Alpha 08.01.2016 22:23:09 (muokattu 08.01.2016 22:26:22) | |
---|
Mä tulen hehkuttamaan tätä Kerttua. Hieno biisi ja vielä hienommin vedetty. Loistava. E:Ja Janizio voi mun puolesta kävellä järveen. |
Janizio 08.01.2016 22:42:57 | |
---|
Alpha: Mä tulen hehkuttamaan tätä Kerttua. Hieno biisi ja vielä hienommin vedetty. Loistava. E:Ja Janizio voi mun puolesta kävellä järveen. Miks mun sinne pitäis kävellä? Sinä koit sen ns. ahaa elämyksen. Minä en ainakaan isoa ahaa elämystä. Olihan Kerttu tän jakson paras jopa suht selvästi, mutta ei toi tolta kerta kuulemalta kuullostanut siltä, että mennään välttämättä pitkälle, että musiikaalisuutta muuten on kun onnistuu biisien sovittaminen jne, hyvin, mutta laulutaidot ei nyt ihan täysin ainakaan yhdelle kertaa sykähdyttäneet. Kuitenkin näillä kausilla on tosiaan aina jo tässä Ääni Ratkaisee osiossa muutamista nähnyt ja kuullut, että tää tulee meneen pitkälle ja sitä fiilistä mulle ei Kertusta tässä kohtaa tullut. Et jos otetaan vaikka Siru Airistola tai Tiia Erämeri tai Antti Railio vaikka niin heistä kuuli jo tässä vaiheessa, että pitkälle mennään kisassa ja tätä fiilistä tosiaan Kerttu ei vielä tuonut mulle |
Misse 08.01.2016 23:14:54 | |
---|
Janizio: kovalla prosentillä nää Voicen kisan menestyjät katoaa ns. kuin tuhka tuleen.
Viime vuoden kisaaja Heikki Mäkäräinen on saanu vallan mainiosti ruutuaikaa telkkarissa kisan jälkeen. Ehkä enemmän kuin kukaan. Tänäänkin oli useamman kerran ruudussa Voicenkin (mainoskatkojen) aikana. Allekirjoitus ja nimen selvennys |
Janizio 09.01.2016 08:37:20 | |
---|
Tossa kuuntelin uusiksi noita jotka pääs eilen jatkoon niin ei se ensi kuulema kerran jälkeen mihkään muuttunut, että kyl Kerttu ja Katja oli aika selkeesti ainakin musta kaks parasta. Mut en pelkästään tän Ääni Ratkaisee osion perusteella kummallekaan uskalla vielä luvata että kuin pitkälle menevät. Ehkä Kertulle enemmän uskaltaa luvata, koska todistaa sillä muullakin tapaa musikaalisuuttaan, kun on taito sovittaa itse biisejä jne. niin se tekee heti sen, että biiseistä tulee helpommin hänen itsensä näköisiä, joka hyvä juttu |
Zed 09.01.2016 11:33:24 (muokattu 09.01.2016 11:36:15) | |
---|
Ajattelin, että nyt poxautan Voice of Finland-neitsyyteni ja katson kokeeksi jakson verran, jos vaikka innostuisi. Kun kilpailija alkoi jo kättelyssä mouruta Haloo Helsinkiä, ja äänen hipaistessa ensimmäistä kertaa ylärekisteriä kääntyi rivi vilkkuvia tuoleja ja haltioituneita ilmeitä yhtäaikaisesti kohti kameraa, oli pakko vaihtaa kanavaa ja poistua keittiöön kaatamaan muovituoppiin sitruunamaustettua kivennäisvettä. Jokin tämänkaltaisen ohjelman välittämässä muovisessa maailmankuvassa potkii minua päähän hyvin väkivaltaisesti. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
Janizio 09.01.2016 12:40:38 | |
---|
Zed: Ajattelin, että nyt poxautan Voice of Finland-neitsyyteni ja katson kokeeksi jakson verran, jos vaikka innostuisi. Kun kilpailija alkoi jo kättelyssä mouruta Haloo Helsinkiä, ja äänen hipaistessa ensimmäistä kertaa ylärekisteriä kääntyi rivi vilkkuvia tuoleja ja haltioituneita ilmeitä yhtäaikaisesti kohti kameraa, oli pakko vaihtaa kanavaa ja poistua keittiöön kaatamaan muovituoppiin sitruunamaustettua kivennäisvettä. Jokin tämänkaltaisen ohjelman välittämässä muovisessa maailmankuvassa potkii minua päähän hyvin väkivaltaisesti. http://www.nelonen.fi/ohjelmat/the- … arttasi-miljoonayleisolla-nelosella Hupsista keikkaa yli miljoona katsojaa ekalla osalla |
Vessajono 09.01.2016 12:56:42 | |
---|
Skywriter: Minä rakastan sinua Saabistasi huolimatta. |
lurkki 09.01.2016 12:57:43 | |
---|
Zed: Ajattelin, että nyt poxautan Voice of Finland-neitsyyteni ja katson kokeeksi jakson verran, jos vaikka innostuisi. Kun kilpailija alkoi jo kättelyssä mouruta Haloo Helsinkiä, ja äänen hipaistessa ensimmäistä kertaa ylärekisteriä kääntyi rivi vilkkuvia tuoleja ja haltioituneita ilmeitä yhtäaikaisesti kohti kameraa, oli pakko vaihtaa kanavaa ja poistua keittiöön kaatamaan muovituoppiin sitruunamaustettua kivennäisvettä. Jokin tämänkaltaisen ohjelman välittämässä muovisessa maailmankuvassa potkii minua päähän hyvin väkivaltaisesti. Meidän katsomossa etäisyttä otti; koska pääkaupunkiseudun autottomuuskupla, pääpalkintona arvottava Mercedes-Benz -henkilövaunu. (Jos nyt joku siis luuli että kyseessä on taitokilpailu) Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Janizio 09.01.2016 13:16:35 | |
---|
lurkki: Meidän katsomossa etäisyttä otti; koska pääkaupunkiseudun autottomuuskupla, pääpalkintona arvottava Mercedes-Benz -henkilövaunu. (Jos nyt joku siis luuli että kyseessä on taitokilpailu) Tätä mä kans katselin, että nyt voittaja saa jo Mersun kun tähän asti ne ollut jotain Opelin malleja. Formaatilla mahtaa mennä kovaa kun jo Mersukin mukana |
lurkki 09.01.2016 13:44:20 | |
---|
Ilmentää yhteuskuntamme polarisaatiota, ja nyt keskustelemme edelleen tv-ohjelmasta ja sen arvostuksista. Emme muusta. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Zed 09.01.2016 19:23:57 | |
---|
Janizio: Hupsista keikkaa yli miljoona katsojaa ekalla osalla No sehän tässä perkele pääosin pelottaakin. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
Janizio 09.01.2016 20:37:32 (muokattu 09.01.2016 20:38:05) | |
---|
Mut tätä mitä oon kattonut nyt näitä kausia niin jos pitäisi niinku kauden tasokkuuteen verrata niin kyl se Mikko Sipolan se Mersu kuuluis saada, kun sen ekan kauden taso oli niin kova näihin muihin verratuna. Silää perusteella hän sen Mersun ansaitsis. |
evo 09.01.2016 21:29:09 | |
---|
Jaahas. Lilja ainoa vakavasti otettava. Lifes a bummer. When youre a hummer. |
Lennu 09.01.2016 21:36:33 | |
---|
evo: Jaahas. Lilja ainoa vakavasti otettava. Olihan se Kerttu aikkast "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
evo 09.01.2016 21:46:47 | |
---|
Lennu: Olihan se Kerttu aikkast ... Idols-jatkoonpääsijä joka tippuu Savoyssa? Miten musta on tullut tällanen? Lifes a bummer. When youre a hummer. |
Alpha 09.01.2016 22:26:03 (muokattu 09.01.2016 22:27:34) | |
---|
Ja miten ihmeessä tämä Veera luuli kääntävänsä tuolit huokailemalla "Vadelmaveneen"? Aikaisemmiin pääsi jatkoon vetämällä "River Deeb, Mountain High", jossa sitä ratkaisevaa ääntä saa tosiaan käyttää... Stana. E:Kerttuhan oli hyvä uusiksi pistetyn biisin lisäksi sen takia, että oli niin pirun energinen ja selkeesti nauttii siitä mitä tekee. |
Janizio 09.01.2016 22:30:19 (muokattu 09.01.2016 22:31:29) | |
---|
Alpha: Ja miten ihmeessä tämä Veera luuli kääntävänsä tuolit huokailemalla "Vadelmaveneen"? Aikaisemmiin pääsi jatkoon vetämällä "River Deeb, Mountain High", jossa sitä ratkaisevaa ääntä saa tosiaan käyttää... Stana. E:Kerttuhan oli hyvä uusiksi pistetyn biisin lisäksi sen takia, että oli niin pirun energinen ja selkeesti nauttii siitä mitä tekee. Kerttu oli ainut josta paistoi se että hän tietää mitä tekee ja mitä osaa ja se on hyvä juttu. |
Alpha 09.01.2016 22:33:48 | |
---|
Enkä osaa näköjään kirjoittaakkaan. |
Henri Henri Olavi 10.01.2016 13:33:57 | |
---|
Zed: Ajattelin, että nyt poxautan Voice of Finland-neitsyyteni ja katson kokeeksi jakson verran, jos vaikka innostuisi. Kun kilpailija alkoi jo kättelyssä mouruta Haloo Helsinkiä, ja äänen hipaistessa ensimmäistä kertaa ylärekisteriä kääntyi rivi vilkkuvia tuoleja ja haltioituneita ilmeitä yhtäaikaisesti kohti kameraa, oli pakko vaihtaa kanavaa ja poistua keittiöön kaatamaan muovituoppiin sitruunamaustettua kivennäisvettä. Jokin tämänkaltaisen ohjelman välittämässä muovisessa maailmankuvassa potkii minua päähän hyvin väkivaltaisesti. Eihän sitä ohjelmaa kannatakaan katsoa minkäänlaisten musiikillisten ominaisuuksien takia, vaan psykologisena mallina, ihmiskokeena tai empatiaharjoituksena kaikkea elollista kohtaan. Itse olen saanut näillä kuvakulmilla ohjelmasta paljonkin irti, mutta aluksi, kun luulin kyseessä olevan musiikkia, vihasin koko ilmiötä. I'm sticking pins and needles in this stinking rot flesh-like substitute pieces of half cooked meat that are walking on this earth. |
Janizio 10.01.2016 14:08:21 | |
---|
Henri Henri Olavi: Eihän sitä ohjelmaa kannatakaan katsoa minkäänlaisten musiikillisten ominaisuuksien takia, vaan psykologisena mallina, ihmiskokeena tai empatiaharjoituksena kaikkea elollista kohtaan. Itse olen saanut näillä kuvakulmilla ohjelmasta paljonkin irti, mutta aluksi, kun luulin kyseessä olevan musiikkia, vihasin koko ilmiötä. Saa sieltä musikillisestikin irti kun ei ole liian kranttu. Kriittinen saa toki olla, mutta auttaa kun ei ole liian kranttu |