Rattata 19.01.2009 14:46:41 | |
---|
|
Hannu H. 19.01.2009 21:16:34 | |
---|
Kohta alkaa!! Malttais ny vielä 5 minsaa.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
VeeKoo 19.01.2009 21:39:20 (muokattu 19.01.2009 21:49:01) | |
---|
Kohta alkaa!! Malttais ny vielä 5 minsaa.. Kovaa kamaa. Repomiestä paljon ja sehän on pelkkää +++ Edit. Oliko jo vähän liikaa yritetty samaa vitsiä pitkittää. En tiedä. Mutta marsalkan ulkomuoto oli 10+ "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Perzzza 19.01.2009 21:48:16 | |
---|
Aivan mahtavaa settiä! Teet ja leivät pitkin näyttöä jo, naurupyrks :D ...the LHC will fire very small objects around its 17-mile circumference at close to the speed of light, before smashing the shit out of them and watching what comes out. |
Hannu H. 19.01.2009 21:48:49 | |
---|
Aikamoista tykitystä oli juu. Ei tuo hesarin väite välttämättä ihan tuulesta temmattu ole! Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Jop1 19.01.2009 21:50:13 | |
---|
Aivan loistava jakso. Sai hajoilla huolella. Repomies kieltämättä hauskin hahmo. Poliisivoimat työllistävät koiria ja naisia. Hoho! jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Shemhamforash 19.01.2009 21:52:01 | |
---|
Eijjjjjuma miten loistavaa settiä! Nyt lähtee tuotantoryhmälle kiitoskirje! Kiitos YLE! Ehdottomasti vuoden kulttuuriteko. - Oi katso! Söpö pikkusiili!
- VOI EI! SE VOI OLLA HAUTAKYNTTILÄ! EVAKUOIKAA PAAVI! (-noir) |
laite 19.01.2009 21:55:00 | |
---|
Oli kyllä pieni pelko tason tippumisesta, mut näköjään aiheeton. Hulvatonta! :D Commando on paska leffa. |
Ozzyneito 19.01.2009 21:55:09 | |
---|
Aivan järjetön. Sain faijan katsomaan tätä myös ekaa kertaa ja ensi viikonloppuna kuulemma ykköskausi tykiltä. ja kaverille pitäisi perustella, että tämä oli hyvä jakso ja odotukset täyttyivät, kun oli kuulemma pari kertaa ihan hauska ja muuta. :H "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
HTMono 19.01.2009 21:56:26 | |
---|
Huh huh, aivan loistava jakso :D Olispa jo ens viikko! "Ja sitten se sanoi... Wuf! Wuf! Tiedäthän sä mitä se tarkottaa? Tottakai sä tiedät mitä se tarkottaa mikshän mä kyselen. Se tarkottaa 'Hei! Olen täällä! 30cm karvamaton reunasta vasemmalle!'" If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves. |
eewo 19.01.2009 22:18:30 | |
---|
Parhautta :D "Tuu meidän koirakokoukseen! Siellä on tänään aiheena... koirat!" "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
Exhausted 19.01.2009 23:36:55 (muokattu 19.01.2009 23:37:13) | |
---|
Mahtavaa settiä jälleen kerran! Eikö ollutkin linnoittautujan vaimo sama nainen jota Kyösti deittaili Pasilan ensimmäisessä jaksossa? Sama nainen joka halusi lapsia? |
Hetfield 20.01.2009 00:26:55 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |
Hannu H. 20.01.2009 00:33:43 | |
---|
Mahtavaa settiä jälleen kerran! Eikö ollutkin linnoittautujan vaimo sama nainen jota Kyösti deittaili Pasilan ensimmäisessä jaksossa? Sama nainen joka halusi lapsia? Samalta ne näyttäis. Ovat myös adoptoineet pari skidiä siitä koulujaksosta. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Rotuvaari 20.01.2009 01:05:50 | |
---|
Lehdessä siunasivat tätä oikein viidellä tähdellä, joten oli katsottava. Heti alkuun alkoi koskemaan korvia Kyösti Pöystin ääni. Teki mieli huutaa, että ole hiljaa. No, en antanut sen häiritä ja olihan siellä dialogissa hyviä kohtia, mukavan äkkivääriä repliikkejä. Silti koko jakso junnasi paikallaan samaa toistaen ja jauhaen, enkä jaksanut huvittua Lauri Karhuvaara-parodiastakaan sen enempää - mies kun itse on jo suuri vitsi. Ainoa oikeasti hauska kohta oli, kun Pöysti "pyysi anteeksi" koirajengiltä ja poliisipäällikkö räyhäsi taustalla, että Kyösti jumalauta nyt ei mene oikein. Oletin ylempiä kommentteja lukiessani, että kolahtaa meikäläisellekin, mutta ei. Volasen ääni oli jatkuvasti rasittava ja gagit olivat "ihan ok", ei mitään repeilyttävää kuitenkaan. Voi tätä seuraavan jakson verran vielä seurata, josko piristyy. Tällaisenaan jäi lähinnä Itse Valtiaiden tasoa. Kolme tähteä. ...niinkun sanotaan, minä sillonkun siitä oli sitä aikaa sillon kun pitää. Mä sanon sen suoraan, kun asiaa pitää olla niiku pitää olla, niiku se ounee mittää olla. Minä sanon sen suoraan, kun minä olen siel monessa ollu mukana. Tenho Tuisku |
losalvaros 20.01.2009 02:22:35 | |
---|
Ei kyllä petä koskaan. Blackmore
Hendrix
Malmsteen
SRV
Gilbert
E. Johnson |
NHR 20.01.2009 07:19:47 | |
---|
Itsehän missasin töiden takia, mutta tässä niille jotka kokivat saman kohtalon: http://areena.yle.fi/toista?id=1790614 Vitunvitin VITTU, kunei toikaan mulla suostu näkymään! Tulee vaan joku "lisäosan tarjoamaa sisältöä" -teksti siihen kohtaan sivua, missä pitäs ilmeisesti olla se soitin. Yritin jotain mediapleijeriäki asentaa jo, mut ei se silti toimi! Paskavittu! Pitäkää perkele tunkkinne, kaipa nääki joskus vielä esim. YouTubeenki tulee... "Division on your fingers is painful!" - Penn Jillette |
Vainhaalee 20.01.2009 08:49:25 | |
---|
Mulla meni osittain ohi ensimmäinen tuotantokausi, jos nyt paremmalla ahkeruudella katsoisi. Eilinen jakso oli kyllä hyvä. "On meillä poliisissa töissä sekä naisia, että koiria." Ass Traffic |
Rattata 20.01.2009 09:18:45 | |
---|
Lehdessä siunasivat tätä oikein viidellä tähdellä, joten oli katsottava. Heti alkuun alkoi koskemaan korvia Kyösti Pöystin ääni. Teki mieli huutaa, että ole hiljaa. No, en antanut sen häiritä ja olihan siellä dialogissa hyviä kohtia, mukavan äkkivääriä repliikkejä. Silti koko jakso junnasi paikallaan samaa toistaen ja jauhaen, enkä jaksanut huvittua Lauri Karhuvaara-parodiastakaan sen enempää - mies kun itse on jo suuri vitsi. Ainoa oikeasti hauska kohta oli, kun Pöysti "pyysi anteeksi" koirajengiltä ja poliisipäällikkö räyhäsi taustalla, että Kyösti jumalauta nyt ei mene oikein. Oletin ylempiä kommentteja lukiessani, että kolahtaa meikäläisellekin, mutta ei. Volasen ääni oli jatkuvasti rasittava ja gagit olivat "ihan ok", ei mitään repeilyttävää kuitenkaan. Voi tätä seuraavan jakson verran vielä seurata, josko piristyy. Tällaisenaan jäi lähinnä Itse Valtiaiden tasoa. Kolme tähteä. Suurinpiirtein samat ajatukset oli mulla kun ensimmäisiä kertoja katsoin Pasilaa. Mutta jotenkin tähän vaan jäi koukkuun ja mitä enemmän katsoi, sitä enemmän kaikki ennen niin ärsyttävätkin asiat tuntui hauskalta. |
Hetfield 20.01.2009 10:22:24 | |
---|
Vitunvitin VITTU, kunei toikaan mulla suostu näkymään! Tulee vaan joku "lisäosan tarjoamaa sisältöä" -teksti siihen kohtaan sivua, missä pitäs ilmeisesti olla se soitin. Yritin jotain mediapleijeriäki asentaa jo, mut ei se silti toimi! Paskavittu! Pitäkää perkele tunkkinne, kaipa nääki joskus vielä esim. YouTubeenki tulee... Ei minullakaan FF:lla toimi, mutta laitapa IE auki, niin pitäisi näkyä. I quit the band... Now I just play with myself. |