juuso a 24.11.2006 16:54:58 | |
---|
Ei mulla muuta sanottavaa, kuin että bonecrusherilla oli tossa ylhäällä parikin hyvää kirjoitusta joiden kanssa olen aivan samaa mieltä. Joo ja Methiksellä kans. Mikään ei silti muuta sitä tosiasiaa että Seinfeld on yksi parhaimmista sitcomeista koskaan, ellei jopa paras. Ykkös ja kakkoskausi näkyi olevan jo tarjouksessa Anttilassa että jospa kävisi hakee pois ja aloittaisi uusinta kierroksen näiden parissa. |
McNulty 24.11.2006 17:51:49 | |
---|
http://kiksu.irc-galleria.net/h/images02/00/01/59/99/48131044.jpg Tuossa meikäläisen Seinfeld DVD:t sohvalla lepäilemässä :) 2 kiekkoa olen kerennyt 7. kaudesta katsomaan ja voi jessus että on vatsalihakset hellinä... vaikka olenkin nuo jaksot jo sataan kertaan nähnyt. "The worlds are colliding and you are killing the independent-George!" "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
Joees 24.11.2006 19:23:04 | |
---|
http://kiksu.irc-galleria.net/h/images02/00/01/59/99/48131044.jpg Tuossa meikäläisen Seinfeld DVD:t sohvalla lepäilemässä :) 2 kiekkoa olen kerennyt 7. kaudesta katsomaan ja voi jessus että on vatsalihakset hellinä... vaikka olenkin nuo jaksot jo sataan kertaan nähnyt. "The worlds are colliding and you are killing the independent-George!" Hohoo, mä hain tänään oman seiskani. Sopivasti nuo ilmestyy aina viikkoa paria ennen kun mulle tulee vuosia lisää. ;-) Kjehee.. Vielä kun tulisi ne kaksi viimeistä kautta. Toivottavasti niissä ei mee sitä kahta vuotta ilmestymiseen, eli vuotta per kausi kuten meni seiskan ja kutosen välillä. Mä pääsen näkemään noita vasta aikasintaan sunnuntaina illalla kun pääsen takas Jkl:ään. Vaikka porukoittenkin luona pystyis kattelee. Mut säästellään vähän! Kidutusta :-) Ai ai, sit kun on kaikki kaudet dvd:llä pitää kattoa nuo maratonina. Mites bonecrusher, otetaanko skabaa ja maratonia joskus. Kyllähän siinä jokunen tovi kuluu ;) Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
McNulty 24.11.2006 20:53:05 | |
---|
Vielä kun tulisi ne kaksi viimeistä kautta. Toivottavasti niissä ei mee sitä kahta vuotta ilmestymiseen, eli vuotta per kausi kuten meni seiskan ja kutosen välillä. Jossain on ennakoitu, että 8. kausi tulisi keväällä ja 9. sitten vuoden päästä "jouluksi". Tiedä sitten, eihän nuo koskaan pidä paikkaansa. En yllättyisi vaikka 8. tulisi vasta vuoden päästä. Ai ai, sit kun on kaikki kaudet dvd:llä pitää kattoa nuo maratonina. Mites bonecrusher, otetaanko skabaa ja maratonia joskus. Kyllähän siinä jokunen tovi kuluu ;) Otetaan vaan :) Joskus aikanaan kaverin kanssa niitä katseltiin VHS-kassuilta putkeen. Huomaa kyllä nauhojen laadusta, tai laaduttomuudesta, kuinka kovassa kulutuksessa ne ovat olleet. Tuosta tuleekin mieleen, että Amazon.comissa oli jo joskus 1998-99 adressi Seinfeld DVD ja/tai VHS-julkaisujen puolesta. Tulihan se itsekin "allekirjoitettua". Minulle ainakin tuo sarja on iätön ja ajaton. Voin katsoa jaksoja kerta toisensa jälkeen uudestaan, enkä varmasti ole ainoa. Taitaapi sarja pyöriä edelleen (syndicate) jenkeissä parillakin kanavalla. "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
zernobyl 24.11.2006 21:15:43 | |
---|
Tuolla intissä on tullut varuskunnan terveysasemalla päivystettyä ja joku mukava oli jättänyt Seinfeld-boksin sinne. Muutaman jakson ehdin nähdä ja on kyllä timanttia settiä. Aina kun telkkarista on tullut, on tullut katsottua myös. Hieno sarja. Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station. |
Joees 24.11.2006 21:49:05 | |
---|
Jossain on ennakoitu, että 8. kausi tulisi keväällä ja 9. sitten vuoden päästä "jouluksi". Tiedä sitten, eihän nuo koskaan pidä paikkaansa. En yllättyisi vaikka 8. tulisi vasta vuoden päästä.
Jep jep, toivottavasti olis noin. Sehän olis erittäin pommia, ei tarvis kahta vuotta venata saadakseen loput kaudetkin, heh. Otetaan vaan :) Joskus aikanaan kaverin kanssa niitä katseltiin VHS-kassuilta putkeen. Huomaa kyllä nauhojen laadusta, tai laaduttomuudesta, kuinka kovassa kulutuksessa ne ovat olleet. Tuosta tuleekin mieleen, että Amazon.comissa oli jo joskus 1998-99 adressi Seinfeld DVD ja/tai VHS-julkaisujen puolesta. Tulihan se itsekin "allekirjoitettua". Minulle ainakin tuo sarja on iätön ja ajaton. Voin katsoa jaksoja kerta toisensa jälkeen uudestaan, enkä varmasti ole ainoa. Taitaapi sarja pyöriä edelleen (syndicate) jenkeissä parillakin kanavalla. Joo, muhun nuo myös uppoaa kerta toisensa jälkeen. Alotin just tossa jokin aika sitten katselemaan alusta kun tiesin seiskan olevan tulossa. Ja nuo dvd:t on katsottu moneen moneen kertaan eri kielisillä tekstityksillä ja ilman tekstejä, heh. :-) Tulipa seiskasta mieleen, että siellä on se suihkujaksohommajuttu. Mä aina kiroan mein kämpän suihkua kun se on niin ruikku. Tääl porukoilla on ihan ässä. Tulee aina Kramer mieleen siitä, väkisinkin. Kyl mä viel vaihdan tonne meitin luukkuun ton suihkun, sit se on niin tehokas jotta! ;P Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
juuso a 25.11.2006 00:04:21 | |
---|
|
McNulty 25.11.2006 00:31:30 | |
---|
Tulipa seiskasta mieleen, että siellä on se suihkujaksohommajuttu. Mä aina kiroan mein kämpän suihkua kun se on niin ruikku. Tääl porukoilla on ihan ässä. Tulee aina Kramer mieleen siitä, väkisinkin. Kyl mä viel vaihdan tonne meitin luukkuun ton suihkun, sit se on niin tehokas jotta! ;P Se Kramerin letti huonon suihkun jälkeen on niin loistava. Melkein yhtä loistava kuin Jerryn "aito Enzo" =D "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
Joees 25.11.2006 17:30:59 | |
---|
Se Kramerin letti huonon suihkun jälkeen on niin loistava. Melkein yhtä loistava kuin Jerryn "aito Enzo" =D Hoho, vitsi mä muuten nauroin tuolle Enzolle kun sen jakson ekan kerran näin. Pitäsköhän mun mennä parturiin ja pyytää itselle "aito" Enzo, ihan vaan siksi että sais räkäset naurut. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
McNulty 25.11.2006 22:20:27 | |
---|
Hoho, vitsi mä muuten nauroin tuolle Enzolle kun sen jakson ekan kerran näin. Mä kierin ihan oikeasti (aikuisten) lattialla kun näin sen ekan kerran. Vahdattiin kaverin kanssa Nelosta, oli sipsit ja limut valmiina ja sitten tuli aito Enzo. Jumalaut me räkätettiin koko loppujakso ja hoettiin vaan että "aito Enzo" :) Pitäsköhän mun mennä parturiin ja pyytää itselle "aito" Enzo, ihan vaan siksi että sais räkäset naurut. Haha, kyllä ehdottomasti. Ja katsokin ettei Gino yritä parannella :) "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
LamaAjanElvis 29.11.2006 14:18:30 (muokattu 29.11.2006 14:39:15) | |
---|
Nyt on kolme boksia eli neljä ekaa kautta hankittuna ja tulee katsottua lähes päivittäin jonkin verran. Se sarjassa just on ettei pääse kyllästymään jaksoihin vaikka muistaisi ulkoa joka vuorosanan. Noista ekoistakin bokseista löytyi joitain jaksoja jotka jostain syystä jäi nelosen TV-ajoilla katsomatta. Rahatilanteen salliessa loputkin boksit hyllyyn. Kramer on tietenkin idoli, mutta valitettavasti joudun samaistumaan enemmän Georgen panikoivaan ja huono-onniseen hahmoon (Olen myös työtön ja "tanakka"). Kaljua minusta ei onneksi tule. Seinfeldissa on vaan se juju minkä osa tajuaa ja osa ei. Maailman paras TV-sarja, enkä edes uskalla ruveta sen nerokkuutta analysoimaan sen kummemmin. ----- Mitä tuohon Michael Richardsin vastottain sattuneeseen mokaan tulee, niin olen varma että hän olisi keksinyt tuossa tilassa pahimmat mahdolliset haukut kenestä hyvänsä keskeyttäjästä ihan rotuun katsomatta. Rasistista juttua heitti ja se tietenkin väärin, mutta en usko miestä rasistiksi vaan jotain raivonhallintaongelmaa kuten mies itsekkin sanoi pariin otteeseen youtubesta löytyneissä clipeissä. Tyyppi onkin niin perfektionisti ja nero komiikan saralla ettei mikään ihme jos henkilökohtaisessa elämässä olisi yhtä sun toista patoutumaa odottaen räjähdystä. Kunnioitukseni ei laskenut yhtään miestä tai hänen töitä kohtaan, päinvastoin toivon tyypille onnea ongelmiensa selvittämiseen. "Wood, Jerry!... wood!" ;) "I can't believe you called me a chucker. No way I'm a chucker. I do not chuck, never chucked, never have chucked, never will chuck, no chuck!" - George Costanza. Sormet lähtee soundista. |
McNulty 29.11.2006 14:44:31 | |
---|
Nyt on kolme boksia eli neljä ekaa kautta hankittuna ja tulee katsottua lähes päivittäin jonkin verran. Se sarjassa just on ettei pääse kyllästymään jaksoihin vaikka muistaisi ulkoa joka vuorosanan. Noista ekoistakin bokseista löytyi joitain jaksoja jotka jostain syystä jäi nelosen TV-ajoilla katsomatta. Rahatilanteen salliessa loputkin boksit hyllyyn. Hienoa. Discshopissa oli vissiin n. 25e/kpl hintaan näitä ensimmäisiä bokseja. Eli sieltä kannattaa tsekata myös. Kramer on tietenkin idoli, mutta valitettavasti joudun samaistumaan enemmän Georgen panikoivaan ja huono-onniseen hahmoon (Olen myös työtön ja "tanakka"). Kaljua minusta ei onneksi tule. Hehe... annamme sen sinulle kuten Jerry, Kramer ja Elaine on anteeksiantava Georgelle :) Kyllähän Costanzalla on loistavia quoteja, jokaisessa jaksossa. Oikeastaan Jason Alexanderin näyttelijänlahjat ja Larry Davidin misantrophia ja kyynisyys tulee parhaiten ilmi Georgen hahmossa. Seinfeldissa on vaan se juju minkä osa tajuaa ja osa ei. Maailman paras TV-sarja, enkä edes uskalla ruveta sen nerokkuutta analysoimaan sen kummemmin. Nimenomaan näin. En voisi enempää olla samaa mieltä. Kaikkienhan ei toki tarvitse sarjasta pitää, mutta monelle Seinfeld on todellakin maailman paras sitcom, kenties jopa paras TV-sarja kaikkiaan. Mitä tuohon Michael Richardin vastottain sattuneeseen mokaan tulee, niin olen varma että hän olisi keksinyt tuossa tilassa pahimmat mahdolliset haukut kenestä hyvänsä keskeyttäjästä ihan rotuun katsomatta. Rasistista juttua heitti ja se tietenkin väärin, mutta en usko miestä rasistiksi vaan jotain raivonhallintaongelmaa kuten mies itsekkin sanoi pariin otteeseen youtubesta löytyneissä clipeissä. Tyyppi onkin niin perfektionisti ja nero komiikan saralla ettei mikään ihme jos henkilökohtaisessa elämässä olisi yhtä sun toista patoutumaa odottaen räjähdystä. Kunnioitukseni ei laskenut yhtään miestä tai hänen töitä kohtaan, päinvastoin toivon tyypille onnea ongelmiensa selvittämiseen. Kyllä. Jokaisen säkissä on raja jossain vaiheessa. Mies menetti hermonsa, sanoi typeryyksiä ja pyysi tapahtunutta anteeksi. Mielestäni tuo on täysin NORMAALIA kanssakäymistä ihmisten välillä. Se että media paisuttelee sitä ja rahastaa lööpeillä, onkin sitten jo toinen juttu. Jokainen voi mielessään puntaroida sitä, miten Hollywoodissa räävitään luurankoja kaapista ja miten lööpeillä tehdään rahaa. Itse jo tokaisinkin, että arvostan Michael Richardsia todella suuresti, eikä tuollainen erhe kyllä yhtään vähennä arvostusta tälläkään suunnalla. What Delay industries? "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
Helvetinpartaterä 04.12.2006 15:13:30 | |
---|
Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
juuso a 11.12.2006 01:18:18 | |
---|
Hienoa. Discshopissa oli vissiin n. 25e/kpl hintaan näitä ensimmäisiä bokseja. Eli sieltä kannattaa tsekata myös. Anttilasta saa vielä halvemmalla. Just kävin neloskauden hakemassa pois ja säästin siinä muutaman euron postikuluissa. On muuten nimenomaan toi neloskausi ihan helvetin hyvä. Kaikki Bubble boyt, pilottijakson kirjoittamiset sun muut nerokkaat läpät eksyneet samaan kauteen. Ihan kuten extroissakin todetaan, sarja kokeili tuossa vaiheessa rajoja miten pitkälle voidaan mennä. |
LamaAjanElvis 16.01.2007 02:01:20 | |
---|
"I can't believe you called me a chucker. No way I'm a chucker. I do not chuck, never chucked, never have chucked, never will chuck, no chuck!" - George Costanza. Sormet lähtee soundista. |
LamaAjanElvis 30.01.2007 01:08:39 | |
---|
Kuudes boksi nyt hommattuna ja jos yksi lemppari olisi näistä jaksoista valittava, niin "The Race" olisi se. Ei helvetti, on kyllä niin räjäyttäviä kohtauksia tässä. Kunnon Superman pläjäys. Kunto ei riitä kuntoiluun.
Sormet lähtee soundista. |
Juhani 30.01.2007 01:28:02 | |
---|
Mahtava sarja, oon kanssa kattonut noita pitkästä aikaan. |
juuso a 30.01.2007 01:38:14 | |
---|
Tänään sain juuri oman Seinfeld-uusintakierrokseni loppuun kun katsoin finaalin toisen puoliskon. On siinä kyllä koko sarja pistetty loistavasti pakettiin. Ei sillä etteikö sekin olisi ollut hyvä lopetus, josta puhuttiin sen metroepisodin extroissa. Jostain syystä tuo Larry Davidin ajatuksenjuoksu tuli yhä selvemmäksi loistavan Curb Your Enthusiasmin kautta. Suosittelen kaikille niille, jotka on kaikki Seinfeld-jaksot nähneet. |
Pitsku 09.05.2007 12:25:43 (muokattu 09.05.2007 12:26:26) | |
---|
Pelimies ostaa ensin mailat ja vasta sitten opettelee pelaamaan |
HaloOfFlies 28.02.2009 16:05:53 (muokattu 28.02.2009 16:08:01) | |
---|
Onpa ollut mahtava katsella näitä jaksoja pitkästä aikaa, kun näkyy tuo KinoTV. Jerryn puhelinsoitto hätänumeroon oli mahtava. "Hi! How are you doing?" Tipuin sivan totaalisesti. Minun mielestäni jenkki-sitcom käytännössä kuoli siihen kun Seinfeld loppui. 2000-luvulla ei ole tehty ainuttakaan hyvää amerikkalaista komediasarjaa. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |