dipshit 03.07.2014 23:53:05 (muokattu 03.07.2014 23:53:28) | |
---|
vt1100: Tämä ei kertone leffasta mitään, henkilöstä jotain. Yritin tällä viestittää sitä, että leffa oli mielestäni varsin tylsä ja puuduttava, senkin saivartelija. E: :=) |
bedlam 04.07.2014 10:11:59 | |
---|
carnation: Elokuvilla ei yleensä ole tuollaista mystistä vaikutusta, ei kannata mennä väsyneenä elokuvateatteriin. Erittäinkin monella elokuvalla on unettava vaikutus, ei ole mystiikkaa se. http://www.petrilampela.net |
Miikss 06.07.2014 16:31:44 | |
---|
Ihme on jos ei joskus ole tylsän leffan aikana nukahtanut. Citizen Kane oli mulle ylivoimanen koettelemus, nukuin 80 % leffasta. Samaten 2012 aiheutti teatterissa niin vahvan väsymystilan, että semmosia minuutin parin torkkuja tuli jatkuvasti. Käsittämätöntä miten tuommosesta action-rymistelystä on saatu niin helvetin puuduttava. Vanhat Star Warsit on tullut myös katseltua useampaan kertaan nukkuen. Ei vaan pysty pysymään hereillä niiden aikana. Kaikissa tapauksissa olin vielä ihan suhteellisen virkeä ennen leffoja. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Herrah 06.07.2014 18:03:38 | |
---|
Henk. koht. en voi käsittää tuota leffojen aikana nukkumista. Miks ruveta katsomaan jos keskittymiskyky on tollasta luokkaa? |
Bongowing 06.07.2014 18:14:18 | |
---|
Herrah: Henk. koht. en voi käsittää tuota leffojen aikana nukkumista. Miks ruveta katsomaan jos keskittymiskyky on tollasta luokkaa? Olosuhteiden pakosta joskus joutuu. But where the heck is magenta? |
Miikss 07.07.2014 15:07:10 | |
---|
Herrah: Henk. koht. en voi käsittää tuota leffojen aikana nukkumista. Miks ruveta katsomaan jos keskittymiskyky on tollasta luokkaa? Mistäs sitä tietää miten tylsä se leffa on ennenkuin sitä katsoo? Pitäskö sitä paskatkin leffat väkisin katsoa läpi? Jos nukahtaa nii en minä sitä nyt sen pahempana nää kuin leffan kesken jättämistä tylsyyden takia. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Swan 07.07.2014 15:12:41 | |
---|
Miikss: Pitäskö sitä paskatkin leffat väkisin katsoa läpi? Pitäis. Vain silloin voi tietää, että se on läpeensä skeidaa. "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
bedlam 07.07.2014 15:20:59 (muokattu 07.07.2014 15:29:14) | |
---|
Herrah: Henk. koht. en voi käsittää tuota leffojen aikana nukkumista. Miks ruveta katsomaan jos keskittymiskyky on tollasta luokkaa? Mun exä esimerkiksi tarvitsee joka ilta joko tv-sarjan tai leffan nukahtaakseen. Eli ihan unilääkkeenä käyttää leffoja. Onhan se vähän omituista minustakin. Tiedän myös ihmisiä, jotka kuuntelevat musiikkia mennessään nukkumaan. Se minusta on vielä omituisempaa. E: itse en muistaakseni ole nukahtanut koskaan leffaa katsoessa, mutta tuossa männäiltana meinasi Jean Rollinin kauhukeffan kanssa käydä niin. Ja sen piti olla vielä herran leffoista viihdyttävin ja kaupallisin... http://www.petrilampela.net |
ruusteri 07.07.2014 15:51:42 | |
---|
bedlam: Mun exä esimerkiksi tarvitsee joka ilta joko tv-sarjan tai leffan nukahtaakseen. Eli ihan unilääkkeenä käyttää leffoja. Onhan se vähän omituista minustakin. Tiedän myös ihmisiä, jotka kuuntelevat musiikkia mennessään nukkumaan. Se minusta on vielä omituisempaa.. Täähän on perushommaa, eli laittaa joku leffa/sarja/video taustalle pyörimään nukkumaan mennessä. "Damn good coffee, and hot!" |
taikakameli 07.07.2014 16:41:21 (muokattu 07.07.2014 16:44:19) | |
---|
Mä oon kerran nukahtanut leffateatterissa, Benjamin Buttonin ihmeellistä elämää kun olin katsomassa jossain myöhäisillan näytöksessä. Pääsyy oli luultavimmin se, että olin jo valmiiksi väsynyt ja ottanut aiemmin päivällä pari olutta, mutta sanotaanko että ei se leffa onnistunut otteessaan pitämään. En kyllä ihan muista miksi edes menin sinne leffaan, olisko ollut tyyliin kaverit menossa ja heillä ylimääräinen vapaalippu. Swan: Pitäis. Vain silloin voi tietää, että se on läpeensä skeidaa. Naa, kyllä on tullut tylsiä leffoja jätettyä kesken. En ala katsomaan leffaa josta on vaikka puolet silkkaa paskaa vain siksi että toinen puolisko olisikin vähän parempi. Harvemmin myöskään tulee sellaisia vastaan. Teatterista en ole koskaan lähtenyt kesken pois, paitsi silloin kun olin katsomassa Hyvät, Pahat ja Rumat -yönäytöstä taiteiden yönä bio rexissä ja viereisen terassin bassonjytke kantautui sisälle aivan liian kovaäänisesti. |
Stradlin 07.07.2014 17:02:24 | |
---|
Ei se mun mielestä oikein normaalilta kuulosta, jos ihan kirjaimellisesti nukahtaa kesken leffan ihan vaan elokuvan tylsyyden takia. Eri juttu toki sitten jos myöhään illalla simahtaa sohvalle. bedlam: Tiedän myös ihmisiä, jotka kuuntelevat musiikkia mennessään nukkumaan. Se minusta on vielä omituisempaa. Kyllä tämä mulla ainakin joskus auttaa, jos nukahtaminen tuntuu hankalalta esim syystä että pyörii niin paljon ajatuksia päässä ettei pysty rentoutumaan. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Swan 07.07.2014 17:37:13 | |
---|
Tortu: Naa, kyllä on tullut tylsiä leffoja jätettyä kesken. En ala katsomaan leffaa josta on vaikka puolet silkkaa paskaa vain siksi että toinen puolisko olisikin vähän parempi. Harvemmin myöskään tulee sellaisia vastaan. Teatterista en ole koskaan lähtenyt kesken pois, paitsi silloin kun olin katsomassa Hyvät, Pahat ja Rumat -yönäytöstä taiteiden yönä bio rexissä ja viereisen terassin bassonjytke kantautui sisälle aivan liian kovaäänisesti. Mä en ole noin pessimistinen. Joka leffalla on oikeus kulkea minkälaista polkua tahansa, jos se pystyy sen lopulta oikeuttamaan jollakin tavalla. Loppuratkaisu on aina leffan kriittisin kohta, koska sillä on vaikutus joko pelastaa epätasainen kokonaisuus, kääntää siihenastisten tapahtumien konteksti päälaelleen, tai pahimmassa tapauksessa romuttaa paraskin mahdollinen pohjustus. Ja vaikkei mitään noista kävisikään, mieluummin katson leffan loppuun asti jo pelkästään sen takia, että voisin edes yrittää ymmärtää, mikä siinä ihmisiä saattaa rassata tai viehättää. Torkahdellut olen joskus leffoja katsoessa itsekin, mutta siitä olen saanut syyttää vain ja ainoastaan omaa unenpuutettani. "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Miikss 07.07.2014 17:56:57 | |
---|
En käsitä miten tästäkin aiheesta on saatu väittely aikaseks. Jos on joskus nukahtanut leffan aikana, niin sitten on nukahtanut. Jos tykkää jättää paskan leffan kesken, niin sitten jättää. Ei tässä pitäs olla mitään väiteltävää. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
dipshit 07.07.2014 18:54:03 (muokattu 07.07.2014 18:55:24) | |
---|
Miikss: En käsitä miten tästäkin aiheesta on saatu väittely aikaseks. Jos on joskus nukahtanut leffan aikana, niin sitten on nukahtanut. Jos tykkää jättää paskan leffan kesken, niin sitten jättää. Ei tässä pitäs olla mitään väiteltävää. Tätä meikäkin kummastelee kovasti. Aluksi mulla tuli sellainen vaikutelma, että jotkut olisivat pahastuneet mun negatiivisista kommenteista koskien tuota uutta Godzilla-leffaa, mutta ilmeisesti tää kesken leffaa nukahtaminen olikin sitten useammallekin käyttäjälle täysin vieras konsepti. Mä olen nukahtanut lukemattomia kertoja elokuvia tai tv-sarjoja katsellessani. Mulle se pelkkä silmien auki pitäminen ja ruudun tuijottaminen ei ole tarpeeksi aktiivista tekemistä, jotta se itsessään pitäisi mut hereillä. Jos leffa on yhdentekevä, puuduttava tai yksinkertaisesti vaan ihan vitun huono, niin saatan nukahtaa helpostikin sitä katsellessa. Toki katson suurimman osan elokuvista iltaisin, jolloin omalla väsymystilallakin on luonnollisesti asian kanssa jotain tekemistä. |
Stradlin 07.07.2014 18:59:08 | |
---|
Miikss: En käsitä miten tästäkin aiheesta on saatu väittely aikaseks. Jos on joskus nukahtanut leffan aikana, niin sitten on nukahtanut. Jos tykkää jättää paskan leffan kesken, niin sitten jättää. Ei tässä pitäs olla mitään väiteltävää. Ei kai tässä erityisemmin ole kukaan mitään väitellyt, on vaan vaihdettu kokemuksia ja näkemyksiä. Eihän se ole multa pois jos joku nukahtelee leffateatterissa, en vain pysty mitenkään samaistumaan sellaiseen. Nukahdan silloin kun väsyttää, en siksi että on tylsää. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
AnonHero 07.07.2014 22:54:22 | |
---|
Nukahdin viimeisintä Hobittia katsellessa ja heräsin jossain vaiheessa, leffa ei ollut edennyt yhtään. |
TheBlackestEye 07.07.2014 23:15:14 | |
---|
Tortu: Mä oon kerran nukahtanut leffateatterissa, Benjamin Buttonin ihmeellistä elämää kun olin katsomassa jossain myöhäisillan näytöksessä. Tässäpä muuten leffa, joka tuli ensimmäisenä mieleeni keskustelua lukiessani. En tosin nukahtanu sen aikana, mutta en myöskään jaksanut katsoa yhdellä istumalla loppuun asti. |
ekikoo 07.07.2014 23:56:37 | |
---|
Jagten (2012), Mads Mikkelseniä syytetään pedoksi. Oli hyvä, imdb:n arvosanan mittainen. Ahdisti ja vitutti aivan simona katsoa, itse tosin haluan aika rautalangasta selitykset tavallisesti. Kannattaa katsoa. I would if I could...! Bitch! |
Informaatiokameli 08.07.2014 00:47:44 | |
---|
AnonHero: Nukahdin viimeisintä Hobittia katsellessa ja heräsin jossain vaiheessa, leffa ei ollut edennyt yhtään. Sama täällä. Ensimmäinen kerta kun uni tuli leffateatterissa. Kamala elokuva. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
carnation 08.07.2014 13:57:59 | |
---|
Noah 3/5 Selvästi Aronofskyn paras elokuva. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |