Vaihtovirta 26.03.2025 16:28:07 | |
---|
Henri Henri Olavi: Olen vähän eri mieltä. No eihän nyt olympialaisiinkaan lähetetä mitää piirikunnallisissa voittaneita kokeilemaan..Siellä taistellaan paikasta arvokisoihin ja näyttöpaikat sekä muut leikkimiset jätetään harjoitusotteluihin. |
Henri Henri Olavi 26.03.2025 16:29:50 (muokattu 26.03.2025 16:32:49) | |
---|
Vaihtovirta: No eihän nyt olympialaisiinkaan lähetetä mitää piirikunnallisissa voittaneita kokeilemaan..Siellä taistellaan paikasta arvokisoihin ja näyttöpaikat sekä muut leikkimiset jätetään harjoitusotteluihin. Paperilla paras jossain seurajoukkueessa, ei kerro vielä mitään siitä, miten jengi toimii yhteen. Futis ei ole yksilölaji. Nuoria ja nälkäisiä kehiin, vaikka kolmosdivarista, eikä noita vitun vässyköitä. Gold Member of Fit Tan Club |
Vaihtovirta 26.03.2025 16:34:52 | |
---|
Henri Henri Olavi: Paperilla paras jossain seurajoukkueessa, ei kerro vielä mitään siitä, miten jengi toimii yhteen. Futis ei ole yksilölaji. Niin ja sitä varten on harjoitusottelut tai jopa ne vähäiset treenit mitä maajoukkueet kerkee vetää, missä katsotaan ne parhaat pelaajat sekä paras joukkue. Ei sinne fiilispohjalta ketään valita, edes Suomessa. |
Henri Henri Olavi 26.03.2025 16:35:27 | |
---|
Vaihtovirta: Ei sinne fiilispohjalta ketään valita, edes Suomessa. Ei onneksi, vaikka siltä se on monta vuotta näyttänytkin. Gold Member of Fit Tan Club |
Vaihtovirta 26.03.2025 16:38:05 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei onneksi, vaikka siltä se on monta vuotta näyttänytkin. No en kyllä väitä vastaan tässä asiassa..;) |
Dzekoo 26.03.2025 17:33:09 | |
---|
Ite ottaisin Urho Nissilän ja Naatan Skyttän joukkueeseen.. |
mike tapping 27.03.2025 12:02:25 | |
---|
Taitaa olla nyt ajatuksena antaa Banan pitää nuoret U21-ringissä kesän EM-turnausta kohden mentäessä. |
mike tapping 23.04.2025 14:06:01 | |
---|
Hah, klubilaisilla vaikeaa elämää. Peli on sekaisin ja Toke vain jaarittelee miten hyvin on päästy boksiin. Päädyt on suljettu, jotain pipopäitä bännittiin eilen pelistä joten näiden piti mennä nistikalliolle mököttämään ja paukkupommeja poksuttelemaan. Ilta kruunautui vielä sillä että osa näistä "ultrista" yritti kuulemma hävityn pelin jälkeen rähinöidä oulunkylässä gnistanilaisten kantapubissa, mutta eivät päässeet lukitusta ovesta sisään ja luikkivat sitten poliisia pakoon. Melkoisen sakeaa on touhu. |
Prophet 19.05.2025 22:29:56 | |
---|
|
onjokäytössä 20.05.2025 13:31:30 | |
---|
Millainen on totuusarvo, kun *fiksu, avarakatseinen, poliittisesti sitoutumaton vapaa ajattelija* toteaa yleisön edessä "kommarit hirteen!"? |
mike tapping 20.05.2025 17:48:48 | |
---|
Kai sekin jotain kertoo, että mitään keskustelua ei ole kunnes jossain jämädivarissa idiooteilla palaa käämit. Ei taida potkupallo kiinnostaa voorumilla. Vartin päästä Töölön Boltilla starttaa Veikkausliigaa. Itse en näin tiistai-iltana oikein pääse paikalla vaikka olisin muuten voinut sinne täältä lakeuksilta lähteäkin. Joten väijyn ruutuplussasta. |
Henri Henri Olavi 20.05.2025 17:53:12 | |
---|
mike tapping: Ei taida potkupallo kiinnostaa voorumilla. Mua kiinnostaa jonkin verran aina kahden vuoden välein. Eli ne parhaat pelit. Magia on itsensä ja omien olosuhteidensa ymmärtämisen Tiedettä ja Taitoa hyödyntää tätä ymmärrystä toiminnassa.
-Gold Member of Fit Tan Club |
mike tapping 20.05.2025 18:28:43 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mua kiinnostaa jonkin verran aina kahden vuoden välein. Eli ne parhaat pelit. Ei kyllä pudonnut mämmituokko Kurikassakaan kun tätä luki. |
Prophet 20.05.2025 18:33:42 (muokattu 20.05.2025 18:34:36) | |
---|
|
Henri Henri Olavi 30.05.2025 13:07:20 | |
---|
Magia on itsensä ja omien olosuhteidensa ymmärtämisen Tiedettä ja Taitoa hyödyntää tätä ymmärrystä toiminnassa.
-Gold Member of Fit Tan Club |
Dzekoo 30.05.2025 21:39:36 | |
---|
Huomenna Mestareiden liigan finaali PSG-Inter.. |
mike tapping 31.05.2025 12:53:09 | |
---|
Henri Henri Olavi: Roman palaa miesten maajoukkueeseen. https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011267777.html Tämä jakaa näköjään futispiireissä mielipiteitä. Osa on aivan täpinöissään ja toisten mielestä täysin väärä valinta. Itse en oikein osaa sanoa, onko uhka vai mahdollisuus. Romanin kausi Gnistanissa tähän asti on ollut loistava ja uskoisin tason riittävän edelleen, mutta toisaalta ikää jo 38v mikä vähän mietityttää että riittääkö nopeus jne. Tosin eihän se varmasti ykkösvaihtoehto ole kun siellä on esim Kairinen, mutta pystynee stunttaamaan tarvittaessa. Kyllä minä mieluummin Romanin laittaisin kentälle kuin vaikkapa Matti Peltolan tällä hetkellä. Ja oli siellä pöljempiäkin valintoja kuten vaikkapa "saatiin dataa"-ilmari. |
Tuomoo 31.05.2025 21:53:45 | |
---|
Mestarien liigan finaalissa ei ole omaan makuun mitään panosta. Kumpikaan joukkue ei merkkaa mulle oikeastaan mitään. Ehkä olen vähän enemmän Interin kelkassa. Mulla on ollut yli kymmenvuotinen perinne sikailla kotisohvalla finaalin aikana, nytkin ostin perinteisesti Kartanon tillisipsejä, mutta kurkku perkules on niin kipeä ettei taida pystyä syömään. Pelin avajaisseremonia sen sijaan irvistyttää. Irvistyttää jo sen takia, että pepsi on sponsorina, ja tuo firma on mulle boikotissa kun eivät ole lopettaneet bisneksiään venäjällä. Mutta toisaalta, eipähän Uefaakaan liiemmin tarvitse kehua oikeudenmukaisuudesta tai puolueettomuudesta tms. No, politikointi pois, mutta eipä tuota linkin parkiakaan voi liikaa kehua. Kuulosti aivan tajuttoman paskalta. 19.2.2021 never forget |
Vaihtovirta 31.05.2025 22:27:14 | |
---|
No se hyvä näissä peleissä on ettei maikkari pysty pistää mainoskatkoja muuta kuin 45 minuutin välein. |
Tuomoo 31.05.2025 22:31:02 | |
---|
Vaihtovirta: No se hyvä näissä peleissä on ettei maikkari pysty pistää mainoskatkoja muuta kuin 45 minuutin välein. Kyllä siellä varmaankin ohjelman ostaja on hikoillut paljonkin ymmärrettyään, että mainoksia ei näissä saa esittää kesken pelin. 19.2.2021 never forget |