Bluesmies 01.08.2006 16:31:16 | |
---|
Eilinen hitchcock esittää-jakso oli ihan kiintoisa, mutta loppuratkaisu oli aivan käsittämätön: "Hän on täysi hullu!". Pointti meni vähän ohi. Oliko se auton rekkari oikea, jonka mies lopulta sanoi? Tai sitten olen vain yksinkertainen... |
Jani The Rock 01.08.2006 16:32:16 | |
---|
Oliko se auton rekkari oikea, jonka mies lopulta sanoi? Kyllä se oli. Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
HaloOfFlies 01.08.2006 17:29:41 | |
---|
Tuossa dokkarissa sivuutettiin kaksi Hitchcockin leffaa 60-luvun lopulta aika tylysti. Marniesta hypättiin suoraan Frenzyyn. Käsittelemättä jäivät Torn Curtain ja Topaz. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Kimmo72 01.08.2006 22:37:10 | |
---|
Eilinen hitchcock esittää-jakso oli ihan kiintoisa, mutta loppuratkaisu oli aivan käsittämätön: "Hän on täysi hullu!". Pointti meni vähän ohi. Oliko se auton rekkari oikea, jonka mies lopulta sanoi? Tai sitten olen vain yksinkertainen... Joo.. Oli kyllä ehkä paskin jakso ikinä. Odotin jotain ihme käännettä taas. mutta loppuikin tylysti siihen "Hän on täysin hullu" -kommenttiin...?? Ehkä en sitten tajunnut vaan.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Bluesmies 03.08.2006 01:40:40 | |
---|
Tämänpäiväinen jakso oli mahtava!!! Varokaa lukkoseppiä! |
Ritsie 03.08.2006 23:27:31 | |
---|
Tämänpäiväinen jakso oli mahtava!!! Varokaa lukkoseppiä! Lord of the Strings o truu locksmith. Piru vie, soolo unohtui! Näin käydä voi artistille! |
NHR 04.08.2006 02:14:02 | |
---|
No niin, tietysti jäi just tuo lukkoseppäjakso sitten näkemättä, kun se ainakin tämän ketjun kommenttien perusteella näyttäisi olleen ainoa hyvä jakso varmaan viikkoon! Ihme häröjä juttuja ollut kyllä taas; tuo "total recall" ja se minkkiturkkijakso varsinkin olivat erityisen huonoja. Tämän illan brittimurhamysteerissä oli sentään jo jotain yritystä, mutta loppui taas niin lässähtäen, että. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Bacchus 05.08.2006 15:03:46 | |
---|
Nämä ovat aivan surkeita räpellyksiä... Hitchcockilla ei ole muuta tekemistä sarjan kanssa kuin alku-ja loppuspiikit. Aivan persiistä "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Ritsie 05.08.2006 21:05:41 | |
---|
Nämä ovat aivan surkeita räpellyksiä... Hitchcockilla ei ole muuta tekemistä sarjan kanssa kuin alku-ja loppuspiikit. Aivan persiistä 50-luvulta alkaen Hitchcock oli tehnyt ohjauksia televisioon (Alfred Hitchcock esittää -sarja), jota hän jatkoi menestyksekkäästi vielä 60-luvulla (lopulta vain brändinä, muut tekivät kuvaukset) - Wikipedia Jaksojen laatu vaihtelee kyllä aika paljon, joten vaikka katsoisit yhden, kannattaa katsoa muutama lisää, ennenkun annat tuomiosi. Onks se Webster joku sukkis? -Maistro |
NHR 06.08.2006 02:56:51 | |
---|
50-luvulta alkaen Hitchcock oli tehnyt ohjauksia televisioon (Alfred Hitchcock esittää -sarja), jota hän jatkoi menestyksekkäästi vielä 60-luvulla (lopulta vain brändinä, muut tekivät kuvaukset) - Wikipedia Ei se ite kyllä kovin montaa noista jaksoista ohjannut, ehkä keskimäärin yhden kymmenestä, myöhemmin varmaan vielä harvemmin. Jaksojen laatu vaihtelee kyllä aika paljon, joten vaikka katsoisit yhden, kannattaa katsoa muutama lisää, ennenkun annat tuomiosi. No tää on kyllä ihan totta. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Wahi 06.08.2006 11:05:53 | |
---|
Oli muuten helvetin hyvä tuo Täydellinen Rikos. Yksi parhaimmista Hitchcock leffoista, vaikka olen nähnyt 19 (fani :D). Kunnon psykologinen trilleri. Parhautta!! Shine on You crazy Diamond. |
Junkie 07.08.2006 14:10:24 | |
---|
Jeps, Täydellinen rikos oli aivan mahtava..! Tykkään tuommosista murhamysteeri systeemeistä :) Nuita Hitchcock esittää pätkiä on kans tullu ihan mukavasti katottua, jänskiä ovat. No shit, Sherlock
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta, jäsen #38 |
NHR 10.08.2006 18:19:06 | |
---|
Tää kolmiosanen I Killed the Count on vaikuttanut aika kohtalaiselta taas, tänään viiminen osa tästä tarinasta. Toivottavasti ei lässähdä kovin pahasti... Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Kimmo72 11.08.2006 00:30:01 | |
---|
Tää kolmiosanen I Killed the Count on vaikuttanut aika kohtalaiselta taas, tänään viiminen osa tästä tarinasta. Toivottavasti ei lässähdä kovin pahasti... Toivotaan näin. Ja jokohan ne huomaa, että se tupsu mitä ne luuli olevan verhoista, onkin sen hissimiehen takista. *vanha kotisalapoliisi* Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
NHR 11.08.2006 01:20:20 | |
---|
ÄRRRRRRRRMMH! Kuka niistä neljästä nyt sit loppujen lopuks oli se tappaja, vai oliko kukaan? Ei näin, ei jumalauta näin! Vai menikö multa jotain tärkeetä ehkä ohi taas? Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
SuvantoJ- 11.08.2006 11:26:53 (muokattu 11.08.2006 11:28:13) | |
---|
ÄRRRRRRRRMMH! Kuka niistä neljästä nyt sit loppujen lopuks oli se tappaja, vai oliko kukaan? Ei näin, ei jumalauta näin! Vai menikö multa jotain tärkeetä ehkä ohi taas? Eikös se itse murhausprosessin tekijä ollut se Sorringtonin tytär? Niillä oli vain se salaliitto, joka luotti siihen yhteen pykälään ja siihen, että kaikki pääsisivät vapaaksi, kun poliisisedät eivät voi sanoa, kuka murhaaja on. M.A.C.H.O. # 3 - Why don't they just call him Girl George? |
Kimmo72 11.08.2006 12:41:53 | |
---|
Eipä kuitenkaan ollut mikään kovin huima loppu. Jotenkin kesken ikäänkun jäi (taas). Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Deino 11.08.2006 12:47:58 | |
---|
ÄRRRRRRRRMMH! Kuka niistä neljästä nyt sit loppujen lopuks oli se tappaja, vai oliko kukaan? Ei näin, ei jumalauta näin! Vai menikö multa jotain tärkeetä ehkä ohi taas? Siinähän se kerrottiin hämmästyttävän selvästi, että se oli se tyttö. M.A.C.H.O. # 2
"I can't believe this macho bullshit!" |
NHR 11.08.2006 12:54:51 | |
---|
Siinähän se kerrottiin hämmästyttävän selvästi, että se oli se tyttö. Mulla on sitten vaan hämmästyttävän huono huomiokyky vissiin. Sen verran huomasin, että tytön isä ja rakastaja sanoivat keskenään jutellessaan, ettei kumpikaan ollut vissiin oikeesti edes käynyt kreivin huoneessa murhailtana, hissisetä sanoi käyneensä, mutta äijä oli vissiin jo silloin kuollut. Mutta tiesivätkö miehet tytön murhaajaksi ja koittivat suojella häntä, vai miksi he halusivat tunnustaa murhan? Jotain se Alffi siinä lopussa tais selostaa, mutta se meni multa vähän ohi. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Deino 11.08.2006 12:58:57 | |
---|
Mutta tiesivätkö miehet tytön murhaajaksi ja koittivat suojella häntä Joo, Sorringtoni kysyi vielä tytöltä kuiskaten, että oliko se hän. M.A.C.H.O. # 2
"I can't believe this macho bullshit!" |