Aihe: SM-Liiga 2006-2007
1 2 3 4 538 39 40 41 4263 64 65 66 67
Heavy Metal Machine
29.11.2006 11:58:02
No enmää sille nauranu höhlä.

Mille shit? :)
HELSINGIN JOKERIT 1967
Ben_D
29.11.2006 12:26:55

Mille shit? :)

Virmasen pelaajaruletille.
http://www.fiercemetal.org
Heavy Metal Machine
29.11.2006 14:39:24

Pakko kai se on varustautua kun äijiä on lasaretissa enemmän kuin laki sallisi.

Loistava kaappaus Masalta. Toivottavasti pitää tasonsa.

Perjantaina piestään poltsikerho.
HELSINGIN JOKERIT 1967
Mikaelo
29.11.2006 17:12:41

Kuka? Masa? Aivan varmasti pitää :)

Kauden ensimmäinen voittoputki päällä, kaksi peliä mutta silti. Edessä kaksi pahaa kotipeliä, HIFK ja HPK. Realistista oli odottaa noista 1-2 pistettä, Ilves kun ei kotona ole pitkään aikaan voittanut. Mutta eipä sinne halliin ole kertaakaan häviötä lähdetty katsomaan, eikä lähdetä nytkään. Homer Simpsonin paluu on tietenkin erittäin mielenkiintoinen juttu. We`ll see.
In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41
The Nakkisormi
29.11.2006 18:13:44
Ässien taisteluilme säilyi kärppiä vastaan. Toisessa erässä oli hauskaa, ässien ketju Salmelainen-Takala-Tasku pyöritti kärppien kenttää jossa pelasivat ainakin Bros ja Ujcik., kolmantena vissiinkin Pesonen? Jokatapauksessa, pojilla taitaa olla palkkatilissä sellainen puolen miljoonan ero, eikä se tuntunut peliin vaikuttavan. :P

Lisäksi, ässien kakkonen Crombeen - Kuparinen - Joensuu on tällä hetkellä liigan kovin powerforward-kentällinen. Pisteitä ja mustelmia.
Rock And Roll Over!
Ben_D
29.11.2006 21:57:46

Pakko kai se on varustautua kun äijiä on lasaretissa enemmän kuin laki sallisi.

Perjantaina piestään poltsikerho.

Muillahan niitä ukkoja ei ole ollut kauden mittaan lasaretissa...kuinka monta äikää Narreissa on jo tällä kaudella tullut ja mennyt? Vieläkin muistissa Skodamyyjän viime kauden tempaukset.....heh.

Hyvin todennäköistä, että pieksette...syytä olisikin tai Narri tippuu kärkikaksikon kyydistä.
http://www.fiercemetal.org
Veikko
29.11.2006 22:38:39
Hyvin todennäköistä, että pieksette...syytä olisikin tai Narri tippuu kärkikaksikon kyydistä.

Pallokerho on hivenen liian kovassa vireessä. Miksi viime pelissä piti tehä se kaheksaskin maali vielä? Meni sen tähdän melko monta euroa ohi.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Anonymous-jazz
30.11.2006 02:16:17

Vai sille että Virmanen on vanha autokauppias.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
Anonymous-jazz
30.11.2006 02:19:23

Se on kyllä kumma että usein sm-liigan taitavimmat hyökkääjät joutuvat olemaan aika yksin taitavine käsineen. Tulee heti mieleen menneiden kausien Metropolit... Sen kaltaista taitopelaajaa ei narreilla tällä kaudella ole enää.
Veikko
30.11.2006 02:21:39
... Sen kaltaista taitopelaajaa ei narreilla tällä kaudella ole enää.

Tai ainakaan vielä ;-)
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Anonymous-jazz
30.11.2006 03:08:22 (muokattu 30.11.2006 03:10:48)

Tai ainakaan vielä ;-)

Sen sijaan nyt rivistössä on tehokkaita pelaajia jotka saavat tulosta aikaan. Pari vuotta sitten se oli joka matsissa pelkästään Metron omaa showta kun kukaa muu ei silloin pystynyt ratkaisemaan pelejä.

HOHO hymyilevä Tsekkilaituri (Otto) sellaisia ei oikein taida enää mistään löytyä. Aina pilke silmäkulmassa (smile) ja hirmuiset tehot ja sekös vastustajia niin aina v*tutti.
Anonymous-jazz
01.12.2006 18:47:04 (muokattu 01.12.2006 18:47:31)

2 Niko Hovinen
31 Ari Ahonen
34 Juuso Riksman
35 Joonas Hallikainen
35 Karri Herranen

Ei oo kyllä tällä hetkellä missään sm-liigan seurassa tällaista määrää mokeja.
Anonymous-jazz
01.12.2006 20:48:03 (muokattu 01.12.2006 20:48:47)

Pallokerho on hivenen liian kovassa vireessä. Miksi viime pelissä piti tehä se kaheksaskin maali vielä? Meni sen tähdän melko monta euroa ohi.

Pallokerho oli tosiaan vireessä:

Jokerit - HPK 7-2

HOHO ja Hämeenlinnan paikallisradion selostajat olivat aivan paskana eetterissä. En oo milloinkaan kuullut niin masentunutta selostusta.
Heavy Metal Machine
02.12.2006 14:34:49
Pallokerho oli tosiaan vireessä:

Jokerit - HPK 7-2

HOHO ja Hämeenlinnan paikallisradion selostajat olivat aivan paskana eetterissä. En oo milloinkaan kuullut niin masentunutta selostusta.

JEEEE... Helvetti että oli hyvä matsi. En tiennytkään että kerho on noin vitun perseestä. Paska jengi. Aaah 7 - 2 !

Nyt ollaan Jyväskylässä. Vallattiin just paikallinen juottola... Känni päälle ja matsiin örveltämään.

Mun uskontoni on, mun elämäni on, mun rakkauteni on JOOKEERIIT
HELSINGIN JOKERIT 1967
Dunga
02.12.2006 15:54:21
Nyt ollaan Jyväskylässä. Vallattiin just paikallinen juottola... Känni päälle ja matsiin örveltämään.

Hoho, tais sittenkin tulla tyhjä arpa.
Paskallakin on tekijänsä.
Randomizer
02.12.2006 15:56:09
Sääliksi käy Jokerifaneja, ei helvetti turhaan satoja kilometrejä bussilla ja takasi. Taitavat kuitenki olla niin naamat ettei oo nii justiinsa.
Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää...
Dunga
02.12.2006 19:09:06 (muokattu 02.12.2006 19:15:17)
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200612025441975_jk.shtml

Hippokselle jouduttiin kutsumaan poliisit, koska paikalle tulleet Jokeri-fanit alkoivat kärhämöidä jäähallin pihalla. Fanit muun muassa heittelivät pulloja ja räjäyttelivät paukkupommeja. Henkilövahingoilta tiettävästi vältyttiin.

Ylikonstaapeli Heikki Lahtinen Jyväskylästä oli rauhoittelemassa faneja.

- Pihaan tuli linja-autolastillinen Jokerien kannattajia, jotka kävivät kovilla kierroksilla ottelun peruuttamisen takia. Heillä oli kova halu päästä katsomaan ottelua. Siksi heidän käytöksensä oli ymmärrettävää, Lahtinen sanoi.

Hyvä pojjaat...

Muut fanibussit pysähtyivät Hannikaisenkadun Essolle, jossa fanit metelöivät, roskasivat, särkivät pulloja ja lämmitystolpan. Poliisi katkaisi hetkeksi Hannikaisenkadun liikenteen, kun fanit heittelivät pulloja ja keppejä tiellä kulkevia autoja päin.
Paskallakin on tekijänsä.
RocknRoll
02.12.2006 19:28:32
Heh, joskus vuosi pari sitten aiheutettiin kaverin kanssa Porissa hirveä kärhämä jokerifanien kanssa jolloin tuloksena oli putkareissu monille stadipelleille, itse tietysti vältyttiin putkareissulta.
Anonymous-jazz
03.12.2006 01:17:55 (muokattu 03.12.2006 01:43:28)

JEEEE... Helvetti että oli hyvä matsi. En tiennytkään että kerho on noin vitun perseestä. Paska jengi. Aaah 7 - 2 !

HOHO oma vene ojassa :)

http://www.jatkoaika.com/albumit/jnieminen/reika2.jpg
Anonymous-jazz
03.12.2006 03:45:42 (muokattu 03.12.2006 03:46:30)

Eiköhän me oteta kuitenkin ne 3 pojoa Jyväskylästä myöhemmin...

Piditte nyt pikkujoulut part 1:n ja kakkosen pidätte sitten myöhemmin jotka paikan päälle pääsevät.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)