Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2010, Etelä-Afrikka
1 2 3 4 538 39 40 41 4277 78 79 80 81
Börje
16.06.2010 22:22:24
kozmik: Vähän jännittää miten pahasti torvet häiritsee. Ehdin jo vannoa että Etelä-Afrikan pelejä en enää katso, mut nyt on olleet torvet niin hyvin aisoissa et taidan kuitenkin koittaa.

Tästä on varmaan mainittukin, mutta YLE:hän siis alkoi suodattaa noita torvitaajuuksia pois.
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Sergei Fallinen
16.06.2010 22:24:55
slipkorn: Ennekarin tilastot on välillä kyllä surkuhupaisia.

"Italia on aina voittanut mm-kisojen avausottelun mikäli vastassa on ollut eteläamerikkalainen joukkue"
"Portugali on aina tehnyt avausottelussaan neljä maalia mikäli vastassa on ollut afrikkalainen joukkue"

vaan olikse väisänen kuka sanoi jotain kuinka slovakia ei ole aikaisemmin vielä voittanut afrikkalaista joukkuetta (tms) mutta katsotaan miten käy uutta-seelantia vastaan

Ei ne mua nyt oikeasti niiiin paljon haittaa, mut selostuksen kommentointi on ihan hauskaa viihdettä
Muave
16.06.2010 22:27:04
Onnetonta toi Etelä-Afrikan peli. Pelaavat ihan Uruguayn pussiin. Tempoa pitäisi lisätä aivan huimasti, ei toimi ollenkaan niiden peli. Maali oli kyllä todella komea.
Rhapa
16.06.2010 22:27:42
kozmik: Täytyy kyllä jakaa kiitosta Ylen äänimiehille. Jos lähdetään siitä olettamuksesta, että torvien mekkala on stadionilla samaa luokkaa kuin avausottelussa, niin todella alas ne on kyllä saatu. Ei ne edelleenkään kivalta kuulosta, mutta ei kyllä häiritsekään. Kiitos Yle!

Kyllä. Hyvin ratkaistu tuo ikävä "ongelma". Mitä itse peliin tulee, niin tämä on yksi viihdyttävimpiä matseja koko turnauksessa. Go Forlan!
gigity gigity
Henkka370
16.06.2010 22:28:32
Mää en jaksa kiinnittää ollenkaa huomiota selostajiin, siinähän niitä samalla kuuntelee kun peliäkin katsoo. Jossain Sveitsi-Honduras pelissä kuuntelisin mielellään sellaista selostajaa joka heittäisi jatkuvasti jotaan letkeetä läppää kaikesta jalkapalloon ja jalkapalloon liittymättömistä asioita. Niin ei tylsistyisi peliin.
NY RILLATAAN!
Stradlin
16.06.2010 22:46:52 (muokattu 16.06.2010 22:47:20)
Henkka370: Mää en jaksa kiinnittää ollenkaa huomiota selostajiin, siinähän niitä samalla kuuntelee kun peliäkin katsoo.

Eipä muakaan yleensä kiinnosta, mutta tämä Väisänen on niin vaivaannuttavaa kuunneltavaa että väkisinkin häiritsee. Ylellä oli myös ainakin MM-karsintojen aikoihin se joku ärrävikainen selostaja, siinä oli myös sellainen kaveri, että en käsitä miten voi päästä työhaastattelusta läpi niin huomattavan puhevian omaava tyyppi selostajanhommaa hakiessaan.
This guy could fuck up a cup of coffee
HaloOfFlies
16.06.2010 23:05:11

Ratkaisun makua ilmassa.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
Muave
16.06.2010 23:09:07
Käy kyllä sääliksi Etelä-Afrikkaa. Aika mahdoton paikka päästä alkulohkosta. Filmiä oli aika paljon Suarezilta ja punainen oli aika kova ratkaisu.
carlos
16.06.2010 23:17:35
Muave: Käy kyllä sääliksi Etelä-Afrikkaa. Aika mahdoton paikka päästä alkulohkosta. Filmiä oli aika paljon Suarezilta ja punainen oli aika kova ratkaisu.

Suarez on kyllä kaatuillut todella helposti näissä geimeissä. Olisin toivonut häneltä vähän parempaa esitystä. Onneks Forlan ownaa näitäkin karekeloita!
by the grace of God
Jormaz
16.06.2010 23:18:50
En ole yhtään pahoillani että vuvuzela-kansa saa nenilleen.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
HaloOfFlies
16.06.2010 23:23:13

Forlan oli tänään vuvuzela-porukalle vähän liian paha pidettävä.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
DJKaaos
16.06.2010 23:26:56
Stradlin: Ylellä oli myös ainakin MM-karsintojen aikoihin se joku ärrävikainen selostaja

Urheilukanavalla. Tero Karhu, jalkapalloilija myös itsekkin.

Vuvuzelat taitaa hiljetä, ainakin kuvainnollisesti. Suarez vaikuttaa aika limaselta tapaukselta.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
16.06.2010 23:31:46

Forlan on lähellä maalikuninkuutta, kovassa iskussa on jannu. Ekassa matsissa jo näkyi miten hyvällä itseluottamuksella ja päättäväisyydellä kaveri pelaa.
Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed
Sergei Fallinen
16.06.2010 23:33:00
oho, tais busakka (kirjotusasu?) mokasta, en tiennyt että sekin ihme olis mahdollista joskus nähdä

joka tapauksessa, paljon parempi voitti
Henkka370
16.06.2010 23:39:31 (muokattu 16.06.2010 23:44:12)
Saksan jalkapallokulttuuri on kyllä hienoa. Pallot pistetään varmasti sisään, eikä vippailla yli maalin. Podolskin maali oli aivan mahtavaa katsottavaa, kun pallo pistetään voimalla sisään. Siinä ei yksi käsi enää riitä maalivahdilta. Ensimmäistä Saksan rankkarikisaa odotellessa...

Jännä muuten Saksan hyökkääjistä:

Podolski on Puolasta
Klose on Puolasta
Cacau on Brasiliasta
Gomezin isä on espanjalainen ja äiti saksalainen
Thomas Müller on täysin saksalainen :)

Niin ja Özilillä on turkkilaiset sukujuuret...
NY RILLATAAN!
DJKaaos
17.06.2010 00:09:59
Henkka370:

Jännä muuten Saksan hyökkääjistä:

Podolski on Puolasta
Klose on Puolasta
Cacau on Brasiliasta
Gomezin isä on espanjalainen ja äiti saksalainen
Thomas Müller on täysin saksalainen :)

Niin ja Özilillä on turkkilaiset sukujuuret...

Juum, Saksa on tullut vähän jäljessä tässä ulkomaalaistaustaisten pelaajien esiinmarssissa. Onhan näitä ulkosaksalaisia maajoukkuemiehiä Saksalla nykyään paljon muitakin, joskaan kaikki eivät nyt ole mukana: Aogo, Odonkor, Khedira, Borowski, Trochowski, Asamoah, Boateng. Nuo nyt tulivat äkkiseltään mieleen. Eikä tässä tarvihe mennä kuin alle kymmenisen vuotta taaksepäin, niin silloin vasta Saksan maajoukkueessa esiintyi ensikerran musta mies, Asamoah.

Vielä 2000-luvun alussa Saksan maajoukkueen "ulkomaalaiset" olivat Darius Wosz, Mehmet Scholl ja Paolo Rink.
Minä olen minä.
Ali
17.06.2010 00:22:41

aksiom: Voi *ttu. Tv sitten hajosi. No piti sen joskus tapahtua kun tätä ennen se oli korjattu pyykkipojalla (muuten vaihtoi kanavaa joka toinen sekunti).

Kertokaa mistä voin katsoa matseja netissä. Yle ei käy koska asun kaukana Suomesta (ellette tiedä mainiota suomalaista välityspalvelinta). Myöskin myp2p.eu on kokeiltu ja kaikki vaihtoehdot on huonoja ja hitaita.

Pahoittelen jos tätä on jo kysytty jokaisella näistä 40 sivusta.

http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapallo/mm_jalkapallo_2010/ Tosta ylälaidasta löytyy ainakin linkki.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Sergei Fallinen
17.06.2010 01:24:24
ennäysvähän siis tosiaan maaleja 16 pelin jälkeen. parantaa ehkä ainakin italian kisojen mainetta

http://mm2010.fi/2010/06/16/etela-a … hty-ennatysvahan-maaleja/#more-5171
aksiom
17.06.2010 03:13:04
Ali: http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapallo/mm_jalkapallo_2010/ Tosta ylälaidasta löytyy ainakin linkki.

Yle ei käy koska asun kaukana Suomesta (ellette tiedä mainiota suomalaista välityspalvelinta).
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
Secreterial
17.06.2010 09:17:17
aksiom: Voi *ttu. Tv sitten hajosi. No piti sen joskus tapahtua kun tätä ennen se oli korjattu pyykkipojalla (muuten vaihtoi kanavaa joka toinen sekunti).

Kertokaa mistä voin katsoa matseja netissä. Yle ei käy koska asun kaukana Suomesta (ellette tiedä mainiota suomalaista välityspalvelinta). Myöskin myp2p.eu on kokeiltu ja kaikki vaihtoehdot on huonoja ja hitaita.

Pahoittelen jos tätä on jo kysytty jokaisella näistä 40 sivusta.

Oletko ladannut Sopcastin koneelle? Googlen kautta löytyy ja ilmanen ohjelma on. Jos et, niin lataa se koneelle ja mene sitten myp2p.eu sivuille, että ja etsi stream, jonka kohdalla lukee "sopcast". Jos noita pelejä nyt ees sopcaststreamillä tulee. No kuitenki sitten kun sopcast on asennuttu ja etitty sieltä sivuilta se stream, niin http://localhost:8902/tv.asf tuo linkki uudella osoiteriville ja homma toimii. Itse olen noin katsonut Valioliigaa aktiivisesti (meni liian kauan ennnekuin tajusin Sopcastin hienouden ja aloin käyttämään). Keväällä katoin kaikki ManU:n pelit ja ihan tyytyväinen olen kuvanlaatuunkin ollut. Ei voi liikaakaan vaatia, kun ilmaseks saa kattoa. Ainakin valioliigaa streamas myös jotku Venäläiset kanavat, ja niissä kuvanlaatu oli jo telkkaritasoa, ei paljon pikselimössöä ollu. Mutta sitä venäläistä selostusta ei jaksanu :D

No eilisiin tapahtumiin. Oon todella onnellinen Sveitsin puolesta. Jotenkin tuntu, että Espanja oli jopa ylimielisellä asenteella tossa pelissä ja loistavasti Sveitsi puolusti. Saipahan Espanjan pojat nenilleen. Ja kun aina puhutaan siitä italialaisten itkemisestä ja filmaamisesta, niin kyllä nuo espanjalaisetkin sen näyttävästi osaa. Mm. vaparitilanteessa 5 jätkää ryntäs tuomarin kimppuun valittamaan. Ja kyllä sielläkin kieriskeltiin maassa tuskasen näkösenä niin kauan, että se vapari tuli ja sitten ylös.

Uruguay oli aika hyvä. Forlan oli loistava. Cavani oli meikän mielestä aika hukassa tossa pelissä, mutta otti se yhen puolustajan aina itteensä ja anto näin Forlanille sitten tilaa rakentaa. Forlan on kyllä loistava tossa rakentavassa roolissa. Hyvä laukaus, joten voi kokeilla kauempaakin ja pystyy tarjoilemaan loistavia syöttöjä (kuten Cavanille keskitys maalineteen, mutta jätkä ei osunu palloon). Suarez on ihan hyvä hyökkääjä ja taitoakin löytyy, mutta se vähän turhan dramaattinen filmaaminen ja itkeminen vie vähän meikän arvostusta. Kyllähän siinä pilkkutilanteessakin oli komea loikka, jos ei muuta. Olihan siinä toki kontakti, mutta hieno hyppy silti. Uruguay kuuluu meikän suosikeihin ja toivonkin, että pääsisivät pitkälle. Forlanin jäätäviä ratkasuja vaan lisää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)