsyttää nyt. Samapa siis, kuka voittaa..

Meikäläiselle kävi aivan samoin viime BigBrotherissa. Ärsyttäviä olivat kaikki... Nyt ei vielä nämä kaikki ärsytä, mutta eiköhän tilanne korjaannu ajan myötä.
Pixies.
Rattata
27.09.2006 19:10:13
Ja häädöstä puheenollen, tämänviikkoiseen äänestykseen joutuivat näköjään Sorella ja Jenni.

Jenni ei ainakaan saa lähtee. Nih!! No, eiköhän se jää.
M.A.C.H.O. #11
Deino
27.09.2006 19:12:02

Hauska juttu tuo jellona. Jos itse olisin ollut sen puvun sisällä, olisin vetänyt aivan överiksi. Hyppinyt pöydälle kun muut syövät, kaatanut huonekaluja, suihkuttanut suihkulla ulos vessasta ja muuta kivaa.
oizo
27.09.2006 19:14:01
Hauska juttu tuo jellona. Jos itse olisin ollut sen puvun sisällä, olisin vetänyt aivan överiksi. Hyppinyt pöydälle kun muut syövät, kaatanut huonekaluja, suihkuttanut suihkulla ulos vessasta ja muuta kivaa.

Mitähän järkeä tuossa nyt sitten olisi? Nyt tuo leijona käyttäytyi kyl ihan täydellisesti talossa =) Hyvällä maulla häresti siellä vähän kaikkee. Hauska veto BB:ltä.
Mut hei, ei se haittaa!
Deino
27.09.2006 19:16:09

Mitähän järkeä tuossa nyt sitten olisi?

Kokeilla miten asukkaat reagoivat, vaikka eivät saa reagoida.
Jkob
27.09.2006 19:55:38
Tuttu jamppa oli ilmeisesti viimeisten joukossa niistä, jotka eivät loppujen lopuksi taloon päässeet. Mahtaiskohan tuo Eläkeläis-fani sinne sitten päästä.. Mikan tilalle..'

Paras yllätys olisi se, että koko ohjelma lopetettaisiin, ei tarvis kattella ennää
"Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti." - tuntematon ajattelija
arvid70
27.09.2006 20:07:40
Tuo Leijuna o kyllä parasta koko showssa nyt, sais voittaa koko ohjelman ;)
MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN??
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)