bedlam 09.10.2007 23:51:25 (muokattu 09.10.2007 23:52:22) | |
---|
Ei toi Marttiina vaikuttas edes sieltä tyhjäpäisimmästä päästä bb-kisailijoita olevan. Ärsyttävä joo, mutta eiköhän se tarkotuksella koeta vähän härnätä. Just vilkasin kaksneljäseiskaa ja siellähän nuo sulassa sovussa kaljaa saunassa kittailee. Tuskin siis aivan heti omasta tahostaan mihkään lähössä kuiteskaan. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Sinap 10.10.2007 06:49:09 | |
---|
Typerä akka...tarvii kokeilla kaikkien rajoja.. Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa. |
Pylkkänen 10.10.2007 10:27:38 | |
---|
Viikset miehen tekee! |
Hetfield 10.10.2007 11:24:35 | |
---|
Eikö ton vois kuitata: "en mä sua hauku, se on vaan mun mielipide" Haha, totta kai. Ei Timo kovin väärässä ole. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Rattata 10.10.2007 11:25:08 | |
---|
Vittu että on rasittava akka. Pahempi mitä ajattelin. Ollaan niin "vahvoja persoonia" ja muuta paskaa. Enkä kauheesti tykkää tosta seläntakanapuhumistyylistäänkään (vaikka sitä varmaan itse kukin aina joskus harrastaa), nytkin mitä siellä paljussa Salen kans Jussista puhelivat. Tää mulla meni jotenkin. Minkä takia ne puhu paskaa Jussista? Mun mielestä ollu koko ajan tommonen rauhallinen kaveri. |
Dunga 10.10.2007 11:39:15 | |
---|
Vittu että on rasittava akka. Pahempi mitä ajattelin. Ollaan niin "vahvoja persoonia" ja muuta paskaa. Sama täällä. On olevinaan jotenkin tärkeämpi kuin muut. Esimerkiksi tuo maalais- kaupunkilaisriitely oli aika säälittävä veto. "Mä asun kerrostalossa enkä haise paskalta." Järjen riemuvoitto? Onhan se toki räväkkä ja tuo meininkiä taloon, mutta silti rasittava ja typerä akka. Tää mulla meni jotenkin. Minkä takia ne puhu paskaa Jussista? Mun mielestä ollu koko ajan tommonen rauhallinen kaveri. Sama täällä, kyllä Sauli 5v prinsessasta ja kaikkia myötäilevästä Tylsä- tiinastakin paskaa saisi väännettyä jos haluaisi :) Ero on siinä, että Jussi ei tod.näk siihen alentuisi tai ainakin pitäisi juttunsa pk-huoneessa. |
Mikko/DE 10.10.2007 11:40:59 | |
---|
Siis Martina otti vatsaansa ristin,jonka ympärillä luki "There were is the mill,there is the road" tjms. "Where there's a will,there's a way" olisi kai pitänyt lukea. Tai ihan " Where there is will, there is a way." niinku yleensä sanotaan, tuskin siinä nyt testamenteistakaan oli tarkoitus puhua :) |
konnamatti 10.10.2007 12:15:19 (muokattu 10.10.2007 12:15:50) | |
---|
No nyt siellä on päästi totuuden juurille! :D http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1443743 Eikö ton vois kuitata: "en mä sua hauku, se on vaan mun mielipide" Tais kalikka kalahtaa :) Osu ja uppos Martinan Timon neidittely, vielä _ihan_ oikeesti, tässä nyt vaan nähtiin miten sitä vittuilua osataan ottaa eri tavalla vastaan. Vaikka eihän tuo huorittelu ees vittuilua ole. Sanos nyt joku tuolle tyhjäpäälle kunnolla takasin. Ei tarvii kummonen sanailija olla, materiaalia riittää tatskoista laulutaitoon. Tulis kunnolla draamaa. "[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu" |
Mr. Mustard 10.10.2007 12:25:19 | |
---|
Eikös brittien bigbrotherissa ollut joku tuotantoyhtiön palkkaama tyyppi, jonka ainoa tehtävä oli ärsyttää muita? Haiskahtaa vähän samalta meiningiltä. "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Nimismies 10.10.2007 12:28:38 | |
---|
Arvelinkin ettei neidolla kestä pää takaisinampumista yhtään. Olisi Timo voinut kyllä vähän tehokkaammin valita sanansa. "Hei sinä, jonka tissit näyttää täyteen survotuilta rukkasilta, heitä tänne se tyyny." Jokainenhan oli oma itsensä vasta kun sanoo mitä ajattelee. |
kk80 10.10.2007 12:29:45 | |
---|
Eikös brittien bigbrotherissa ollut joku tuotantoyhtiön palkkaama tyyppi, jonka ainoa tehtävä oli ärsyttää muita? Haiskahtaa vähän samalta meiningiltä. Itse mietin ihan samaa sunnuntaina. Toisaalta toinen tyhjäpää Anne-Mari Berg oli myös ollut ehdolla taloon ja tietenkin hän on raportoinnut neuvotteluistaan iltapäivälehdille. Eli Berg ainakin väitti ettei kyseessä ollut pikavisiitti vaan ihan "oikeana" kilpailijana olisi astellut taloon sisälle. Tämän kommentin perusteella Martina olisi siis yksi muiden joukossa. Toisaalta jokin salaliitto tässä voi olla taustalla. Eikös noita ole yksi liikaa? Jos joka viikko joku lähtee ja viimeisellä viikolla pitäisi kai olla kolme jäljellä niin... joku voisi piruuttaan laskeskella stemmaako pääluku viikkoihin. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Hetfield 10.10.2007 13:06:37 | |
---|
- Mä en asu maalla. Mä asun kerrostalossa ja en haise hevosen paskalle. Mä puhun stadin slangia, Martina antoi tulla suun täydeltä. Joo... Eihän siinä. Hän on suorastaan nero. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Joees 10.10.2007 13:31:29 | |
---|
Ei hitto, eilinen kooste oli jo oikeesti katsottavakin. Sentään jotain tapahtumaakin oli saatu aikaan. Toivottavasti se Martttttiiiina ei sieltä nyt lähde pois, vois saada katsottavia jaksoja vielä jonkin aikaa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
kyseinen 10.10.2007 14:54:26 (muokattu 10.10.2007 14:55:48) | |
---|
Olisi Timo voinut kyllä vähän tehokkaammin valita sanansa. Ei taida Timo-pojalla ihan muusikoiden.netin verbaaliakrobaattien tasolle sanavarasto yltää... Ja todellakin, et Martinaa nyt pois missään nimessä. Katsoin eilen ekaa kertaa koko ohjelmaa sitten ensimmäisen viikon, ja heti oli hauskaa. Vihdoin keksineet kunnon piristysruiskeen tähän. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Stradlin 10.10.2007 17:14:43 | |
---|
Eikös noita ole yksi liikaa? Jos joka viikko joku lähtee ja viimeisellä viikolla pitäisi kai olla kolme jäljellä niin... joku voisi piruuttaan laskeskella stemmaako pääluku viikkoihin. Eikös niitä vois lähteä joku viikko vaikka kaks? "Sometimes I park in handicapped spaces,
While handicapped people make handicapped faces.
I'm an asshole." - Denis Leary |
aivokuolio 10.10.2007 17:17:36 | |
---|
Eikös niitä vois lähteä joku viikko vaikka kaks? Viime vuonna oli finaalissa kyllä neljä. Kaarlo, Olli, Kaki ja Sari. I've got soul but I'm not a soldier |
NHR 10.10.2007 17:28:08 | |
---|
Minkä takia ne puhu paskaa Jussista? Mua kiinnostais lähinnä se, että missä vaiheessa tommonen tulkitaan sääntöjen mukaan "juonitteluks", tai mikähän se termi taas olikaan. Onhan siellä porukat rangaistuksiakin tommosesta saanu... Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
Joees 10.10.2007 17:37:00 | |
---|
Mua kiinnostais lähinnä se, että missä vaiheessa tommonen tulkitaan sääntöjen mukaan "juonitteluks", tai mikähän se termi taas olikaan. Onhan siellä porukat rangaistuksiakin tommosesta saanu... Kai siinä vaiheessa kun vihjaillaan jotain äänestyksestä. Saahan sitä skeidaa puhua vaikka kuin, kunhan ei vaan erehdy vihjailevasti tai suoraan sanomaan jotta mä annan ääneni tolle, anna säkin. Tai jotain vastaavaa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Alpha 10.10.2007 17:52:37 | |
---|
Kai siinä vaiheessa kun vihjaillaan jotain äänestyksestä. Saahan sitä skeidaa puhua vaikka kuin, kunhan ei vaan erehdy vihjailevasti tai suoraan sanomaan jotta mä annan ääneni tolle, anna säkin. Tai jotain vastaavaa. Tämäkin on niin häilyvää. "Se niinku teki sitä ja sitä...tiedäksä?" |
Joees 10.10.2007 17:56:03 | |
---|
Tämäkin on niin häilyvää. "Se niinku teki sitä ja sitä...tiedäksä?" No niinno. Kyllähän noista jutuista saa juonittelua jos haluaa. Eiköhän nuo kummatkin Jussille äänensä anna. Vaan ihan sama mulle. Ei tossa kuitenkaan nyt niin sillee oo ollu. Tai mitä noissa koosteissa nyt on ollu. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |