Bluesmies 27.01.2012 23:14:56 | |
---|
Miks helvetissä toi Monroe otti ton Alone-vedon?!? |
konnamatti 28.01.2012 01:43:10 | |
---|
Bluesmies: Miks helvetissä toi Monroe otti ton Alone-vedon?!? Miks tää Virven tyttö lähti mukaan? |
päänahka 28.01.2012 02:56:30 | |
---|
|
tomaattiorava 28.01.2012 12:09:21 | |
---|
Olipas hieno veto siltä pianoa soittavalta tytöltä joka tempas sen anna eriksonin biisin. Pääs pitkätukalta pari tippaa tirahtamaan. |
tsugaru 29.01.2012 08:32:29 | |
---|
Bluesmies: Miks helvetissä toi Monroe otti ton Alone-vedon?!? Tosiaankin viimeiseksi olisi uskonut esityksen Makkosen tuolia kääntävän. Olisikohan niin, että kun alkaa olla tarpeeksi hyviä laulajia kasassa, ei tarvitse pelata niin varman päälle. - Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen |
blastoff 03.02.2012 21:05:32 (muokattu 03.02.2012 21:17:16) | |
---|
Basement Jaxx -mimmi oli kova. EDIT: ...ja oli se Saara Aaltokin. |
elon arska 03.02.2012 21:08:42 | |
---|
blastoff: Basement Jaxx -mimmi oli kova. Todella kova. |
CountX 03.02.2012 21:15:23 | |
---|
Mie sanon että voi saatana jos tuo Saara Aalto ei voita tätä kisaa. Olin jo ihan varma että se voittaa Talentin, mutta suomen ah niin viisas kansa päätti, että beat boxaaja jannu on kovempi. Ihan huikea ääni tytöllä. Whatever you got, I'm against it. |
Sirmakka-ukko 03.02.2012 22:09:38 | |
---|
CountX: Mie sanon että voi saatana jos tuo Saara Aalto ei voita tätä kisaa. Olin jo ihan varma että se voittaa Talentin, mutta suomen ah niin viisas kansa päätti, että beat boxaaja jannu on kovempi. Ihan huikea ääni tytöllä. Jep! Huippumimmi ja osaa vielä soittaakin laulun lisäksi. Ei tuollaisia pilvin pimein tästä maasta löydy. |
Informaatiokameli 04.02.2012 01:07:29 (muokattu 04.02.2012 01:07:55) | |
---|
CountX: Mie sanon että voi saatana jos tuo Saara Aalto ei voita tätä kisaa. Olin jo ihan varma että se voittaa Talentin, mutta suomen ah niin viisas kansa päätti, että beat boxaaja jannu on kovempi. Ihan huikea ääni tytöllä. Talentin aikaan oli vielä vähän vaisua tuo laulaminen mutta nyt kyllä lähti perkele. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
zekeode 04.02.2012 03:05:44 | |
---|
CountX: Mie sanon että voi saatana jos tuo Saara Aalto ei voita tätä kisaa. Olin jo ihan varma että se voittaa Talentin, mutta suomen ah niin viisas kansa päätti, että beat boxaaja jannu on kovempi. Ihan huikea ääni tytöllä. Jos ei Talentia, eikä Euroviisuja, eikä Voice of Finlandia, niin ehkä sitten... Muusikon elämä terveellisemmäksi: iHerb.com:sta. Koodilla YUY952 5$ alennusta ekasta tilauksesta -
Blogi |
Sirmakka-ukko 04.02.2012 07:37:43 | |
---|
zekeode: Jos ei Talentia, eikä Euroviisuja, eikä Voice of Finlandia, niin ehkä sitten... Idols ja Tangomarkkinat. :) |
Alpha 04.02.2012 09:29:52 | |
---|
Saaraa tulen minäkin tänne hehkuttamaan. Uskomattoman magee ääni ja hieno veto kyllä...:o) PS:Eikä tuo Louhelan Bonnie Tyler vetokaan huono ollu. |
tsugaru 05.02.2012 10:41:23 (muokattu 05.02.2012 10:41:59) | |
---|
Alpha: Saaraa tulen minäkin tänne hehkuttamaan. Uskomattoman magee ääni ja hieno veto kyllä...:o). Oikein. Mike Monroe keräsi parhaat äänet. - Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen |
Alpha 05.02.2012 19:15:27 | |
---|
Katsoin tuon uusinnan ja olihan tuo Heidikin ihan jees. Vahva ja rouhee ääni on aina plussaa... |
Tupuna 06.02.2012 08:44:15 | |
---|
Heidihän veti kaikkia ihan 6-0. Hiton makeesti vedetty se Basement Jaxx. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Rhapa 06.02.2012 13:37:31 | |
---|
Tupuna: Heidihän veti kaikkia ihan 6-0. Hiton makeesti vedetty se Basement Jaxx. Samaa mieltä. Ei oikein tuo Aaltokaan vakuttaanut enää sen jälkeen. |
Janizio 07.02.2012 19:17:46 | |
---|
Informaatiokameli: Talentin aikaan oli vielä vähän vaisua tuo laulaminen mutta nyt kyllä lähti perkele. Se on aika ymmärrettävää, että Talentissa ei vielä oltu ihan tällä tasolla kuin nyt, olihan se kuitenkin Saaran ensi esiintymisiä TV:ssä ja muutenkin suuren yleisön tietoisuuteen tulon yritys. Mutta siitä ajasta on tultu eteenpäin ja paljon. Ihan fantastinen veto taas jälleen kerran ja ekaa kertaa näin Saaran vetävän tollaisen vähän ns. mikä nyt olis oikea sana popimman biisin ja kyllä toimii ihan yhtä hyvin kuin ne herkemmät biisitkin ja mikä hienointa se herkkyys ei katoa, vaikka vähän menevämpiä biisin vetikin kuin ehkä yleensä. Todiste siitä, että ei Saara ole minkään yhden musatyylin vanki, vaan sen äänellä tehdään aika laajalla skaalalla musaa ballaadeista-poppiin ja vähän rauhallisempaan rokkiin asti. Saara vetää mut joka kerta yhtä hiljaiseksi ihastuksesta kun sen nään laulavan. Kyllä mielestäni nyt Voice of Finlandin karsintaveto toi Saarasta esiin kaiken sen upeuden ja hienouden mitä Saara on. Koko sali mukaan valmentajia myöten jo kesken biisin taputtamaan seisaalteen. Se kait ei ole käynyt kellekään epäselväksi, mutta mä tuun tekemään kaikkeni, että Saara voittaa kisan. |
Janizio 07.02.2012 19:28:06 | |
---|
CountX: Mie sanon että voi saatana jos tuo Saara Aalto ei voita tätä kisaa. Olin jo ihan varma että se voittaa Talentin, mutta suomen ah niin viisas kansa päätti, että beat boxaaja jannu on kovempi. Ihan huikea ääni tytöllä. Mie sanon samoin. Ihan samaa mieltä jo kaksi kisaa olis pitänyt päättyä Saaran voitto sekä Talent että viisukarsinnat. No eikös trendi ole aika enteellinen Talent kolmonen, viisukarsinnat kakkonen niin eikös se nyt olis aika sitten ykkösen. ON SE. CountX kyllä me saadaan Saara kisan voittoon, kun aletaan tekemään sitten äännestysvaiheessa töitä sen eteen. Saara tekee oman työnsä siellä kisan lavoilla sitä ei tarvi epäillä. |
Bluesmies 07.02.2012 21:01:03 | |
---|
Janizio: CountX kyllä me saadaan Saara kisan voittoon, kun aletaan tekemään sitten äännestysvaiheessa töitä sen eteen. Janizio: Se kait ei ole käynyt kellekään epäselväksi, mutta mä tuun tekemään kaikkeni, että Saara voittaa kisan. Janizio... sä pelotat mua hieman. |