DJKaaos 21.09.2008 22:44:23 | |
---|
Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää tai tuntuu. No onhan! Ja se on fakta. Minä olen minä. |
Dunga 21.09.2008 22:55:55 | |
---|
Mitä se rohmu huuteli siinä äänestysperusteiden aikana, "vitun idiootti" tms? Interstellar overdrive. |
Juugeli 21.09.2008 23:04:03 | |
---|
Ei tsiisus tää on kyl paras BB-kausi ikinä. Joka lähetys on ihan hillitöntä huumoria, kun talo on täynnä niin läpeensä keilaa porukkaa. Tero on suunnilleen ainoa alkuperäisistä asukeista, joka on vielä mukana suht puhtain paperein. Harri on kans ihan jees. Muut on joko tyhjäpäisiä, omahyväisiä tai helvetin kaksnaamasia. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
masterhat 21.09.2008 23:05:14 (muokattu 21.09.2008 23:06:32) | |
---|
Mitä se rohmu huuteli siinä äänestysperusteiden aikana, "vitun idiootti" tms? vittu meikä nauro ihan saatanasti näit hirmun kommentteja siinä kun ne näytti ketkä sitä oli äänestänyt :D Youtube-koostetta venaillessa. Siis ei jumalauta, miten joku voi käyttäytyä noin lähetyksessä omana itsenään... asiaa!! E: no onhan se terokin aivan umpi keila :D pakko alkaa vissiin seuraamaan muutakin kun sunnuntain lähetyksiä :D http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
DJKaaos 21.09.2008 23:29:42 | |
---|
Minä olen minä. |
Chrissie 21.09.2008 23:46:14 | |
---|
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
kyseinen 21.09.2008 23:56:39 | |
---|
Hei mitä hittoa, saatte tän nyt kuulostaan hyvältä. Mä oon kattonu vaan sen saunarunkku-sviittijakson, kun oon luullu että tää on ihan tylsää. Missannut mm. ton paskaämmän läpät täysin. No, voi voi, mut sanokaas nyt, että pitäiskö tätä kattookin joskus? "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
aivokuolio 22.09.2008 01:37:06 | |
---|
Ei jumalauta tuota Mariaa... kyllä on akan penskat varmana huomenna mielissään koulussa. Katottiin tuota lähetystä porukalla ja ilmassa leijui vahva hämmennyksen ilmapiiri että ei ei ei ei ei tuommosta voi olla... Pistäkää VÄLITTÖMÄSTI urlia kun YouTubesta löytyy klippiä tuosta episodista. |
Hetfield 22.09.2008 05:42:13 | |
---|
Kerrankin kun olisi ollut jotain näkemistä, niin piti yö olla töissä. Seitan. I quit the band... Now I just play with myself. |
Rattata 22.09.2008 07:37:07 | |
---|
No, voi voi, mut sanokaas nyt, että pitäiskö tätä kattookin joskus? Ei pitäis. Normaalisti aika tylsää seurattavaa. Paitsi tää viikko on menny aika ohi multa joten paha sanoo. Eilen paska-akka oli kyllä aikamoinen. Sen käyttäytyminenhän oli ihan ala-asteikäisten tasolla. Huhhu... |
Exhausted 22.09.2008 10:35:23 | |
---|
|
AP 22.09.2008 10:52:36 | |
---|
että pitäiskö tätä kattookin joskus? Mä joudun seuraamaan puolella silmällä, halusin tai en. Eilen en ollut varma, onko tonne valittu oikeasti hiukan kehitysvammasia tai muuten varttipehmeitä tapauksia, kun se ykskin akka poras vaikka miten eikä mulle selvinnyt onko sen vaari kuollut tai muuta kamalaa tapahtunut. Se pois ajettu nainen olis voinut vetäistä sitä juontajaa nyrkillä päähän ja lähteä putelinsa kanssa pois kesken kaiken. Niin itse olisin tehnyt, jos en muuta niin vastalauseena infantiileille kysymyksille. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Juugeli 22.09.2008 15:00:19 | |
---|
Marian häädön jälkeen ja sääntöjenrikkojien saatua rangaistuksensa: Andreasta puolestaan mietitytti, kuinka Maria oltiin voitu häätää. Mä olin ihan varma, että se olisi kärkinelikossa, Andreas pohti tupakka suussaan. ....... Niin se tässä talossa menee, osa kärsii kaikkien rangaistukset, Andreas tuumasi. Aluksi ajattelin, että Andreas on ehkä jopa talon fiksuin tyyppi, mutta eihän se tajua mistään mitään. Ja en minäkään tykkää Cheryllistä, mutta tartteeko sitä kokoajan silti kiusata? Toi tupakkajengi vittuilee sille jatkuvasti ainakin koostelähetyksistä päätellen. Ilkeää porukkaa. Muuten noi lähetykset on ihan hillittömiä, mutta jättäis nyt helvetti Cheryllin rauhaan. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
Alpha 22.09.2008 15:22:08 | |
---|
...tupakkajengi vittuilee sille jatkuvasti ainakin koostelähetyksistä päätellen. Ilkeää porukkaa. Muuten noi lähetykset on ihan hillittömiä, mutta jättäis nyt helvetti Cheryllin rauhaan. Seuraan 24/7 ja kyllähän nuo Tsipalle kuittailevat/vittuilevat vähän väliä. Miten tuo pitäisi edes kirjoittaa...Tsipa/Chipa/Zipa...? Cheryll on kuitenskin aika lämmin ja hyväsydämellinen ihminen. |
Meadow 22.09.2008 15:25:00 (muokattu 22.09.2008 15:25:37) | |
---|
Cheryll ei koosteiden perusteella pysty muodostamaan yli kolmen sanan lauseita. siissilleeniinkujotenkiemmätiiä |
Hetfield 22.09.2008 16:07:29 | |
---|
Kilijua alkoivat vissiin sitte tekemään, heh. I quit the band... Now I just play with myself. |
aivokuolio 22.09.2008 17:06:27 | |
---|
Hyvä meininki kun tällä hetkellä asukkaista vituttavat kaikki paitsi Tero, Harri ja Cheryll. Jälkimmäinen on kyllä osoittanut olevansa etenkin humalatilassa täysi kakara mutta eipä tuo muuten ainakaan vaikuttaisi olevan yhtä kyyninen ja kyräilevä kuin loput sakista. Tosin uudet asukkaat ovat vielä täysiä kysymysmerkkejä, eipä noita ole paljoa koosteissa näkynyt. Käsittämätön kyllä tuo juorurinki, muistaakseni ensimmäisellä kaudella oli vastaavanlainen sakki ja ei-niinkään-yllättäen loppusuoralla jokainen jengistä tippui yksi kerrallaan joutuessaan Perttua vastaan häätöäänestyksessä. |
Simo78 22.09.2008 17:45:04 | |
---|
Ei jumalauta tuota Mariaa... kyllä on akan penskat varmana huomenna mielissään koulussa. Katottiin tuota lähetystä porukalla ja ilmassa leijui vahva hämmennyksen ilmapiiri että ei ei ei ei ei tuommosta voi olla... Pistäkää VÄLITTÖMÄSTI urlia kun YouTubesta löytyy klippiä tuosta episodista. Aika normi lähiöbaarin spurguakka toi on. Vitun pelottava ämmä, varmaan kännipäissään tappelemassa heti kun pääsee siviiliin. Kerran todistin vähän vanhempien, mutta about samannäköisten(lue. vitun rumien) akkojen tappelua, tukasta revittiin lyötiin oikein kunnolla jne. Jotenkin noiden huuteluiden ja käytöksen perusteella sopii siihen jengiin totaalisen hyvin, kyllähän se vähän jotain mainitsi, että siviilissä olisi jo antanut paukkua... |
elbowski 22.09.2008 22:34:43 (muokattu 22.09.2008 22:35:04) | |
---|
Vaikuttaapa kypsymättömältä tapaukselta tuo Mia. Käy kyllä sääliksi tuota Cherylliä, tupakkajengi liittoutunu aika vahvasti sitä vastaan, ja todella julmasti vielä. Ei tollasta kiusaamista tapahdu kuin ala-asteella. Voisivat mennä itseensä nuo tyypit kyllä. Look, let me explain something. I'm not Mr. Lebowski. You're Mr. Lebowski. I'm the Dude. So that's what you call me. That or His Dudeness... Duder... or El Duderino, if, you know, you're not into the whole brevity thing... |
Alpha 22.09.2008 23:03:56 | |
---|
Cheryllin lisäksi paskaa niskaan ovat saaneet myös Tero ja Johan. Ääripään porukkaa...nuo kaverit pysyy rauhallisina ja tyyninä, kun taas esim Niko ja Mia kiihtyvät hetkessä ja räjähtelevät vähän väliä. Etenkin humalassa. Anniina on muutes aika ihq... |