Aihe: Top Gear
1 2 3 4 5 6 79 10 11 12 13
gasser
21.03.2009 21:52:24
http://www.finalgear.com/ Tuo on aika kattava top/5th-gearsivusto. On muuten näköjään alkanut venäläinenkin versio tästä showsta. Pitääpä tutustua, vaikken kielestä mitään hiffaakaan.
-?-
Dirty Hero
21.03.2009 22:22:24
Tämänpäiväinen pohjoisnapa-spesiaali oli tosiaan pettymys. Tai olihan tossa muutama hauska juttu, mutta aika tylsä jakso ainakin verratessa edelliseen. Mä odotin koko ajan, että koska The Stigin pohjoisnavan serkku tulee koeajamaan koiravaljakon tai jotain vastaavaa :D
DM
22.03.2009 11:12:24
Aivan mahtava sarja. Pohjoisnapa-jakso on vielä boksissa katsomatta, mutta edellinen Afrikka-episodi kyllä toimi täysin. Juontajat jaksavat vetää täysillä koko ajan ja ovat oikeasti kiinnostuneet hommastaan ja autoista. Ei minulla Ajoneuvoksestakaan pahaa sanottavaa ole, Jussi Hallin verbaaliset kyvyt toimii auto-ohjelmassa oikein hyvin.
J.Newkid
23.03.2009 14:13:00

Aaah, laitoin 12. kauden latautumaan. Eka jaksokin sai nauramaan!
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
MaD PiAnIsT
23.03.2009 17:16:10

J.Newkid: Aaah, laitoin 12. kauden latautumaan. Eka jaksokin sai nauramaan!

Ei mielellään tällaisia postauksia tänne.
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
Manuel Pyrhullo
23.03.2009 18:35:05
MaD PiAnIsT: Ei mielellään tällaisia postauksia tänne.

Pidetään mielessä.
J.Newkid
24.03.2009 12:33:44

Toka jaksokin oli ihan kunkku
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
MaD PiAnIsT
24.03.2009 13:11:27

J.Newkid: Toka jaksokin oli ihan kunkku

Kuinka mielenkiintoista.
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
Chrissie
22.06.2009 03:34:50 (muokattu 22.06.2009 04:40:08)
http://uk.news.yahoo.com/21/2009062 … ig-is-finally-unveiled-6323e80.html

Siitäkin huolimatta, että aprillipäivä meni jo.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Samu S.
22.06.2009 18:15:12
Chrissie: http://uk.news.yahoo.com/21/2009062 … ig-is-finally-unveiled-6323e80.html

Siitäkin huolimatta, että aprillipäivä meni jo.

Itse odotin Mika Häkkistä. :(
When all you have is a hammer, everything looks like a nail
Kimmo72
22.06.2009 18:38:51
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
bastardo
22.06.2009 20:26:33
Oli kyllä hyvä avaus 13. kaudelle. Skaba pysyi mielenkiintoisena vanhojen rautojen ansiosta.
"If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins
KooAa
22.06.2009 20:27:29
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
Kimmo72
22.06.2009 20:36:49
En usko että sumi on kuitenkaan stig. Pelkkää fuulaustsa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
MaD PiAnIsT
22.06.2009 21:08:55

Hyvä jakso oli todellakin. Enkä myöskään usko Schumin olevan The Stig. Pluffia koko juttu, jotta saadaan vähän kohinaa piireissä. Kyllä se joku ralli/F1 kuljettaja varmasti on, mutta onko se Schumi, sitä en oikein usko.

Siisti jakso kaikin puolin oli, ei muutakun taas viikon päästä lisää tätä herkkua:)
gasser
22.06.2009 22:21:43
MaD PiAnIsT: Hyvä jakso oli todellakin. Enkä myöskään usko Schumin olevan The Stig. Pluffia koko juttu, jotta saadaan vähän kohinaa piireissä. Kyllä se joku ralli/F1 kuljettaja varmasti on, mutta onko se Schumi, sitä en oikein usko.

Eiköhän se oo miilloin kukakin noihin kalsareihin mahtuva ja käytettävissä oleva ammattikuski. Who gares?

Siisti jakso kaikin puolin oli, ei muutakun taas viikon päästä lisää tätä herkkua:)

Kyllä. Musta Ferrari... lääh... Tahtoo kuulla livenä
-?-
MaD PiAnIsT
22.06.2009 23:02:40

gasser:Kyllä. Musta Ferrari... lääh... Tahtoo kuulla livenä

Naureskelin itsekseni kun mietin miltä tuo kuulostaisi livenä. 6.2 litranen kone ja vinkuu kuin mikäkin wankel:D Aika jäätävän ajan vetäsi kyllä, mutta ihmettelin, että jäi taululle, koska yleensähän sinne jäävät vain tiekäyttöön tehdyt autot. Noh, eniveis, nopea oli.
gasser
22.06.2009 23:39:35
MaD PiAnIsT: Naureskelin itsekseni kun mietin miltä tuo kuulostaisi livenä. 6.2 litranen kone ja vinkuu kuin mikäkin wankel:D

Mä veikkaan, että toi vois oikeesti kuulostaa aika vitun hyvältä luonnossa. Ainakin, jos vertaa siihen, miltä nuo jotkut TG:ssä aiemmin testatut ovat oikeasti kuullostaneet. Esim ne vähän pienemmät Ferrarit soundaa töllön läpi melkeinpä rikkinäiseltä prätkältä, mutta ovatkin oikeesti ihan jotain muuta. Ja se pienin "perus"lambokin ärjyy aika nätisti käskettäessä. Ja yllättävän lujaa.
Vaan niinhän se on, että live on live.
-?-
Miikathebest
24.06.2009 04:22:05

gasser: Mä veikkaan, että toi vois oikeesti kuulostaa aika vitun hyvältä luonnossa. Ainakin, jos vertaa siihen, miltä nuo jotkut TG:ssä aiemmin testatut ovat oikeasti kuullostaneet. Esim ne vähän pienemmät Ferrarit soundaa töllön läpi melkeinpä rikkinäiseltä prätkältä, mutta ovatkin oikeesti ihan jotain muuta. Ja se pienin "perus"lambokin ärjyy aika nätisti käskettäessä. Ja yllättävän lujaa.
Vaan niinhän se on, että live on live.

Harva pitää ääniä niin kovalla, että töllön kauttaa kuulostaa ääni edes yhtä voimakkaalta kuin tavallinen fiat croma.
Jos rokkibändin ja taistelukentänkin saa tuotua olohuoneeseen niin miksei Ferraria?
Liikaa säröä!
New Genesis
08.12.2010 16:17:08
Niistä harvoista sarjoista mitä mä seuraan, kolme niitä koskevaa aihetta oli täällä mnetissä jo yli vuoden vanhentuneita :) Tämä melkein kaksi :o Ja mennään taas asiaan:

Auto-ohjelmia en mitenkään muuten oo seurannu, enkä seurais tätäkään ilman tuota hulvattoman hauskaa juontajakolmikkoa. Näitten heittämä huuli on helvetin hauksaa, oikeesti. Sitten vielä brittiaksentilla höystettynä, niin jopa nostaa hymyn huulille. Jaksojen teemat on kaikenlisäksi yleensä niiiiiiin paljon muita auto-ohjelmia korkeammalla tasolla. Kaikki reissut afrikkaan, amazonille ties minne ja muutkin teemajaksot, kuten skoottereilla läpi thaimaan, tai millaisen Alfa Roomeon saa tuhannella punnalla. Todella miellyttävää katseltavaa. Pelkkää positiivista sanottavaa on vaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)