Bongowing 21.10.2012 03:52:05 | |
---|
Niina Lahtinen on helvetin hauska ja mikä parasta, ainakin mulle täysin uusi tuttavuus. Suomiviihteessähän tuppaa olemaan se ongelma, että samat naamat pyörii ruudussa jatkuvasti ja kiinnostavia ja hauskoja henkilöitä löytyy rajallisesti. No vieraiden osalta tuo on vääjäämättä edessä, mikä hieman kaihertaa, vaikka pääosassahan nuo muut huuliveikot kuitenkin on. Samaan hengenvetoon todettava, että Jyrki Sukula oli niin myötähävettävää huonoutta, että herää jo epäilys lievästä trollailumeiningistä. But where the heck is magenta? |
Rattata 21.10.2012 12:13:09 | |
---|
Bongowing: Samaan hengenvetoon todettava, että Jyrki Sukula oli niin myötähävettävää huonoutta, että herää jo epäilys lievästä trollailumeiningistä. Mitä ihmettä. Jyrkihän osoittautui oikein huuliveikoksi. |
Exhausted 22.10.2012 09:28:44 | |
---|
janezki_: Eilen oli kyllä hyvää settiä, sain repeillä pitkästä aikaa kunnolla. Varsinkin se Valkeakosken slogan "Haista vittu, paska täällä jo haiseekin" :D No tämähän se. Tämä sarja on kyllä yllättänyt positiivisesti. Tulee mieleen kyllä Uutisvuodon alkuajat. |
janezki_ 25.10.2012 13:13:35 | |
---|
Pitäis nuo politiikot jättää kotia. Ville Niinistö oli varmaan huonoimpia vieraita koskaan. Muuten ihan OK settiä eilen. Mie oon vaan basisti... |
Exhausted 25.10.2012 13:25:20 | |
---|
janezki_: Pitäis nuo politiikot jättää kotia. Ville Niinistö oli varmaan huonoimpia vieraita koskaan. Muuten ihan OK settiä eilen. Arhinmäki oli ihan hauska, mutta Niinistö ei vaikuttanut huumorimieheltä. Vähän vaivaannuttavaa oli. |
Rattata 25.10.2012 15:02:19 | |
---|
janezki_: Pitäis nuo politiikot jättää kotia. Ville Niinistö oli varmaan huonoimpia vieraita koskaan. Muuten ihan OK settiä eilen. Pitäis jättää ainakin näin vaalien alla. |
Exhausted 25.10.2012 15:04:17 | |
---|
Rattata: Pitäis jättää ainakin näin vaalien alla. Niinistö tosin ei ole kunnallisvaaliehdolla, mutta tottakai puolueenjohtajana toimii puolueensa ehdokkaiden mainoksena tietyssä määrin |
janezki_ 21.11.2012 22:37:19 | |
---|
Ei perkele, "reeniä horo reeniä" :DDD Purskahti kokikset pitkin seiniä :D Nyt on hyvää settiä. Mie oon vaan basisti... |
lukethesis 22.11.2012 09:45:41 | |
---|
Bongowing: Niina Lahtinen on helvetin hauska. Ai. Meillä on sitten hieman eri käsitys hauskuudesta. Kyseisen akan puheenvuorot ovat edelleen vaivaannuttavinta antia joka jaksossa, ei pysty kuuntelemaan, myötähäpeä on niin suuri. Ja jos se yhdenkin kerran vielä aloittaa "näin kahden lapsen äitinä"... Kuustonen sen sijaan... "Hei Mikko Ruuskanen, voitko vetää Rafaelin enkeli lentää sun uniin"? |
bedlam 22.11.2012 12:56:22 (muokattu 22.11.2012 13:09:02) | |
---|
Juu, kyllä se näemmä näin on että kun Danny haukkuu kerrankin jonkun leffan/sarjan olevan hirveetä paskaa, niin se on suunnilleen parasta mitä kotosuomen telkkarissa on nähty aikoihin. Harmittaa vain vieläkin tuo lähetysaika. Itse asiassa kyllä näinkin hauska ohjelma kannattaisi sijoittaa lauantain paraatipaikalle. Olen vissiin ainut, jonka mielestä Pirjon vaihtaminen Niinaan oli erittäin hyvä ratkaisu. http://www.petrilampela.net |
Bongowing 22.11.2012 13:03:07 | |
---|
lukethesis: Ai. Meillä on sitten hieman eri käsitys hauskuudesta. Kyseisen akan puheenvuorot ovat edelleen vaivaannuttavinta antia joka jaksossa, ei pysty kuuntelemaan, myötähäpeä on niin suuri. Ja jos se yhdenkin kerran vielä aloittaa "näin kahden lapsen äitinä"... Tai sitten sulla menee jokin sarkastinen vivahde pahasti ohi... No, huumori on siitä vänkää, että se joko hauskuuttaa tai sitten ei hauskuuta. But where the heck is magenta? |
tuomittu 22.11.2012 13:31:56 | |
---|
bedlam: Harmittaa vain vieläkin tuo lähetysaika. www.ruutu.fi |
Exhausted 22.11.2012 13:41:48 | |
---|
bedlam: Itse asiassa kyllä näinkin hauska ohjelma kannattaisi sijoittaa lauantain paraatipaikalle. Itse olen mieltänyt tämän nuorekkaammaksi Uutisvuodoksi, jolloin lauantai-iltaan siirtäminen häiritsisi niitä, jotka katsovat myös Uutisvuotoa, sekä niitä, joilla on usein lauantai-iltaisin muuta tekemistä kuin istua tv:n ääressä. |
bedlam 22.11.2012 14:03:36 (muokattu 22.11.2012 14:11:26) | |
---|
tuomittu: www.ruutu.fi Joo mutta se on nyt aina se koneelta katsominen semmosta. Exhausted: Itse olen mieltänyt tämän nuorekkaammaksi Uutisvuodoksi, jolloin lauantai-iltaan siirtäminen häiritsisi niitä, jotka katsovat myös Uutisvuotoa, sekä niitä, joilla on usein lauantai-iltaisin muuta tekemistä kuin istua tv:n ääressä. No joo. Toisaalta ehkä Yle älyäisi jo lopettaa sen Uutisvuodon jos tulisi parempi kilpailija tilalle. Kyllähän sitä muuta tekemistä olla minä tahansa iltana jos noin ajattelee, esim. moni aikaisin heräävä on arkena nukkumassa jo klo 23. Tulis ees uusintana silloin viikonloppuiltana, tuntuu että kaikki muut maailman ohjelmat tulevat uusintana vähintään kerran. Salkkarit tulee kahdesti uusintana ja Uutisvuotokin alkuviikosta. http://www.petrilampela.net |
SnowCrow 22.11.2012 15:04:36 | |
---|
bedlam: Joo mutta se on nyt aina se koneelta katsominen semmosta.
No joo. Toisaalta ehkä Yle älyäisi jo lopettaa sen Uutisvuodon jos tulisi parempi kilpailija tilalle. Kyllähän sitä muuta tekemistä olla minä tahansa iltana jos noin ajattelee, esim. moni aikaisin heräävä on arkena nukkumassa jo klo 23. Tulis ees uusintana silloin viikonloppuiltana, tuntuu että kaikki muut maailman ohjelmat tulevat uusintana vähintään kerran. Salkkarit tulee kahdesti uusintana ja Uutisvuotokin alkuviikosta. 17:10 näyttää torstaisin tulevan Hyvät ja Huonot Uutiset uusintana. |
bedlam 22.11.2012 16:13:55 | |
---|
SnowCrow: 17:10 näyttää torstaisin tulevan Hyvät ja Huonot Uutiset uusintana. Ai perhana, nelosen sivuilta en löytänyt moista tietoa. http://www.petrilampela.net |
janezki_ 04.03.2013 11:05:43 | |
---|
Keskiviikkona sitten uudet jaksot alkaa. Hurraa! Mie oon vaan basisti... |
Karwin 23.09.2013 13:57:39 (muokattu 23.09.2013 14:04:02) | |
---|
Jälleen uusi kausi alkaa 2.10. Stand-alone-koomikko Pirjo Heikkilä palaa paneeliin. Hö. Hänet voisi panttivankidraamassa vaihtaa Nelosen Uutisten Katja Ståhliin. Olisi voitto kummallekin ohjelmalle. Elämä on nakki. |
SnowCrow 23.09.2013 18:10:33 | |
---|
Karwin: Jälleen uusi kausi alkaa 2.10. Stand-alone-koomikko Pirjo Heikkilä palaa paneeliin. Hö. Hänet voisi panttivankidraamassa vaihtaa Nelosen Uutisten Katja Ståhliin. Olisi voitto kummallekin ohjelmalle. Pirjo on paras. |
texjazz 23.09.2013 19:57:11 | |
---|
Karwin: Jälleen uusi kausi alkaa 2.10. Stand-alone-koomikko Pirjo Heikkilä palaa paneeliin. Hö. Hänet voisi panttivankidraamassa vaihtaa Nelosen Uutisten Katja Ståhliin. Olisi voitto kummallekin ohjelmalle. HHU:n alkaminen on syksyn ainoa valonpilkku pikkujoulutaksin lisäksi. Pirjo ihqu. Ja persoonallinen. Meinasin sanoa omaperäinen, mutta en nyt tässä tapauksessa sano. Kaikki on jo tehty. |