Kummiseta 15.03.2023 16:55:09 | |
---|
Vaihtovirta: Kyllä mä tuosta last of ussista tykkäsin. Varmaan auttoi asiaa ettei ollut mitään pelejä pelaillut niin ei ole tarvinnut itkeä epäolennaisuuksista täällä internetissä. Molemmat päästarat veti kyllä roolinsa pirun hyvin ja luulis tuolle tytölle ainakin jotain pystiä olevan luvassa, sen verran kovaa oli suoritus ainakin parissa jaksossa. 3.8/5 ja kyllä tuosta seuraavankin tuotantokauden viitsii katsoa. Joku roti nyt, Bella Ramsey ei ole tytto. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Vaihtovirta 15.03.2023 17:12:56 | |
---|
Kummiseta: Joku roti nyt, Bella Ramsey ei ole tytto. No olkoo vaikka hevonen, mut hyvin veti silti. Maailma on pilannut internetin. |
Henri Henri Olavi 15.03.2023 17:13:42 | |
---|
Kummiseta: Joku roti nyt, Bella Ramsey ei ole tytto. Mikäs se sitten on? kuchisabishii |
Kummiseta 15.03.2023 17:21:51 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mikäs se sitten on? Ei mikaan, non binary bro. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Henri Henri Olavi 15.03.2023 18:35:18 | |
---|
Kummiseta: Ei mikaan, non binary bro. Laita linkki. En löytänyt itse hänen non-binary määritelmäänsä. kuchisabishii |
Tympee Huttunen 15.03.2023 18:59:30 | |
---|
Last of Us oli tosi hyvä. Yllättävän vähän siinä zombeja ammuskeltiin ja niiden taakse hiivittiin. Kakkoskaudelle on kovat odotukset sen pelinkin ollessa parempi. |
Henri Henri Olavi 15.03.2023 19:02:12 | |
---|
Tympee Huttunen: Yllättävän vähän siinä zombeja ammuskeltiin ja niiden taakse hiivittiin. Kakkoskaudelle on kovat odotukset sen pelinkin ollessa parempi. Tämähän siinä positiivista olikin. Kuitenkin luin, että kakkoskaudella olisi enempi zombie-paskaa. Ei vaikuta hyvältä. kuchisabishii |
Bongowing 15.03.2023 19:19:47 | |
---|
Henri Henri Olavi: Tämähän siinä positiivista olikin. Kuitenkin luin, että kakkoskaudella olisi enempi zombie-paskaa. Ei vaikuta hyvältä. Väkivalta on keskeisehkö teema siinä kuitenkin. Peliversiossa menee ytimiin kun olet itse aktiivinen osapuoli. But where the heck is magenta? |
Humanoid 15.03.2023 19:25:08 | |
---|
Henri Henri Olavi: Tämähän siinä positiivista olikin. Kuitenkin luin, että kakkoskaudella olisi enempi zombie-paskaa. Ei vaikuta hyvältä. Jos kakkoskausi onnistuu pääsemään lähellekään pelin juonen tasoa, niin hyvää settiä luvassa. Ensimmäinen peli (tai tv-sarjan kausi) oli lähinnä vain tarinan ensimmäinen luku. |
Henri Henri Olavi 15.03.2023 19:26:49 (muokattu 15.03.2023 19:28:28) | |
---|
Bongowing: Väkivalta on keskeisehkö teema siinä kuitenkin. Peliversiossa menee ytimiin kun olet itse aktiivinen osapuoli. Sitähän on jo vaikka millä mitalla ilman niitä haukotuttavia zombieitakin. Esim. toka vikan jakson kokkiveitsi-hack ja vikan jakson hyvällä tavalla överilahtaaminen (ilman zombieita). Niitä zombieita ei tarvitsisi mielestäni tuohon lainkaan. Ymmärrän, että tarina vaatii sen, mutta se voisi olla kerrottuna jonkun mustavalkoisen tekstiplanssin avulla. kuchisabishii |
Bongowing 15.03.2023 19:32:42 | |
---|
Henri Henri Olavi: Sitähän on jo vaikka millä mitalla ilman niitä haukotuttavia zombieitakin. Esim. toka vikan jakson kokkiveitsi-hack ja vikan jakson hyvällä tavalla överilahtaaminen (ilman zombieita). Niitä zombieita ei tarvitsisi mielestäni tuohon lainkaan. Ymmärrän, että tarina vaatii sen, mutta se voisi olla kerrottuna jonkun mustavalkoisen tekstiplanssin avulla. Ai niin että zombit tökkii. Voipi olla. Pelissä ne oli perustellumpia koska eri zombilajit toi pelillistä sisältöä. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 15.03.2023 19:34:45 | |
---|
Bongowing: Ai niin että zombit tökkii. Voipi olla. Pelissä ne oli perustellumpia koska eri zombilajit toi pelillistä sisältöä. Joo. Mä kun en ole sitä pelannut, vaikka se tuolla hyllyssä lojuukin. zombiet on vaan nniin totaalisen tylsää kamaa since Dawn Of The Dead. kuchisabishii |
Kummiseta 15.03.2023 20:49:21 | |
---|
Henri Henri Olavi: Laita linkki. En löytänyt itse hänen non-binary määritelmäänsä. Hanen omalta wiki sivulta loytyy sitaatti. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Henri Henri Olavi 15.03.2023 21:16:08 | |
---|
Ted Lasson uusi kausi käynnistyi. Pitääpä varmaan ottaa taas ATV+ -tilaus hetkeksi. kuchisabishii |
Henri Henri Olavi 15.03.2023 21:18:12 | |
---|
Kummiseta: Hanen omalta wiki sivulta loytyy sitaatti. Nyt löysin. "Ramsey identifies as non-binary and is indifferent to which pronouns are used for her, telling The New York Times, "I'm very much just a person. Being gendered isn't something that I particularly like, but in terms of pronouns, I really couldn't care less." Olen samaa mieltä. Vaikka olenkin Miessss. Lokerointi on silti vähän tosi määh ja menneen ajan haamuja. kuchisabishii |
Kummiseta 15.03.2023 23:09:05 (muokattu 15.03.2023 23:09:23) | |
---|
Minakin sain vihdoin toissapaivana katseltua last of us kun taytyi odotella kaikki jaksot ulos. Odotin sarjaa muna pystyssa, ja muna pystyssa sen myos katselinkin. Omat mietteeni, sanotaan alkuun etta parasta bestia ikina tallaiselle pelin ja maailmanlopun fanittajalle. Jokseenkin odotin etta kylla tama ryssitaan jollain tapaa, onnekseni ei ryssitty. Ilmiomaisesti saatu "pelin henki" ruudulle, yllatyin myos visuaalisesta annista, olin varma etta se tulee kusemaan, I was wrong. Siita olen hieman yllattynyt etta sarja on iskenyt kovaa myos jengiin jota ei peli tai pelailu kiinnosta paskaakaan. Ymmarran kylla jos ei tama iske ja tuntuu standardin mukaiselta zombi-sekoilulta, silta se varmasti vaikuttaa jos ei keskity tarinaan joka tassa on se juttu. Eeppinen setti kaikin puolin ja annan bonusta siita etta taa vedettiin tiukkaan 9 jakson pakettiin, tuo ilmeisesti meinataan kusta seuraavaa pelia filmatessa, ainakin taman hetkisten huhujen mukaan kakkosesta tehdaan 2. ja 3. kausi, vaarille raiteille ollaan hyppaamassa mutta tuomitaan se sitten kun sen aika on, itse en ole kakkosta viela edes pelaillut. Kaikkein paras tietty olisi jos paastaisiin kokeilemaan tuommosta maailmaa IRL ennen uutta kautta, mutta se ei valttamatta tapahdu, toivossa on hyva elaa kuten survivalisti sanoisi, tai Bill. Kolmosjakso oli vitummoine, ja paatosjakso samoin, en kuuna paivana uskonut etta lopun paukuttelusta saisi aikaan mitaan mielenkiintoista. Pum pum saatana. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Bongowing 15.03.2023 23:23:17 | |
---|
Kakkososassa on ainakin tuplasti sisältöä ja kestoa, eli ymmärrettävä ratkaisu jakaa se kahteen kauteen. Tosi pelin yksi "juttu" oli just tunne siitä että eikö tämä perkele ikinä lopu kun aina vaan tulee uutta chapteria. But where the heck is magenta? |
Kummiseta 15.03.2023 23:32:58 | |
---|
Bongowing: Kakkososassa on ainakin tuplasti sisältöä ja kestoa, eli ymmärrettävä ratkaisu jakaa se kahteen kauteen. Tosi pelin yksi "juttu" oli just tunne siitä että eikö tämä perkele ikinä lopu kun aina vaan tulee uutta chapteria. No niin sitten asia on perusteltu, odotellaan mita tulee, jos 2 kautta meinaavat viela filmata niin ehka se oikea apokalypsi tulisi sita vartoessa, saatais vahan actionia tahan harmauteen ja tuntisi elavansa. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Jeszse 16.03.2023 07:35:30 | |
---|
Tlou oli kyllä hyvä. Harmi ku ei tämmönen xbox-uskovainen pääse pelaan sitä. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Kummiseta 16.03.2023 17:17:33 | |
---|
Jeszse: Tlou oli kyllä hyvä. Harmi ku ei tämmönen xbox-uskovainen pääse pelaan sitä. Eihan se oo ku... Itse ostin ps4:n vain pelatakseni tuon pelin, sen jalkeen ei ole juuri pelattu. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |