Aihe: Huonoimmat näyttelijäsuoritukset
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
jannu
04.08.2006 00:11:59
Gwyneth Paltrow, erityisesti Sky Captain And The World Of Tomorrow-leffassa. Voi herra ja jesaja, edes Steven Seagal ei pysty sullomaan samankokoista pökkelöä hanuriinsa kuin "Kvynetti". Täysin luokaton suttura.
Napattu eräästä nettikirjoituksesta:
Tapio79
04.08.2006 09:13:56
Mielenkiinnosta katselin Matti-elokuvan tässä päivänä muutamana. Eipä se muutenkaan kovin kaksinen ollut, mutta Jasper Pääkkönen on kyllä käsittämättömän huono ja epäuskottava pääosan esittäjä. Alittaa mielestäni jopa aiemmat suorituksensa joita olen nähnyt.
Derekit eivät pakene.
tigrushka
04.08.2006 09:47:03
Miun mielestä Ben Stiller taas on hemmetin hyvä näyttelijä, vähintäänkin leffansa ovat hyviä.

Zoolander??? Starsky & Hutch?? Reality Bites?

No, makunsa kullakin. ;)

Adam Sandler taas sitten ei ole.

Juu ei. Tästä samaa mieltä.
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Those who know do not tell, those who tell do not know."
tigrushka
04.08.2006 09:49:08
Keanu esimerkiksi on paljon huonompi näyttelemään, mutta ei ärsytä ainakaan mua läheskään yhtä paljon.

Keanu on niin kaunis että pökkelömäisyys ei häiritse... ;)

Moni mies varmaan ajattelee Winona "pretty as a picture" Ryderista samoin.
Tympee Huttunen
04.08.2006 09:49:41
Seinfeld ei osaa näytellä yhtään, mutta on silti loistava:)
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
Anonymous-jazz
04.08.2006 10:13:43

Iso Arskahan on tunnettu luonnenäyttelijälahjakkuus jolle Englanninkielen artikulointi on jo syntymästään lähtien ollut helppoa lasten leikkiä.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
wrshredder
04.08.2006 12:15:56
Zoolander???

Kuule ,Zoolander on maailman toiseks paras leffa!! ... mun listalla. Aivan parhautta ,sekä se joku seitsemän seinähullua sankaria tms, sekin ihan parhautta, sanokaa vaan ,että mulla on kipeä huumorintaju mutta repeän totaalisesti noille. :)

winona on ihku.

Keanu osaa näytellä.

Iso Arskahan on tunnettu luonnenäyttelijälahjakkuus jolle Englanninkielen artikulointi on jo syntymästään lähtien ollut helppoa lasten leikkiä.

Poika! Nyt aletaan taas olemaan vaarallisilla vesillä, Arnoldin saavtukset puhuvat puolestaan...
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
EADG
04.08.2006 12:59:00
"Saw" elokuvasta se lääkäri. Tai oikeastaan kaikki. Ensimmäisessä kohtauksessa jo nauroin.

"Where are we?"
"It's OK, I'm a Doctor"
Guitar Hero
04.08.2006 14:42:18 (muokattu 04.08.2006 14:42:44)
Kaksi sanaa riittää. Ben..Affleck.. Yhtä takuuvarmasti, ku petteri ahomaa näyttää aina krapulaiselta, niin affleck näyttelee roolinsa kakkosnelosmaisella sulokkuudella.

..Ja kaverin karismaa voi verrata ehkä roskapönttöön. EHKÄ

edit: silti olen päättänyt jossain vaiheessa uskaltautua katsomaan Giglin.
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
kyseinen
04.08.2006 14:51:10
"Saw" elokuvasta se lääkäri. Tai oikeastaan kaikki. Ensimmäisessä kohtauksessa jo nauroin.

Juu, erittäin hyvä havainto. Todella tuskallista seurata lääkärin ja sen toisen huoneessa mätänevän kaverin epävakuuttavaa dialogia. Aivan kammottavat suoritukset, kohtuullisen kiinnostava elokuva menee ihan pilalle tollaisilla "ammattilaisilla".
Ei se kesällä haittaa
kyseinen
04.08.2006 14:53:05
Jasper Pääkkönen on kyllä käsittämättömän huono ja epäuskottava pääosan esittäjä.

Mun mielestä se taas JASPER PÄÄKKÖSEKSI onnistui kaikissa vähän ahdistavemmissa kohtauksissa ihan OK. Kaikki humoristisempi osasto sen sijaan oli aika heikkoa. Ihan selvästi oli yrittänyt opetella Matin hermostunutta puhetyyliä ja epäonnistunut aika pahasti.
Ei se kesällä haittaa
Tempura
04.08.2006 16:18:48
Gwyneth Paltrow, erityisesti Sky Captain And The World Of Tomorrow-leffassa. Voi herra ja jesaja, edes Steven Seagal ei pysty sullomaan samankokoista pökkelöä hanuriinsa kuin "Kvynetti". Täysin luokaton suttura.

Höh, minun mielestäni kyseinen plikka on todella paikallaan monessa elokuvassa. Tuo sky captain voi tosin ollakin miten sanoit, en ole nähnyt.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
juuso a
04.08.2006 17:16:12

Gwyneth Paltrow, erityisesti Sky Captain And The World Of Tomorrow-leffassa.

Toi leffa nyt on muutenkin ihan kamalaa tuubaa. Ainakin mun mielestä oli todella huono. Noin muuten Gwyneth menettelee.
"The only thing Columbus discovered was that he was lost! " -Windom Earle
NHR
04.08.2006 17:26:53

Zoolander??? Starsky & Hutch?? Reality Bites?

No, makunsa kullakin. ;)

Joo, mut Royal Tenenbaums oli musta kyllä aika hyvä leffa, tosin pikemminkin Stilleristä huolimatta kuin hänen ansiostaan. Vaikka olihan siinä monta muutakin inhokkiani mukana, kuten just esim. "Kvynetti" ja Wilsonin jätkät. Toisaalta taas esim. Hackman & Huston vetivät kyllä niin hyvin, etteivät nuo muut onnistuneet leffanautintoa täysin pilaamaan... ;)
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
zodoff
04.08.2006 17:47:38
Tuoltahan ne meikäläisenkin ehdokkaat ovat tulleet useampaan otteeseen. Ben nyt vaan ei osaa. Kumpaa tarkoitin, saatte itse päättää. Tällä tavoin useampi on onnellinen.

Kotimaisista huonointa antia on tarjonnut Star Wreckin Samuli Torssonen. Kämppiä, joo, ja tarkoituksella huonoa, mutta ihan oikeasti, heppu on vain kykenemätön näyttelemään sanan varsinaisessa merkityksessä. Ei huono hyvällä tavalla kuten joku Arska tai (edes) Ed Wood Jr, vaan yksinkertaisesti niin surkea, ettei sitä kestä. Tämä negatiivinen näkemykseni saattaa osin juontua Torssosen roolihahmon, keisari Pirkin, pääsystä Satusuomalaiseen. En ole eläessäni nähnyt yhtä väkisin väännettyä "syväluotausta" hahmosta, jonka olemassaolo on todellisuudessa pelkkää pahvia ja perustuu yksinomaan alakouluhuumorisävytteiseen parodioimisen irvikuvaan tunnetusta scifi-sarjan vastineestaan (kapteeni Kirk). Ohjelmassa oli jopa nuorisopsykologi pohtimassa keisari Pirkin olemusta ja miten tämä peilaa nyky-yhteiskunnan nuoria. Jotkut samaistivat Pirkin Hitleriin ja pitivät tätä suorastaan tragikoomisena hahmona, samalla miettien omaa pirkmäisyyttään tietyissä tilanteissa. Hyyyvin filosofista, se tuolle kahden liuskan hahmolle suotakoon. Tunsin niin suurta hämmennystä, että hakkasin itseäni leipälautasella päähän. Suurimman myötähäpeän aallokon aiheutti kuitenkin ohjelmassa näytetty ulkoilmatilaisuus, jossa Torssonen esitteli stand up -koomikon taitojaan ei-niin-hyvällä menestyksellä. Tapauksen jälkeen en ole katsonut Satusuomalaista, eikä voisi vähempää kiinnostaa, kuka sen voittaa.
KIRJOITTAKAA KANSALLISUUDET PIENELLÄ ALKUKIRJAIMELLA VITUN URPOT!
katsonautiotahiekkarantaa
04.08.2006 19:41:47
Joo, mut Royal Tenenbaums oli musta kyllä aika hyvä leffa, tosin pikemminkin Stilleristä huolimatta kuin hänen ansiostaan. Vaikka olihan siinä monta muutakin inhokkiani mukana, kuten just esim. "Kvynetti" ja Wilsonin jätkät. Toisaalta taas esim. Hackman & Huston vetivät kyllä niin hyvin, etteivät nuo muut onnistuneet leffanautintoa täysin pilaamaan... ;)

Meinaatko että muut oli huonoja? Mielestäni kaikilta näyttelijöiltä erittäin hyvät suoritukset. Hyvä elokuva.
NHR
04.08.2006 20:28:00

Meinaatko että muut oli huonoja?

En oikeestaan, vaan tarkotin lähinnä sitä, että tietyt näyttelijät vaan ovat ihan olemukseltaan niin ärsyttäviä, että heidän roolisuorituksiaan on vaikea ennakkoluulottomasti arvioida. Jokaisella varmaan löytyy omat inhokkinsa. Mutta ärsyttävä tyyppikin voi olla hyvä näyttelijä, jos ei muuten, niin ainakin sitten ärsyttävän tyypin roolissa. Woody Harrelson on mielestäni tästä oikein hyvä esimerkki.
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
J_Mikkonen
05.08.2006 02:47:21
Keanu Reeves. Mies on ilmeisesti ottanut oppeja näyttelemiseen itse Steven Seagalilta. Mies on täysin ilmeetön.

Adam Sandler taas on mahtava mies.
Kauniisti soi blues.
tigrushka
05.08.2006 11:17:29

Jaa... meitin perhe ei jaksanut katsoa ko. elokuvaa edes puoleenväliin.
carnation
05.08.2006 11:25:47
Keanu Reeves. Mies on ilmeisesti ottanut oppeja näyttelemiseen itse Steven Seagalilta. Mies on täysin ilmeetön.

Kyl. Mutta Sam Raimin The Gift -elokuvassa on Keanun paras rooli. Sellainen runsaan parran omaava vittumainen vaimonhakkaaja... ai ai kun on hyvä rooli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)