Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 5 6 7122 123 124 125 126
MV
04.06.2009 20:47:00
trashjones: http://www.youtube.com/watch?v=E3jubXOipwY

Nyt kävi kipeää. "OOH DIER!"

Ei heikkohermoisille!

Kylmät väreet meni. Vielä pahempi kuin se olympialaisissa sattunut painonnosto-onnettomuus.
Are you madferit?
FatSam
06.06.2009 19:14:47

EEiii mitä vittua? Muistin just pelin ja avasin telkun ja Liechtenstein tekee heti maalin. Menkää itteenne!
"Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu
Rattata
06.06.2009 20:00:23
Käsittämätöntä jäätymistä Miklulta taas vaikka yhden maalin saikin. Olis pitäny tehdä jo hattutemppu noista paikoista.
FatSam
06.06.2009 20:03:07

odd: Käsittämätöntä jäätymistä Miklulta taas vaikka yhden maalin saikin. Olis pitäny tehdä jo hattutemppu noista paikoista.

Ei se oo mikään enää, jos on koskaan ollutkaan. Luulee kyllä olevansa.
"Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu
aikonen
06.06.2009 20:27:38
Noniii tulihan se 2-1 maali miljoonan paikan jälkeen.
www.myspace.com/deathsentencefin death/thrash metallia
reverend
06.06.2009 21:22:49
Eihän Suomella ollut missään vaiheessa mitään vaikeuksia tuossa pelissä. Liechenstain sai tehtyä kylläkin avausmaalin hyvän kuvion jälkeen, ei ne kuitenkaan mikä huono joukkue ole. Mutta kun Suomi rakensi koko ajan tilanteita vastustajan maalille, ei mitään hätää ollut. Ensi keskiviikkona on sitten todellinen koitos. Vähintään tasapeli pakko ottaa Venäjästä.
Tuomas.
07.06.2009 11:53:43 (muokattu 07.06.2009 11:54:00)
Kaverit puhu ylemmällä penkkirivillä että Suomi pelaa kahta ja puolta Heinolaa vastaan. :DD Ei taida hirveän väkirikas maa olla tuo Liechtenstein.
Van Hannes
07.06.2009 12:26:36
Tuomas.: Kaverit puhu ylemmällä penkkirivillä että Suomi pelaa kahta ja puolta Heinolaa vastaan. :DD Ei taida hirveän väkirikas maa olla tuo Liechtenstein.

Hesarin mukaan Keravan kokoinen (asukasluvultaan) paikka eli noin 35 000.
"There Can Be Only One Hannes"
DJKaaos
07.06.2009 13:00:49
Jaa a. Mitenhän sitä pitäs lähteä pelaamaan Venäjää vastaan. Tasuri lienee se epävirallinen minimitavoite, mutta eihän se tule riittämään yhtään mihinkään. Ero on kaksi pistettä Venäjän hyväksi ja se ero pitäisi saa kurottua umpeen, tasurillahan se ei muuttuisi mihinkään. Tasapeli olisi eräänlaista tekohengitystä: jatkopaikkaa pidetään näennäisesti mahdollisena ja ratkaisun paikkaa siirretään tuonnemaksi. Todellisuudessa sitä ratkaisevaa tekoa ei koskaan tehdä. Tasuri Venäjää vastaan riittää siihen, että voidaan alkaa laskemaan teorian tasolla mahdollisuuksia jatkokarsintaan - eli se sama laulu, joka on tuttu aikaisemmistakin karsinnoista.

Mä en näe, että tuosta keskiviikon pelistä olisi jaossa Suomelle enempää kuin yksi piste. Venäjä on jo peruspilareiltaan valovuoden Suomen edellä ja siihen kun ynnätään se, että Suomi on kohtalaisen heppoinen hyökkäyspäässä, niin ei paljon ole luvassa. Kyseenalaistan ensisijaisesti Forssellin paikan avauksessa. Äijä on täysin lukossa ja jäässä. Pääsee kyllä jotenkin tilanteisiin, mutta ne tilanteet päättyvät hieromiseen tai omiin jalkoihin kompurointiin. Pakastekalkkuna ei olisi yhtään heikompi vaihtoehto Forssellin tilalle.

Suomen mahdollisuus voisi olla se, että Venäjä on kuitenkin mielialajoukkue. Jos heille sattuisi hieman laiskempi päivä, niin siinähän olisi Suomen paikka iskeä. Toinen mahdollisuus olisi tietenkin nopea maali Suomelle ja täyden Olympiastadionin hurmos, joka siivittäisi Suomen historiansa merkittävimpään voittoon.
Minä olen minä.
Angus
07.06.2009 13:12:33

Kyllä Suomi on viime peleissä ihan hyvää hyökkäyspeliä mun mielestä esittänyt, viimeistely on vain välillä ollut vähän heikkoa. Kyllä mä kuitenkin näkisin, että keskiviikkona mikä vaan on mahdollista. Venäjä lähtee kuitenkin varmasti pelaamaan suhteellisen avointa peliä ja jos meidän puolustus pysyy hyvin kurissa ja onnistutaan hyödyntämään vastahyökkäykset, voitto ei todellakaan ole millään tavalla mahdottomuus.

Tintti tekee yhden ainakin, se on varma.
Sergei Fallinen
07.06.2009 13:46:24
joo on toi vähintään tasapelin tavoittelu vähän sellasta suomalaista häviämisen kulttuuria, jossa kisoihin pyritään sillä et saatais pari pistettä suurmailta vaikka tosiasiassa niitä pelejä pitäis joskus pystyä voittamaankin. vaik toki se tasapelikin tavallaan viel kävis, kun venäjä kuitenkin on vähän sellanen mielialajengi ja hyvässä lykyssä ottaa pataan viel jossain muuallakin kun vaan saksassa. tosin suomi menis tietysti siinä tapauksessa häviään jossain liechtensteinissa, mut kuitenkin
Simo78
07.06.2009 17:40:37
Pitäiskö se Forssell pistää penkiltä hakemaan vauhtia ja Kuqi avaukseen?

Mä vastaan ekana ja sanon että kyllä pitäisi!
DJKaaos
07.06.2009 18:58:05
Simo78: Pitäiskö se Forssell pistää penkiltä hakemaan vauhtia ja Kuqi avaukseen?

Mä oon aika lailla samoilla linjoilla. Jos kerranki lähettäis peliin näin päin. Voihan sen Forssellin sitten vetästä sieltä lauteilta peliin mukaan jos on tarvis. Vaikka Kuqi ei varsinaisesti saanut mitään ratkaisevaa aikaiseksi tuossa lauantain pelissä, niin silti hän jätti itsestään tässäkin pelissä positiivisemman kuvan kuin Forssell.
Minä olen minä.
Angus
08.06.2009 01:27:39

Simo78: Pitäiskö se Forssell pistää penkiltä hakemaan vauhtia ja Kuqi avaukseen?

Forssell on kyllä nykyään täysin nallipyssy-osastoa ja Kuqi taas on todella nälkäinen, mies tekee mitä vaan päästäkseen pelaamaan ja tekemään maaleja. Miklu kuitenkin pystyy pelaamaan Suomen hyökkäyksen kannalta tärkeää target-pelaajaan roolia ja hakee paikkoja muutenkin hyvin, eli ei se nyt täysin turha siellä kentällä ole vaikka viimeistely ei tunnu nykyisellä itseluottamuksella onnistuvan.

Eli Miklu edelleen avaukseen ja Kuqi sitten, tilanteesta riippuen, jossain vaiheessa toisella puoliajalla aiheuttamaan hämmennystä vastustajan puolustukseen. Vielä loppuun Shefkin maagiset "harhautukset":

http://www.youtube.com/watch?v=-281kEhWVzQ
Simo78
08.06.2009 09:20:00
Jos nyt targetia haetaan, niin kyll mun näkemyksen mukaan Kuqi on parempi. Ja mikä tärkeämpää Kuqilla on itseluottamus kunnossa, toisin kuin Miklulla. Toisaalta jos Miklu saa hengen päälle, niin onhan se silloin selkeästi Suomen paras hyökkääjä.
Rattata
08.06.2009 09:56:28 (muokattu 08.06.2009 09:56:37)
Kuqi kentälle. Ei oo Venäjää vastaan varaa hukata paikkoja.
Van Hannes
08.06.2009 11:32:04
Shefkillähän on joitain loukkaantumisia, joten pelaamisensa on aika epätodennäköistä. Suomella niitä vaikuttaa olevan muutenkin aika reippaasti:
http://www.hs.fi/urheilu/jalkapallo … ik+liittyy+Huuhkajiin/1135246573067
"There Can Be Only One Hannes"
Lord of the strings
08.06.2009 16:45:25
Berat Sadik paikkaamaan Shefkiä.. Itse olisin miettinyt esim. Niklas Tarvajärveä ennemmin. Tosin en tiedä miehen pelikunnosta tällä hetkellä yhtään mitään.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Simo78
09.06.2009 09:13:40 (muokattu 09.06.2009 09:14:37)
Uutisia maailmalta: Kaka siirtyi Real Madridiin. (e:jos tiedossanne muita "kovan luokan" siirtoja, kertokee!)

Loistavaa!!
Secreterial
09.06.2009 09:45:05
Simo78: Uutisia maailmalta: Kaka siirtyi Real Madridiin. (e:jos tiedossanne muita "kovan luokan" siirtoja, kertokee!)

Loistavaa!!

Tai sitten ei. Toivottavasti ei käy Kakalle, niinkuin on käynyt monelle muulle, että ura menee pilalle Realiin siirtymisen jälkeen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)