Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 5 6 771 72 73 74 75
slipkorn
20.03.2007 16:45:59 (muokattu 20.03.2007 16:51:20)
Minä olen pitänyt täysin päivänselvänä, että nuo Kristianin "minä olen paras" -puheet ovat huumoria?

E: Vois lukea kaikki viestit, ennen ku alkaa kikkaileen. Tää asia on puitu jo näköjään aika hyvin.
Hot RedX
20.03.2007 18:25:53
Tuskin saa rojalteja senttiäkään, koska alkuperäinen Neljän Baritonin Popmusiikkia-sinkku on ollut jo vuosia loppuunmyyty. Tekijänoikeuskorvauksia sävellyksen radiosoitosta jne. kylläkin.

.

Viime vuonna Stellan Piste nousi tuntemattomuudesta ja samalla koko bändi (itselle ainakin oli tuntematon ennen Katrin esitystä...)

Miten joku voi olla loppuunmyyty, eikö siitä voida tehdä lisäpainoksia?
jazzmies
20.03.2007 21:55:02
Miten joku voi olla loppuunmyyty, eikö siitä voida tehdä lisäpainoksia?

Tietysti voi olla se 18 000 painos loppuunmyyty. Harvoin single-levyistä otetaan uusintapainoksia. Melkosen usein niistä tulee haluttuja keräilykappaleita. Mutta 18 000 painoksesta löytyy levyjä melkoisen monen levyhyllystä, joten sen keräilyarvo jäänee toistaiseksi vielä alkuperäisen hinnan tasolle. Ja sinkkubiiseillä tullaan vielä joskus myymään eräitäkin kokoelmalevyjä. "Mukana myäs nelijän tenoorin Bop-musiikkiva..."
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
rokiroki
21.03.2007 09:11:27
Pari vuotta sitten muistaakseni esillä oli tutkimus, jossa todettiin, että lapset
( alle 12 ? vai alle 15? ) eivät ymmärrä ironiaa tahi sarkasmia....

Kristianin ja Arin kannattaisi ottaa tämä huomioon lausuntojaan antaessaan, ajatellen sitä mikä on ohjelman kohderyhmä ja innokkaimmat äänestäjät.

Olen huomannut asian kotonani. N. 10 v poikani ei ymmärrä pientä piikittelyä, mutta 13 v tyttö vähitellen kyllä...joskus tosin pienen mietinnän jälkeen.
Allekirjoitus_____________ nimen selvennys
Jebe-
21.03.2007 17:10:48 (muokattu 21.03.2007 17:11:02)
Kristianin ja Arin kannattaisi ottaa tämä huomioon lausuntojaan antaessaan, ajatellen sitä mikä on ohjelman kohderyhmä ja innokkaimmat äänestäjät.

Voihan tuo kuitenkin olla aika hankalaa, jos aina pitää ajatella että "ne ja ne junnut" katsovat tätä ohjelmaa ja miten minun pitäisi muotoilla tämä seuraava lause jonka aion sanoa.

Kuitenkin tuollaiset heitot kuvastavat henkilöiden persoonia, eikä nuo mitään vakavia ole. Kirosanoja ei viljellä joten mikäs siinä. Vaikka Antti Tuiskun tapauksessa en usko, että jokaikinen pikkutyttö äänesti Anaa pelkästään laulutaitojen perusteella, vaan kyllähän siihen vaikutti Antin luonne ja tavat. Kuinkahan moni teinityttö olisi äänestänyt teekkari-Tuiskua, joka puhuu pelkällä kirjakielellä eikä käyttäisi esim. sanaa "mie".
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Lord of the strings
21.03.2007 19:04:51
http://www.youtube.com/watch?v=XOKlxZA57mU

Olin todistamassa.

Ei mul muuta. Moi.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Kimmo72
21.03.2007 20:30:32
Mitäköhän huomenna lauleskellaan??

Anyone?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Dunga
21.03.2007 20:44:20

Olin todistamassa.

Ei mul muuta. Moi.

Enää pitäisi tietää kuka on Sakke?
Ridin´ with the Horst.
Volante
21.03.2007 20:52:27 (muokattu 21.03.2007 20:55:35)

Villi veikkaus...

http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=13151

Mitäköhän huomenna lauleskellaan??
Anyone?

Idols-foorumilla jotain sellaista puhuivat että Anna vetäisi Apulannan Jumalan. Netti-TV:ssä oli kuulemma ollut joku pätkä, missä Anna oli treenannut kyseistä biisiä. En kuitenkaan menisi varmaksi sanomaan.
zekeode
21.03.2007 22:05:56

Eixen pitäis niiq olla uus idols, ku se piäx Annan?

Off topic:

Singstar on ehdotonta parhautta, koska vain sen avulla voi todelliset kyvyt mitataan. Itsekin vedän komeat pisteet Bill Withersin - Ain't No Sunshinesta ja kun sitä sitten nauhoitettuna kuuntelee, niin oksennus lentää.

http://sourceforge.net/projects/ultrastar/ Tuolla siis onnistuu PC:llä. Biisit saa jokainen metsästää itse interwebistä.
And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
bedlam
21.03.2007 22:52:35

Off topic:

Singstar on ehdotonta parhautta, koska vain sen avulla voi todelliset kyvyt mitataan.

Kyllä. Oma bravuurini on (oli) Alice Cooperin Poison, mutta naapurit eivät siitä diganneet yöaikaan.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Cujo
21.03.2007 23:45:25

Olin todistamassa.

Ei mul muuta. Moi.

Iltapäivälehdet saa tästä vielä skandaalin aikaan! :p
Kettu osaa monta temppua, siili kaksi hyvää.
Wolfgang
22.03.2007 07:54:12
http://www.mtv3.fi/idols/

Tuolta löytyy tän illan biisit. Kyllä Anna näyttää sen Jumalan kiskaisevan. Saa nähdä mitän sujuu... Kristianilla mielenkiintoiset biisivalinnat, lähinnä siksi että kumpaakaan en ole kuullut.
soulmates never die.
Jarkko G.
22.03.2007 08:03:14
http://www.mtv3.fi/idols/

Tuolta löytyy tän illan biisit. Kyllä Anna näyttää sen Jumalan kiskaisevan. Saa nähdä mitän sujuu... Kristianilla mielenkiintoiset biisivalinnat, lähinnä siksi että kumpaakaan en ole kuullut.

1. Kristian Meurman
Patricia Kaas: Ceux Qui Nont Rien
Slipping Stitches: No Privacy

2. Ari Koivunen
Stratovarius: Hunting High and Low
Led Zeppelin: Rock and Roll

3. Anna Abreu
Juanes: A Dios le Pido
Apulanta: Jumala

4. Kristiina Brask
Bon Jovi: Its My Life (akustinen)
Juha Tapio: Ohikiitävää

.. Jep Jep.
Kristian uskaltaa erilaista laittaa peliin, mikä varmaankin on vain hyödyksi.
Annan Juanes varmaan onnistuu kun on portugalilainen puoliksi, mutta tuo Apulanta panee miettimään.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Tympee Huttunen
22.03.2007 08:18:00 (muokattu 22.03.2007 09:19:01)
1. Kristian Meurman

2. Ari Koivunen

3. Anna Abreu

4. Kristiina Brask

.. Jep Jep.
Kristian uskaltaa erilaista laittaa peliin, mikä varmaankin on vain hyödyksi.
Annan Juanes varmaan onnistuu kun on portugalilainen puoliksi, mutta tuo Apulanta panee miettimään.

Kristian tosiaan uskalsi heittää aika erikoiset (minulle ennaltatuntemattomat) kappaleet kehiin ja hyvä niin.

Arilta aika varmat kappalevalinnat. Stratovarius varmaan toimii todella hyvin Arin äänellä ja tämä Led Zeppelin on se valttikortti. Olisi ennemmin tosin ottanut vaikka Immigrant Songin.

Annalta oli erittäin hyvä veto ottaa kehiin suomenkielinen rock-biisi.

Kristiinan toivo on varmaan tuossa Juha Tapion kappaleessa. Aika hyvä veto ottaa tuon sortin biisi tähän kohtaan. Bon Jovia olisi varmaan voinut harkita uudelleen.

Aika mielenkiintoinen ilta!

e: Mulla tuli mieleen tuota Iltalehden kuvaa katsellessa, että siellähän on neljä pitkätukkaa finaalissa:)
zirkonium
22.03.2007 09:21:02 (muokattu 22.03.2007 09:24:53)
Anna Abreu on taas kipeänä, niinkuin toissaviikollakin. Huonoa tuuria, liikaa stressiä vai jotain muuta? Iltalehti on kyllä huolehtinut joka viikko että suomalaiset saa extra-annoksen Annaa.
http://www.iltalehti.fi/idols/200703215889880_id.shtml

Saapa nähdä, mitä illasta tulee. Mukavaa kuulla välillä suomenkielistäkin musiikkia etenkin Kristiinalta. Ja Kristianin Patricia Kaas-veto saattaa hyvinkin yllättää...

Edit. Jaa, Maikkarin sivujen mukaan Arillakin on flunssa.
"Rakkautta on silloin kun näkee jonkun mutta se tuntuukin mahassa."
bedlam
22.03.2007 09:27:30

Kristianille ja Annalle suuri plussa biisivalinnoista. Apulanta on kaivattua vaihtelua, mutta "Alas Libiido"-vetoa odotan kauhulla. "Ene tumu kere bilibolo los labiidos, en albiinos!"

Ari ja Kristiina on taas näemmä hohhoijaa-meiningillä.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
aikavaikea
22.03.2007 09:32:34 (muokattu 22.03.2007 09:33:00)
1. Kristian Meurman

Kaas on kyllä rohkea valinta ja hyvä niin. Jännäten odotan. Tuo toinen biisi on mulle tuntematon.

2. Ari Koivunen

Just. Täältäpä ei sitten enää alkuerien jälkeen yllätyksiä ole päässytkään tipahtelemaan. Mielikuvitus hei?

3. Anna Abreu

Mielenkiintoiset valinnat. Etukäteisarvionneissa Anna kiilaa Arin ohi omassa kisastudiossani. Enpä olisi uskonut.

4. Kristiina Brask

Ja Kristiina jatkaa tutun turvallisella linjallaan. Onkin sopivat jääkaapilla ja tupakalla käynnille jätetyt välit Kristianin ja Annan jälkeen.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
Johnny Buzz
22.03.2007 10:09:47

1. Kristian Meurman

Mitenhän Kristianilta toi ranskan kieli taipuu? Herra on varmaankin opiskellut kieltä, koska muuten ei kyllä varmastikaan oikein lähtis.
larinparaske
22.03.2007 10:15:43

Mitenhän Kristianilta toi ranskan kieli taipuu? Herra on varmaankin opiskellut kieltä, koska muuten ei kyllä varmastikaan oikein lähtis.

Solkkaa vaan siansaksaa ranska-aksentilla, promille äänestäjistä huomaa, että jotain on vialla :)
I want to be the king and queen of cheese
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)