Aihe: Dexter
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Oceancalibra
17.11.2007 10:25:56
Todella hyvä sarja! Harmi kun torstaina ei tienny että tulee toinen jakso putkeen :(
Kai sen jostai pystyis näkemään.
En ole ennustaja, olen toimitusjohtaja. -Pentti Matikainen
Osmo
17.11.2007 12:04:11
Mitäs... mielestäni tuo loppu oli yksi parhaista lopetuksista koskaan.

Loistava lopetus tosiaan! Vieläpä tuo dexterin unelma siitä, että ihmiset hyväksyvät hänet sellaisenaan sai hymyn huulille. Sopii kyllä kyseinen näyttelijä Dexterin hahmoon kuin nenä päähän. On se hyvä sarja.

Toista kautta mulle heti nyt, kiitos!
Pixies.
Closure
10.12.2007 02:39:34 (muokattu 10.12.2007 02:39:55)
Loistava lopetus tosiaan! Vieläpä tuo dexterin unelma siitä, että ihmiset hyväksyvät hänet sellaisenaan sai hymyn huulille. Sopii kyllä kyseinen näyttelijä Dexterin hahmoon kuin nenä päähän. On se hyvä sarja.

Toista kautta mulle heti nyt, kiitos!

Toisen kauden juuri lopettaneena: "WHOA!!!!!"
TSÄDÄÄM! Ei sanat riitä kuvailemaan. Luulin, että ykköskausi on maailman paras kokonainen kausi. En tiedä mitä ajatella.

Näitä ei voi edes asetella samalla viivalle, sillä tulin juuri siihen johtopäätökseen, että tämä on maailman paras yksittäinen sarja, jonka välissä on väliaika. Kokonaisuudessasaan oli NÄIN paras. Eijjj..
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Mohla
10.12.2007 13:41:52

Toivotaan, että nelonen sen toisenkin tuotantokauden näyttäisi mahd. nop.
Älkää laittako tähän ketjuun sitten mitään spoilereita kakkoskaudesta. Tehkää vaikka joku "Dexter 2.kausi (Spoilereita)" ketju ;)
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
kattila
11.12.2007 00:46:35

Tuleekohan tästä vielä kolmatta kautta. Jos toinenkin kausi oli noin täysi yllätys voisi kolmaskin kausi vielä toimia.
Ja olenko muuten ainoa, jonka mielestä Dexterin siskoa näyttelevä tyttö on uskomattoman ärsyttävä ja ruma. Eikä mikään kummoinen näyttelijäkään. Huippu sarja, jos tuota rumaa naikkosta ei oteta huomioon.
http://www.myspace.com/malummeh
tommijk
11.12.2007 01:04:37
Ja olenko muuten ainoa, jonka mielestä Dexterin siskoa näyttelevä tyttö on uskomattoman ärsyttävä ja ruma. Eikä mikään kummoinen näyttelijäkään. Huippu sarja, jos tuota rumaa naikkosta ei oteta huomioon.

Mun mielestä hyvä näyttelijä ja ennenkaikkea loistava roolihenkilö! Ja kakkoskauden vipan jakson nähneenä uskon että kolmaskausi tulee ;) Ja vissiin jenkeissäkin kakkoskausi kerännyt huomattavasti enemmän katsojia kuin ykönen.
Muovinen
11.12.2007 08:29:33

Se Dexterin systeri on kyllä todella ärsyttävä mutta kai se on just sen funktio koko hommassa. Puhuukin niin hankalasti. Uutiset kakkoskauden loistavuudesta yllättivät.
anttipi
11.12.2007 08:41:08 (muokattu 11.12.2007 08:41:31)

Se Dexterin systeri on kyllä todella ärsyttävä mutta kai se on just sen funktio koko hommassa. Puhuukin niin hankalasti. Uutiset kakkoskauden loistavuudesta yllättivät.

Ei se mua ihan mahottomasti ärsytä, mutta onhan se aika impulsiivinen ja omistushaluinen tapaus. Luo juuri sopivaa jännitettä hiillostaessaan Dexiä uskoutumaan rakkaalle sisarelleen asiassa kuin asiassa.

Mahtavaa jos kakkoskausi on yhtä hyvä tai parempi kuin ykkönen. Ykkönen vieläpä parani mielestäni loppua kohden.
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
samsonov
11.12.2007 11:44:00
Ei se mua ihan mahottomasti ärsytä, mutta onhan se aika impulsiivinen ja omistushaluinen tapaus. Luo juuri sopivaa jännitettä hiillostaessaan Dexiä uskoutumaan rakkaalle sisarelleen asiassa kuin asiassa.

Mahtavaa jos kakkoskausi on yhtä hyvä tai parempi kuin ykkönen. Ykkönen vieläpä parani mielestäni loppua kohden.

Dexterin sisko puhuu hauskasti ku kirjoilee silleen seksikkäästi.

Mutta, näin Dexteri unen tässä vastikään ja piru vie sitten yks kaveri meni spoilaamaan yhen tapahtuman ilmeisesti kakkostuotantokaudelta mikä oli oikeastaan just niinku se mun unikin. Ei siitä sen emempää. En kyl malta oottaa et jatkuu, parasta katottavaa pitkääään aikaan. Oon ensimmäistä kertaa varsinaisesti koukussa johonki sarjaan.
Cujo
11.12.2007 18:48:40
Oli muuten julma temppu neloselta laittaa sitten ne kaksi vikaa jaksoa samana iltana, kun enhän miekään sitä silloin tietenkään tajunnut vaan kömmin nukkumaan ja niin vaan on vieläkin se viimonen jakso näkemättä :-/
"If I never meet you in this life,
let me feel the lack."
jigsore
03.01.2008 23:47:33

Törkeän kova sarja. Nelkulta en ehtinyt näkemään, 7. jakso menossa koneelta. Jännäksi käypi.
SPEDELOIKKA!
ötzi
04.01.2008 01:16:10
Onko tietoa onko kolmatta kautta tulossa?
Älä Turhaan Pelkää Nimeä
R2
04.01.2008 01:30:05
Onko tietoa onko kolmatta kautta tulossa?

Tulossa on!

http://www.eonline.com/gossip/krist … 55d8693-4808-4244-89c3-17a0199318b3
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
Closure
04.01.2008 15:09:58
Tulossa on!

Splirts* Tulin pöksyihini! Heil Dexter!
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
R2
04.01.2008 15:17:39
BROILERI?

Jennifer Carpenter thinks she's as tough as Deb, and we totally agree. Meanwhile, Erik King doesn't think Doakes can ever be counted out...Stay tuned.
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
jigsore
07.01.2008 17:59:34

Tulossa on!

Mahtavaa!! Season kakkosen kahlasin eilen läpi, eipä tarvinnut pettyä siihenkään. Kyllä tää menee mun top5 -sarjoihin. Totaalisen addiktoivaa ja kaikin puolin laadukasta viihdettä. Niin, Debran näyttelijä on musta aika nätti ja hyvin vetää roolin, ei valittamista.
SPEDELOIKKA!
Mohla
08.01.2008 18:05:36

Sais jo pikkuhiljaa alkaa tulla se kakkoskausi Suomenkin töllöstä. Ei malttais odottaa.
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
Jag
08.01.2008 19:21:47

Sais jo pikkuhiljaa alkaa tulla se kakkoskausi Suomenkin töllöstä. Ei malttais odottaa.

.. ..

Poimittu Nelosen usein kysyttyä -palstalta:

"Dexter jatkuu Nelosella uusin jaksoin todennäköisesti vuoden 2008 loppupuoliskolla."

.. ..

Lähde (epäluotettava): http://www2.nelonen.fi/keskustelut/ … c/postid/111223/Default.aspx#111223

Tuollaisessa en kyllä mitään järkeä näe... mutta tiedä sitten miten näyttävät.
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
juuso a
08.01.2008 19:48:20

Lähde (epäluotettava): http://www2.nelonen.fi/keskustelut/ … c/postid/111223/Default.aspx#111223

Tuollaisessa en kyllä mitään järkeä näe... mutta tiedä sitten miten näyttävät.

En ihmettelisi vaikka pitäisi paikkansa. Nelonenhan on jo tunnettu näistä vrt. Carnivale.. Jenkeissähän alkaa jo 17. helmikuuta kolmas kausi..
The only way is up!
Silkki
08.01.2008 21:02:16
En ihmettelisi vaikka pitäisi paikkansa. Nelonenhan on jo tunnettu näistä vrt. Carnivale.. Jenkeissähän alkaa jo 17. helmikuuta kolmas kausi..

Canal+:lta alko toinen kausi viime sunnuntaina... Urheilun takia Canalit aikoinaan otin, mutta tulee tuolta sentään välillä muutakin hyvää.
"The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)