rockjihad 31.03.2012 20:09:36 | |
---|
Touhis nyt virtuaalipieksee teidät joka tapauksessa. Hieno mies on hän. |
Secreterial 31.03.2012 21:25:28 | |
---|
rockjihad: Touhis nyt virtuaalipieksee KAIKKI joka tapauksessa. Cityltä kyllä vahva osoitus vaarallisuudesta, mutta onneksi Sunderland kesti sen lopun. Nopeasti iski City, mutta eipä se Sunderlandin puolustuskaan aivan parhaalla mahdollisella tavalla pelannut. Mutta City jäi kuitenkin tulevan legendan jalkoihin. Huikeaa dominointia, ja jälleen maali. Kauden jälkeen suuntana Real? "I never bluff" - Cordell Walker |
ruusteri 31.03.2012 23:28:46 | |
---|
Miksi täällä on niin paljon ManU-faneja? :D Näin neutraalina katsojana olisin toivonut Cityn voittoa ja mahdollisimman vähäistä eroa derbyyn asti. Silloin olisi kyllä kovat panokset. "Damn good coffee, and hot!" |
DJKaaos 31.03.2012 23:59:47 | |
---|
ruusteri: Miksi täällä on niin paljon ManU-faneja? :D Kolme täällä taitaa olla. Kaksi oli pitkään, mutta nyt tuo Kozmik on näemmä myös aktivoitunut. Chelsean porukkaa löytyy pari, samoin Liverpoolin, mutta kummatkaan leirit eivät kirjoittele aktiivisesti. Julkisia Arsenalin miehiä löytyy myös pari, mutta vain Rockjihad on aktiivinen. Minä olen minä. |
Secreterial 01.04.2012 09:51:06 | |
---|
Brittilehdistö huhuilee, että Podolskin siirto olisi nyt varma? Rockjihadilta varmasti löytynee tästä tarkempaa tietoa? Huhuiltiinpa lehdistössä myös, että Mancini olisi valmis myymään Balotellin pois. Vastahan hän antoi lausunnon, että kukaan joukkueessa ei luota SuperMarioon. AC Milan saattaisi olla tuleva seura, kun Bölötelli itsekin on antanut lausuntoja siitä, kuinka haluaisi pelata Ibran kanssa. Pojjat vois sitten kahestaan tapella reeneissä. Tulee varmasti taas mielenkiintoinen kesä siirtomarkkinoilla, kun huippulupaukset alkavat siirtymään isommille kentille. "I never bluff" - Cordell Walker |
rockjihad 01.04.2012 10:32:10 | |
---|
Secreterial: Brittilehdistö huhuilee, että Podolskin siirto olisi nyt varma? Onhan se nyt ollut käytännössä varma jo jonkin aikaa, mutta virallisesti se ilmotetaan todennäköisesti vasta kauden jälkeen, tai ennen kauden päättymistä siinä tapauksessa, jos Kölnistä ilmotetaan, että siirrosta saa kertoa virallisesti. Varmaan tulee kilpailemaan peliajasta laiturina Southamptonin poikien, Van Persien ja Ryon kanssa, kun Arsene luultavasti seuraavana alkaa jalostamaan Ramseysta keskushyökkääjää. Siellähän se ei olekkaan vielä käynyt kokeilemassa. Tulee varmasti taas mielenkiintoinen kesä siirtomarkkinoilla, kun huippulupaukset alkavat siirtymään isommille kentille. Joo ja tälläkään hetkellä mikään ei oo niin mielenkiintoista luettavaa, kun Eden Hazardin lausunnot millon mistäkin joukkueesta, jossa ois ihan mukava pelailla. |
DJKaaos 01.04.2012 10:33:16 | |
---|
Secreterial: Huhuiltiinpa lehdistössä myös, että Mancini olisi valmis myymään Balotellin pois. Vastahan hän antoi lausunnon, että kukaan joukkueessa ei luota SuperMarioon. Oli hauskaa katseltavaa taas eilen, kun Cityn pelaajat kiukuttelivat kentällä toisilleen. Balotelli ei saanut ampua vaparia, joten pitihän sitä vähän känkkäränkkäröidä luottamuspulan takia. Olen yllättynyt, jos Newcastle ei kotonaan voita tänään Liverpoolia. Minä olen minä. |
Secreterial 01.04.2012 10:45:18 (muokattu 01.04.2012 10:50:46) | |
---|
rockjihad: Joo ja tälläkään hetkellä mikään ei oo niin mielenkiintoista luettavaa, kun Eden Hazardin lausunnot millon mistäkin joukkueesta, jossa ois ihan mukava pelailla. Ei niitä lausuntoja ole pakko lukea :) Pitäähän se säilyttää hyvät suhteet kaikkiin mahdollisiin seuroihin. Hazard nyt on ollut pyörityksessä jo niin kauan, että siihen liittyviä huhuja ei paljoa jaksa seurailla. Mutta paljon siellä on muitakin mielenkiintoisia nuoria pelaajia, jotka varmasti tulevat olemaan siirtomarkkinoilla joukkueiden kohteen. Ranskalaisista ainakin Sissoko ja M'Vila ovat mielenkiintosia nimiä, jotka varmasti kelpaisivat monelle seuralle. Eredevisiessa on myös nuoria kavereita, jotka varmasti mieluusti siirtyisivät isompiin seuroihin. Ja toki se, ketä City hankkii ensi kaudeksi. Itse veikkaisin, että maailman paras tulee siirtymään Cityyn uudella maailmanennättyssummalla. "I never bluff" - Cordell Walker |
kozmik 01.04.2012 10:47:58 | |
---|
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
DJKaaos 01.04.2012 10:59:56 | |
---|
kozmik: New York United? http://www.mirrorfootball.co.uk/new … ited-to-New-York-article885127.html Hetken aikaa olin vaan että "WTF?", mutta tajusin sentään mistä oli kyse ennen kuin pääsin artikkelin loppuun asti. :) Tämmöstähän hysteerisimmät pelkäsivät oikeasti jo joskus 1999-2000, kun United solmi jonkinlaisen yhteistyösopimuksen Yankeesin kanssa, jotta pääsisivät paremmin Yhdysvaltojen markkinoille. Minä olen minä. |
rockjihad 01.04.2012 11:06:49 (muokattu 01.04.2012 11:19:47) | |
---|
Secreterial: Ei niitä lausuntoja ole pakko lukea :) Ja minähän luen ja katson kaiken ja päätän sen perusteella kuka on runkkari ja kuka ei. Tässä listaa runkkareista satunnaisessa järjestyksessä: Paul Merson, Eden Hazard, Ian Wright, 'Arry Redknapp, Joey Barton, Patrick Vieira, Tony Pulis, Kenny Dalglish, Luis Suarez, Phil Thompson, Alan Hansen, Jan Verthongen... Hienot miehet: Michael Johnson ja Niklas Bendtner. Ja kaikkien kategorioiden yläpuolella: Emmanuel Frimpong. |
Stradlin 01.04.2012 15:30:00 | |
---|
"Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
rockjihad 01.04.2012 17:40:56 | |
---|
Olipas se kiva ottelu toi Newcastle-Liverpool, rattoisaa sunnuntaiviihdettä koko rahalla. |
DJKaaos 01.04.2012 17:50:51 | |
---|
rockjihad: Olipas se kiva ottelu toi Newcastle-Liverpool, rattoisaa sunnuntaiviihdettä koko rahalla. Se oli viihde-Liverpoolia lähes parhaimmillaan. Minä olen minä. |
rockjihad 01.04.2012 18:05:38 | |
---|
DJKaaos: Se oli viihde-Liverpoolia lähes parhaimmillaan. Viihdearvo, siinäpä yksi perustelukohde kuninkaalle lisää, kun joutuu taas piakkoin joukkueensa esityksiä selittelemään, kun sehän on käynyt jo selväksi, että ei pidä pelkästään tuloksia katsoa, vaan pitää keskittyä olennaisempiin asioihin, kun arvioi Liverpoolin tämän kauden suoritusta. |
DJKaaos 01.04.2012 18:13:07 | |
---|
rockjihad: sehän on käynyt jo selväksi, että ei pidä pelkästään tuloksia katsoa, vaan pitää keskittyä olennaisempiin asioihin, kun arvioi Liverpoolin tämän kauden suoritusta. Yksi arvosteluperuste ollee myös hyvä fiilis, jonka King Kenny toi tullessaan. Viis siitä, että taulukossa ollaan entistä syvemmällä - jopa syvemmällä kuin vuosi sitten näillä ottelumäärillä. Mutta se hyvä fiilis ja liigacup. Minä olen minä. |
TheBlackestEye 01.04.2012 19:49:21 | |
---|
Ei ole kupla puhjennut vielä.. |
rockjihad 01.04.2012 20:13:08 | |
---|
TheBlackestEye: Ei ole kupla puhjennut vielä.. Se elää kituen tekohengityksellä odottaen sitä, että joku päästää sen lopullisesti tuskastaan ja puhkaisee sen. |
DJKaaos 01.04.2012 21:01:27 | |
---|
rockjihad: Se elää kituen tekohengityksellä odottaen sitä, että joku päästää sen lopullisesti tuskastaan ja puhkaisee sen. Mmmitäs sitten, kun se kupla oikeasti puhkeaa? Mitä tapahtuu, minne asti Tottenham kerkiää kevään aikana valua? Keskikastissa on nyt jo melko tiivis tunnelma. Minä olen minä. |
pekkap82 01.04.2012 21:08:25 | |
---|
Stradlin: Hyypiä Leverkusenia luotsaamaan Toivottavasti ei ole aprillipila. |