tender.insanity 27.01.2013 11:35:33 | |
---|
Jonneille kaikki on uutta ja hauskaa. |
bedlam 27.01.2013 16:53:10 | |
---|
elon arska: Ennen oli paremmin. Kaikki nykyaikana on paskaa. Huono ohjelma mut jos ois tullu 80-luvulla ni ois parempi ku nyt. Hyvin sanottu. Voice of Finland -parodia oli kyllä varmaan parasta mitä tässä ohjelmassa on nähty, eka kertaa tällä kaudella tuli naurettua ihan täböllä. http://www.petrilampela.net |
MV 27.01.2013 19:15:19 | |
---|
Voice-sketsi oli kyllä kova. Toivasen Paula oli ihan vitun hyvä. |
Rattata 28.01.2013 07:36:21 | |
---|
Voice of Finland oli oikeasti hauska ja näyttelijät suoriutui siitä hyvin, välillä ne ei niin hyvin suoriudu. Mutta se olis pitänyt vetää hauskasti loppuun asti, nyt esim. tämä tuplanopeudella suorittaminen oli vaan hätäisen oloista. Aikasemminkin vastaavia droppeja ollut tässä sarjassa. |
Tawsky 02.02.2013 20:28:18 | |
---|
Akun THV-Uotinen on ihan huikea. :--D "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Prophet 02.02.2013 20:57:36 | |
---|
Hyvä että Soijanpukkaajasta päästiin eroon. |
Kimmo72 02.02.2013 20:58:48 | |
---|
Hö, Sikiö ois saanu putoo. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
blaekie 02.02.2013 21:06:25 (muokattu 02.02.2013 21:07:22) | |
---|
Prophet: Hyvä että Soijanpukkaajasta päästiin eroon. No mikäs siinä nyt oli ? , minusta Krista veti tuon roolin aika hyvin. Hahmo oli hyvä. Tälleen sovinistisesti: Kaunis nainenkin vetelee aika hyvin tollasta peruspieruhuumoria Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Prophet 02.02.2013 21:11:47 | |
---|
Dream_eater: Hö, Sikiö ois saanu putoo. Seuraavaksi sitten. |
Vaihtovirta 02.02.2013 22:39:02 | |
---|
|
Miikss 03.02.2013 18:03:17 (muokattu 03.02.2013 18:03:47) | |
---|
Jouduin taas puolipakotettuna mukaan porukkaan, joka päätti sitten katsoa Putousta televisiosta. Ensimmäisen puolituntisen jälkeen olis tehny mieli hajottaa televisio ja tuikata koko mökki palamaan. Nuo ihmiset, jotka sitä halusi katsoa, nauroivat koko saatanan puolentoista tunnin aikana ehkä kolme kertaa ja tenttasin niiltä jälkeenpäin, että miks tuommosta paskaa pitää katsoa jos ei naurata edes? Vastaukset oli seuraavanlaisia: - "No emmänyttiiä, sitä nyt vaan pitää katsoa" - "Voihan sitä aina haukkua jälkeenpäin" - "En kyllä yhtään tiedä edes" - "Oli se viimekaudella parempi..." Joo-o... "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Vaihtovirta 03.02.2013 18:13:12 | |
---|
No en mä nyt tiedä. Suht harmitonta viihdettähän tuo on..ei mitään sketsiviihteen kirkkaimpia helmiä, mutta en mä itsemurhaa ala hautomaan jos/kun tuon seurassa pitää puolitoista tuntia viettää. Jaa miksikö itse katon tuota? No ei sieltä kyllä mitään parempaakaan tule samaan aikaan.. |
obiwan 03.02.2013 18:16:59 | |
---|
Miikss: Jouduin taas puolipakotettuna mukaan porukkaan, joka päätti sitten katsoa Putousta televisiosta... Tuli jo selväksi ekalla viestillä. |
Miikss 03.02.2013 18:17:43 (muokattu 03.02.2013 18:19:09) | |
---|
obiwan: Tuli jo selväksi ekalla viestillä. En muistanukaa, että avauduin tuosta joskus aiemminkin tänne. Nyt oli muuten eri porukka tällä kertaa. Edit: Ja nuo kommentit lähinnä huvitti, joita tämänkertaisilta katsojilta sain tentattua. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Informaatiokameli 03.02.2013 18:20:46 (muokattu 03.02.2013 18:21:05) | |
---|
Miikss: Jouduin taas puolipakotettuna mukaan porukkaan, joka päätti sitten katsoa Putousta televisiosta. Ensimmäisen puolituntisen jälkeen olis tehny mieli hajottaa televisio ja tuikata koko mökki palamaan. Jaxuhali! Virhe! Tyhjä tai aivan mielenvikast läppändeerust! Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Miikss 03.02.2013 18:27:38 | |
---|
Vaihtovirta: No en mä nyt tiedä. Suht harmitonta viihdettähän tuo on..ei mitään sketsiviihteen kirkkaimpia helmiä, mutta en mä itsemurhaa ala hautomaan jos/kun tuon seurassa pitää puolitoista tuntia viettää. Jaa miksikö itse katon tuota? No ei sieltä kyllä mitään parempaakaan tule samaan aikaan.. Kommentoin tähän vielä sen verran, että harmitonta viihdettähän tuo on, mutta itseäni vaan ärsyttää taas tuo hirveä vouhotus kyseisen sarjan ympärillä lähinnä median puolelta. En vaan käsitä, että mikä tästä sarjasta tekee niin hirveän ilmiön, että sitä pitää tunkea ihan liittymättömiin uutisiinkin mukaan. Yksittäisten ihmisten Putouksen katselu minua ei haittaa, jos siitä jotain viihdettä saa niin senkus katsovat. Eli ei mulla ihan pelkästään ohjelman paskuus sitä ärsytystä tuota kohtaan ole nostanut, jotenkin vaan on niskakarvat heti pystyssä jos joku tuttu edes alkaa puhumaan Putouksesta. Tästä ketjusta olen parhaani mukaan koittanut pysyä erossa paria poikkeusta lukuun ottamatta, koska aina menee rähjäämiseks kuitenkin jos jotain yrittää kommentoida :P Tosin välillä on mukava rähjätäkin vähän. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
aivokuolio 03.02.2013 18:41:59 | |
---|
Miikss: Kommentoin tähän vielä sen verran, että harmitonta viihdettähän tuo on, mutta itseäni vaan ärsyttää taas tuo hirveä vouhotus kyseisen sarjan ympärillä lähinnä median puolelta. En vaan käsitä, että mikä tästä sarjasta tekee niin hirveän ilmiön, että sitä pitää tunkea ihan liittymättömiin uutisiinkin mukaan. Yksittäisten ihmisten Putouksen katselu minua ei haittaa, jos siitä jotain viihdettä saa niin senkus katsovat. Sarjaa kattoo lauantain prime time-aikaan niin moni yksittäinen ihminen että median on pakko vouhottaa asiasta. Eikö tuo nyt oo aika selevää pässinlihaa. |
Vaihtovirta 03.02.2013 18:42:26 (muokattu 03.02.2013 18:42:47) | |
---|
Miikss: Kommentoin tähän vielä sen verran, että harmitonta viihdettähän tuo on, mutta itseäni vaan ärsyttää taas tuo hirveä vouhotus kyseisen sarjan ympärillä lähinnä median puolelta. En vaan käsitä, että mikä tästä sarjasta tekee niin hirveän ilmiön, että sitä pitää tunkea ihan liittymättömiin uutisiinkin mukaan. Yksittäisten ihmisten Putouksen katselu minua ei haittaa, jos siitä jotain viihdettä saa niin senkus katsovat. Primetime ja miljoona katsojaa. Iltalehdet kirjottaisivat vaikka tuohon aikaan ja samoilla katsojaluvuilla tulisi David Hasselhoffin keikkataltiointeja 80-luvulta.. e: hidas kuin mikä taas |
Miikss 03.02.2013 22:58:25 | |
---|
aivokuolio: Sarjaa kattoo lauantain prime time-aikaan niin moni yksittäinen ihminen että median on pakko vouhottaa asiasta. Eikö tuo nyt oo aika selevää pässinlihaa. Ei se estä vouhotuksesta ärsyyntymistä, varsinkaan kun sitä tosiaan tungetaan uutisiin, jotka ei liity Putoukseen mitenkään. Tyyliin: "Teinien älytön läbändeerus karkasi käsistä" vai miten se IS:n otsikko tässä vähän aikaa sitten menikään. Ja joku toinenkin vastaavanlainen otsikko oli, mutta sen kerkesin jo unohtaa. Onneksi. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Informaatiokameli 03.02.2013 23:05:59 | |
---|
Miikss: Ei se estä vouhotuksesta ärsyyntymistä, varsinkaan kun sitä tosiaan tungetaan uutisiin, jotka ei liity Putoukseen mitenkään. Tyyliin: "Teinien älytön läbändeerus karkasi käsistä" vai miten se IS:n otsikko tässä vähän aikaa sitten menikään. Ja joku toinenkin vastaavanlainen otsikko oli, mutta sen kerkesin jo unohtaa. Onneksi. IS:n juttujen ja uutinen-sanan välillä en näe minkäänlaista yhteyttä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |