Nuuskamuikkunen 05.07.2007 20:15:41 | |
---|
*nosto* Tere Tänään pelailin tuota vanhaa kunnon Chrono Triggeriä ja sehän iski päälle hirmuisen anime huuman. Dragonball Z:tä en pysty katsomaan viittä minuuttia kauempaa, mutta Full Metal Alchemist toimii vallan mainiosti. Elikkäs osaisitteko suositella jotain tiukkoja sarjoja, missä olisi kunnon toimintaa, kunnon juoni ja tietysti kosolti tunnelmaa. Bleach http://everyanime.com/?DeathNote=An … Downloads&A=Bleach&showid=2 "Kaikkihan sen tietää, että humppa tulee hanurista." |
KaRa 07.07.2007 15:03:10 | |
---|
Justiinsa katoin Elfen Liedin kaikki seasonit (niitä on 13 ja jokainen kestää about 25min)... Hyvä... ihanan sairasta... sopivaa minulle. Seuraava lause on valetta - edellinen lause on totta. |
Jop1 07.07.2007 23:56:42 | |
---|
Höh. Kukaan maininnu Death Notea. Sitä tuli katottua vähän aikaa sitten ja nyt vois kattoa loppuun. Ja aivan huippu on Prinsessa Mononoke. Tuli joskus pienenä katottua ja oli ihan sairaan hyvä. Viisitoista peikkoa arkulla vainaan
Huh hah hei ja rommia pullo |
Ed_Guy 08.07.2007 17:38:01 | |
---|
Jos jollakin sattuu Showtime niminen kanava näkymään niin klo 18.00 alkaa Jin-Rô niminen anime leffa... http://www.imdb.com/title/tt0193253/ tuolla lisää... en ole ennen nähnyt niin en voi mitään mennä siitä sanomaan... "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
noir 08.07.2007 18:42:38 | |
---|
Jos jollakin sattuu Showtime niminen kanava näkymään niin klo 18.00 alkaa Jin-Rô niminen anime leffa... http://www.imdb.com/title/tt0193253/ tuolla lisää... en ole ennen nähnyt niin en voi mitään mennä siitä sanomaan... Olen nähnyt ja pidin kyllä. Siitä on tosin sen verran aikaa, että mitään syvempää ei pysty sanomaan. I wish I were there Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Räbbänä 07.09.2007 20:24:36 | |
---|
Ihmeellistä, olen lähes aina ollut suhteellisen jyrkkä animen suhteen, eikä ole uponnut muodossa taikka toisessa koskaan. Nyt kumminkin pitänyt kaverin luona kattella nuita kun alkanut hänkin hommasta innostumaan ja haalimaan eri sarjoja DVD-muodossa. Mitäs näitä nyt on, Death Note, The Fullmetal Alchemist ja Neon Genesis Evangelion, joista kaksi viimeistä hiukan kovempaa uppoavat meikäläiseen. "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" |
Milkop 07.09.2007 21:47:37 | |
---|
Ei ole kyllä Hopeanuolen voittanutta animea tullut katsottua. Jotenkin vaan niin äärettömän täydellistä settiä. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Räbbänä 09.09.2007 20:32:01 | |
---|
Death Note osoittautunut harvinaisen koukuttavaksi sarjaksi. Kaverin luona tuli nyt alkuun katsottua 15 ekaa jaksoa, harmi vain ei ollut suomalaista tekstitystä, mutta kylläpä tuota englannista sen verta selvää saa että jotain tajuaa. "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" |
voima 09.09.2007 21:56:28 | |
---|
Kukaan täällä nähnyt kimi ga nozomu eieniä? (animenfo top 200, #2). Paras anime mitä olen itse nähnyt. On ne romanttiset dramat vaan hyviä :) BANANA DOGS!!!!!!1 |
Räbbänä 27.09.2007 19:31:58 | |
---|
Justiinsa katoin Elfen Liedin kaikki seasonit (niitä on 13 ja jokainen kestää about 25min)... Hyvä... ihanan sairasta... sopivaa minulle. Tämä oli kyllä jännä sarja. Hyvä... ihanan sairasta... sopivaa minulle. "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!"
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä" |
stokstoks 27.09.2007 19:48:20 | |
---|
Animea olen alkanut viimeaikoina katsomaan enemmänkin. Loistavaa viihdettä ja ajankulua kun netistä pystyy jaksoja katsomaan. Lukioaikoina katsoin kokonaan DBZ:n ja DBGT:n ja Naruton kaikki jaksot on tullut nähtyä ja Naruto Shippuudenia siihen asti missä se nyt on menossa (tänään tuli jakso nro. 30). Ja nyt kuukauden ajan olen katsonut täälläkin jo mainittua One Piece:ä. Loistavaa merirosvoista kertovaa animea. vaatii kyllä hieman aikaa tottua siihen hieman lapselliseen tyyliin niissä liikkeissä sun muussa, mutta kyllä vakaviakin asioita on, ehkä enemmän kuin sellasta läppää. Ainakaan ekaan 130:n jaksoon ei ole mahtunut kuin muutama fillerijakso. Katson One Pieceä osoitteessa opseries.com, toi on hyvä, kun voi katsoa streamina niitä, mutta tietystikään kuvan laatu ei ole mitään HD tasoa. Irtaudu ytimestä, josta ennen sait elinvoimasi
tai tokenee huumattu karhu kun sen olalle nostetaan kätesi
olet riski ellet samaa mieltä tässä on sinulle kynttilä |
BondakeBunny 27.09.2007 21:37:59 | |
---|
Onko kukkaan kahtonu niitä neon genesis evangelion elokuvia? Sarja loppu ihan helvetin oudosti, niin jos ne jotenkii selittäs sitä??? Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
Ed_Guy 27.09.2007 21:46:14 | |
---|
Nyt katson Fullmetal alchemistia kun sain kaikki jaksot + elokuvan. Get the Fuck Out! |
diabami 27.09.2007 21:48:32 (muokattu 27.09.2007 21:48:46) | |
---|
Narutoa katson ihan innoissani. On niin hyvä sarja, että olen katsonut kahdesti kaikki muut jaksot paitsi fillerit kerran jos sitäkään. Muita mieleisiä sarjoja on Death Note ja Hopeanuoli, mutta yritän tässä katella että löytyykö joitain muitakin hyviä sarjoja. |
Tumocs 27.09.2007 22:36:55 | |
---|
Onko kukkaan kahtonu niitä neon genesis evangelion elokuvia? Sarja loppu ihan helvetin oudosti, niin jos ne jotenkii selittäs sitä??? Elokuva antaa siihen vaan vaihtoehtoisen lopun. Ompahan nimittäin end of evangelion hirvittävän tiivistä mättöä alusta loppuun. Ei yhtään huono loppu, mutta itse tykkäsin paljon myös sarjan omasta lopetuksesta. |
voima 27.09.2007 22:42:59 | |
---|
Onko kukkaan kahtonu niitä neon genesis evangelion elokuvia? Sarja loppu ihan helvetin oudosti, niin jos ne jotenkii selittäs sitä??? Olen nähnyt end of evangelion elokuvan ja tota, aivan uskomatonta animaatiota mutta se loppu on melkein yhtä fucktup ku siinä sarjassa. Suosittelen kuitenkin! BANANA DOGS!!!!!!1 |
BondakeBunny 27.09.2007 23:18:12 | |
---|
Sarja oli kyllä helvetin hyvä, mutta loppu meni multa ainakii ihan yli. Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
Lasitten 03.10.2007 15:00:24 | |
---|
Mun lemppari animesarja on ehdottomasti Death Note. Muuten tykkään katsoa aika sekoanimea vaikkakin Kyoto Animationssin animet menevät helposti muitten yli. Lempparisarjoja: Death Note 2x2 Shinobuden Lucky Star Melancholy of Suzumya Haruhi (Suosittelen kaikille) Noista telkkareissa pyörivistä ownailu-animeista en erityisestä tykkää ja mielestäni esim. Dragonball z on ihan kauhea. http://www.lineq.net/index.php
Linux-foorumi. |
SomethingWild 03.10.2007 15:59:47 | |
---|
Osaisiko kukaan suositella animea tyylin Trigun ja get backers? Elikkä toiminnalla ladattua, samalla huumoria(ei mitään tyyliin onepiece) ja tarinassa saisi olla jotain syvyyttä. Ei oleee! |
Leper Messiah 03.10.2007 16:54:26 | |
---|
Hopeanuolet tuli kyllä aikanaan katsottua aika tahdilla aikanaan, siis kaikki japaninkieliset, kokonaiset jaksot. Hyvä sarja se, ginga denetsu weed (jotenkin tuollein kai, mikä lie hopeanuolen poika se suomeks onkaan) sitten oli pettymys kun sehän oli täyttä paskaa. Sen lisäksi ainoa tähän threadiin kuuluva sarja, jota siedän taitaa olla One Piece. Käsittämätöntä settiä välillä, Luffy ja Zoro on nerokkaita. Ja Namin tissit tietty. Siihen koukutuin kyllä rankasti ja pitihän se sarja läpi katella. Ja mahtavat musiikit! Osta demo!
Menisit sinä kasvamaan ja olemaan jollekulle pienemmälles besserwisser. -ngli |