Aihe: The Thing-"Se" jostakin 20.10
1 2 3 4 5
mantyla
21.10.2005 04:09:52

Näkyy jo neljänä, meen tutimaan ennenkun näkyy viitenä tms.
bedlam
21.10.2005 09:35:33 (muokattu 21.10.2005 12:56:08)

Kurt Russel on ollut Solid Snaken esiaste.

En ole peliä pelannut, mutta eikös varsinaisesti Kurt Russellin roolihahmo Snake Plisskinina Escape From New York-leffassa (myöskin John Carpenterin ohjaama) ollut varsinaisesti esikuva tuolle pelihahmolle, kuten nimestäkin voi jo päätellä?
http://www.mikseri.net/kiasma
Tempura
21.10.2005 09:41:40
En ole peliä pelannut, mutta eikös varsinaisesti Kurt Russellin roolihahmo Snake Plisskenina Escape From New York-leffassa (myöskin John Carpenterin ohjaama) ollut varsinaisesti esikuva tuolle pelihahmolle, kuten nimestäkin voi jo päätellä?

Pitää offata sen verran, että jatko-osa Pako Los Angelesista on totaalista kuraa.

Itse The Thing-elokuvahan on silkkaa rautaa. Katsoin sen pentuna todella monta kertaa. Yleensä pari kertaa putkeen. Pieksi suurimman osan kauhujännäreistä, mitä siihen aikaan harrastin.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Dunga
21.10.2005 12:28:21
"Fuck you too!"

Hoho, huippuleffa, Kurt on rautaa.
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
riimu
21.10.2005 12:32:25 (muokattu 21.10.2005 12:32:36)
"Fuck you too!"

Hoho, huippuleffa, Kurt on rautaa.

Vaikka lehvan on nähnyt miljoona kertaa varmaan, niin jaksaa iskeä vieläkin. Täyttä rautaa.
Let us go in; The fog is rising.
Järvihirviö
21.10.2005 12:51:19
En ole peliä pelannut, mutta eikös varsinaisesti Kurt Russellin roolihahmo Snake Plisskenina Escape From New York-leffassa (myöskin John Carpenterin ohjaama) ollut varsinaisesti esikuva tuolle pelihahmolle, kuten nimestäkin voi jo päätellä?

Näin se taisi mennä. Pliskin oli Snaken pseudonyymi mgs2:ssa.
Tai sitten mulla on varhaisdementia.
Hetfield
21.10.2005 13:36:19

Rankka leffa, jeejee
Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!!
Hassel
21.10.2005 13:39:37
Erikoistehosteet veti voiton täysin tämän päivän digitaalihöskistä. Hyvä leffa.
Ei muuta kun happy rock and roll
mugena
21.10.2005 14:04:07
Komee stetsoni Kurtilla.Hajosin muuten aika pahasti pariin otteeseen ku kuvaan astui Kurt liekinheitin tassussa, sellanen vauvamainainen rätti päässä. Saattoi johtua myös väsymyksestä.
Alpha
21.10.2005 14:06:54 (muokattu 21.10.2005 14:07:09)
Komee stetsoni Kurtilla.Hajosin muuten aika pahasti pariin otteeseen ku kuvaan astui Kurt liekinheitin tassussa, sellanen vauvamainainen rätti päässä. Saattoi johtua myös väsymyksestä.

Kurt on tuon elokuvan suola. Viskiä, leikinheittimiä, dynamiittia...
Henko
21.10.2005 17:29:59

Yhtä hyvä oli kuin muistin, mikä ei olekaan ihme, kun ottaa huomioon, kuinka monesti olen rainan nähnyt. Kurt on kova.
Itse asiassa niin kova, että taidankin heti katsoa "Pako L.A.:sta" :)
Olen true-uskottava.
Sir Härö
21.10.2005 18:15:50 (muokattu 21.10.2005 18:16:14)
John Carpenterin ehkä paras elokuva esitetään MTV3:lla, klo 23:30. Suosittelen jokaisen katsoa. Kuuluu itselläni top-3 parhaisiin elokuviin ikinä. Tässä juoni pähkinän kuoressa:

Kauhuelokuva Etelänapamantereella sijaitsevasta tutkimusasemasta, jota alkaa vainota salaperäinen, eläinten ja ihmisten elimistöstä elinvoimansa saava kammottava olento. Ohjaaja: John Carpenter, USA, 1982. (104'). Pääosissa: Kurt Russell, A. Wilford Brimley, T. K. Carter, David Clennon, Keith David, Richard Dysart, Charles Hallahan, Peter Maloney, Richard Masur, Donald Moffat, Joel Polis, Thomas Waites. - Ohjelma sisältää kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille.

Muistan kun 8-vuotiaana katsoin kaverin kanssa salaa ko. elokuvan. Se oli todella pelottava. Kerran olen vanhemmalla iällä katsonut ja silloinkin pelotti (ehkä juuri sen ekan katselukerran takia :).

Eilen jäi katsomatta kun täytyi tänään klo 05.30 herätä ja lähteä töihin.

Kyselin joskus paikallisesta videovuokraamosta Sitä jostakin, mutta ei piruvie löy'vy. Hiton hyvä raina.
...ja koko homma kirvelee yhtä paljon kuin reissu Tallinnaan.
tähtivaeltaja
21.10.2005 19:34:48
Kurt on tuon elokuvan suola. Viskiä, leikinheittimiä, dynamiittia...

Olisin pettynyt saatanasti jos se viskipullo ei olisi ollut mukana loppukohtauksessa. Niissä pulloissa oli yksi elokuvan kivijaloista.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Helvetinpartaterä
22.10.2005 00:41:49

Muistan kun 8-vuotiaana katsoin kaverin kanssa salaa ko. elokuvan. Se oli todella pelottava. Kerran olen vanhemmalla iällä katsonut ja silloinkin pelotti (ehkä juuri sen ekan katselukerran takia :).

Hoho. Itse muistan kuinka katsoin itse leffan siinä 10-vuotiaana ja sitten hehkutin koulussa kavereille kuinka hieno se oli. Sitten toki paras kamu halusi myös leffan nähdä, mutta isäukko se oli kieltänyt etten kattoisi kavereiden kanssa. Tietysti se sitten salaa katottiin ihan hissukseen, paskat housussa toki. ;)
Manavava! - Minä "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
mr_b
22.10.2005 02:37:27

Loistava oli, vaikka piti katsoa vähän volyymit alhaalla ettei koko talo heräisi.

Efektit olivat edelleen oikein toimivia, vaikka joissain nyt näytti vähän kumiselta. Aikansa ehdotonta eliittiä, käsityöläistaidon mestarinäytös.

Sinänsä olisi ihan mielenkiintoista nähdä mitä _osaava_ ohjaaja ja todella mielikuvitusrikas (ja häijy) tiimi saisi aikaan tälläisen konseptin kanssa nykyisenä digiefektiaikana. Luutavasti sortuisivat vaan mässäilemään, mutta mahdollisuudet olisivat aika kutkuttavat

Huomasitteko että Blair käytti näppärää tietokoneohjelmaa simuloimaan hirmusolujen toimintaa ja arvioimaan a) todennäköisyyttä siihen että joku henkilökunnasta on ötökkä b) aikaa, jossa hirviö ehtii sulauttaa koko maapallon väestön. Kätevää että joku oli heittänyt Alien Assimilation 1.0 -ohjelman mukaan aseman softwarebundleen. Ah, 80-luvun luottamus tietokoneiden ylivertaisuuteen...

Usvastakin on muuten tulossa uusintaversio: http://www.imdb.com/title/tt0432291/
Assume the position!
Johnny99
22.10.2005 04:32:37

Usvastakin on muuten tulossa uusintaversio: http://www.imdb.com/title/tt0432291/

Onkohan tuo tulossa telkusta lähiaikoina? Monen olen siitä kuullut puhuvan, mutta itse en ole nähnyt. Siis tuo alkuperäinen.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
bedlam
22.10.2005 12:28:55 (muokattu 22.10.2005 12:29:31)

Tai tullut jo. Kaikkien arvostelujen mukaan paska. Alkuperäinen on hieno leffa, ostakee se.

Edit: eipä tuo imdb:n keskiarvokaan päätä huimaa.
http://www.mikseri.net/kiasma
wrshredder
22.10.2005 14:13:58
Koskahan jostain Star Warseista tai Matrixeista tehdään uusintaversiot?
mun laskuje mukaa joskus 40-45 vuode pääst. sit voinkin huudella kiikkustuolista että "voe pojjaat, kumminä olin nuori niin noi alkuperräiswersiot oli paljon parempia!"
juujaajjuu..
Romantikkoitkijät#23 "Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)