Aihe: Conani
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Skebaholikko
25.03.2004 00:02:20 (muokattu 25.03.2004 00:02:32)

Mulla on ainakin koneella about 9 minuutin pätkä Conanista, Dan Castellanata ja Harry Shearer vieraina, en tiedä tarkoittiko tuota, mutta se on ainakin hauska. Dan mm. matkii Keith Richardsia hauskasti.

Hitto, onks siul messengeriä, saisikko joteki lähetettyä tännepäi sitä pätkää?
Liity sinäkin TOUKOKUU-klubiin. Ihannoimme sähkölamppuja, joiden kupoliin on survottu pieniä metallirinkuloita, ja jotka on maalailtu pesukarhuiksi. Kaupan päälle 40w hehkulamppu ja sille erinomainen pidike!
Kabanossi
25.03.2004 11:04:00
Hitto, onks siul messengeriä, saisikko joteki lähetettyä tännepäi sitä pätkää?

Multa messengeri löytyy, mutta en tiedä välittääkö se noin isoja tiedostoja? Onko sulla DC++? Sieltä löytyy ainakin multa ja monelta muulta...
Skebaholikko
25.03.2004 11:06:43

Multa messengeri löytyy, mutta en tiedä välittääkö se noin isoja tiedostoja? Onko sulla DC++? Sieltä löytyy ainakin multa ja monelta muulta...

Sorge, miulla on periaatteellinen vastustus kyseisenlaisia ohjelmia vastaan. Lähinnä siis en jaksa mitään viruspaskaa edes säännöllisen ohjelmapäivityksen muodossa hommata:D
Liity sinäkin TOUKOKUU-klubiin. Ihannoimme sähkölamppuja, joiden kupoliin on survottu pieniä metallirinkuloita, ja jotka on maalailtu pesukarhuiksi. Kaupan päälle 40w hehkulamppu ja sille erinomainen pidike!
aivokuolio
25.03.2004 15:31:43
tänään tulee muuten aivan helkkarin hauska jakso, mukana mm. jim carrey. uusintaa sieltä kanada-viikolta...
deevee
25.03.2004 17:08:05
Katsoin pitkästä aikaa tänään Conania, eilisen jakson nauhalta, koska siinä oli Neil Young. Oli kyllä hyvä show ja kyllähän se aina on, mutta itsellä tulee kyllä usein pidettyä pitkä tauko Conaneista ennenkuin alan taas katselemaan uudestaan. Ei niitä joka päivä jaksa. Kerran viikossa, jos tulis niin kattoisin varmaan joka päivä. Mua kyllä huvitti se Frankenstein tuhlaa minuutin aikaamme -sketsi aika hyvästi. "Yym-y", "yym-y", "yym-y" ja sitte lopuksi vielä se *tanan kauha ei jumaliste =)
Telecaster myytävänä! Löytyy avataria klikkaamalla.
trx
27.03.2004 12:43:05
olen vannoutunut fani.

mielestäni yksi herkullisimmista jaksoista on (tapahtunut ennen suomeen rantautumista) eräs muutama vuosi sitten CNBC:llä tullut setti jossa conan oli ensin jay lenon vieraana, ja saman tien perään jay leno conanin ohjelmassa (siis oikea leno, ei se kääpiö jolla on hermeettisen iso leuka)

eikö kukaan ole mielistynyt silloin tällöin tuleviin "in the year 2000" - osioihin? muista elävästi kun mr t:n ollessa vieraana esilaulaja repesi nauruun, joka aiheutti ketjureaktion muihinkin. myös snoop doggy dogin esiintyminen kyseisessä osiossa oli hyvä.

andy richterin siirtyminen omaan ohjelmaan ja elokuvamaailmaan oli kylläkin huono juttu, tosin taso ei ole hirveästi laskenut.

mielenkiintoinen on myös conanin alkutanssi, joka päättyy hyppyyn, joka taas päättyy aina 10 cm:n etäisyydelle keltaisesta pisteestä maassa. (kuinka moni muu huomannut?)
mitä *ttua? kysyi bill clinton
MK2112
27.03.2004 15:38:53
eikö kukaan ole mielistynyt silloin tällöin tuleviin "in the year 2000" - osioihin? muista elävästi kun mr t:n ollessa vieraana esilaulaja repesi nauruun, joka aiheutti ketjureaktion muihinkin. myös snoop doggy dogin esiintyminen kyseisessä osiossa oli hyvä.

In The Year 2000 on tosiaan loistava. Oli hauska nähdä kun Mr T:llä meni pokka sillä kerralla.
"Without music, life would be a mistake." - Nietzsche
Dunga
27.03.2004 15:46:36
Myös "Secrets" osio, jossa julkkikset paljastavat kummia(keksittyjä) asioita elämästään on aika hulvaton.

Kyllä silti Frankenstein wastes a minutesta on tullut meikäläisen uusi suosikki.
"Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4
Phobophile
27.03.2004 15:52:29
Harmi kun ei andyn lähdön jälkeen ole tullut enää tuijotuskilpailuja. Oli yksi ehdottomista suosikeistani.
jau jau!
kingdom
27.03.2004 16:26:06
Harmi kun ei andyn lähdön jälkeen ole tullut enää tuijotuskilpailuja. Oli yksi ehdottomista suosikeistani.

Andy lopulta sitten nappas voiton.
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution
Janus
28.03.2004 02:11:44
Myös "Secrets" osio, jossa julkkikset paljastavat kummia(keksittyjä) asioita elämästään on aika hulvaton.

Amen.

(ks. signature ;)
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
hannes_ko
29.03.2004 17:21:28

"If William Shatner ever asks you if you want to see captain's log, say no. I fell for it elevn times." -Patrick Stewart

Secrets on kyllä lähes aina todella hyvä. Frankenstein ja Cocked-up Werewolf hamoista parhaita, mutta kaikkein parasta ovat Conanin reprtaasit, mm. Protectors ja ihan vaan kaupungilla hengailu ja haastattelut.
85423321
29.03.2004 17:24:50
Tom Hanks oli hauska Secretsissä.

"I'm impotent. Wait, wait, I don't want anybody to know that."
You don't have to run faster than the bear. You only have to run faster than the slowest man running from the bear.
Bluesmies
06.04.2004 23:49:07
Äsken vieraana oli pokerin maailmanmestari ja hieman alkoi vaivaamaan se, että hän sanoi, että hän voitti kerran miljoona dollaria high 6:lla. Toisin sanoen siis hänen korkein korttinsa oli 6, eikä käsi sisältänyt paria, kolmosia, eikä mitään muutakaan "arvokasta". Kuitenkaan tämä ei ole mahdollista, sillä mikäli korkein olisi 6, olisi hänen kätensä 2,3,4,5,6, jolloin se olisi suora. Huonoin käsi siis voi olla 2,3,4,5,7, eli high 7. Saakelin kusettaja tää "maailmanmestari".
Kitara on tyhmä!!!
gheisari
07.04.2004 00:02:12
Al Franken oli taas aika SUPER hauska. Kannattaa muuten kuunnella ukon ohjelmaa, varsinkin jos nykyinen amerikan meininki pännii.
Dunga
07.04.2004 08:06:28
Al Franken oli taas aika SUPER hauska. Kannattaa muuten kuunnella ukon ohjelmaa, varsinkin jos nykyinen amerikan meininki pännii.

Mutta myönnä pois...Frankenstein oli parempi.
"Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 [Kyllä lähtee]
hannes_ko
07.04.2004 13:56:46

Äsken vieraana oli pokerin maailmanmestari ja hieman alkoi vaivaamaan se, että hän sanoi, että hän voitti kerran miljoona dollaria high 6:lla. Toisin sanoen siis hänen korkein korttinsa oli 6, eikä käsi sisältänyt paria, kolmosia, eikä mitään muutakaan "arvokasta". Kuitenkaan tämä ei ole mahdollista, sillä mikäli korkein olisi 6, olisi hänen kätensä 2,3,4,5,6, jolloin se olisi suora. Huonoin käsi siis voi olla 2,3,4,5,7, eli high 7. Saakelin kusettaja tää "maailmanmestari".

mitään en pokerista ymmärrä, mutta minun mielestäni äijän titteli oli väärin suomennettu. esimerkiksi shakissa on suurmestarin ja mestarin ym. arvonimiä, ja tuntui että tässäkin tapauksessa kyseessä oli vain pokerin mestaripelaaja, ei maailmanmestari. Conankin sanoi tyyppiä "yhdeksi parhaista."
HaloOfFlies
11.04.2004 13:39:57

Parasta viihdettä TV:ssä. Nauroin kippurassa kun Triumphista näytettiin kuvaa Havaijilla haastattelemassa Idols-ehdokkaita. Haastattelut on kanssa loistavia, mm. The Rock torstain jaksossa oli mahtava.
"Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty
Qwarek
12.04.2004 16:21:53
Mielestäni conan on talk show ohjelmista paras. Mielestäni kuitenkin voisi jättää pois ne sketsit jossa näkyy jonkun julkkiksen naamaa, ja sen suuta liikutellaan. Ainoa poikkeus kyseisistä sketseistä on kuitenkin ollut George Bush.
gheisari
12.04.2004 16:26:29 (muokattu 12.04.2004 16:26:42)
Mielestäni kuitenkin voisi jättää pois ne sketsit jossa näkyy jonkun julkkiksen naamaa, ja sen suuta liikutellaan.

nehän on kaikkein parhait!

surkeita sketsej:
- if they mated
- SAT training

eipäs tuu nyt muuta mieleen, mutt varmasti kerron jos tulee
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)