Aihe: Suomen Big Brother
1 2 3 4 539 40 41 42 4366 67 68 69 70
Fuzzy Boner
26.10.2005 19:00:57
Nyt vain Timo pois talosta. Ei jaksa katella sitä neitiä, ennemmin jopa Minnan ininää vielä viikko kuin Timoa.Ugh.

Terhi ulos!
Saapuilija
NHR
26.10.2005 19:31:10

Itse en kyllä laita pahakseni, vaikka tuo sätkähuuli - perunasäkkipää lähtikin talosta. Ei ollut muija meikäläisen makuun.

Eikä mun, mutta makuja on tietysti monia, mikä onkin oikein hyvä juttu kaikkien kannalta. Jokaiselle löytyy joku sopiva...

Kathy muuten näyttää mun mielestä ihan Nuuskamuikkuselta. Tai joltain niistä "ihmisnaisista" Muumeissa. Mikä se Pikku-Myyn äiti tai täti tai sisko tai joku oli nimeltään? Siltä se näyttää. ;)

Nuoruus ja elämänkokemuksen puute tais koitua sen tytön kohtaloksi... ei hermot vissiin kestäny.
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
Antsa
26.10.2005 19:51:28
Nyt vain Timo pois talosta. Ei jaksa katella sitä neitiä, ennemmin jopa Minnan ininää vielä viikko kuin Timoa.Ugh.

Hannan lähdettyä olen alkanut pitämään Timoa ihan siedettävänä. Niin ne naiset miehen muuttavat.
carnation
26.10.2005 20:22:59
Hannan lähdettyä olen alkanut pitämään Timoa ihan siedettävänä. Niin ne naiset miehen muuttavat.

Jep, Hannan kanssa mies oli sellainen lahna kuin naisensakin, Kathyn kanssa taas astetta iloisemman ja energisemmän oloinen. Pidän paljonkin Timon huolettomuudesta ja tavasta puhua, en sitten tiedä muuttuuko mies mitenkään nyt Kathyn lähdettyä. Tai löytyykö talosta uutta naista.
"Soitossani ei ole mitään epätarkkaa." (Yngwie Malmsteen)
OSTAKAA LEVYJÄ!
MV
26.10.2005 21:28:06
Joku tuolla huuteli Terhiä ulos...Ei missään nimessä! Sehän on ollut lähiaikoina aika monesti paskana jostain ja voi olla, että kyrvähtää pahemman kerran vielä.
Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö!
hanhjelm
26.10.2005 21:35:36
Joku tuolla huuteli Terhiä ulos...Ei missään nimessä! Sehän on ollut lähiaikoina aika monesti paskana jostain ja voi olla, että kyrvähtää pahemman kerran vielä.

Kyllä se Terhi nyt vaan ulos joutaa! Erittäin ärsyttävä tyyppi! Jotenkin sen ulkonäkökin ällöttää muo.. noh ehkä mulla on rima liian korkealla tai jotain?
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu
Jormaz
26.10.2005 21:53:01
The fu*king äippä (!!!) joutaa pihalle. Ärsyttänyt ihan alusta asti se miten se luulee tietävänsä asiat paremmin kuin muut koska ikää ja elämänkokemusta löytyy. Mikankin joutais nakkaa pihalle, on niin väritön, hajuton ja mauton kaveri, sinänsä ei varsinaista negatiivista sanottavaa mutta kuiteski. Tiina ja Perttu vois olla viimeisenä jäljellä. En mä seuraa mut kaverit käski kirjottaa tälleen.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
tenpo
26.10.2005 22:11:21
Jep, Hannan kanssa mies oli sellainen lahna kuin naisensakin, Kathyn kanssa taas astetta iloisemman ja energisemmän oloinen. Pidän paljonkin Timon huolettomuudesta ja tavasta puhua, en sitten tiedä muuttuuko mies mitenkään nyt Kathyn lähdettyä. Tai löytyykö talosta uutta naista.

Nojaa, ärsyttää ne sen lässynlässyn jutut.Sellainen nonstop esitys päällä. Ja se neitimäinen olemus.
Olen pahoillani.
Jormaz
26.10.2005 22:21:26
Hah, siellä se poraa kun hommat ei mee sen pillin mukaan! Saipas näpeillensä!
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Juugeli
26.10.2005 22:25:56

Kyllä minusta tämä ohjelma on parhaimmillaan silloin, kun porukalla menee hyvin ja pidetään hauskaa. Ei noita riitelyjä jaksa oikeasti kattoa.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Dunga
26.10.2005 22:28:27
Että ärsyttää tuo helvetin Minna taas NIIN paljon, sunnuntaina leima perseeseen ja paluupostina kotiin. Hirveä valittava ja itkevä mamma, luulee tietävänsä kaiken ja omaavansa jotain auktoriteettiä tuolla. Sitten kun hommat kusee niin nyyhnyyh ja "Hei kaikki nyt mulla menee huonosti!" Äääh...
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
Rattata
26.10.2005 22:38:20
Että ärsyttää tuo helvetin Minna taas NIIN paljon, sunnuntaina leima perseeseen ja paluupostina kotiin. Hirveä valittava ja itkevä mamma, luulee tietävänsä kaiken ja omaavansa jotain auktoriteettiä tuolla. Sitten kun hommat kusee niin nyyhnyyh ja "Hei kaikki nyt mulla menee huonosti!" Äääh...

Joo. Tuo keskustelu Terhin kanssa...voi saatana. "Kukaan ei tykkää musta...yhyy yhyy." Piilovittuilee tosi paljon, ja muutenkin sais sillä ämmällä olla vähän sarkasmin tajua.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
Chrissie
26.10.2005 22:56:22
Joo. Tuo keskustelu Terhin kanssa...voi saatana. "Kukaan ei tykkää musta...yhyy yhyy." Piilovittuilee tosi paljon, ja muutenkin sais sillä ämmällä olla vähän sarkasmin tajua.

Niinpä. Enkä muutenkaan tajua, mistä helvetistä se Terhille herppas. Ei se minusta kuulostanut mitenkään ivalliselta. On eukolla todella heikot hermot. Kotiin vaan.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio
"Forget what you don't know yet." Chroma Key - Get Back in the Car
Rattata
26.10.2005 22:59:41
Niinpä. Enkä muutenkaan tajua, mistä helvetistä se Terhille herppas. Ei se minusta kuulostanut mitenkään ivalliselta. On eukolla todella heikot hermot. Kotiin vaan.

Herppas siitä, kun Terhi sano tyyliin "jos sut äänestetäänkin jäämään taloon, niin saat vielä kestää meitä." Ei se ivalliselta kuulostanutkaan, mutta tuo sitä ymmärrä.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
Moimies
26.10.2005 23:14:22
Ihmejuttu se Tiinan ja Mikan hässäkkä, Tiina sano yhtä ja naama näytti toista, selvästi ei ollu tyytyväinen vaikka sano et on ok.... Ota sit selvää..

Minna helevettii sieltä, jaksa kattoo ku koko ajan pitää alkaa vouhaamaa jostai melko tyhjänpäiväsestä. Katia tais ahistaa myös ku ei ollu röökiä
Heviä Perkele!
HaloOfFlies
26.10.2005 23:18:22

Perttu ulos... No ei vaitiskaan.

Se laulajanainen saisi lähteä kälppimään sieltä.
First they steal your mind and then they steal your soul
blastoff
26.10.2005 23:18:26
Harmi että se punapää lähti menemään. Vaikutti ainoalta vähänkään siedettävämmältä tytöltä tuosta porukasta. Se äitee nyt joutaisi hevon vittuun tuolta ja äkkiä. Muutenkin noilla naisilla tuntuu olevan kokoajan joku kauhea kriisi päällä. Mikä ihmeen riita siitä kakun leipomisestakin tuli, häh?

Naiset - Ne ei vaan osaa.
nikomati
27.10.2005 10:45:57

No onneksi pertun synttärit lähestyy!
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
Qsysi
27.10.2005 15:27:51
No onneksi pertun synttärit lähestyy!

On kyllä muuten huutava vääryys jos ei BB anna Pertulle ilmasta viinaa ja paljon.
Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla. - Härski
Alpha
27.10.2005 15:33:00
On kyllä muuten huutava vääryys jos ei BB anna Pertulle ilmasta viinaa ja paljon.

Saivat vielä rahaakin vaikka Perttu ja Timo kämmäsivät viikkotehtävän. Lisätehtävään löivät koko viikkobudjetin likoon ja onnistuivat. 240€ nyt käytössä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)